SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja meestal voor op een broodje als lunch als ik veel gewandeld hebquote:Op maandag 27 september 2021 19:49 schreef dud0r het volgende:
maxisnacks zijn meer voor normale maaltijden dan snacks
ja inderdaad. ook als ik niet gewandeld heb.quote:Op maandag 27 september 2021 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja meestal voor op een broodje als lunch als ik veel gewandeld heb
Nou ja als je net 3 uur hebt gelopen voel je je net wat minder schuldig over 2 broodjes kroketquote:Op maandag 27 september 2021 19:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja inderdaad. ook als ik niet gewandeld heb.
Watskebeurt?quote:Op maandag 27 september 2021 19:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
jawel. m'n voet doet een beetje zeer
ik voel me nooit schuldig over etenquote:Op maandag 27 september 2021 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja als je net 3 uur hebt gelopen voel je je net wat minder schuldig over 2 broodjes kroket
beetje rare landing vanochtend met trainen dus de onderkant is een beetje beurs nu.quote:
ik voel me erg gesteund hierdoorquote:
echt hequote:
Ja ok, al is er wel een snack waar ik me soms een beetje schuldig om voelquote:
als je weer eens vunzige gedachten over ballie hebt zeker.quote:Op maandag 27 september 2021 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok, al is er wel een snack waar ik me soms een beetje schuldig om voel
Zo'n viespeuk ben ik toch nietquote:Op maandag 27 september 2021 20:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je weer eens vunzige gedachten over ballie hebt zeker.
weet ik niet.quote:
Nou die bal is de gene die hier mijn hoofd als ultiem collectors item zietquote:
we doen hier niet aan kinkshaming. dus als jij opgewonden raakt bij die gedachte is dat okequote:Op maandag 27 september 2021 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou die bal is de gene die hier mijn hoofd als ultiem collectors item ziet
quote:Op maandag 27 september 2021 20:12 schreef bitterbal het volgende:
ik elke ochtend om 10:00 als het buffet sluit
https://9gag.com/gag/av5YL1d
Vind er weinig opwindends aan, houd mijn hoofd liever gewoon op de plek waar die zitquote:Op maandag 27 september 2021 20:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
we doen hier niet aan kinkshaming. dus als jij opgewonden raakt bij die gedachte is dat oke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |