SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Ik print ze allemaal uit.quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:47 schreef Ama het volgende:
En vergeet niet Liesje dat niet iedereen topics allemaal teruglezen. Doe ik ook niet.
Dit zijn nu precies de verhaaltjes waardoor je iemands innerlijk leert kennen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Het Roma verhaal kreeg ik ook mee. Mooi zoals je voorzag dat dat mis zou gaan.
DIT!quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:47 schreef Ama het volgende:
En vergeet niet Liesje dat niet iedereen topics allemaal teruglezen. Doe ik ook niet.
Heb je ook allemaal in mooie archiefmappen op jaartal staan?quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik print ze allemaal uit.
"Wie deed het met wie in januari 2017"quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je ook allemaal in mooie archiefmappen op jaartal staan?
quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je ook allemaal in mooie archiefmappen op jaartal staan?
Ik ben daarin misschien wel extreem wantrouwend. Tot ergernis van mijn vriendin, als iemand wil zitten of hangt op “onze” plek en met een uiterlijk dan wordt ik gelijk agressief .quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zijn nu precies de verhaaltjes waardoor je iemands innerlijk leert kennen.
Staan ze gebundeld in de boekenkast?quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik print ze allemaal uit.
Wat staat hier?quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben daarin misschien wel extreem wantrouwend. Tot ergernis van mijn vriendin, als iemand wil zitten of hangt op “onze” plek en met een uiterlijk dan wordt ik gelijk agressief .
Ohja nog een leuk verhaal daarover..
in bol.com klappen?quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
zinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Ik heb zelf ook ooit roze All-Stars gehad.quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
@:ama ben je jaloers op zijn sneakers?
hmm die had ik eigenlijk alleen aan met krachttrainingquote:Op dinsdag 28 september 2021 22:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook ooit roze All-Stars gehad.
Laatst. Uhuh.quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Was laatst in Praag met werk.
Waren in een kroeg met tegenover het raam een pinautomaat. Dus ging pinnen en gelijk een oudere “zielige” man achter me.
Hij wou graag geld ruilen want blabla en ziek en zielig en doordrammen. Dus duw die oude weg en ga weer naar binnen. Beetje drinken en sta naast een collega.
En opeens zie ik weer die ouwe. Ik zeg hem “als je gaat pinnen niet ruilen met due ouwe, dat is een oplichter”
Hij gelijk rood naar de bar zijn geld laten zien, nep, had hij net voor mij gepind en geruild…
Maar kon je er ook vier tegelijk aan?quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook ooit roze All-Stars gehad.
Vaak ruilen ze het gewoon om voor wat ander buitenlands geld dat nog minder waard is. Weten die toeristen veel.quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Waren in een kroeg met tegenover het raam een pinautomaat. Dus ging pinnen en gelijk een oudere “zielige” man achter me.
Hij wou graag geld ruilen want blabla en ziek en zielig en doordrammen. Dus duw die oude weg en ga weer naar binnen. Beetje drinken en sta naast een collega.
En opeens zie ik weer die ouwe. Ik zeg hem “als je gaat pinnen niet ruilen met due ouwe, dat is een oplichter”
Hij gelijk rood naar de bar zijn geld laten zien, nep, had hij net voor mij gepind en geruild…
Heb helaas maar 2 benen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar kon je er ook vier tegelijk aan?
Pipo de clownquote:Op dinsdag 28 september 2021 23:00 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn wel gaaf op zich..
Ja weet niet ziet er zo debiel uit.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat let je om ze aan je handen te doen
ik vandaag nogquote:Op dinsdag 28 september 2021 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben vorige week wel alweer in het buitenland geweest voor mijn werk
Nee maar dat hoeft ook niet, maar als ik zeg dat ik voor de grap iemands netflix aan het "verneuken" ben dan lig ik hier gewoon te gniffelen in mijn bed, ik zou namelijk zelf ook raar kijken dan. Maar ik bedoelde ook meer in het algemeen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:47 schreef Ama het volgende:
Ja nu wordt het een beetje geforceerd verhaal terwijl ik het gister graag had willen vertellen maar toen dacht van laat ook maar. Kwam erop neer dat ik in de stadsbus naar Plepa zat, en dat er toen een Roma gezinnetje, man, vrouw en (lief) kindje in de kinderwagen me wenkten toen er een plek bij hun vrij kwam om te zitten. Eigenlijk stond ik prima maar goed, ze bedoelden het goed, dus die vrouw in het Albanees vragen waar ik vandaan kwam, oooooh Nederland, geeft haar man een stomp en schreeuwt dat hij in Duitsland gewerkt heeft. Maar echt schreeuwen zoals alleen zij dat kunnen. Dus wij moeten MET ELKAAR PRATEN!! Maar voordat ik uberhaupt echt een woord met hem had kunnen wisselen, ik was inmiddels al vol plezier 2x hard op mijn been gestompt door haar maar wel op een vriendelijke meneer kwam de kaartjes verkoper even poolshoogte nemen. Hij zag natuurlijk ook gewoon een toerist die opeens met een hysterisch wijf (echt) opgescheept zat. Dus hij informeerde vriendelijk in het Albanees of alles wel goed ging. Nou toen was het hek van de dam hoor, want dat vond mevrouw DISCRIMINATIE!!! Een hoop geschreeuw, de hele bus in rep en roer en ik kon wel door de grond zakken. En ergens had ze ook wel gelijk natuurlijk, hij vroeg dat alleen vanwege het type dat ze waren, maar ik begreep hem heel goed. Ze vloog hem nog net niet aan. En ondertussen naar mij schreeuwen dat we toch vrienden waren? Ik euh ja. handschudden en alles. De kaartjesverkoper was wel goed in sussen en dan was het even weer goed en dan keek ze weer naar hem en dan begon het hele gedoe opnieuw. Ik heb op een gegeven moment letterlijk mijn hele capuchon over mijn hele hoofd getrokken zo van hier hoor ik niet bij, ik ben hier niet, iedereen in de bus lachen maar ik was heel blij toen ze uitstapten. En heb toen gelijk, omdat ik hem niet kon verbranden mijn hand 4x ontsmet.quote:
Ja alleen dit waren echt typische Albanezen hoor, zo zien ze er gewoon uit, maar zit wel verschil tussen hen en roma'squote:Op dinsdag 28 september 2021 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben daarin misschien wel extreem wantrouwend. Tot ergernis van mijn vriendin, als iemand wil zitten of hangt op “onze” plek en met een uiterlijk dan wordt ik gelijk agressief .
Ohja nog een leuk verhaal daarover..
Ik moet volgende week naar Drenthe. Da’s ook een beetje buitenland.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben vorige week wel alweer in het buitenland geweest voor mijn werk
Hahahaha net een Whiskersquote:Op dinsdag 28 september 2021 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar dat hoeft ook niet, maar als ik zeg dat ik voor de grap iemands netflix aan het "verneuken" ben dan lig ik hier gewoon te gniffelen in mijn bed, ik zou namelijk zelf ook raar kijken dan. Maar ik bedoelde ook meer in het algemeen.
[..]
Ja nu wordt het een beetje geforceerd verhaal terwijl ik het gister graag had willen vertellen maar toen dacht van laat ook maar. Kwam erop neer dat ik in de stadsbus naar Plepa zat, en dat er toen een Roma gezinnetje, man, vrouw en (lief) kindje in de kinderwagen me wenkten toen er een plek bij hun vrij kwam om te zitten. Eigenlijk stond ik prima maar goed, ze bedoelden het goed, dus die vrouw in het Albanees vragen waar ik vandaan kwam, oooooh Nederland, geeft haar man een stomp en schreeuwt dat hij in Duitsland gewerkt heeft. Maar echt schreeuwen zoals alleen zij dat kunnen. Dus wij moeten MET ELKAAR PRATEN!! Maar voordat ik uberhaupt echt een woord met hem had kunnen wisselen, ik was inmiddels al vol plezier 2x hard op mijn been gestompt door haar maar wel op een vriendelijke meneer kwam de kaartjes verkoper even poolshoogte nemen. Hij zag natuurlijk ook gewoon een toerist die opeens met een hysterisch wijf (echt) opgescheept zat. Dus hij informeerde vriendelijk in het Albanees of alles wel goed ging. Nou toen was het hek van de dam hoor, want dat vond mevrouw DISCRIMINATIE!!! Een hoop geschreeuw, de hele bus in rep en roer en ik kon wel door de grond zakken. En ergens had ze ook wel gelijk natuurlijk, hij vroeg dat alleen vanwege het type dat ze waren, maar ik begreep hem heel goed. Ze vloog hem nog net niet aan. En ondertussen naar mij schreeuwen dat we toch vrienden waren? Ik euh ja. handschudden en alles. De kaartjesverkoper was wel goed in sussen en dan was het even weer goed en dan keek ze weer naar hem en dan begon het hele gedoe opnieuw. Ik heb op een gegeven moment letterlijk mijn hele capuchon over mijn hele hoofd getrokken zo van hier hoor ik niet bij, ik ben hier niet, iedereen in de bus lachen maar ik was heel blij toen ze uitstapten. En heb toen gelijk, omdat ik hem niet kon verbranden mijn hand 4x ontsmet.
Naja dat soort dingen maar ergens hoop ik nu dat jullie dit negeren want ik voel me net een Whiskers met een IK ZEI HOI!!
Het is niet eng hoor hier.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet volgende week naar Drenthe. Da’s ook een beetje buitenland.
Je leert zo ook wel de schaduwzijde van het land kennen of niet?quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar dat hoeft ook niet, maar als ik zeg dat ik voor de grap iemands netflix aan het "verneuken" ben dan lig ik hier gewoon te gniffelen in mijn bed, ik zou namelijk zelf ook raar kijken dan. Maar ik bedoelde ook meer in het algemeen.
[..]
Ja nu wordt het een beetje geforceerd verhaal terwijl ik het gister graag had willen vertellen maar toen dacht van laat ook maar. Kwam erop neer dat ik in de stadsbus naar Plepa zat, en dat er toen een Roma gezinnetje, man, vrouw en (lief) kindje in de kinderwagen me wenkten toen er een plek bij hun vrij kwam om te zitten. Eigenlijk stond ik prima maar goed, ze bedoelden het goed, dus die vrouw in het Albanees vragen waar ik vandaan kwam, oooooh Nederland, geeft haar man een stomp en schreeuwt dat hij in Duitsland gewerkt heeft. Maar echt schreeuwen zoals alleen zij dat kunnen. Dus wij moeten MET ELKAAR PRATEN!! Maar voordat ik uberhaupt echt een woord met hem had kunnen wisselen, ik was inmiddels al vol plezier 2x hard op mijn been gestompt door haar maar wel op een vriendelijke meneer kwam de kaartjes verkoper even poolshoogte nemen. Hij zag natuurlijk ook gewoon een toerist die opeens met een hysterisch wijf (echt) opgescheept zat. Dus hij informeerde vriendelijk in het Albanees of alles wel goed ging. Nou toen was het hek van de dam hoor, want dat vond mevrouw DISCRIMINATIE!!! Een hoop geschreeuw, de hele bus in rep en roer en ik kon wel door de grond zakken. En ergens had ze ook wel gelijk natuurlijk, hij vroeg dat alleen vanwege het type dat ze waren, maar ik begreep hem heel goed. Ze vloog hem nog net niet aan. En ondertussen naar mij schreeuwen dat we toch vrienden waren? Ik euh ja. handschudden en alles. De kaartjesverkoper was wel goed in sussen en dan was het even weer goed en dan keek ze weer naar hem en dan begon het hele gedoe opnieuw. Ik heb op een gegeven moment letterlijk mijn hele capuchon over mijn hele hoofd getrokken zo van hier hoor ik niet bij, ik ben hier niet, iedereen in de bus lachen maar ik was heel blij toen ze uitstapten. En heb toen gelijk, omdat ik hem niet kon verbranden mijn hand 4x ontsmet.
Naja dat soort dingen maar ergens hoop ik nu dat jullie dit negeren want ik voel me net een Whiskers met een IK ZEI HOI!!
Lol!quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:05 schreef Ama het volgende:
Ik mis een enter ofzo in je verhaal Liesje.
Limburg ook, Groningen ook. Eigenlijk alles buiten de randstad wel.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Randstadquote:Op dinsdag 28 september 2021 23:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Limburg ook, Groningen ook. Eigenlijk alles buiten de randstad wel.
ik zit binnenkort een weekje in Zeeuws Vlaanderenquote:Op dinsdag 28 september 2021 23:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Limburg ook, Groningen ook. Eigenlijk alles buiten de randstad wel.
quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Versta je ook weinig van inderdaad.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou eigenlijk geniet ik echt met volle teugen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je leert zo ook wel de schaduwzijde van het land kennen of niet?
Nee niet echt duwen, je weet wel iemands schouder pakken en een andere richting op dirigeren.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol!Maar duwen toch niet? Kon je het niet met woorden af?
heb een Drentse collega waar je zelfs als ie "Nederlands" praat altijd goed moet luisterenquote:Op dinsdag 28 september 2021 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Versta je ook weinig van inderdaad.
Met Ama gaat dat aardig.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Versta je ook weinig van inderdaad.
Raak jij zwervers aan?quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee niet echt duwen, je weet wel iemands schouder pakken en een andere richting op dirigeren.
Vriendelijk maar resoluut.
Snap ik, en ik begrijp ook dat mijn beoordelingsvermogen wat opgetrokken wenkbrauwen oproept hier, maar deze vrouw vond het zo fantastisch dat ik uit Nederland kwam en toen kwam die vriendelijke kaartjesverkoper me redden. En ik ben dan ook echt wel soort van voorzichtig hoor, ze vroegen ook welk hotel ik zat, ik wilde geen naam geven dus ik zei in Gollem, en dat ik wel ging lopen, dat trok ze ook terecht heel slecht want dat is niet te lopen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben altijd een beetje huiverig voor dit soort situaties met Roma. In Boedapest is dit een bekend trucje: hoop oproer genereren en intussen je zakken rollenAl doen ze dan meestal of je een van hun kinderen hebt geslagen.
Anders hadden er veertig Roma op je slaapkamer gestaan aankomende nacht.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik, en ik begrijp ook dat mijn beoordelingsvermogen wat opgetrokken wenkbrauwen oproept hier, maar deze vrouw vond het zo fantastisch dat ik uit Nederland kwam en toen kwam die vriendelijke kaartjesverkoper me redden. En ik ben dan ook echt wel soort van voorzichtig hoor, ze vroegen ook welk hotel ik zat, ik wilde geen naam geven dus ik zei in Gollem, en dat ik wel ging lopen, dat trok ze ook terecht heel slecht want dat is niet te lopen.
Niet in de randstad, dat weet ik wel zeker, maar in de rest van Nederland? Zou kunnen...quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:15 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
lopen mensen hier serieus op
Het antwoord is ja.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:15 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
lopen mensen hier serieus op
ja van die sokken met een zoolquote:Op dinsdag 28 september 2021 23:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het antwoord is ja.
Moet je voor de grap eens kijken wat Balenciaga voor rare sneakers verkoopt voor 700 euro.
Ik vind dat denk ik de lelijkste schoenen ooit.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja van die sokken met een zool
Negeer jij Liesjequote:Op dinsdag 28 september 2021 23:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja van die sokken met een zool
hoef je gelukkig maar één van de te kopen ahahahahahahaquote:Op dinsdag 28 september 2021 23:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat denk ik de lelijkste schoenen ooit.
dat en die schoenen met een 'condoompje' voor elke teenquote:Op dinsdag 28 september 2021 23:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat denk ik de lelijkste schoenen ooit.
is dat voor mannen of vrouwenquote:
zo ver heb ik niet door gegoogeldquote:Op dinsdag 28 september 2021 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is dat voor mannen of vrouwen
of is die vraag al not done tegenwoordig
ik krijg al neiging mn ogen uit te spoelenquote:Op dinsdag 28 september 2021 23:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo ver heb ik niet door gegoogeld
Heerlijk dat je ervan kunt genieten. Ik geloof niet dat ik er zo blij van zou worden om zo'n familie in m'n nek te krijgen in de bus.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou eigenlijk geniet ik echt met volle teugen.Ik liep de hele 1,5 kilometer die ik nog terug moest lopen te grijnzen. Het is hier nooit saai en daar houd ik van.
Jaja bijnaquote:Op dinsdag 28 september 2021 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ga jij ook eens naar bed... EN SNEL!
Mooie toestanden weer.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou eigenlijk geniet ik echt met volle teugen.Ik liep de hele 1,5 kilometer die ik nog terug moest lopen te grijnzen. Het is hier nooit saai en daar houd ik van.
Nee geen zin en het is niet dat mijn wekker om 7 uur gaat ofzo.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zeker weer te lui om naar bed te gaan
de mijne wel... nou ja, 6.30quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee geen zin en het is niet dat mijn wekker om 7 uur gaat ofzo.
En dan zeg je dat ik moet gaan slapen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
de mijne wel... nou ja, 6.30
Is dat vervelend?
Ja... best wel.
gaafquote:Op dinsdag 28 september 2021 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, dat was gisteren, wilde eigenlijk dit met jullie delen. En dit heeft echt al zo ontzettend vaak op mijn verlanglijst gestaan maar lukte steeds om allerlei redenen niet. Het dichtste bij was met Fles toen we hem op 5 minuten na gemist hadden.
Een van de 3 treinen per dag in Albanië. (of 6 als je erbij rekent dat ze ook retour gaan)
Durres Kashar en man wat heb ik genoten! Eigenlijk was alleen het kaartje kopen het al waard (minder dan 100 lek) die vrouw was zo van, echt? je wilt met onze trein? Wat leuk!!![]()
Ik heb natuurlijk gelijk ijs gemorst op mijn prachtige kaartje.
En op mijn broek, dat zijn ijsvlekken mensen, dit is niet DE broek.
[ afbeelding ]
Ik koos deze coupe, ik zat alleen, sowieso zaten er maar een handje mensen in de trein.
[ afbeelding ]
Maar de coupe was eigenlijk vooral voor mijn tas, ik heb zo goed als het hele uur op het balkon gestaan, heet dat zo? Uit deze deuren hangend, en rokend, was allemaal prima, zolang ik de deuren maar niet open maakte wat gewoon kon. Nee er zit inderdaad geen glas in de ramen.
[ afbeelding ]
Stationnetje. Sukht Its all in a name._O-
[ afbeelding ]
En bij de spoorwegovergangen stond steeds iemand die ze handmatig naar beneden deed, ik hoop maar dat die per 5 minuten worden betaald en niet per dag.
Naja daar kunnen dan dus 100 diefstallen en schreeuwende roma's niet tegenop, man wat heb ik genoten. Serieus.
@:Dr_Flash
quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:39 schreef Ama het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik moet gaan slapen.
Leuke foto met de trein. Maar wel een heel andere ervaring dat in Nederland met de trein.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, dat was gisteren, wilde eigenlijk dit met jullie delen. En dit heeft echt al zo ontzettend vaak op mijn verlanglijst gestaan maar lukte steeds om allerlei redenen niet. Het dichtste bij was met Fles toen we hem op 5 minuten na gemist hadden.
Een van de 3 treinen per dag in Albanië. (of 6 als je erbij rekent dat ze ook retour gaan)
Durres Kashar en man wat heb ik genoten! Eigenlijk was alleen het kaartje kopen het al waard (minder dan 100 lek) die vrouw was zo van, echt? je wilt met onze trein? Wat leuk!!![]()
[ afbeelding ]
Ik koos deze coupe, ik zat alleen, sowieso zaten er maar een handje mensen in de trein.
[ afbeelding ]
Maar de coupe was eigenlijk vooral voor mijn tas, ik heb zo goed als het hele uur op het balkon gestaan, heet dat zo? Uit deze deuren hangend, en rokend, was allemaal prima, zolang ik de deuren maar niet open maakte wat gewoon kon. Nee er zit inderdaad geen glas in de ramen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En bij de spoorwegovergangen stond steeds iemand die ze handmatig naar beneden deed, ik hoop maar dat die per 5 minuten worden betaald en niet per dag.
Naja daar kunnen dan dus 100 diefstallen en schreeuwende roma's niet tegenop, man wat heb ik genoten. Serieus.
ach het wentquote:Op dinsdag 28 september 2021 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
de mijne wel... nou ja, 6.30
Is dat vervelend?
Ja... best wel.
Iedereen maakt jacht op paddenstoelennnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Iedereen maakt jacht op paddenstoelennnnnnnnnnnnnnnnnnn
5 a 6 doordeweeks. Maar in het weekend gelukkig langer. Maar is m'n eigen schuld. Ik ben gewoon een nachtbraker, maar de wekker gaat toch weer vroeg. En helemaal nu ik weer vaker naar kantoor moet.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik niet. 8 a 9 uurtjes slaap toch wel over het algemeen.
quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Eigenlijk was alleen het kaartje kopen het al waard (minder dan 100 lek) die vrouw was zo van, echt? je wilt met onze trein? Wat leuk!!![]()
Er is ook geen coupe waar geen raam vol de barsten en de gaten zit.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:44 schreef Recce het volgende:
[..]Whaha, briljant!
Dat ging ziet er echt niet uit!Ook mooi dat de ontbrekende hoofdsteunen wel netjes vervangen zijn door een blauw doekje.
Ik mis het in de Nederlandse treinen wel om gewoon een raampje open te kunnen doen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ohja, en wilde een raam in die coupe open doen, was geen beweging in te krijgen. Er viel wel spontaan een knop vanaf, die zit nu, inclusief schroefje er nog in, in mijn tas.
Wel goede ventilatie! Moest je een mondkapje op?quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er is ook geen coupe waar geen raam vol de barsten en de gaten zit.
tijd voor een updatequote:Op dinsdag 28 september 2021 23:45 schreef Recce het volgende:
In 2015 zag de trein er nog wat beter uit:
[ afbeelding ]
Ja he? dat je gewoon met je hoofd eruit kan hangen, heerlijk!!quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:45 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik mis het in de Nederlandse treinen wel om gewoon een raampje open te kunnen doen.
Ja heerlijk gewoon een beetje frisse lucht.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja he? dat je gewoon met je hoofd eruit kan hangen, heerlijk!!
Whut? Serieus?quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:45 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
vroeger was dat wel te doen, tegenwoordig gaat dat wel een paar onthoofdingen opleverenquote:Op dinsdag 28 september 2021 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja he? dat je gewoon met je hoofd eruit kan hangen, heerlijk!!
Ik heb een paar keer een mondkapje op gehad, heel even. Maar ik deed er wel steeds 1 om mijn pols voor het geval dat. dus nee.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel goede ventilatie! Moest je een mondkapje op?
Ik kan echt serieus niet geloven dat dat dezelfde trein is.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:45 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
paar graffiti bezoekers laterquote:Op dinsdag 28 september 2021 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan echt serieus niet geloven dat dat dezelfde trein is.
Haha, het is 'm echt wel.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan echt serieus niet geloven dat dat dezelfde trein is.
Maar het moest dus wel?quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer een mondkapje op gehad, heel even. Maar ik deed er wel steeds 1 om mijn pols voor het geval dat. dus nee.
quote:An accident occurred on the railway on July 25, 2010. A police SUV was on the rail and the train could not avoid the collision with it. As a result the police car was pushed for a certain distance until the train went to a complete stop. Not only were the three Albanian policemen not injured, but they also went to argue with the machinist to accuse him that he had to stop earlier and pay more attention.
Ik geloof je, en ik geloof ook het aantal kilometers per uur. We gingen ook een seconde of 40 denk ik, althans zo voelde het, door een tunnel ofzo, was het opeens echt aardedonker, dat vond ik wel even spannend.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, het is 'm echt wel.De trein gaat trouwens maar 66 kilometer per uur.
Ik schaterdequote:Op dinsdag 28 september 2021 23:54 schreef Recce het volgende:
Er is zelfs een ongeluk gebeurd met de trein! Het klinkt behoorlijk als Albaantje:
[..]
Nou, het kon toch zijn dat het wel moest, maar dat niemand het deed?quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik mocht roken en uit het raam hangen, wat denk je?
Oh dat zou kunnen, geen idee.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, het kon toch zijn dat het wel moest, maar dat niemand het deed?
Ik ben een keer met een trein door een onmogelijk lange tunnel gegaan in Frankrijk. Gewoon een half uur onder de grond of zo. Gelukkig was het 's nachts, dan denk je er minder over na.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geloof je, en ik geloof ook het aantal kilometers per uur. We gingen ook een seconde of 40 denk ik, althans zo voelde het, door een tunnel ofzo, was het opeens echt aardedonker, dat vond ik wel even spannend.
Huh wat 🤣quote:Op woensdag 29 september 2021 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
GEWONNENNNNNNNNNNNN!!!!
IN YO FACE AMA![]()
![]()
Allemaal slapenquote:
Ben langer wakker gebleven...quote:
Nou denk dat ik langer wakker ben hoor haha.quote:Op woensdag 29 september 2021 00:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ben langer wakker gebleven...
Niet dat ik daar wat aan heb over een paar uur... integendeel
Oh ja? Ik was om 05.00 opquote:Op woensdag 29 september 2021 00:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou denk dat ik langer wakker ben hoor haha.
Ga slapen dan.quote:Op woensdag 29 september 2021 00:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ja? Ik was om 05.00 op
Hetgeen dit allemaal NOG rotter maakt eigenlijk...
Je kunt ook gewoon nog 5 uur wakker blijven, dan ben je een hele dag wakker geweest! Dat doet Ama je niet na!quote:
Maar wel met verlichting in de trein en of tunnel?quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben een keer met een trein door een onmogelijk lange tunnel gegaan in Frankrijk. Gewoon een half uur onder de grond of zo. Gelukkig was het 's nachts, dan denk je er minder over na.
Ohquote:Op woensdag 29 september 2021 00:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon nog 5 uur wakker blijven, dan ben je een hele dag wakker geweest! Dat doet Ama je niet na!
RIPquote:Op woensdag 29 september 2021 00:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon nog 5 uur wakker blijven, dan ben je een hele dag wakker geweest! Dat doet Ama je niet na!
Het was bijna helemaal donker in de tunnel en ook in de trein. Het was een slaaptrein. Je zag af en toe een lichtje voorbij komen. Volgens mij heeft de trein gewoon een tijd stilgestaan in de tunnel, want er zijn helemaal niet zulke lange treintunnels in Frankrijk.quote:Op woensdag 29 september 2021 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar wel met verlichting in de trein en of tunnel?
Slaap lekker!quote:Op woensdag 29 september 2021 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ga mee, of naja nog even netflixen en dan slapen. Doeg!
Goed wel hoor, maar nog steeds drukdruk.quote:Op maandag 27 september 2021 23:47 schreef -Shii- het volgende:
Hoe is het met de verhuizing @:Flory ?
Hier ook. Wel kut gezien ik pas rond 00.15 ging slapenquote:
ik ben opzich gewend aan kortere nachten, maar lig al even in half wakker standquote:Op woensdag 29 september 2021 06:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier ook. Wel kut gezien ik pas rond 00.15 ging slapen
Sinds gisterenavondquote:
Klote is datquote:Op woensdag 29 september 2021 06:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben opzich gewend aan kortere nachten, maar lig al even in half wakker standen dan wordt het erg kort, zeker icm lange werkdagen
vandaar wat het mij (nog) niet was opgevallenquote:
uhu, achja. doe er weinig aan, vooral proberen niet te hard te werkenquote:Klote is dat
Amen?quote:Op woensdag 29 september 2021 06:35 schreef Karzai het volgende:
Dank U voor deze nieuwe morgen, dank U voor deze nieuwe dag!
Dank U dat ik met al mijn zorgen bij U komen mag!
Ja dat zal wel los gaan danquote:Op woensdag 29 september 2021 06:26 schreef mschol het volgende:
[..]
vandaar wat het mij (nog) niet was opgevallen
[..]
uhu, achja. doe er weinig aan, vooral proberen niet te hard te werken![]()
maar met feestdagen in aantocht is dat lastig
quote:Op woensdag 29 september 2021 06:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sinds gisterenavond
[..]
Klote is dat
ga weg engerd!quote:Op woensdag 29 september 2021 06:35 schreef Karzai het volgende:
Dank U voor deze nieuwe morgen, dank U voor deze nieuwe dag!
Dank U dat ik met al mijn zorgen bij U komen mag!
floryyyyyyyyyyquote:Op woensdag 29 september 2021 00:42 schreef Flory het volgende:
[..]
Goed wel hoor, maar nog steeds drukdruk.
Het oude appartement leegmaken en zo netjes mogelijk achterlaten, gaten opvullen etc. In ons nieuwe huisie nog steeds vanalles uitpakken en dingen bestellen
Lief heeft nog anderhalve week vakantie dus daarna moet het meeste in orde zijn en is het wachten op de laatste meubels enzo.
En dan kom ik misschien eindelijk weer eens aan Fok! toe
zo danquote:Op woensdag 29 september 2021 06:59 schreef Karzai het volgende:
Geef ons heden ons dagelijks spek en dat u de gerrie na de zwarte koffie moge bekomen
ik ben altijd wel vroeg wakker door de week, alleen lang niet altijd ónlinequote:
Tandenstokers zijn slecht voor je gebit. Beter flossen.quote:Op woensdag 29 september 2021 06:53 schreef bitterbal het volgende:
ik ben gisteren iets te enthousiast met een tandenstoker aan de gang geweest en nu doet die plek echt pijn
oh? ik vind flossen echt een naar gevoel.quote:Op woensdag 29 september 2021 07:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tandenstokers zijn slecht voor je gebit. Beter flossen.
ik las ff bakje kwakquote:Op woensdag 29 september 2021 07:07 schreef datismijnmening het volgende:
Kopje koffie, bakje kwark en dan maar sportschool.
Chabot?quote:Op woensdag 29 september 2021 07:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh? ik vind flossen echt een naar gevoel.
ben nu bang dat er een splinter achter gebleven is
Je kunt ook van die ragertjes gebruiken. Die zijn beter dan hout.quote:Op woensdag 29 september 2021 07:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh? ik vind flossen echt een naar gevoel.
ben nu bang dat er een splinter achter gebleven is
alleen maar om je uit bed en naar buiten te lokkenquote:Op woensdag 29 september 2021 07:21 schreef bitterbal het volgende:
ziet er hier toch uit als een stranddag ondanks dat er regen voorspeld was
En zodra ik op strand lig dan gaat het regenen zekerquote:Op woensdag 29 september 2021 07:24 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen maar om je uit bed en naar buiten te lokken
wat waren de voorspellingen?quote:Op woensdag 29 september 2021 07:21 schreef bitterbal het volgende:
ziet er hier toch uit als een stranddag ondanks dat er regen voorspeld was
quote:Op woensdag 29 september 2021 07:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En zodra ik op strand lig dan gaat het regenen zeker
wie?quote:Op woensdag 29 september 2021 07:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Hebben we een nieuwe burgemeester?
quote:Op woensdag 29 september 2021 07:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En zodra ik op strand lig dan gaat het regenen zeker
oh ja, dud0r is van de feestpartij.quote:Op woensdag 29 september 2021 07:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dud0r is blauw. Maar ik zie nog geen bericht in MED.
FEEquote:Op woensdag 29 september 2021 06:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
gefeliciteerdWaar ga je modden? En mag haags je nu nog uitschelden voor dikzakje?
serieus?quote:Op woensdag 29 september 2021 07:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dud0r is blauw. Maar ik zie nog geen bericht in MED.
Hoi vriendjequote:
Ja ik ben een avondje magic spelen en heel dat forum wordt volgespammedquote:Op woensdag 29 september 2021 07:39 schreef Koen66 het volgende:
maar tof @:dud0r
Zie dat je idd al slotjes gezet hebt
Ontgroenenquote:Op woensdag 29 september 2021 07:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja ik ben een avondje magic spelen en heel dat forum wordt volgespammed![]()
Hoort erbij zeggen we dan maar.
zoveel te kiezenquote:Op woensdag 29 september 2021 07:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie ga je als eerste een ban aansmeren?
Jij hopt toch in elke sc rond?quote:Op woensdag 29 september 2021 07:46 schreef Koen66 het volgende:
viel me nu pas weer op dat ik kennelijk ook wel eens in de FEE SC gepost had
@Haags natuurlijkquote:Op woensdag 29 september 2021 07:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie ga je als eerste een ban aansmeren?
nope, POL en NWS blijf ik echt buiten. En soms heb ik er niet eens gehoord van een SCquote:Op woensdag 29 september 2021 07:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hopt toch in elke sc rond?
huehuehuequote:Op woensdag 29 september 2021 07:54 schreef Koen66 het volgende:
@:haags komt/kwam wel echt in iedere SC geloof ik
JALOERSquote:Op dinsdag 28 september 2021 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi avontuur hoorquote:Op dinsdag 28 september 2021 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oppassen jijquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Udo.quote:Op woensdag 29 september 2021 08:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens goedemorgen, weer 4:01 minder dag, en vandaag is dat maar goed ook zo te zienHet is echt Haagsweer.
Bij de tune van Tatort speelt Udo Lindenberg slagwerk
Kunnen ze beter aan die band van douwe bob gevenquote:Op woensdag 29 september 2021 08:39 schreef bitterbal het volgende:
Er is 2 ton opgehaald voor dat waku waku restaurant
Eens wel, maar ja, dat deel van de cultuursector boeit niemand.quote:Op woensdag 29 september 2021 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen ze beter aan die band van douwe bob geven
Kennelijk niet nee. Toch best bijzonderquote:Op woensdag 29 september 2021 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eens wel, maar ja, dat deel van de cultuursector boeit niemand.
ik ben niet geheel verbaasd, genoeg "wappies" in nlquote:Op woensdag 29 september 2021 08:39 schreef bitterbal het volgende:
sowieso, adverteren hoeven ze ook nooit meerquote:
Keerzijde van de vrijheid. Zulke mensen mogen ook bestaan.quote:Op woensdag 29 september 2021 08:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben niet geheel verbaasd, genoeg "wappies" in nl
Er staat in het bericht ook dat er naast een restaurant is die wel checkt en gisteren gesloten is gebleven vanwege al die mensen voor de deurquote:Op woensdag 29 september 2021 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Keerzijde van de vrijheid. Zulke mensen mogen ook bestaan.
Wat een onzinquote:Op woensdag 29 september 2021 08:39 schreef bitterbal het volgende:
...hun salaris?quote:Op woensdag 29 september 2021 08:44 schreef bitterbal het volgende:
Lees net die douwe geld gaat geven aan de band. Maar ff vergeten waar k dat heb gelezen
Da's vanuit het OMT niet meer dan logisch natuurlijk.quote:Op woensdag 29 september 2021 08:49 schreef bitterbal het volgende:
Ah het ad :p
Ad premium meldt dat het omt voorstander is voor niet gevaccineerde te weigeren
Who is the wappie now?quote:Op woensdag 29 september 2021 08:50 schreef Karzai het volgende:
Volgend jaar weer twee prikken lees ik
Je kan bij mij een nieuwe pees bestellenquote:Op woensdag 29 september 2021 08:55 schreef datismijnmening het volgende:
Bij wie kan ik een achillespees massage bestellen?
quote:Op woensdag 29 september 2021 08:57 schreef UitStraling het volgende:
Zou op zich wel makkelijk zijn als ongevaccineerden een rood zwaailicht op het hoofd moesten dragen, beetje herkenbaarheid op straat, scheelt ook weer gehannes met je telefoontje.
Die ga je zeker van een of andere griek pikken.quote:Op woensdag 29 september 2021 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan bij mij een nieuwe pees bestellen
Beter deporteren begeleiden we ze met z'n allen naar een eiland waar verder niemand komtquote:Op woensdag 29 september 2021 08:57 schreef UitStraling het volgende:
Zou op zich wel makkelijk zijn als ongevaccineerden een rood zwaailicht op het hoofd moesten dragen, beetje herkenbaarheid op straat, scheelt ook weer gehannes met je telefoontje.
Baudetland.quote:Op woensdag 29 september 2021 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beter deporteren begeleiden we ze met z'n allen naar een eiland waar verder niemand komt
Corona had gewoon zweren in je gezicht moeten geven, moet je opletten hoe iedereen gevaccineerd wil zijn.quote:Op woensdag 29 september 2021 08:57 schreef UitStraling het volgende:
Dat is wel het snelste jaquote:Op woensdag 29 september 2021 08:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die ga je zeker van een of andere griek pikken.
ik vind het een slechte zaak eigenlijk, de vaccinatie graad zou hoog genoeg moeten zijn om zware overbelasting van de zorg te voorkomen.quote:Op woensdag 29 september 2021 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's vanuit het OMT niet meer dan logisch natuurlijk.
Waar ik "eiland" zei bedoelde ik "planeet" stop de tijd.quote:
Ik las poes in plaats van pees en ik was al rondjes aan het rennen en overal op aan het klikken.quote:Op woensdag 29 september 2021 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan bij mij een nieuwe pees bestellen
Waar klikte je op dan?quote:Op woensdag 29 september 2021 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las poes in plaats van pees en ik was al rondjes aan het rennen en overal op aan het klikken.
Sjesusquote:Op woensdag 29 september 2021 09:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Corona had gewoon zweren in je gezicht moeten geven, moet je opletten hoe iedereen gevaccineerd wil zijn.
quote:Op woensdag 29 september 2021 08:57 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2021 09:02 schreef bitterbal het volgende:
Las laatst dat corona ook erectieproblemen kan veroorzaken
Misschien dta meer vertellen? :p
Hoi!quote:
Theme Hospitalquote:
Kan me hier heel vaag iets bij voorstellen welquote:Op woensdag 29 september 2021 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja genoeg mannen die dat erg vinden toch :p
Ja joh! Ik dacht echt steeds awwwww Fles had hier bij moeten zijn! Nu ik weet hoe echt tof het is, moeten we het ook echt een keer samen doen!quote:Op woensdag 29 september 2021 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee maar echt super cool dat het eindelijk gelukt is met de trein Lies! Je gaat nog wel een keertje denk ik?Ik wil ook!
Het is maar goed dat je geen erectie hadquote:Op woensdag 29 september 2021 09:08 schreef dud0r het volgende:
Wie heeft die man van die bestelbus ingehuurd om mij aan te rijden net?![]()
Scheelde maar 5 cm
ik denk haagsquote:Op woensdag 29 september 2021 09:08 schreef dud0r het volgende:
Scheelde maar 5 cm
Ik huur nooit prutsers inquote:Op woensdag 29 september 2021 09:08 schreef dud0r het volgende:
Scheelde maar 5 cm
Jij hebt toch de hele dag een stijve?quote:Op woensdag 29 september 2021 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan me hier heel vaag iets bij voorstellen wel
En dat die niet opzij stond dan.quote:Op woensdag 29 september 2021 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je geen erectie had
die verdenk ik er ook van. @Haagsquote:
het is 13 graden hier. dus dat is wat frisjes jaquote:Op woensdag 29 september 2021 09:10 schreef bitterbal het volgende:
het is misschien wat koud voor het strand
@bitterbal natuurlijk, lichaamsdelen oogstenquote:Op woensdag 29 september 2021 09:08 schreef dud0r het volgende:
Scheelde maar 5 cm
ech voor het eerst dat je het hier over met mij eens bentquote:Op woensdag 29 september 2021 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is 13 graden hier. dus dat is wat frisjes ja
Je zou maar net een windvlaag hebbenquote:
sssstquote:Op woensdag 29 september 2021 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
@:bitterbal natuurlijk, lichaamsdelen oogsten
Het busje kwam van links. Dus dan had die opzij moeten staan.quote:
Ja dat is het echte treinreizenquote:Op woensdag 29 september 2021 09:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja joh! Ik dacht echt steeds awwwww Fles had hier bij moeten zijn! Nu ik weet hoe echt tof het is, moeten we het ook echt een keer samen doen!
beetje onnodig als ik m'n kind achterop heb. Had verwacht dat ze wel meer medeleven zou hebbenquote:Op woensdag 29 september 2021 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
@:bitterbal natuurlijk, lichaamsdelen oogsten
quote:Op woensdag 29 september 2021 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ech voor het eerst dat je het hier over met mij eens bent
ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 29 september 2021 09:12 schreef Pheno het volgende:
Godver, kijk ik in de koelkast, ligt er alleen maar snoepgoed. Ik ga niet aan de tony chocolony mini's als lunch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |