Mensen zonder Ziggy, de leegheid van die levens schokt me.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je moet wel een hele lege avond hebben om toch naar Barca - Benfica te kijken. United - Villarreal zou nog wel kunnen op zich
Buiten autootje rijden heb ik het eigenlijk niet nodig.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen zonder Ziggy, de leegheid van die levens schokt me.
Internet?quote:Op woensdag 29 september 2021 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten autootje rijden heb ik het eigenlijk niet nodig.Ja of zo'n dode CL-avond als vandaag. Daar vind ik het toch iets te duur voor.
En bij vrouwen?quote:Op woensdag 29 september 2021 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een pittige mening over mannen die een kek kleurtje in hun haar doen.
Maakt niet uit, je gaat niet kijken.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten autootje rijden heb ik het eigenlijk niet nodig.Ja of zo'n dode CL-avond als vandaag. Daar vind ik het toch iets te duur voor.
Fijne avond!quote:Op zondag 26 september 2021 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik kijk geen voetbal woensdag denk ik. Heb geen Sicho
KPN. Mensen met Ziggo hier in de buurt hadden een tijd terug ook meer gezeik.quote:
Ik ga inderdaad niet kijken!quote:Op woensdag 29 september 2021 20:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je gaat niet kijken.
[..]
Fijne avond!
Graties als je klant van Vodafone bent.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2021 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad niet kijken!Goed gezien.
Paar Baal runs tussendoor.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Half schakelkanaal kijken. Echt boeiend wordt het niet vrees ik.
Ik weet het, wij hebben KPN en geen Ziggo/Vodafone. Valt me altijd op hoeveel mensen wel Ziggo hebben hier, dat dat blijkbaar de standaard is (ook onder de wat meer incidentele sportkijkers)quote:Op woensdag 29 september 2021 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graties als je klant van Vodafone bent.
Dat bepaal ik zelf wel!quote:
Komt omdat buiten Ziggo de rest slecht was toentertijd.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet het, wij hebben KPN en geen Ziggo/Vodafone. Valt me altijd op hoeveel mensen wel Ziggo hebben hier, dat dat blijkbaar de standaard is (ook onder de wat meer incidentele sportkijkers)
Zoveel aanbieders buiten Ziggo en KPN heb je sowieso niet natuurlijk, behalve wat lokale aanbieders bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Komt omdat buiten Ziggo de rest slecht was toentertijd.
En UPC -> Ziggoquote:Op woensdag 29 september 2021 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Komt omdat buiten Ziggo de rest slecht was toentertijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |