SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja meestal voor op een broodje als lunch als ik veel gewandeld hebquote:Op maandag 27 september 2021 19:49 schreef dud0r het volgende:
maxisnacks zijn meer voor normale maaltijden dan snacks
ja inderdaad. ook als ik niet gewandeld heb.quote:Op maandag 27 september 2021 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja meestal voor op een broodje als lunch als ik veel gewandeld heb
Nou ja als je net 3 uur hebt gelopen voel je je net wat minder schuldig over 2 broodjes kroketquote:Op maandag 27 september 2021 19:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja inderdaad. ook als ik niet gewandeld heb.
Watskebeurt?quote:Op maandag 27 september 2021 19:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
jawel. m'n voet doet een beetje zeer
ik voel me nooit schuldig over etenquote:Op maandag 27 september 2021 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja als je net 3 uur hebt gelopen voel je je net wat minder schuldig over 2 broodjes kroket
beetje rare landing vanochtend met trainen dus de onderkant is een beetje beurs nu.quote:
ik voel me erg gesteund hierdoorquote:
echt hequote:
Ja ok, al is er wel een snack waar ik me soms een beetje schuldig om voelquote:
als je weer eens vunzige gedachten over ballie hebt zeker.quote:Op maandag 27 september 2021 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok, al is er wel een snack waar ik me soms een beetje schuldig om voel
Zo'n viespeuk ben ik toch nietquote:Op maandag 27 september 2021 20:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je weer eens vunzige gedachten over ballie hebt zeker.
weet ik niet.quote:
Nou die bal is de gene die hier mijn hoofd als ultiem collectors item zietquote:
we doen hier niet aan kinkshaming. dus als jij opgewonden raakt bij die gedachte is dat okequote:Op maandag 27 september 2021 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou die bal is de gene die hier mijn hoofd als ultiem collectors item ziet
quote:Op maandag 27 september 2021 20:12 schreef bitterbal het volgende:
ik elke ochtend om 10:00 als het buffet sluit
https://9gag.com/gag/av5YL1d
Vind er weinig opwindends aan, houd mijn hoofd liever gewoon op de plek waar die zitquote:Op maandag 27 september 2021 20:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
we doen hier niet aan kinkshaming. dus als jij opgewonden raakt bij die gedachte is dat oke
klinkt plausibelquote:Op maandag 27 september 2021 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind er weinig opwindends aan, houd mijn hoofd liever gewoon op de plek waar die zit
hoe voelt dat nou?quote:Op maandag 27 september 2021 20:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een bordje bami met een eitje en die bruine saus voor kinderen, ik voel me net een arbeider
Bruine saus voor kinderen?quote:Op maandag 27 september 2021 20:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een bordje bami met een eitje en die bruine saus voor kinderen, ik voel me net een arbeider
Mja het is ook de schuld van Al Qaida dat we elkaar¨überhaupt kennen dus het is sowieso allemaal wat raarquote:
quote:Op maandag 27 september 2021 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja het is ook de schuld van Al Qaida dat we elkaar¨überhaupt kennen dus het is sowieso allemaal wat raar
sate saus denk ikquote:Op maandag 27 september 2021 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bruine saus voor kinderen?
Satésaus, sinds ik zo'n simpele kut Utrechter als zwager had die overal satésaus op gooide en het alleen maar over satésaus kon hebben haat ik dat.quote:Op maandag 27 september 2021 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bruine saus voor kinderen?
Dat is inderdaad voor kinderen. Kenners eten pindasausquote:Op maandag 27 september 2021 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Satésaus, sinds ik zo'n simpele kut Utrechter als zwager had die overal satésaus op gooide en het alleen maar over satésaus kon hebben haat ik dat.
@LTVDKquote:Op maandag 27 september 2021 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Satésaus, sinds ik zo'n simpele kut Utrechter als zwager had die overal satésaus op gooide en het alleen maar over satésaus kon hebben haat ik dat.
Doe 's ff normaal over Utrechtquote:Op maandag 27 september 2021 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is ook nog eens echt zoquote:
Wat is er?quote:
ah oke,quote:Op maandag 27 september 2021 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Satésaus bestaat eigenlijk niet. Het is pindasaus.
UUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 27 september 2021 20:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Doe 's ff normaal over Utrecht
Dat is een twijfelgevalquote:Op maandag 27 september 2021 20:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
ah oke,
beetje zoals dat friet niet bestaat en het patat is
zaten jullie in hetzelfde recruitment centrum?quote:
Zonder de uitjes.quote:Op maandag 27 september 2021 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
Patatje mayo satésaus en uitjes
Dingen uit de snackbar hebben uitjesquote:
Nee in hetzelfde live NWS-topicquote:Op maandag 27 september 2021 20:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
zaten jullie in hetzelfde recruitment centrum?
Dat is zo nu en dan wel lekker ja.quote:Op maandag 27 september 2021 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
Patatje mayo satésaus en uitjes
ook een optie.quote:
quote:Op maandag 27 september 2021 20:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
zaten jullie in hetzelfde recruitment centrum?
Bitterbal, kroket en natuurlijk patat.quote:Op maandag 27 september 2021 20:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dingen uit de snackbar hebben uitjes![]()
Patatje oorlog, frikandel speciaal, berenklauw etc.
Lig al 2u op bed met enorme rugpijnquote:
Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 27 september 2021 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lig al 2u op bed met enorme rugpijnHeb het hele internet inmiddels uitgelezen uit verveling. Dus nu ben ik weer hier
Tot een paar jaar geleden 'lustte' ik het niet eensquote:Op maandag 27 september 2021 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je niet gelezne wat us over satesaus schrijft
even gergi je rug laten masseren of krakenquote:Op maandag 27 september 2021 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien door met (te) zware dozen en spullen tillen de laatste weken.
Ik eet het alleen graag i.c.m. Nederlands Chinees etenquote:Op maandag 27 september 2021 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tot een paar jaar geleden 'lustte' ik het niet eens
Hij is met z'n 100 kilo al op m'n rug komen zittenquote:Op maandag 27 september 2021 20:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
even gergi je rug laten masseren of kraken
O ja, dat heb ik ook weleens. Dan schiet het er ineens in. Lopen is voor mij meestal de beste remediequote:Op maandag 27 september 2021 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien door met (te) zware dozen en spullen tillen de laatste weken.
hij moet dan wel aan je schouders trekkenquote:Op maandag 27 september 2021 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij is met z'n 100 kilo al op m'n rug komen zittenmaar het mocht niet baten. Ik dacht misschien kraakt dan alles even lekker op z'n plek
Ja inderdaad nu je het zegt, met lopen en heb ik er steeds geen last van. Maar in huis kan ik nauwelijks zitten of wat doen.quote:Op maandag 27 september 2021 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dat heb ik ook weleens. Dan schiet het er ineens in. Lopen is voor mij meestal de beste remedie
Oh, zometeen even poging 2 danquote:Op maandag 27 september 2021 20:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
hij moet dan wel aan je schouders trekken
niet echt doen gekkie. dat kan het erger makenquote:
Ohquote:Op maandag 27 september 2021 20:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet echt doen gekkie. dat kan het erger maken
ik maakte maar een grapje
oh hoe komt datquote:Op maandag 27 september 2021 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lig al 2u op bed met enorme rugpijnHeb het hele internet inmiddels uitgelezen uit verveling. Dus nu ben ik weer hier
Verhuisspanning, paar dagen relaxen in een spa.quote:Op maandag 27 september 2021 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja inderdaad nu je het zegt, met lopen en heb ik er steeds geen last van. Maar in huis kan ik nauwelijks zitten of wat doen.
Ow, stomquote:Op maandag 27 september 2021 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 september 2021 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik eet het alleen graag i.c.m. Nederlands Chinees eten
Heel irritant. Heel sterk focussen op het ontspannen van je rugspieren wil ook wel helpen.quote:Op maandag 27 september 2021 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja inderdaad nu je het zegt, met lopen en heb ik er steeds geen last van. Maar in huis kan ik nauwelijks zitten of wat doen.
Heb altijd medelijden met Ed, die kijkt altijd alsof die MOET meedoen van Anitaquote:
Ik wil weer terug naar mijn spa’squote:Op maandag 27 september 2021 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verhuisspanning, paar dagen relaxen in een spa.
goed goedquote:Op maandag 27 september 2021 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach ja, komt wel weer goedHoe staat het in Griekenland?
Is er zoveel keuze?quote:Op maandag 27 september 2021 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Douche deur uitzoeken is ook geen leuke bezigheid.
ja die is nog aa het werkquote:Op maandag 27 september 2021 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe is het met je tinderosoberos?
Nationale feestdag in Foqueville.quote:Op maandag 27 september 2021 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanavond BallosopdePiemelos?
quote:Op maandag 27 september 2021 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 september 2021 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
nee ga straks slapenquote:Op maandag 27 september 2021 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet je niet leuke dingen doen? Uitgaan ofzo?
zijn idd veel bejaarden hierquote:Op maandag 27 september 2021 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort Griekenland voor 70-plussers
je kan ook zo'n apparaat voor thuis kopen. kan je elke avond los gaanquote:Op maandag 27 september 2021 21:04 schreef Ama het volgende:
Als ik ooit het geld heb om naar Japan te gaan op vakantie dan ga ik daar denk ik elke avond naar een karaokebar.
quote:Op maandag 27 september 2021 21:04 schreef Ama het volgende:
Als ik ooit het geld heb om naar Japan te gaan op vakantie dan ga ik daar denk ik elke avond naar een karaokebar.
Is saai daar, je zit in een privékamertje met je vrienden te zingen , niet alsof het echt een bar isquote:Op maandag 27 september 2021 21:04 schreef Ama het volgende:
Ja eigenlijk kan iedereen nu zelfde zeggen tegen mij als wat ik tegen @bitterbal zei paar dagen terug. Ik besef het mij ook.quote:Op maandag 27 september 2021 21:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
je kan ook zo'n apparaat voor thuis kopen. kan je elke avond los gaan
Sta ja daar tussen de compleet overspannen Goofy's die blanken haten, keigezelligquote:Op maandag 27 september 2021 21:04 schreef Ama het volgende:
Oude ziel in een jong lichaamquote:Op maandag 27 september 2021 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort Griekenland voor 70-plussers
Oh dat is wel jammer maar nu je dit zegt wist ik dat ook wel. Maar ja ik wil wel karaoke zingen met allemaal bier drinkende mensen voor me, anders is het toch minder leuk.quote:Op maandag 27 september 2021 21:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is saai daar, je zit in een privékamertje met je vrienden te zingen , niet alsof het echt een bar is
Ja dat vind ik dus ook! Toch saai hoe de Japanners dat doenquote:Op maandag 27 september 2021 21:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer maar nu je dit zegt wist ik dat ook wel. Maar ja ik wil wel karaoke zingen met allemaal bier drinkende mensen voor me, anders is het toch minder leuk.
Nee dat is anders.quote:Op maandag 27 september 2021 21:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
je kan ook zo'n apparaat voor thuis kopen. kan je elke avond los gaan
klinkt meer als een bepaalde soort bios dan een leuk zingdingquote:Op maandag 27 september 2021 21:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is saai daar, je zit in een privékamertje met je vrienden te zingen , niet alsof het echt een bar is
Het is iig saaiquote:Op maandag 27 september 2021 21:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
klinkt meer als een bepaalde soort bios dan een leuk zingding
dit kan geregeld worden. ik kan zo'n ding wel lenen van een collega. komen we met de hele ksc bier drinken terwijl jij liedjes loopt te blerenquote:Op maandag 27 september 2021 21:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer maar nu je dit zegt wist ik dat ook wel. Maar ja ik wil wel karaoke zingen met allemaal bier drinkende mensen voor me, anders is het toch minder leuk.
Ingewikkeld geval is het zekerquote:
O gezellig.quote:Op maandag 27 september 2021 21:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
dit kan geregeld worden. ik kan zo'n ding wel lenen van een collega. komen we met de hele ksc bier drinken terwijl jij liedjes loopt te bleren
quote:Op maandag 27 september 2021 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bittelbal en de Vloek van Souvlaki Eiland
Misschien heeft @Mickytjuh nog wel zo'n ding staan. Gaan we daar zingen.quote:Op maandag 27 september 2021 21:12 schreef Ama het volgende:
In mijn vorige huis organiseerde ik altijd karaokefeestjes maar ja daar was veel ruimte en we hadden professionele microfoons enz. Mis dat echt zo erg.
Heb je nou al eens souvlaki op?quote:
Wel leuk om uitsmijtnegers te kijken in de karaokewijk in Tokyo, dat is het enige baantje wat een neger mag doen daar, daar voelen de Japanners zich zelf echt te goed voor.quote:
ga eens doen dan. is lekkerquote:
Onze examenstunt op de middelbare was de leraren voor de hele school te laten Karaokenquote:Op maandag 27 september 2021 21:12 schreef Ama het volgende:
In mijn vorige huis organiseerde ik altijd karaokefeestjes maar ja daar was veel ruimte en we hadden professionele microfoons enz. Mis dat echt zo erg.
quote:
quote:Op maandag 27 september 2021 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had vandaag garnalen in knoflook
quote:Op maandag 27 september 2021 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had vandaag garnalen in knoflook
quote:
wanneer?quote:
Waarom niet in een schuur in bijvoorbeeld Emmer-Compascuum??quote:
omdat we allemaal introverte zolderkamer autisten zijn 👀quote:Op maandag 27 september 2021 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom niet in een schuur in bijvoorbeeld Emmer-Compascuum??
Dan lijkt het meer op een samenkomst van een sekte in het midden van het grote nietsquote:Op maandag 27 september 2021 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom niet in een schuur in bijvoorbeeld Emmer-Compascuum??
Ik niet hoor, ben wel gediagnostiseerd met ASS. Maar zo schuw ben ik niet hoorquote:Op maandag 27 september 2021 21:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat we allemaal introverte zolderkamer autisten zijn 👀
Ik heb het niet over TIlburgquote:Op maandag 27 september 2021 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan lijkt het meer op een samenkomst van een sekte in het midden van het grote niets
Ik heb geen diagnose, maar ik ben een schuwe eekhoorn.quote:Op maandag 27 september 2021 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ben wel gediagnostiseerd met ASS. Maar zo schuw ben ik niet hoor
Dat zou voor een sekte met een collectief zelfmoordritueel zijnquote:Op maandag 27 september 2021 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb het niet over TIlburg
die is ook flink afgetakeld zegquote:Op maandag 27 september 2021 21:38 schreef bitterbal het volgende:
r kelly is schuldig bevonden aan mensenhandel
geen idee. ik niet in ieder gevalquote:Op maandag 27 september 2021 21:38 schreef Ama het volgende:
Waarom denkt iedereen ineens dat ik in Emmer-Compascuum woon?
Geen idee, ik denk niet dat jij daar woont?quote:Op maandag 27 september 2021 21:38 schreef Ama het volgende:
De vorige koningin van deze SC kwam daarvandaan, die naam klopte wel bij haar.quote:Op maandag 27 september 2021 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zou voor een sekte met een collectief zelfmoordritueel zijn![]()
We kunnen ook naar Hongerige Wolf in Groningen, klinkt leuker
Iedereen is mss ook overdreven maar weet niet waar dat nou weer vandaan komt.quote:Op maandag 27 september 2021 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk niet dat jij daar woont?
Dat denk ik nergens hoor. Weet alleen dat het dichtbij Emmen is..quote:Op maandag 27 september 2021 21:38 schreef Ama het volgende:
Marco ook.quote:Op maandag 27 september 2021 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
R Kelly plast toch over minderjarige meisjes?
onder andere.quote:Op maandag 27 september 2021 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
Of wil met ze trouwen.quote:Op maandag 27 september 2021 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
Ow nou ja levenlang dan maar. Opgeruimd staat netjesquote:Op maandag 27 september 2021 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
onder andere.
ze hebben hem schuldig bevonden aan het aan het hoofd staan van ene netwerk wat jonge meisjes misbruikte.
Dat is niet zo erg toch?quote:
Molo komt toch uit Den Haag?quote:Op maandag 27 september 2021 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vorige koningin van deze SC kwam daarvandaan, die naam klopte wel bij haar.
En de honden nietquote:Op maandag 27 september 2021 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg toch?
Die Afghanen die naar Amerika zijn gehaald mochten ook gewoon hun kindbruidjes meenemen
Uhuquote:Op maandag 27 september 2021 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Molo komt toch uit Den Haag?
Waarom ga je niet voor een talibanlook?quote:Op maandag 27 september 2021 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga mijn baard kortwieken en duik dan ook maar op tijd mijn bedje in
Die was niet de koningin, maar een stapje hogerquote:Op maandag 27 september 2021 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Molo komt toch uit Den Haag?
Gaat jeuken als het te lang isquote:Op maandag 27 september 2021 21:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom ga je niet voor een talibanlook?
De titel van de website deed je wenkbrauwen niet fronsen??quote:Op maandag 27 september 2021 21:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik begon hieraan te lezen en toen vielen me de headlines rechts op![]()
https://realrawnews.com/2(...)NCzTt1uL1XFPnE8Ptmik
Die viel me later pas op.quote:Op maandag 27 september 2021 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De titel van de website deed je wenkbrauwen niet fronsen??
Dat was juist het eerste wat mij opviel...quote:
quote:Op maandag 27 september 2021 21:41 schreef LTVDK het volgende:
Ama woont voor mij gewoon daar ergens in de Achterhoek
nee joh, Groningen.quote:Op maandag 27 september 2021 21:41 schreef LTVDK het volgende:
Ama woont voor mij gewoon daar ergens in de Achterhoek
ik moet nog even extra afspraak plannen in nieuwe plekje zodat ik wat kan gaan plannen (ivm verfwerk e.d.)quote:Op maandag 27 september 2021 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn verhuizing wordt waarschijnlijk een week doorgeschoven. NIet dat ik dat zo heel erg vind hoor. Maar de interne verhuisservice van de instelling, schijnt nou net die week een week vrij te hebben. Hoef ik iig mijn vakantiedagen niet op te maken aan verhuizen![]()
Wat moet je allemaal doen?quote:Op dinsdag 28 september 2021 06:33 schreef kwiwi het volgende:
geen zin in de komende 2 dagen, veel te druk
ah veel beter tochquote:Op maandag 27 september 2021 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn verhuizing wordt waarschijnlijk een week doorgeschoven. NIet dat ik dat zo heel erg vind hoor. Maar de interne verhuisservice van de instelling, schijnt nou net die week een week vrij te hebben. Hoef ik iig mijn vakantiedagen niet op te maken aan verhuizen![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2021 07:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat moet je allemaal doen?
Ik moet nog 3 dagen werken en dan vakantie.
Ga eens heel snel naar het buffetquote:
Straks is alles opquote:Op dinsdag 28 september 2021 07:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog niet open en lig nog in bed
Wat hebben ze allemaal bij het ontbijtquote:Op dinsdag 28 september 2021 07:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog niet open en lig nog in bed
Gewoon vreten vreten vreten en straks met een Russisch transportvliegtuig als een dikke opgezwollen walvis terugvliegen naar het herfstige Nederlandquote:
ja dingetjes om in de yoghurt te doen, wat kaas en ham voor op brood. English breakfast dingen zoals bonen en ei en spek. en mini croissantjes en vaak nog een pastry.quote:Op dinsdag 28 september 2021 07:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat hebben ze allemaal bij het ontbijt
2 lange dagen op kantoor, taart bakken voor een collega die jarig is, twee avonden naar m'n oude appartement voor mensen die verkochte meubels op komen halen. Ben blij als het verhuizen voorbij isquote:Op dinsdag 28 september 2021 07:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ik ben ook bijna jarig hoorquote:Op dinsdag 28 september 2021 07:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
2 lange dagen op kantoor, taart bakken voor een collega die jarig is, twee avonden naar m'n oude appartement voor mensen die verkochte meubels op komen halen. Ben blij als het verhuizen voorbij is
Wanneer ben je helemaal over?quote:Op dinsdag 28 september 2021 07:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
2 lange dagen op kantoor, taart bakken voor een collega die jarig is, twee avonden naar m'n oude appartement voor mensen die verkochte meubels op komen halen. Ben blij als het verhuizen voorbij is
Taarten kun je ook kopen, scheelt weer wat gewebbelquote:Op dinsdag 28 september 2021 07:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
English breakfastquote:Op dinsdag 28 september 2021 07:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dingetjes om in de yoghurt te doen, wat kaas en ham voor op brood. English breakfast dingen zoals bonen en ei en spek. en mini croissantjes en vaak nog een pastry.
ik eet eigenlijk alleen die mini croissantjes
over 4 maandenquote:Op dinsdag 28 september 2021 07:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ookVolgende week dinsdag. En jij?
Hallo vriendje. Moet je naar kantoor vandaag?quote:
Veel mensen hier in de koude lange saaie januarimaand verwekt, dat zegt altijd wat over je ouders.quote:Op dinsdag 28 september 2021 07:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben volgende week trouwens jarig als er dan taart voor me gebakken gaat worden.
ja maar op zon buffet vind ik dat echt niet te eten .quote:
Zelfs de bonen en worstjes niet?quote:Op dinsdag 28 september 2021 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar op zon buffet vind ik dat echt niet te eten .
die britten die dat hier eten zijn trouwens ook tonnetje rond
Beetje Brit eet Black Pudding with Brown Sauce for breakfastquote:Op dinsdag 28 september 2021 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar op zon buffet vind ik dat echt niet te eten .
die britten die dat hier eten zijn trouwens ook tonnetje rond
Maandag komen de verhuizers om m'n spullen naar de opslag te brengen. En dan nog 1x terug voor schoonmaak en nog 1x voor het teruggeven van de sleutels eind okt.quote:Op dinsdag 28 september 2021 07:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer ben je helemaal over?
nee, taart zou je bakken, geen vlaaiquote:
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 28 september 2021 07:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor de taart?quote:Op dinsdag 28 september 2021 07:50 schreef bitterbal het volgende:
*schrijft in kwiwi's agenda bal's verjaardag*
Blijft toch altijd vreemd om een huisje achter te laten of te verhuizen. Hier hebben we het ook al over gehad en mijn huis is echt helemaal ingericht op mij eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 september 2021 07:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maandag komen de verhuizers om m'n spullen naar de opslag te brengen. En dan nog 1x terug voor schoonmaak en nog 1x voor het teruggeven van de sleutels eind okt.
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2021 07:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hallo vriendje. Moet je naar kantoor vandaag?
Ik zie mezelf niet op een handdoekje liggen de hele dag. Dus denk beetje rondlopen; wat eten en vooral niet zoveel doen.quote:
Lekker een beetje bijkomenquote:Op dinsdag 28 september 2021 07:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet op een handdoekje liggen de hele dag. Dus denk beetje rondlopen; wat eten en vooral niet zoveel doen.
Daar ben ik ooit aanbeland in de ochtendzon op een bankje omdat de taxichauffeur de weg kwijt was.quote:Op dinsdag 28 september 2021 07:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sant Miquel ergens wat afgelegen ergens in het Noorden daar.
Dat hippe Aziatische seksrestaurant in het midden van het eiland is inmiddels wel afgezaagd maar toch leuk en het eten is gewoon lekker, en op zondagmiddag even naar The Blue Marlin natuurlijk, plakplaatjes en blingbling kijken.quote:Op dinsdag 28 september 2021 07:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet op een handdoekje liggen de hele dag. Dus denk beetje rondlopen; wat eten en vooral niet zoveel doen.
Dat hoef ik gelukkig niet, want dat is de taak van de GGzquote:Op maandag 27 september 2021 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet nog even extra afspraak plannen in nieuwe plekje zodat ik wat kan gaan plannen (ivm verfwerk e.d.)
Mooi, vlg mij ben je er ook echt aan toe.quote:Op dinsdag 28 september 2021 07:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
nu niet nee. vanmiddag weer welquote:
Laatste 3 weken ben ik een jaar ouder geworden. Dus het mag wel even inderdaad.quote:Op dinsdag 28 september 2021 08:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi, vlg mij ben je er ook echt aan toe.
hier volop.quote:
oh, het belang van een goedgeplaatste kommaquote:
ik was me al heel hard aan het inhouden om geen opmerking te makenquote:Op dinsdag 28 september 2021 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, het belang van een goedgeplaatste komma
Ok ok, ik bak een taart voor jequote:Op dinsdag 28 september 2021 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, taart zou je bakken, geen vlaai
Ik probeerde me al een beeld te vormen wat Ballie ging doen met een beetje jongens.quote:Op dinsdag 28 september 2021 08:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik was me al heel hard aan het inhouden om geen opmerking te maken
Op zich vind ik verhuizen normaal geen probleem, maar bij iemand intrekken die z'n huis inderdaad al helemaal heeft ingericht is toch anders.quote:Op dinsdag 28 september 2021 07:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijft toch altijd vreemd om een huisje achter te laten of te verhuizen. Hier hebben we het ook al over gehad en mijn huis is echt helemaal ingericht op mij eigenlijk.
Nou niet veel, gisteren had ze nog een zonnesteek.quote:Op dinsdag 28 september 2021 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik probeerde me al een beeld te vormen wat Ballie ging doen met een beetje jongens.
Met een paar jongens of veel jongens oke, maar een beetje jongens lijkt toch alsof ze er stukjes van af gaat snijden
het is wel ballie dus dit is een realistisch scenarioquote:Op dinsdag 28 september 2021 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik probeerde me al een beeld te vormen wat Ballie ging doen met een beetje jongens.
Met een paar jongens of veel jongens oke, maar een beetje jongens lijkt toch alsof ze er stukjes van af gaat snijden
Daar ben ik ook een beetje bang voor.quote:Op dinsdag 28 september 2021 08:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is wel ballie dus dit is een realistisch scenario
Daarom de helft van zijn spullen verpatsen of ergens opslaan en samen wat anders aanschaffen, geloof me met mijn extensieve samenwoonervaring.quote:Op dinsdag 28 september 2021 08:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op zich vind ik verhuizen normaal geen probleem, maar bij iemand intrekken die z'n huis inderdaad al helemaal heeft ingericht is toch anders.
dan moeten we gewoon selectief zijn met welke jongens we gevenquote:Op dinsdag 28 september 2021 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een beetje bang voor.
verder vinden we je wel lief hoorquote:
Gisteren toevallig niet geweest, maar afgezien daarvan best goed.quote:Op dinsdag 28 september 2021 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe gaat het met sporten?
Mwah, met het oog op verdere verhuisplannen zou ik dat in kwiwi d'r plaats ook niet direct doen (koop je wat leuks wat totaal niet in het volgende huis past enzo), maar ik heb de boel toen ik hier introk wel overspoeld met m'n spullen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom de helft van zijn spullen verpatsen of ergens opslaan en samen wat anders aanschaffen, geloof me met mijn extensieve samenwoonervaring.
quote:”Om anderen te kunnen bewegen, moet je zelf bewogen zijn.”
een beetje wat? een beetje jongens of een beetje zon?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |