SCH was eindredacteur van de NCRV radio. Stand.NL. Tegenwoordig jeugdboekenrecensent en succesvol podcaster.quote:Op donderdag 30 september 2021 16:26 schreef Mylene het volgende:
Milagro twittert tegenwoordig in het Engels, SCH is geloof ik hoofdredacteur van van een publieke omroep, VARA. X-Ray doet geloof ik iets met koeling en is pandjesbaas in Den Haag en omstreken. Hij zit niet meer op FB volgens mij.
Slaapmeisje is helaas overleden.quote:
Ik weet het, Lady helaas ook. Maar dat maakt het gemis er niet minder om.quote:Op donderdag 30 september 2021 18:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Slaapmeisje is helaas overleden.
Idd.quote:Op donderdag 30 september 2021 18:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik weet het, Lady helaas ook. Maar dat maakt het gemis er niet minder om.
Hij is al heel lang niet meer op Fok geweest, dus ik vrees dat we hem niet meer zullen zien.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:11 schreef Viv het volgende:
@:selang inderdaad hopelijk is hij nu gewoon off the grid en volgt het reisverslag vanzelf wel.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:25 schreef SeLang het volgende:
Ik ben 80% zeker dat ik nu corona heb. Grieperig, droge kuch, beetje kortademig en soort van pijn in mijn borst. Ik heb geen thermometer maar als ik een beetje koorts heb is het in elk geval geen hoge koorts. Ik voel mij ook niet heel slecht.
Ik twijfel al jaren of SeLang wel een originele user was of een fun kloon. Als het een originele user is, dan zou iemand toch wel contact met hem hebben zou je denken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:33 schreef Domnivoor het volgende:
Ik hoop dat SeLang snel is hersteld. Dit was één van zijn laatste posts:
[..]
Dat zou dan de wel eerste kloon zijn die vrijwel uitsluitend kwaliteitstopics maakt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:30 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik twijfel al jaren of SeLang wel een originele user was of een fun kloon. Als het een originele user is, dan zou iemand toch wel contact met hem hebben zou je denken.
En hij woonde in Engeland. Dat maakt naar een meet toegaan ook wat lastiger.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:46 schreef StateOfMind het volgende:
SeLang was wel echt hoor.
En lang niet iedereen heeft (irl) contact met elkaar.
Misschien post-ie onder een andere naam. Hij heette eerst Aernout.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:09 schreef stavromulabeta het volgende:
@:Pietverdriet en @:RobinOok vanwege hun ongekende culinaire kennis.
En @:selang vanwege zijn jaarlijkse beursanalyse en reisverslagen (alhoewel het ook zou kunnen dat @:Selang op dit moment gewoon ergens dwars door Siberia een het husky-sleëen is of te voet het Amazone-woud doorkruist).
Wie, SeLang?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien post-ie onder een andere naam. Hij heette eerst Aernout.
Absoluut. Maar ook dat kan een bewuste keus zijn. Dat je hoofdaccount lekker een YOLO account is en dat je er dan een serieus account naast hebt voor dit soort dingen. Zal echt niet de eerste (of laatste) zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:45 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Dat zou dan de wel eerste kloon zijn die vrijwel uitsluitend kwaliteitstopics maakt.
@SeLang is een oudgediende en maakte mooie reizen. Dan is de kans groot dat je wel wat contact hebt buiten het forum, de kans dat je iemand tegenkomt met dezelfde interesses hier is vrij groot. Een Hyves en later Facebook connectie is dan zo gemaakt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:46 schreef StateOfMind het volgende:
SeLang was wel echt hoor.
En lang niet iedereen heeft (irl) contact met elkaar.
Ja. Kan het mis hebben.quote:
Still breathingquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:09 schreef Danny het volgende:
@:dirkh @:chanty @:kozzmic @:ziggyziggyziggy @:rickmans @:quietguy @:klonk @:monopoly @:brandx
ik hoop overigens dat ik geen mensen genoemd heb die zijn overleden, hoewel die ook gemist worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |