Hij zit tegelijkertijd ook gewoon long in zaken hoor, zo pessimistisch is die ook weer niet met zijn geld.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020... gewoon ieder jaar wat roepen komt het altijd een keer uit
Alleen de Corona crisis zag hij dan weer niet aankomen![]()
https://www.usnews.com/news/articles/2015-12-30/michael-burry-housing-meltdowns-soothsayer-sees-terrific-stresses-in-the-economy
https://www.mpamag.com/us/news/general/michael-burry-warns-of-next-financial-crisis/27470
https://www.lombardiletter.com/michael-burry-stock-market-crash/10895/
https://www.cnbc.com/2019/09/04/the-big-shorts-michael-burry-says-he-has-found-the-next-market-bubble.html
https://ca.finance.yahoo.com/news/big-short-guy-says-stock-202042936.html
Ik kan het ook niet overzien.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hij zit tegelijkertijd ook gewoon long in zaken hoor, zo pessimistisch is die ook weer niet met zijn geld.
Een bubbel klappen voorspellen.. Dat kan niemand.
Housing Bubble zat die ook 4-5 jaar op te wachten.
Lekker laten liggen dan. Beetje simpel houden daar.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet overzien.
Met alle schaarstes en prijsstijgingen hangt er wel iets in de lucht, aan de andere kant verwacht ik dat dat over een maand of 12 tot 18 ook wel weer op het oude niveau is. Dat moeten we even uitzitten.
M'n portfolio bij DeGiro is iig weer 2,16% in de plus vandaag.
Bij de RaboBank wat lastiger te berekenen, aangezien die ondanks hun hoge tarieven nog steeds niet in staat zijn om simpelweg aan te geven of je vandaag in de plus of de min staat t.o.v. gisteren.
Ik zit er echt alleen maar voor de spreiding van m'n geld, anders was ik er allang weggevlucht.
Ik heb ook een portefeuille bij Evi (van Lanschot). Daar is de dagelijkse rapportage nog veel beperkter. Ik heb echter prima ervaringen met de rekeningen die mijn kinderen daar al meer dan 10 jaar hebben lopen. En dan kijk ik daar eigenlijk alleen naar de jaaropgaven. Die dagelijkse rapportage is leuk maar als je het fondsbeheer niet zelf doet zijn de langere timeframes veel belangrijker.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet overzien.
Met alle schaarstes en prijsstijgingen hangt er wel iets in de lucht, aan de andere kant verwacht ik dat dat over een maand of 12 tot 18 ook wel weer op het oude niveau is. Dat moeten we even uitzitten.
M'n portfolio bij DeGiro is iig weer 2,16% in de plus vandaag.
Bij de RaboBank wat lastiger te berekenen, aangezien die ondanks hun hoge tarieven nog steeds niet in staat zijn om simpelweg aan te geven of je vandaag in de plus of de min staat t.o.v. gisteren.
Ik zit er echt alleen maar voor de spreiding van m'n geld, anders was ik er allang weggevlucht.
Naja, het is m'n zelf samengestelde portfolio (al is dat met 3 ETF's en 1 aandeel niet heel spannend).quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:08 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik heb ook een portefeuille bij Evi (van Lanschot). Daar is de dagelijkse rapportage nog veel beperkter. Ik heb echter prima ervaringen met de rekeningen die mijn kinderen daar al meer dan 10 jaar hebben lopen. En dan kijk ik daar eigenlijk alleen naar de jaaropgaven. Die dagelijkse rapportage is leuk maar als je het fondsbeheer niet zelf doet zijn de langere timeframes veel belangrijker.
Dat doe ik bij ASN en BNDquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:52 schreef recursief het volgende:
Ah juist. Ik was er vanuit gegaan dat je in een fonds zat.
Hoe kan die nou stijgen deze week??? Snap er geen bal van dit moet klappen man!quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Groot deel van die shortages is verwacht ik een consequentie van hoogconjunctuur. Daar gaat Arcelor lekker op.
En stoken ze dat ijzererts niet op kolen dan?
En welke alternatieven heb je?
$59.000quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
+ bitcoin ook al op $57.500 nu.
Markt is niet altijd rationeel, blijkt maar weerquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:26 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Hoe kan die nou stijgen deze week??? Snap er geen bal van dit moet klappen man!
Als je via de site inlogt kun je wel wat exports maken zodat je zelf wat kunt knutselen, maar inderdaad hadden ze best wel wat leuke grafieken in de app kunnen integreren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:45 schreef Patroon het volgende:
Ik beleg via de giro en mis daar eigenlijk leuke grafieken met rendement per jaar en tov van bepaalde benchmarks etc. Is er ook een site/app waar ik mijn aan- en verkopen kan inzetten zodat ik wel dat overzicht krijg?
En mapjes. Ik mis mapjes.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als je via de site inlogt kun je wel wat exports maken zodat je zelf wat kunt knutselen, maar inderdaad hadden ze best wel wat leuke grafieken in de app kunnen integreren.
Yes, ik heb bijvoorbeeld wat thema's (infra, biotech, medisch) waar ik meer in mandjes dan in stock picking wil beleggen, dat zou me meer inzicht geven. First world problems verder, maar zo moeilijk zou het niet moeten zijn.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je bedoelt om aandelen zelf te groeperen?
Voor de favorieten kan je wel zelf labels aanmaken maar na aankoop mist die optie wel een beetje, idd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:57 schreef nostra het volgende:
[..]
Yes, ik heb bijvoorbeeld wat thema's (infra, biotech, medisch) waar ik meer in mandjes dan in stock picking wil beleggen, dat zou me meer inzicht geven. First world problems verder, maar zo moeilijk zou het niet moeten zijn.
Nooit meer aflossen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:11 schreef SOG het volgende:
Dus nu gaat alles omhoog ivm de goede bankencijfers uit amerika. Hallo, dat komt allemaal uit bijgedrukt geld toch of niet?
Nou ik doe lekker mee. 115k lenen op mn schamel salarisje tegen 1.7 procent 30 jaar vast en afl vrij. Vraag niet hoe het kan maar profiteer er van![]()
[ afbeelding ]
Ben heel benieuwd waar ze einde jaar staan. Zou zomaar eens > ¤ 25 kunnen zijn.quote:
Dat denk ik ook en de 30 komt ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:15 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd waar ze einde jaar staan. Zou zomaar eens > ¤ 25 kunnen zijn.
Bijna weer op m'n aankoopprijsquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 18:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat denk ik ook en de 30 komt ook
Tellurian Inc
D
$
3,91
+0,16
(+4,26%)
Die koers boeit me niet heel veel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:15 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd waar ze einde jaar staan. Zou zomaar eens > ¤ 25 kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |