SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Ik print ze allemaal uit.quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:47 schreef Ama het volgende:
En vergeet niet Liesje dat niet iedereen topics allemaal teruglezen. Doe ik ook niet.
Dit zijn nu precies de verhaaltjes waardoor je iemands innerlijk leert kennen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Het Roma verhaal kreeg ik ook mee. Mooi zoals je voorzag dat dat mis zou gaan.
DIT!quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:47 schreef Ama het volgende:
En vergeet niet Liesje dat niet iedereen topics allemaal teruglezen. Doe ik ook niet.
Heb je ook allemaal in mooie archiefmappen op jaartal staan?quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik print ze allemaal uit.
"Wie deed het met wie in januari 2017"quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je ook allemaal in mooie archiefmappen op jaartal staan?
quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je ook allemaal in mooie archiefmappen op jaartal staan?
Ik ben daarin misschien wel extreem wantrouwend. Tot ergernis van mijn vriendin, als iemand wil zitten of hangt op “onze” plek en met een uiterlijk dan wordt ik gelijk agressief .quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zijn nu precies de verhaaltjes waardoor je iemands innerlijk leert kennen.
Staan ze gebundeld in de boekenkast?quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik print ze allemaal uit.
Wat staat hier?quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben daarin misschien wel extreem wantrouwend. Tot ergernis van mijn vriendin, als iemand wil zitten of hangt op “onze” plek en met een uiterlijk dan wordt ik gelijk agressief .
Ohja nog een leuk verhaal daarover..
in bol.com klappen?quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
zinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Ik heb zelf ook ooit roze All-Stars gehad.quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
@:ama ben je jaloers op zijn sneakers?
hmm die had ik eigenlijk alleen aan met krachttrainingquote:Op dinsdag 28 september 2021 22:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook ooit roze All-Stars gehad.
Laatst. Uhuh.quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Was laatst in Praag met werk.
Waren in een kroeg met tegenover het raam een pinautomaat. Dus ging pinnen en gelijk een oudere “zielige” man achter me.
Hij wou graag geld ruilen want blabla en ziek en zielig en doordrammen. Dus duw die oude weg en ga weer naar binnen. Beetje drinken en sta naast een collega.
En opeens zie ik weer die ouwe. Ik zeg hem “als je gaat pinnen niet ruilen met due ouwe, dat is een oplichter”
Hij gelijk rood naar de bar zijn geld laten zien, nep, had hij net voor mij gepind en geruild…
Maar kon je er ook vier tegelijk aan?quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook ooit roze All-Stars gehad.
Vaak ruilen ze het gewoon om voor wat ander buitenlands geld dat nog minder waard is. Weten die toeristen veel.quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Waren in een kroeg met tegenover het raam een pinautomaat. Dus ging pinnen en gelijk een oudere “zielige” man achter me.
Hij wou graag geld ruilen want blabla en ziek en zielig en doordrammen. Dus duw die oude weg en ga weer naar binnen. Beetje drinken en sta naast een collega.
En opeens zie ik weer die ouwe. Ik zeg hem “als je gaat pinnen niet ruilen met due ouwe, dat is een oplichter”
Hij gelijk rood naar de bar zijn geld laten zien, nep, had hij net voor mij gepind en geruild…
Heb helaas maar 2 benen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar kon je er ook vier tegelijk aan?
Pipo de clownquote:Op dinsdag 28 september 2021 23:00 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn wel gaaf op zich..
Ja weet niet ziet er zo debiel uit.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat let je om ze aan je handen te doen
ik vandaag nogquote:Op dinsdag 28 september 2021 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben vorige week wel alweer in het buitenland geweest voor mijn werk
Nee maar dat hoeft ook niet, maar als ik zeg dat ik voor de grap iemands netflix aan het "verneuken" ben dan lig ik hier gewoon te gniffelen in mijn bed, ik zou namelijk zelf ook raar kijken dan. Maar ik bedoelde ook meer in het algemeen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:47 schreef Ama het volgende:
Ja nu wordt het een beetje geforceerd verhaal terwijl ik het gister graag had willen vertellen maar toen dacht van laat ook maar. Kwam erop neer dat ik in de stadsbus naar Plepa zat, en dat er toen een Roma gezinnetje, man, vrouw en (lief) kindje in de kinderwagen me wenkten toen er een plek bij hun vrij kwam om te zitten. Eigenlijk stond ik prima maar goed, ze bedoelden het goed, dus die vrouw in het Albanees vragen waar ik vandaan kwam, oooooh Nederland, geeft haar man een stomp en schreeuwt dat hij in Duitsland gewerkt heeft. Maar echt schreeuwen zoals alleen zij dat kunnen. Dus wij moeten MET ELKAAR PRATEN!! Maar voordat ik uberhaupt echt een woord met hem had kunnen wisselen, ik was inmiddels al vol plezier 2x hard op mijn been gestompt door haar maar wel op een vriendelijke meneer kwam de kaartjes verkoper even poolshoogte nemen. Hij zag natuurlijk ook gewoon een toerist die opeens met een hysterisch wijf (echt) opgescheept zat. Dus hij informeerde vriendelijk in het Albanees of alles wel goed ging. Nou toen was het hek van de dam hoor, want dat vond mevrouw DISCRIMINATIE!!! Een hoop geschreeuw, de hele bus in rep en roer en ik kon wel door de grond zakken. En ergens had ze ook wel gelijk natuurlijk, hij vroeg dat alleen vanwege het type dat ze waren, maar ik begreep hem heel goed. Ze vloog hem nog net niet aan. En ondertussen naar mij schreeuwen dat we toch vrienden waren? Ik euh ja. handschudden en alles. De kaartjesverkoper was wel goed in sussen en dan was het even weer goed en dan keek ze weer naar hem en dan begon het hele gedoe opnieuw. Ik heb op een gegeven moment letterlijk mijn hele capuchon over mijn hele hoofd getrokken zo van hier hoor ik niet bij, ik ben hier niet, iedereen in de bus lachen maar ik was heel blij toen ze uitstapten. En heb toen gelijk, omdat ik hem niet kon verbranden mijn hand 4x ontsmet.quote:
Ja alleen dit waren echt typische Albanezen hoor, zo zien ze er gewoon uit, maar zit wel verschil tussen hen en roma'squote:Op dinsdag 28 september 2021 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben daarin misschien wel extreem wantrouwend. Tot ergernis van mijn vriendin, als iemand wil zitten of hangt op “onze” plek en met een uiterlijk dan wordt ik gelijk agressief .
Ohja nog een leuk verhaal daarover..
Ik moet volgende week naar Drenthe. Da’s ook een beetje buitenland.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben vorige week wel alweer in het buitenland geweest voor mijn werk
Hahahaha net een Whiskersquote:Op dinsdag 28 september 2021 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar dat hoeft ook niet, maar als ik zeg dat ik voor de grap iemands netflix aan het "verneuken" ben dan lig ik hier gewoon te gniffelen in mijn bed, ik zou namelijk zelf ook raar kijken dan. Maar ik bedoelde ook meer in het algemeen.
[..]
Ja nu wordt het een beetje geforceerd verhaal terwijl ik het gister graag had willen vertellen maar toen dacht van laat ook maar. Kwam erop neer dat ik in de stadsbus naar Plepa zat, en dat er toen een Roma gezinnetje, man, vrouw en (lief) kindje in de kinderwagen me wenkten toen er een plek bij hun vrij kwam om te zitten. Eigenlijk stond ik prima maar goed, ze bedoelden het goed, dus die vrouw in het Albanees vragen waar ik vandaan kwam, oooooh Nederland, geeft haar man een stomp en schreeuwt dat hij in Duitsland gewerkt heeft. Maar echt schreeuwen zoals alleen zij dat kunnen. Dus wij moeten MET ELKAAR PRATEN!! Maar voordat ik uberhaupt echt een woord met hem had kunnen wisselen, ik was inmiddels al vol plezier 2x hard op mijn been gestompt door haar maar wel op een vriendelijke meneer kwam de kaartjes verkoper even poolshoogte nemen. Hij zag natuurlijk ook gewoon een toerist die opeens met een hysterisch wijf (echt) opgescheept zat. Dus hij informeerde vriendelijk in het Albanees of alles wel goed ging. Nou toen was het hek van de dam hoor, want dat vond mevrouw DISCRIMINATIE!!! Een hoop geschreeuw, de hele bus in rep en roer en ik kon wel door de grond zakken. En ergens had ze ook wel gelijk natuurlijk, hij vroeg dat alleen vanwege het type dat ze waren, maar ik begreep hem heel goed. Ze vloog hem nog net niet aan. En ondertussen naar mij schreeuwen dat we toch vrienden waren? Ik euh ja. handschudden en alles. De kaartjesverkoper was wel goed in sussen en dan was het even weer goed en dan keek ze weer naar hem en dan begon het hele gedoe opnieuw. Ik heb op een gegeven moment letterlijk mijn hele capuchon over mijn hele hoofd getrokken zo van hier hoor ik niet bij, ik ben hier niet, iedereen in de bus lachen maar ik was heel blij toen ze uitstapten. En heb toen gelijk, omdat ik hem niet kon verbranden mijn hand 4x ontsmet.
Naja dat soort dingen maar ergens hoop ik nu dat jullie dit negeren want ik voel me net een Whiskers met een IK ZEI HOI!!
Het is niet eng hoor hier.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet volgende week naar Drenthe. Da’s ook een beetje buitenland.
Je leert zo ook wel de schaduwzijde van het land kennen of niet?quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar dat hoeft ook niet, maar als ik zeg dat ik voor de grap iemands netflix aan het "verneuken" ben dan lig ik hier gewoon te gniffelen in mijn bed, ik zou namelijk zelf ook raar kijken dan. Maar ik bedoelde ook meer in het algemeen.
[..]
Ja nu wordt het een beetje geforceerd verhaal terwijl ik het gister graag had willen vertellen maar toen dacht van laat ook maar. Kwam erop neer dat ik in de stadsbus naar Plepa zat, en dat er toen een Roma gezinnetje, man, vrouw en (lief) kindje in de kinderwagen me wenkten toen er een plek bij hun vrij kwam om te zitten. Eigenlijk stond ik prima maar goed, ze bedoelden het goed, dus die vrouw in het Albanees vragen waar ik vandaan kwam, oooooh Nederland, geeft haar man een stomp en schreeuwt dat hij in Duitsland gewerkt heeft. Maar echt schreeuwen zoals alleen zij dat kunnen. Dus wij moeten MET ELKAAR PRATEN!! Maar voordat ik uberhaupt echt een woord met hem had kunnen wisselen, ik was inmiddels al vol plezier 2x hard op mijn been gestompt door haar maar wel op een vriendelijke meneer kwam de kaartjes verkoper even poolshoogte nemen. Hij zag natuurlijk ook gewoon een toerist die opeens met een hysterisch wijf (echt) opgescheept zat. Dus hij informeerde vriendelijk in het Albanees of alles wel goed ging. Nou toen was het hek van de dam hoor, want dat vond mevrouw DISCRIMINATIE!!! Een hoop geschreeuw, de hele bus in rep en roer en ik kon wel door de grond zakken. En ergens had ze ook wel gelijk natuurlijk, hij vroeg dat alleen vanwege het type dat ze waren, maar ik begreep hem heel goed. Ze vloog hem nog net niet aan. En ondertussen naar mij schreeuwen dat we toch vrienden waren? Ik euh ja. handschudden en alles. De kaartjesverkoper was wel goed in sussen en dan was het even weer goed en dan keek ze weer naar hem en dan begon het hele gedoe opnieuw. Ik heb op een gegeven moment letterlijk mijn hele capuchon over mijn hele hoofd getrokken zo van hier hoor ik niet bij, ik ben hier niet, iedereen in de bus lachen maar ik was heel blij toen ze uitstapten. En heb toen gelijk, omdat ik hem niet kon verbranden mijn hand 4x ontsmet.
Naja dat soort dingen maar ergens hoop ik nu dat jullie dit negeren want ik voel me net een Whiskers met een IK ZEI HOI!!
Lol!quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:05 schreef Ama het volgende:
Ik mis een enter ofzo in je verhaal Liesje.
Limburg ook, Groningen ook. Eigenlijk alles buiten de randstad wel.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Randstadquote:Op dinsdag 28 september 2021 23:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Limburg ook, Groningen ook. Eigenlijk alles buiten de randstad wel.
ik zit binnenkort een weekje in Zeeuws Vlaanderenquote:Op dinsdag 28 september 2021 23:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Limburg ook, Groningen ook. Eigenlijk alles buiten de randstad wel.
quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Versta je ook weinig van inderdaad.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou eigenlijk geniet ik echt met volle teugen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je leert zo ook wel de schaduwzijde van het land kennen of niet?
Nee niet echt duwen, je weet wel iemands schouder pakken en een andere richting op dirigeren.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol!Maar duwen toch niet? Kon je het niet met woorden af?
heb een Drentse collega waar je zelfs als ie "Nederlands" praat altijd goed moet luisterenquote:Op dinsdag 28 september 2021 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Versta je ook weinig van inderdaad.
Met Ama gaat dat aardig.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Versta je ook weinig van inderdaad.
Raak jij zwervers aan?quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee niet echt duwen, je weet wel iemands schouder pakken en een andere richting op dirigeren.
Vriendelijk maar resoluut.
Snap ik, en ik begrijp ook dat mijn beoordelingsvermogen wat opgetrokken wenkbrauwen oproept hier, maar deze vrouw vond het zo fantastisch dat ik uit Nederland kwam en toen kwam die vriendelijke kaartjesverkoper me redden. En ik ben dan ook echt wel soort van voorzichtig hoor, ze vroegen ook welk hotel ik zat, ik wilde geen naam geven dus ik zei in Gollem, en dat ik wel ging lopen, dat trok ze ook terecht heel slecht want dat is niet te lopen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben altijd een beetje huiverig voor dit soort situaties met Roma. In Boedapest is dit een bekend trucje: hoop oproer genereren en intussen je zakken rollenAl doen ze dan meestal of je een van hun kinderen hebt geslagen.
Anders hadden er veertig Roma op je slaapkamer gestaan aankomende nacht.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik, en ik begrijp ook dat mijn beoordelingsvermogen wat opgetrokken wenkbrauwen oproept hier, maar deze vrouw vond het zo fantastisch dat ik uit Nederland kwam en toen kwam die vriendelijke kaartjesverkoper me redden. En ik ben dan ook echt wel soort van voorzichtig hoor, ze vroegen ook welk hotel ik zat, ik wilde geen naam geven dus ik zei in Gollem, en dat ik wel ging lopen, dat trok ze ook terecht heel slecht want dat is niet te lopen.
Niet in de randstad, dat weet ik wel zeker, maar in de rest van Nederland? Zou kunnen...quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:15 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
lopen mensen hier serieus op
Het antwoord is ja.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:15 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
lopen mensen hier serieus op
ja van die sokken met een zoolquote:Op dinsdag 28 september 2021 23:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het antwoord is ja.
Moet je voor de grap eens kijken wat Balenciaga voor rare sneakers verkoopt voor 700 euro.
Ik vind dat denk ik de lelijkste schoenen ooit.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja van die sokken met een zool
Negeer jij Liesjequote:Op dinsdag 28 september 2021 23:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja van die sokken met een zool
hoef je gelukkig maar één van de te kopen ahahahahahahaquote:Op dinsdag 28 september 2021 23:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat denk ik de lelijkste schoenen ooit.
dat en die schoenen met een 'condoompje' voor elke teenquote:Op dinsdag 28 september 2021 23:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat denk ik de lelijkste schoenen ooit.
is dat voor mannen of vrouwenquote:
zo ver heb ik niet door gegoogeldquote:Op dinsdag 28 september 2021 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is dat voor mannen of vrouwen
of is die vraag al not done tegenwoordig
ik krijg al neiging mn ogen uit te spoelenquote:Op dinsdag 28 september 2021 23:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo ver heb ik niet door gegoogeld
Heerlijk dat je ervan kunt genieten. Ik geloof niet dat ik er zo blij van zou worden om zo'n familie in m'n nek te krijgen in de bus.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou eigenlijk geniet ik echt met volle teugen.Ik liep de hele 1,5 kilometer die ik nog terug moest lopen te grijnzen. Het is hier nooit saai en daar houd ik van.
Jaja bijnaquote:Op dinsdag 28 september 2021 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ga jij ook eens naar bed... EN SNEL!
Mooie toestanden weer.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou eigenlijk geniet ik echt met volle teugen.Ik liep de hele 1,5 kilometer die ik nog terug moest lopen te grijnzen. Het is hier nooit saai en daar houd ik van.
Nee geen zin en het is niet dat mijn wekker om 7 uur gaat ofzo.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zeker weer te lui om naar bed te gaan
de mijne wel... nou ja, 6.30quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee geen zin en het is niet dat mijn wekker om 7 uur gaat ofzo.
En dan zeg je dat ik moet gaan slapen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
de mijne wel... nou ja, 6.30
Is dat vervelend?
Ja... best wel.
gaafquote:Op dinsdag 28 september 2021 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, dat was gisteren, wilde eigenlijk dit met jullie delen. En dit heeft echt al zo ontzettend vaak op mijn verlanglijst gestaan maar lukte steeds om allerlei redenen niet. Het dichtste bij was met Fles toen we hem op 5 minuten na gemist hadden.
Een van de 3 treinen per dag in Albanië. (of 6 als je erbij rekent dat ze ook retour gaan)
Durres Kashar en man wat heb ik genoten! Eigenlijk was alleen het kaartje kopen het al waard (minder dan 100 lek) die vrouw was zo van, echt? je wilt met onze trein? Wat leuk!!![]()
Ik heb natuurlijk gelijk ijs gemorst op mijn prachtige kaartje.
En op mijn broek, dat zijn ijsvlekken mensen, dit is niet DE broek.
[ afbeelding ]
Ik koos deze coupe, ik zat alleen, sowieso zaten er maar een handje mensen in de trein.
[ afbeelding ]
Maar de coupe was eigenlijk vooral voor mijn tas, ik heb zo goed als het hele uur op het balkon gestaan, heet dat zo? Uit deze deuren hangend, en rokend, was allemaal prima, zolang ik de deuren maar niet open maakte wat gewoon kon. Nee er zit inderdaad geen glas in de ramen.
[ afbeelding ]
Stationnetje. Sukht Its all in a name._O-
[ afbeelding ]
En bij de spoorwegovergangen stond steeds iemand die ze handmatig naar beneden deed, ik hoop maar dat die per 5 minuten worden betaald en niet per dag.
Naja daar kunnen dan dus 100 diefstallen en schreeuwende roma's niet tegenop, man wat heb ik genoten. Serieus.
@:Dr_Flash
quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:39 schreef Ama het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik moet gaan slapen.
Leuke foto met de trein. Maar wel een heel andere ervaring dat in Nederland met de trein.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, dat was gisteren, wilde eigenlijk dit met jullie delen. En dit heeft echt al zo ontzettend vaak op mijn verlanglijst gestaan maar lukte steeds om allerlei redenen niet. Het dichtste bij was met Fles toen we hem op 5 minuten na gemist hadden.
Een van de 3 treinen per dag in Albanië. (of 6 als je erbij rekent dat ze ook retour gaan)
Durres Kashar en man wat heb ik genoten! Eigenlijk was alleen het kaartje kopen het al waard (minder dan 100 lek) die vrouw was zo van, echt? je wilt met onze trein? Wat leuk!!![]()
Ik heb natuurlijk gelijk ijs gemorst op mijn prachtige kaartje.
En op mijn broek, dat zijn ijsvlekken mensen, dit is niet DE broek.
[ afbeelding ]
Ik koos deze coupe, ik zat alleen, sowieso zaten er maar een handje mensen in de trein.
[ afbeelding ]
Maar de coupe was eigenlijk vooral voor mijn tas, ik heb zo goed als het hele uur op het balkon gestaan, heet dat zo? Uit deze deuren hangend, en rokend, was allemaal prima, zolang ik de deuren maar niet open maakte wat gewoon kon. Nee er zit inderdaad geen glas in de ramen.
[ afbeelding ]
Stationnetje. Sukht Its all in a name._O-
[ afbeelding ]
En bij de spoorwegovergangen stond steeds iemand die ze handmatig naar beneden deed, ik hoop maar dat die per 5 minuten worden betaald en niet per dag.
Naja daar kunnen dan dus 100 diefstallen en schreeuwende roma's niet tegenop, man wat heb ik genoten. Serieus.
@:Dr_Flash
ach het wentquote:Op dinsdag 28 september 2021 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
de mijne wel... nou ja, 6.30
Is dat vervelend?
Ja... best wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |