abonnement Unibet Coolblue
pi_201548755
Ze gaan toch niet trouwen dus!

De diverse instagrams:

AH6: https://instagram.com/andrehazes
Monique: https://instagram.com/moniquenoell
Sarah: https://www.instagram.com/sarahvansoelen/
Rachel: https://www.instagram.com/rachelhazes/
Roxeanne: https://www.instagram.com/roxeannehazes/



TLDR:
April 2018: André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

September 2019 :André Hazes en Monique Westenberg zijn weer uit elkaar

December 2020: André Hazes en Monique Westenberg verloofd!

Maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar

André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons O-) ). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.


André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre Monique
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kleine samenvatting van het Sapkanaal:
*Mo vond op Bonaire de tweede telefoon van André, toen barstte de bom.
*In het begin van de relatie met Mo heeft André niet alleen in het slipje van B lopen voelen, maar ook in die van van Soelen. En dat rijmt.
*Mo had toen vermoedens maar ze hebben zich er met een vaag verhaal uitgeluld.
* Daarna heeft Sarah vaker een luisterende mossel geboden.
*Het hele dorp Bergschenhoek weet ervan en de broer van Sarah heeft zich versproken. Daarnaast schijnt ze zelf nogal op te scheppen.
De covers eerste week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap

Voor de laatste nieuwtjes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biografie Adreen;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201548760
Of niet. Dus :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201548875
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 08:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Grapjes niet herkennen :')
Nou ja, met wat hier als stellige waarheid wordt geponeerd obv helemaal niets kun je het mensen ook niet meer kwalijk nemen dat ze niet meer weten welke duiminput ze wel en niet serieus moeten nemen natuurlijk :D

Ze kunnen nog steeds allebei aan de vruchtbaarheidsbehandeling zitten en er daardoor zo ontzettend cokeverslaafd uitzien natuurlijk :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201549117
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 09:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Nou ja, met wat hier als stellige waarheid wordt geponeerd obv helemaal niets kun je het mensen ook niet meer kwalijk nemen dat ze niet meer weten welke duiminput ze wel en niet serieus moeten nemen natuurlijk :D

Ze kunnen nog steeds allebei aan de vruchtbaarheidsbehandeling zitten en er daardoor zo ontzettend cokeverslaafd uitzien natuurlijk :Y
Nah, dit was wel zo over de rand dat het wel grappig bedoeld moest zijn.

Even los van het gegeven dat Monique genoeg mensen over de vloer krijgt die zaken kunnen outen en dat gebeurt ook niet, dus een fantasieverhaaltje over vingerfuiven bij Jazz-ballet waarin zoveel zit dat niet klopt (Tiësto) komt niet eens in de buurt van duiminput die serieus te nemen is.

Sorry Sly, volgende keer wat minder dik svp :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201549138
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 09:57 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nah, dit was wel zo over de rand dat het wel grappig bedoeld moest zijn.

Even los van het gegeven dat Monique genoeg mensen over de vloer krijgt die zaken kunnen outen en dat gebeurt ook niet, dus een fantasieverhaaltje over vingerfuiven bij Jazz-ballet waarin zoveel zit dat niet klopt (Tiësto) komt niet eens in de buurt van duiminput die serieus te nemen is.

Sorry Sly, volgende keer wat minder dik svp :')
Tuurlijk :D Snap ik ook wel :D

Dat is niet eens een andere league, dat is een compleet andere sport waar die man in opereert. Die gaat echt niet bij Kristallina op de steiger zitten :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201549265
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 09:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Of niet. Dus :+
Misschien een vraagteken na blijven en de rest weghalen?
pi_201549287
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 09:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Of niet. Dus :+
Misschien is een topic wat clean blijft van A2 en Sarah makkelijker. ;)
pi_201549451
'Of niet' erachteran geplakt :+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201549453
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 10:00 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Tuurlijk :D Snap ik ook wel :D

Dat is niet eens een andere league, dat is een compleet andere sport waar die man in opereert. Die gaat echt niet bij Kristallina op de steiger zitten :D
Nee, nu niet meer, die schuimde vroeger Bloemendaal af in zijn cabrio maar hanteert nu een 5* minimum.
Maar Mo op Jazz-ballet, ik zie het zo voor me *O*

  Spellchecker dinsdag 28 september 2021 @ 10:35:33 #10
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201549473
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 10:20 schreef Samhain het volgende:

[..]
Misschien is een topic wat clean blijft van A2 en Sarah makkelijker. ;)
Maar dat schiet niet op he :D
pi_201549618
Waarom niet Het Bassie en Adriaan: het geheim van het verdwenen jasje-TT? :(
pi_201549632
Overigens vond ik het volslagen duidelijk dat Sly whatever een semi-leuke-originele grap uithaalde. :P
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 28 september 2021 @ 10:57:39 #13
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201549713
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 09:57 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nah, dit was wel zo over de rand dat het wel grappig bedoeld moest zijn.

Even los van het gegeven dat Monique genoeg mensen over de vloer krijgt die zaken kunnen outen en dat gebeurt ook niet, dus een fantasieverhaaltje over vingerfuiven bij Jazz-ballet waarin zoveel zit dat niet klopt (Tiësto) komt niet eens in de buurt van duiminput die serieus te nemen is.

Sorry Sly, volgende keer wat minder dik svp :')
Ik vond em wel grappig :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201549940
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 10:50 schreef vencodark het volgende:
Overigens vond ik het volslagen duidelijk dat Sly whatever een semi-leuke-originele grap uithaalde. :P
Het zal wel aan mij liggen, maar als iets als grap bedoeld is zou je er om moeten lachen toch?
Ik vond het maar een raar verhaal en niet zo grappig of leuk ironisch, dus ging er vanuit dat Sly het serieus meende -O-
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  Spellchecker dinsdag 28 september 2021 @ 11:24:19 #15
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201549962
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 10:48 schreef vencodark het volgende:
Waarom niet Het Bassie en Adriaan: het geheim van het verdwenen jasje-TT? :(
Had je maar de lapo moeten hebben ... :@

Nee geintje, denk dat mascara dat niet gezien had
  Moderator dinsdag 28 september 2021 @ 11:24:25 #16
184769 crew  Deisyy
pi_201549964
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 10:57 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Ik vond em wel grappig :D
Ik ook :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 28 september 2021 @ 11:25:07 #17
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201549972
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 11:24 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik ook :D
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201550215
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 11:22 schreef tiki het volgende:

[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar als iets als grap bedoeld is zou je er om moeten lachen toch?
Ik vond het maar een raar verhaal en niet zo grappig of leuk ironisch, dus ging er vanuit dat Sly het serieus meende -O-
Daarom zeg ik: semi-grappig.
Ik bedoelde dus van niet. :P Want dergelijke trolls en gedoe hebben we al vaak genoeg gehad.
pi_201550231


Hebben jullie al plannen voor 17, 18 en 19 december? :+

(4 dagen geleden geplaatst)

Dus in december is de burn-out voorbij!
pi_201550397
Ok, ik las iets op viva (sorry! maar de buren zijn aan het verbouwen en van werken komt weinig zo)
en het is dus waar, Monique blijkt ook zo'n Doutzen (gaat het wel goed met haar trouwens, want wat zij post, holy)

/Moederhart vrouw:

instagram


pi_201550414
Stelletje onopgeleide koekwauswijven :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201550445
Dat weeiige zum kotsen "dank voor wie je bent" ook :D Geeeeet the fuck outta here kennisloos weekdier :D

Hoe zou het met deze vader en dochter zijn?

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Miss 200.000.000! dinsdag 28 september 2021 @ 12:23:39 #23
367000 roos94
pi_201550566
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:08 schreef JourneyBlue het volgende:
Ok, ik las iets op viva (sorry! maar de buren zijn aan het verbouwen en van werken komt weinig zo)
en het is dus waar, Monique blijkt ook zo'n Doutzen (gaat het wel goed met haar trouwens, want wat zij post, holy)

/Moederhart vrouw:

[ instagram ]

[ afbeelding ]
:') na het lezen van dit stuk heb ik maandenlang fysiotherapie nodig om mijn gekromde tenen weer recht te krijgen
pi_201550624
Vergeet niet je fysiotherapeut te bedanken voor wie die is!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 28 september 2021 @ 12:30:45 #25
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_201550644
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vergeet niet je fysiotherapeut te bedanken voor wie die is!
ook diep van binnen een oermoeder-powervrouw.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  Spellchecker dinsdag 28 september 2021 @ 13:32:34 #26
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201551356
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat weeiige zum kotsen "dank voor wie je bent" ook :D Geeeeet the fuck outta here kennisloos weekdier :D

Hoe zou het met deze vader en dochter zijn?

:{
pi_201551387
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:08 schreef JourneyBlue het volgende:
Ok, ik las iets op viva (sorry! maar de buren zijn aan het verbouwen en van werken komt weinig zo)
en het is dus waar, Monique blijkt ook zo'n Doutzen (gaat het wel goed met haar trouwens, want wat zij post, holy)

/Moederhart vrouw:

[ instagram ]

[ afbeelding ]
Doutzen is haar realiteitszin kwijt en heeft vast wat afleiding nodig van de ontrouw van haar man. Haar man die haar zo steunt in haar oerstrijd maar wel even geld binnenharkt op feestjes waar getest wordt op toegang. Waar ze zo tegen zijn :')
Ik heb beide zusjes Kroes eens gewezen op hun hypocrisie. Doutzen blokkeerde me en Rens verwees me heel smooth naar haar boek.

Het is ook veelzeggend dat vooral de weinig erudiete moekes als Monique (stewardessopleidinkje) en Doutzen (havo net afgerond geloof ik) zich bij deze club voegen.
pi_201551404
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 13:37 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Doutzen is haar realiteitszin kwijt en heeft vast wat afleiding nodig van de ontrouw van haar man. Haar man die haar zo steunt in haar oerstrijd maar wel even geld binnenharkt op feestjes waar getest wordt op toegang. Waar ze zo tegen zijn :')
Ik heb beide zusjes Kroes eens gewezen op hun hypocrisie. Doutzen blokkeerde me en Rens verwees me heel smooth naar haar boek.

Het is ook veelzeggend dat vooral de weinig erudiete moekes als Monique (stewardessopleidinkje) en Doutzen (havo net afgerond geloof ik) zich bij deze club voegen.
Gaat die Sunnery ook al vreemd joh?
pi_201551569
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 13:39 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Gaat die Sunnery ook al vreemd joh?
Yes is een publiek geheim in de scene.
  dinsdag 28 september 2021 @ 14:30:05 #31
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_201551918
Dit vraagt om een apart topic over de zusjes Kroes en Sunnery. Quinoagate ofzo.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_201552086
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 14:30 schreef Andromache het volgende:
Dit vraagt om een apart topic over de zusjes Kroes en Sunnery. Quinoagate ofzo.
Alsjeblieft niet zeg, die twee zweefmolens krijgen al te vaak een podium. En dat terwijl ze er sowieso al meer onzin uit gooien dan Pipo de Clown. Sapperdeflap!
pi_201552655
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 11:53 schreef -river- het volgende:

[..]
Lijkt niet echt op hem en ik begin steeds meer te geloven dat de roddels van haar gelogen zijn al snap ik dan niet waarom de Soeltjes dat niet tegenspreken of een gezellige gezinsfoto posten.


Guido is het een beetje met je eens.
A contrario zou hij dan dus wel een reden moeten hebben om aan te nemen dat wat in dat laatste Story artikel
staat waar is.
HAHAHA
  dinsdag 28 september 2021 @ 15:29:30 #34
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201552696
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 15:26 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Guido is het een beetje met je eens.
A contrario zou hij dan dus wel een reden moeten hebben om aan te nemen dat wat in dat laatste Story artikel
staat waar is.
HAHAHA
Gelukkig is onze Guido ook heel betrouwbaar in zijn verslaggeving
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201552793
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 15:29 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Gelukkig is onze Guido ook heel betrouwbaar in zijn verslaggeving


Dag Allemaal, onderdeel van DPG Media:
quote:
DPG Media is in zowel Nederland als België prominent aanwezig op de magazinemarkt met Story, Veronica Magazine, TotaalTV en Superguide in Nederland en onder meer Dag Allemaal, Story, Primo, TeVe Blad en TV Familie in België. Om de positie van deze merken te versterken benoemt DPG Media Guido den Aantrekker per 1 februari 2021 tot Creative Director entertainment magazines overkoepelend voor Nederland en België.
  Spellchecker dinsdag 28 september 2021 @ 15:39:30 #36
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201552825
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 15:36 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Dag Allemaal, onderdeel van DPG Media:
[..]

Gay3 _O-
  dinsdag 28 september 2021 @ 15:49:02 #37
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201552922
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 15:36 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Dag Allemaal, onderdeel van DPG Media:
[..]

Dat kwelduivel ook echt _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201553112
Ook uit België:

Zijn druggebruik is uit de hand gelopen”: Yvonne Coldeweijer hangt alle ‘vuile was’ van André Hazes buiten
SHOWBIZZAls André Hazes (27) en zijn Sarah (25) bezweken zijn onder de media-aandacht, dan is vlogster Yvonne Coldeweijer (34) ongetwijfeld een van de grote boosdoeners. Het gewezen musicalsterretje voorziet onze noorderburen van het strafste nieuws over bekend Nederland, en dan de Hazes-clan in ’t bijzonder. Zo was zij de eerste die meldde dat Sarah zich liet opnemen, en daar blijft het niet bij. “Sarahs vader heeft het koppel woest aan de deur gezet”, klonk het vorige week nog. Het geheim achter haar eindeloze stroom ‘nieuwtjes’? Een heus spionnenleger.

Verder helaas premium.

https://www.hln.be/showbi(...)zes-buiten~af1a6257/
pi_201553160
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 16:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ook uit België:

Zijn druggebruik is uit de hand gelopen”: Yvonne Coldeweijer hangt alle ‘vuile was’ van André Hazes buiten
SHOWBIZZAls André Hazes (27) en zijn Sarah (25) bezweken zijn onder de media-aandacht, dan is vlogster Yvonne Coldeweijer (34) ongetwijfeld een van de grote boosdoeners. Het gewezen musicalsterretje voorziet onze noorderburen van het strafste nieuws over bekend Nederland, en dan de Hazes-clan in ’t bijzonder. Zo was zij de eerste die meldde dat Sarah zich liet opnemen, en daar blijft het niet bij. “Sarahs vader heeft het koppel woest aan de deur gezet”, klonk het vorige week nog. Het geheim achter haar eindeloze stroom ‘nieuwtjes’? Een heus spionnenleger.

Verder helaas premium.

https://www.hln.be/showbi(...)zes-buiten~af1a6257/
Ook onderdeel van DPG Media, ik zie een patroon, hoewel dit misschien iets positiever is verwoord.
  Moderator dinsdag 28 september 2021 @ 16:56:14 #40
184769 crew  Deisyy
pi_201553579
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Als dit klopt heb je haar vertrouwen grof beschaamd. Vind ik :r
_O- _O-

Er gebeurt niet anders in deze gate :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201554012
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 16:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]
_O- _O-

Er gebeurt niet anders in deze gate :D
Das waar, maar als dit idd waar is, is er wel een uitspraak gedaan die in potentie invloed gaat hebben op An3...en dat vind ik zelf toch idd wel een grens
pi_201554060
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201554072
Oh godver, de Dag Marginaal. :')
He puts up with my extravagance and my nonsense
  dinsdag 28 september 2021 @ 17:42:51 #44
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201554100
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 17:33 schreef totebel het volgende:

[..]
Das waar, maar als dit idd waar is, is er wel een uitspraak gedaan die in potentie invloed gaat hebben op An3...en dat vind ik zelf toch idd wel een grens
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 08:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Grapjes niet herkennen :')
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 28 september 2021 @ 17:53:02 #45
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_201554231
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 15:29 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Gelukkig is onze Guido ook heel betrouwbaar in zijn verslaggeving
Ja en totaal niet onder de invloed van die heks van een Rachel.
With love :*
pi_201554408
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 17:53 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Ja en totaal niet onder de invloed van die heks van een Rachel.
Toch wel een handige connectie, damage control door Guido want de concerten in België zijn alweer gepland voor november.
pi_201555311
“André en Sarah hebben het echt héél erg zwaar nu, door alles wat zich in hun leven afspeelt”
_O-

Tuurlijk! Je zou het bijna verdrietig gaan vinden voor ze. :+
pi_201555647
Wanneer komt Yvonne met een nieuwe video? I can’t wait.
pi_201556058
pi_201556063
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 19:33 schreef Mirandaforyou het volgende:
Wanneer komt Yvonne met een nieuwe video? I can’t wait.
Morgen
  Spellchecker dinsdag 28 september 2021 @ 20:02:29 #51
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201556222
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 20:02 schreef maily het volgende:

[..]
_O-
Gepost voor het topic, maar ik begin wel een beetje moe te worden van deze dramaqueens eigenlijk :Z
  Spellchecker dinsdag 28 september 2021 @ 20:07:05 #53
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201556238
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 20:06 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Gepost voor het topic, maar ik begin wel een beetje moe te raken van deze dramaqueens eigenlijk :Z
Tijd voor ehm ... voor wat eigenlijk?
pi_201556350
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 20:07 schreef maily het volgende:

[..]
Tijd voor ehm ... voor wat eigenlijk?
Geen idee @DancingPhoebe zou Luca appen, An2 en Saar waarschijnlijk iemand met een scooter en Yvonne kiest voor Vodka in deze gevallen. Dus kies maar.
pi_201556356
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 20:13 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Geen idee @:DancingPhoebe zou Luca appen, An2 en Saar waarschijnlijk iemand met een scooter en Yvonne kiest voor Vodka in deze gevallen. Dus kies maar.
In Loeka we trust. Hopen dattie snel terug apt, anders zitten we zo lang in onzekerheid.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201556629
quote:
Enige zelfreflectie?
pi_201556673
Wat is de link tussen Doutzen en Monique? Is Mo ook een anti vaxxer?
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_201556744
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 20:31 schreef GwanGwaa het volgende:
Wat is de link tussen Doutzen en Monique? Is Mo ook een anti vaxxer?
Los van een vent die vreemdgaat?
Monique volgt - en liket posts van - isakriens, dus die (anti-vaxx-)verdenking is er wel ja.
  dinsdag 28 september 2021 @ 20:35:04 #59
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201556751
quote:
De moeder van Sarah reageert met:

😉
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201556767
Chicas een winkeltje in een vergane glorie winkelcentrum in Rijswijk waar de helft leeg staat hihaho

Op wie slaat de post?
SOONY
pi_201556984
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 17:53 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Ja en totaal niet onder de invloed van die heks van een Rachel.
Inderdaad, je bent echt gek als je die kasthomo gelooft.
pi_201556998
quote:
Is het dan toch uit?
pi_201557012
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 20:34 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Los van een vent die vreemdgaat?
Monique volgt - en liket posts van - isakriens, dus die (anti-vaxx-)verdenking is er wel ja.
Dat gaat lekker dan. Die Kriens is vreselijk.
Die Sunnery, vreemdgaan als je zo'n beeldschone vrouw hebt. Onbegrijpelijk. Maar sowieso is vreemdgaan natuurlijk een hondenstreek.

[ Bericht 0% gewijzigd door GwanGwaa op 28-09-2021 20:59:10 ]
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_201557466
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 september 2021 20:36 schreef DKUp het volgende:
Chicas een winkeltje in een vergane glorie winkelcentrum in Rijswijk waar de helft leeg staat hihaho

Op wie slaat de post?
Ik kwam daar best vaak en de kleding is echt leuk maar aan de dure kant. Ze verkopen veel merken als Reinders, Woolrich etc.

Er is ook nog een Chicas outlet, daar kan je het beste shoppen. Ik kan niet herinneren Sarah daar ooit te hebben gezien en ik kwam er best frequent.
pi_201557520
Er werken bij Chica’s wel allemaal dezelfde typetjes als Sarah. Ik dacht eigenlijk ook dat het allemaal kampers waren :')
pi_201557751
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 20:35 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
De moeder van Sarah reageert met:

😉


Classy ladies wel die zussen
OP DE SITE VAN HUN WINKEL
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 28 september 2021 @ 21:36:48 #67
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_201557881
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 13:54 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Yes is een publiek geheim in de scene.
Off-topic maar ik vraag me nu wel eea af natuurlijk, :@. Gaat hij vreemd of is het een open huwelijk? Publiek geheim dus ook Doutzen weet ervan? Waarom accepteert Doutzen dit want voor het geld hoeft ze het niet te doen, maar je geeft wel een bepaald voorbeeld aan je kinderen mee. Vragen, vragen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_201557967
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 september 2021 21:36 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Off-topic maar ik vraag me nu wel eea af natuurlijk, :@. Gaat hij vreemd of is het een open huwelijk? Publiek geheim dus ook Doutzen weet ervan? Waarom accepteert Doutzen dit want voor het geld hoeft ze het niet te doen, maar je geeft wel een bepaald voorbeeld aan je kinderen mee. Vragen, vragen.
Waarschijnlijk? Ze zagen elkaar amper en Doutzen was echt vanaf de eerste seconde dat ze Sunnery
zag blind verliefd (hoewel hij toen ook nog een soort van samenwoonde ofzo).

Maar goed nieuws; ze vinden elkaar nu in een spirituele zoektocht en voor Sunnery wordt thuis de basis.

https://grazia.nl/artikel(...)-belangrijk-voor-ons
pi_201558197
https://www.ditjesendatje(...)support-anti-vaxxer/

Wie werkt er hier voor Ditjes & Datjes? Misschien kun je morgen een artikel schrijven over Monique en Tiësto?



quote:
Kennelijk heeft Monique Westenberg bewondering voor de sterke mening die Isa heeft over het coronabeleid. Ze geeft een like op het Instagrambericht en reageert een emoticon die laat zien dat ze Isa support.

Of Monique voor of tegen vaccineren is, is niet bekend. Maar aan het testbeleid doet Monique in ieder geval wel mee. In haar Instagram Stories deelde ze gisteren dat ze een coronatest heeft gedaan.
pi_201560901
Sara (en dr zus) hebben hun stiefvader ontvolgd op Insta.
pi_201561203
quote:
3s.gif Op woensdag 29 september 2021 09:09 schreef -Spring het volgende:
Sara (en dr zus) hebben hun stiefvader ontvolgd op Insta.
Sara was bekend geloof ik, van Julia wist ik nog niet. Wat een familie ;(
Alius aliud dicit
pi_201561335
quote:
3s.gif Op woensdag 29 september 2021 09:09 schreef -Spring het volgende:
Sara (en dr zus) hebben hun stiefvader ontvolgd op Insta.
Is Julia ook een stiefkind van hem?

Volgt moeder hem nog wel? Anders zouden die teksten van de zussen zomaar over hem kunnen gaan en moeder en stiefbank dusdanig knallende ruzie over Sarah en An2 kunnen hebben gekregen dat ze uit elkaar zijn.

Saillant detail: dat opent wel perspectieven voor Monique en Stiefbank, dat lijkt me wel een leuke combi en zij zal zijn type ook wel zijn.

Zou grappig zijn als Stiefbank dan bij Monique zou intrekken :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201561362
quote:
3s.gif Op woensdag 29 september 2021 09:09 schreef -Spring het volgende:
Sara (en dr zus) hebben hun stiefvader ontvolgd op Insta.
Sneu voor hun moeder en de stiefbank.
pi_201561414
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 09:45 schreef Leandra het volgende:

[..]
Is Julia ook een stiefkind van hem?

Volgt moeder hem nog wel? Anders zouden die teksten van de zussen zomaar over hem kunnen gaan en moeder en stiefbank dusdanig knallende ruzie over Sarah en An2 kunnen hebben gekregen dat ze uit elkaar zijn.

Saillant detail: dat opent wel perspectieven voor Monique en Stiefbank, dat lijkt me wel een leuke combi en zij zal zijn type ook wel zijn.

Zou grappig zijn als Stiefbank dan bij Monique zou intrekken :')
Julia is dochter van moeder Sarah en de Stiefbank.
Beide dochters hadden Stiefbank al ontvolgd, maar volgden moeder.
Vader heeft gewoon orde op zaken gesteld qua social media, hij volgt de kinderen wel.

Julia postte een foto met home sweet home.

pi_201561452
En ik denk dat er drama was rond het vriendje van Julia, plus die anti-Vaxx-Chicas houden gewoon ontzettend
van drama en dan vooral die [...] Alice (@mascara-klodder kent wel een geschikt jaren '80-woord).

Het enige dat onlogisch is, is dat moeder Van Soelen tot 2 x toe heeft gereageerd op die wandtegels
en ook nog heel rap, dát deed ze voorheen nooit.

[ Bericht 48% gewijzigd door JourneyBlue op 29-09-2021 14:36:09 ]
pi_201561508
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 09:51 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Julia is dochter van moeder Sarah en de Stiefbank.
Beide dochters hadden Stiefbank al ontvolgd, maar volgden moeder.

Julia postte een foto met home sweet home.

[ afbeelding ]
Julia heeft haar eigen vader dus ontvolgd?
Maar mentioned wel het Calex account? Dan neem ik aan dat vader nog een ander account heeft ook?

Volgt moeder Rebecca hem nog wel?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 29 september 2021 @ 10:20:05 #77
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201561820
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 09:45 schreef Leandra het volgende:

[..]
Is Julia ook een stiefkind van hem?

Volgt moeder hem nog wel? Anders zouden die teksten van de zussen zomaar over hem kunnen gaan en moeder en stiefbank dusdanig knallende ruzie over Sarah en An2 kunnen hebben gekregen dat ze uit elkaar zijn.

Saillant detail: dat opent wel perspectieven voor Monique en Stiefbank, dat lijkt me wel een leuke combi en zij zal zijn type ook wel zijn.

Zou grappig zijn als Stiefbank dan bij Monique zou intrekken :')
Dat zou best briljant zijn :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201561845
Ja maar nee want dan hebben An2 en An3 ineens dezelfde stiefvader.
pi_201561850


[ Bericht 100% gewijzigd door JourneyBlue op 29-09-2021 10:23:56 ]
pi_201561872
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:22 schreef JourneyBlue het volgende:
Ja maar nee want dan hebben An2 en An3 ineens dezelfde stiefvader.
Schoonvader. :+
pi_201561901
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:24 schreef vencodark het volgende:

[..]
Schoonvader. :+
Nee, Stiefbank is de vader die hij nooit heeft gehad etc. Remember?
pi_201562215
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:26 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Nee, Stiefbank is de vader die hij nooit heeft gehad etc. Remember?
& dan ook meteen maar de vader die An3 nooit gehad heeft
pi_201562232
Toch, als alles waar is van dat snuiven en zo dan doet stiefbank juist het enige juiste. Bij het programma verslaafd zag je ook dat de familie een zeer belangrijke rol speelde en hun hetzelfde moesten doen wat stiefbank nu ook doet als het allemaal waar is.
pi_201562267
semi-OT/cross: We weten nu ook waarom Yvonne wil dat mensen betalen voor juice die ze van anderen krijgt,
dat doet ze namelijk met alles, ook haar eigen lijn blijkt gebaseerd op plagiaat ;( Ben benieuwd naar de reactie van Guido en consorten:

SHO / Juice-account: Life of Yvonne is gewoon een dropshipper
pi_201562279
Die chicas zijn echte zure wijven die genieten van familie ruzies, dat zag je ook aan hun reactie toen roggel rox afzeek op die honden post op insta.
pi_201562309
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:58 schreef JourneyBlue het volgende:
semi-OT/cross: We weten nu ook waarom Yvonne wil dat mensen betalen voor juice die ze van anderen krijgt,
dat doet ze namelijk met alles, ook haar eigen lijn blijkt gebaseerd op plagiaat ;( Ben benieuwd naar de reactie van Guido en consorten:

SHO / Juice-account: Life of Yvonne is gewoon een dropshipper
Dit is geen nieuws toch?

Conclusie

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201562441
Overigens heb ik het idee dat er niet heel veel spannends achter het ontvolgen van de stiefbank insta zit, maar dat ze liever hebben dat de Calex-account als wordt gezien als de stiefbank account.

Julia heeft nog gewoon een "zo trots op jou papa" in haar stories staan.

Waarschijnlijk dus idd een insta cleanup.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201562449
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 11:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Dit is geen nieuws toch?

Conclusie

[ afbeelding ]
-O-

Een beetje wel want dit is schending van auteursrecht, ze kon wel eens een serieus probleem gaan hebben.
pi_201562467
Drop shippen is... plagiaat..?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201562527
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Drop shippen is... plagiaat..?
Lieverd, je moet wel even bij lezen, ook al is het saai :Y

Yvonne was inderdaad eerst aan het dropshippen, maar dat viel een beetje op, dus ze stopte,
ze werd ontwerpster en nu blijkt dat al die ontwerpen zijn gejat van verschillende sites, een soort Sonja dus.

En die sites zijn not amused (https://www.instagram.com(...)2673073855133857954/)
pi_201562571
Mag je allemaal niet bekijken als geen insta hebt :'(

Of uitgelogd bent.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201562605
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mag je allemaal niet bekijken als geen insta hebt :'(

Of uitgelogd bent.
SHO / Juice-account: Life of Yvonne is gewoon een dropshipper

Hier de plaatjes/samenvatting vanaf post #124
pi_201562692
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 09:45 schreef Leandra het volgende:

[..]
Is Julia ook een stiefkind van hem?

Volgt moeder hem nog wel? Anders zouden die teksten van de zussen zomaar over hem kunnen gaan en moeder en stiefbank dusdanig knallende ruzie over Sarah en An2 kunnen hebben gekregen dat ze uit elkaar zijn.

Saillant detail: dat opent wel perspectieven voor Monique en Stiefbank, dat lijkt me wel een leuke combi en zij zal zijn type ook wel zijn.

Zou grappig zijn als Stiefbank dan bij Monique zou intrekken :')
pi_201562713
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 11:13 schreef Leandra het volgende:
Overigens heb ik het idee dat er niet heel veel spannends achter het ontvolgen van de stiefbank insta zit, maar dat ze liever hebben dat de Calex-account als wordt gezien als de stiefbank account.

Julia heeft nog gewoon een "zo trots op jou papa" in haar stories staan.

Waarschijnlijk dus idd een insta cleanup.
Waarbij Calex iig An2 NIET meer volgt
pi_201563994
Ze is wel heel stil op Instagram. Normaal post ze de hele dag door wel stories.

Edit: dit moest in het Yvonne-topic. :')

[ Bericht 48% gewijzigd door -Spring op 29-09-2021 13:36:16 ]
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 29 september 2021 @ 13:31:08 #96
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201564255
quote:
3s.gif Op woensdag 29 september 2021 09:09 schreef -Spring het volgende:
Sara (en dr zus) hebben hun stiefvader ontvolgd op Insta.
Wat een soap :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 29 september 2021 @ 13:41:18 #97
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201564391
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:11 schreef -Spring het volgende:
Ze is wel heel stil op Instagram. Normaal post ze de hele dag door wel stories.

Edit: dit moest in het Yvonne-topic. :')
Ik dacht dat je het over Sarah had, dat ze toch wat geleerd had van de ‘mediatraining’.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 29 september 2021 @ 14:05:46 #98
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201564775
In de story bij Fawry: Stiefbank volgt A2 niet meer.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201564849
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 14:05 schreef AgnesGru het volgende:
In de story bij Fawry: Stiefbank volgt A2 niet meer.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 11:32 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Waarbij Calex iig An2 NIET meer volgt
pi_201564864
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:11 schreef -Spring het volgende:
Ze is wel heel stil op Instagram. Normaal post ze de hele dag door wel stories.

Edit: dit moest in het Yvonne-topic. :')
Eens, maar ze is ook een vlog aan het opnemen voor vanavond.
  woensdag 29 september 2021 @ 14:17:20 #101
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201564939
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 14:10 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
[..]

Oops :D

Ik neem nog even een nipje van mijn mocktail cocktail baby.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Spellchecker woensdag 29 september 2021 @ 14:35:20 #102
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201565212
quote:
15s.gif Op woensdag 29 september 2021 14:17 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Oops :D

Ik neem nog even een nipje van mijn mocktail cocktail baby.
Blue Curacao? :9
pi_201565461
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 09:57 schreef Leandra het volgende:

[..]
Julia heeft haar eigen vader dus ontvolgd?
Maar mentioned wel het Calex account? Dan neem ik aan dat vader nog een ander account heeft ook?

Volgt moeder Rebecca hem nog wel?
Ja en op het privé-account volgt hij maar 5 mensen:
pi_201565582
het is bijna niet meer te volgen dat hele Insta volg/ontvolggedoe
Alius aliud dicit
pi_201565600
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 15:04 schreef Mrmime het volgende:
het is bijna niet meer te volgen dat hele Insta volg/ontvolggedoe
Ik vind het eigenlijk ook niet zo boeiend. Veel wijzer word je er niet van.
pi_201565839
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 14:05 schreef AgnesGru het volgende:
In de story bij Fawry: Stiefbank volgt A2 niet meer.
De ilefde is duidelijk voorbij. Stiefbank is, terecht, klaar met A2.
Ben benieuwd hoe het straks gaat met dat huis
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_201565912
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 09:45 schreef Leandra het volgende:

[..]
Is Julia ook een stiefkind van hem?

Volgt moeder hem nog wel? Anders zouden die teksten van de zussen zomaar over hem kunnen gaan en moeder en stiefbank dusdanig knallende ruzie over Sarah en An2 kunnen hebben gekregen dat ze uit elkaar zijn.

Saillant detail: dat opent wel perspectieven voor Monique en Stiefbank, dat lijkt me wel een leuke combi en zij zal zijn type ook wel zijn.

Zou grappig zijn als Stiefbank dan bij Monique zou intrekken :')
Of bij Rachel:

pi_201568419
https://www.utopianieuws.(...)en-sarah-uit-elkaar/


Superbetrouwbare Bron zoals we weten
  Spellchecker woensdag 29 september 2021 @ 19:07:22 #109
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  woensdag 29 september 2021 @ 19:09:41 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201568516
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 15:33 schreef -Spring het volgende:

[..]
Of bij Rachel:

[ afbeelding ]
Ik denk eerlijk gezegd dat hij haar nog niet met een tang durft aan te raken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 29 september 2021 @ 19:10:43 #111
184769 crew  Deisyy
pi_201568533
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 19:05 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.utopianieuws.(...)en-sarah-uit-elkaar/

Superbetrouwbare Bron zoals we weten
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 20:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk niet dat ze samen kerst vieren.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201568553
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 19:05 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.utopianieuws.(...)en-sarah-uit-elkaar/


Superbetrouwbare Bron zoals we weten
link geeft error
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  woensdag 29 september 2021 @ 19:12:57 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201568565
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 19:10 schreef Deisyy het volgende:

[..]
[..]

Als het klopt vieren ze niet eens Halloween samen, en dat terwijl het voor André zo makkelijk is een heks te regelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 29 september 2021 @ 19:14:29 #114
184769 crew  Deisyy
pi_201568588
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 19:12 schreef Leandra het volgende:

[..]
Als het klopt vieren ze niet eens Halloween samen, en dat terwijl het voor André zo makkelijk is een heks te regelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201568600
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 19:12 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
link geeft error
Ja maar werkt wel als je nog een X klikt.

Geen idee waarom
  woensdag 29 september 2021 @ 19:16:22 #116
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_201568620
omg jongens
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 29 september 2021 @ 19:17:58 #117
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201568650
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 19:05 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.utopianieuws.(...)en-sarah-uit-elkaar/

Superbetrouwbare Bron zoals we weten
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201568823
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 19:10 schreef Deisyy het volgende:

[..]
[..]

Je hebt weer eens gelijk :Y
pi_201568827
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 19:12 schreef Leandra het volgende:

[..]
Als het klopt vieren ze niet eens Halloween samen, en dat terwijl het voor André zo makkelijk is een heks te regelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
pi_201568828
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 19:05 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.utopianieuws.(...)en-sarah-uit-elkaar/

Superbetrouwbare Bron zoals we weten
LOL
Ja die ken ik…..

ERRORED JAAAAA
SOONY
pi_201568856
Stiefbank met roggel nee, met mo ja *O* *O* *O*
pi_201568901
Ik weet het niet hoor. In een filmpje waarin ze kleding showt die 2 uur geleden is geplaatst draagt ze dé ketting nog.
pi_201568907
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 19:09 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat hij haar nog niet met een tang durft aan te raken.
En gelijk heeft hij!!
pi_201569074
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 19:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik weet het niet hoor. In een filmpje waarin ze kleding showt die 2 uur geleden is geplaatst draagt ze dé ketting nog.
Volgende week draagt mo een ketting met de naam "stiefbank" *O* *O* *O*
pi_201569181
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 19:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik weet het niet hoor. In een filmpje waarin ze kleding showt die 2 uur geleden is geplaatst draagt ze dé ketting nog.
Misschien weer een Bridgetje en weet zij het nog niet?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201570074
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 14:11 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Eens, maar ze is ook een vlog aan het opnemen voor vanavond.
Zal wel weer helemaal over die twee junks gaan.
pi_201571095
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 20:23 schreef -river- het volgende:

[..]
Zal wel weer helemaal over die twee junks gaan.
Yvonne heeft eerst wat e-mails te beantwoorden
pi_201572653
Yvonne heeft nog geen 🧃
  Moderator woensdag 29 september 2021 @ 22:29:48 #129
184769 crew  Deisyy
pi_201572675
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 19:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik weet het niet hoor. In een filmpje waarin ze kleding showt die 2 uur geleden is geplaatst draagt ze dé ketting nog.
Ik zie geen filmpjes meer van haar :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator woensdag 29 september 2021 @ 22:35:02 #131
184769 crew  Deisyy
pi_201572810
quote:
Haar "werk" gaat natuurlijk nog steeds door, er moet coke brood op de plank.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201572884
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 22:35 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Haar "werk" gaat natuurlijk nog steeds door, er moet coke brood op de plank.
Zoveel mogelijk filmpjes sinds de dag nadat ze terugkwam.
Proberen we nog even maximaal rendement uit die An2-ketting te influncen?
pi_201573432
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 19:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik weet het niet hoor. In een filmpje waarin ze kleding showt die 2 uur geleden is geplaatst draagt ze dé ketting nog.
Er staat ook nog AH met een hartje op haar insta-pagina.
  Spellchecker donderdag 30 september 2021 @ 06:50:46 #134
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201574336
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 23:04 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Er staat ook nog AH met een hartje op haar insta-pagina.
Was in haar persoonlijke bonusbox deze week *)
pi_201575137
pi_201575346
quote:
Serieus schrijft hij dat boek? :r :r :r
pi_201575379
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 09:20 schreef -river- het volgende:

[..]
Serieus schrijft hij dat boek? :r :r :r
Ik was even verbaasd en toen dacht ik dat ik het al eerder ergens had gelezen (hier?)
pi_201575634
https://revu.nl/artikel/4(...)iefdesverdriet-gehad

quote:
GUIDO DEN AANTREKKER hoofdredacteur Story
'De ouwe Andre Hazes was nooit zo dol op mij. Tijdens zijn laatste jaren voordat het bergafwaarts ging, speelde Rachel nog niet zo'n grote rol in de media. Andre was de gevierde ster, de media kwamen als vliegen op de stroop op hem af. Na zijn overlijden veranderde Rachels rol. Toen we eens met een persreis op een schip in het Caribisch gebied zaten, was Rachel met haar toenmalige nieuwe vriend Niccolo en haar kinderen Andre en Roxeanne ook mee. Ik had wel een klik met die kids, die Niccolo niet echt als vaderfiguur zagen. Dreetje vroeg mij of ik zijn stiefvader niet wilde worden, je zag aan hem dat hij een vaderfiguur miste. Je ziet nu ook hoe blij hij is dat het contact met zijn moeder weer hersteld is; hij is zo dol op haar, die navelstreng is nooit doorgeknipt. In de showbizz hebben best veel mensen twee gezichten of een dubbele agenda, maar ik heb Rachel in mijn hele leven nog nooit op een leugen kunnen betrappen. Rachel is van onschatbare waarde voor het erfgoed van Andre Hazes. De welstand en hoe zij verder zijn gekomen in het leven, hebben haar kinderen Roxeanne en Andre voor een groot deel aan haar te danken. Ze heeft zich volledig weggecijferd voor haar kinderen. Dat is tegelijk ook haar valkuil: het kostte haar relaties, sociaal leven en ze raakte zelf geestelijk in de put. Die vrouw is echt heel eenzaam geweest. Die eenzaamheid heeft ze niet eens kunnen voelen, omdat ze alleen maar moe was. Totdat ze erachter kwam dat ze alleen maar met anderen bezig was en niemand zich om haar bekommerde. Er is een soort hetze aan de gang tegen haar, tegen Dre en tegen zijn nieuwe vriendin Sarah, maar dat vind ik zo ontzettend sneu! Rachel is een lekker en nuchter Rotterdams wijf met haar op de tanden. Ik ben dol op haar.'
  donderdag 30 september 2021 @ 09:53:29 #139
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201575651
quote:
Hoe krijgt ie het opgeschreven :r
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201575896
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 09:53 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Hoe krijgt ie het opgeschreven :r
Ik denk dik betaald tijdens het schrijven :Y
  donderdag 30 september 2021 @ 10:27:50 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201575970
De tering...

Maar liep de Story niet voorop om de plaatjes op de voorpagina te zetten toen Rachel helemaal gebroken bij een psychiatrische instelling gefotografeerd werd?

Maar goed, als je hoofdredacteur van Story bent dan snap ik wel dat je een leugen nog niet herkent als hij je in je bek spuugt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201576898
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 10:27 schreef Leandra het volgende:
De tering...

Maar liep de Story niet voorop om de plaatjes op de voorpagina te zetten toen Rachel helemaal gebroken bij een psychiatrische instelling gefotografeerd werd?

Maar goed, als je hoofdredacteur van Story bent dan snap ik wel dat je een leugen nog niet herkent als hij je in je bek spuugt.
_O-
pi_201578575
quote:
Volledig weggecijferd voor haar kinderen. _O- Ik vraag me af wat dat dan precies inhoudt?

Doen niet alle ouders dat?
pi_201578749
https://www.shownieuws.nl(...)s-is-in-goede-handen

Er wordt alles aan gedaan dat hij fit is, laten we het hopen. Het is een jonge jongen en hij moet zijn schouders eronder zetten", aldus Jeroen. "Hij moet voor zichzelf nu de keuze maken, dat hij er goed uitkomt. Tijd heelt alle wonden. Volgens mij is hij in goede handen." Hoewel Jeroen dus contact heeft de zanger, wil hij niet veel kwijt over hoe het nu met Hazes gaat. "Dat is niet aan mij...Hij is in goede handen
pi_201578763
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 14:10 schreef fleuril het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)s-is-in-goede-handen

Er wordt alles aan gedaan dat hij fit is, laten we het hopen. Het is een jonge jongen en hij moet zijn schouders eronder zetten", aldus Jeroen. "Hij moet voor zichzelf nu de keuze maken, dat hij er goed uitkomt. Tijd heelt alle wonden. Volgens mij is hij in goede handen." Hoewel Jeroen dus contact heeft de zanger, wil hij niet veel kwijt over hoe het nu met Hazes gaat. "Dat is niet aan mij...Hij is in goede handen
Bedankt Jeroen ^O^
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 30 september 2021 @ 14:51:38 #146
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201579161
Lees op de juice kanalen dat Guido gehackte naaktfoto’s van Max Verstappen in de Story (ook op de cover) heeft gezet.


Maar ondertussen dezelfde kanalen beschuldigen van kamikaze journalistiek :') _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Spellchecker donderdag 30 september 2021 @ 15:02:14 #147
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201579282
"Je moet ervoor kiezen om eruit te komen?" Dat zeg je niet tegen/over iemand met een burn-out toch? Wel tegen iemand met een drugsverslaving.

Tegen iemand met een burn-out zeg je: "Neem alle tijd en rust die je nodig hebt."
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 30 september 2021 @ 15:07:35 #149
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201579295
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 14:12 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Bedankt Jeroen ^O^
Ook een creep :X :r
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 30 september 2021 @ 15:12:20 #150
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_201579352
Over welke wonden gaat het dan die geheeld moeten worden :?
pi_201579448
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 15:02 schreef maily het volgende:

[..]
Jeroen :r

Sorry @:mascara-klodder
Excusez, ik vergat mijn sarcasme smiley :r
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201579695
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 15:04 schreef -Spring het volgende:
"Je moet ervoor kiezen om eruit te komen?" Dat zeg je niet tegen/over iemand met een burn-out toch? Wel tegen iemand met een drugsverslaving.

Tegen iemand met een burn-out zeg je: "Neem alle tijd en rust die je nodig hebt."
Precies
quote:
hij moet zijn schouders eronder zetten", aldus Jeroen. "Hij moet voor zichzelf nu de keuze maken, dat hij er goed uitkomt
pi_201579719
quote:
81s.gif Op donderdag 30 september 2021 15:12 schreef herverwijderd het volgende:
Over welke wonden gaat het dan die geheeld moeten worden :?
de ego-kindstukken waarschijnlijk?

(Sorry, ik keek voor dit topic even op de Insta van Isa Kriens laatst)
  donderdag 30 september 2021 @ 15:53:07 #154
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201579754
quote:
81s.gif Op donderdag 30 september 2021 15:12 schreef herverwijderd het volgende:
Over welke wonden gaat het dan die geheeld moeten worden :?
De hetze van de media of anders het verlangen van Monique dat hij met An3 in de sneeuw zou gaan spelen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201580939
quote:
81s.gif Op donderdag 30 september 2021 15:12 schreef herverwijderd het volgende:
Over welke wonden gaat het dan die geheeld moeten worden :?
piemel van A3 is groter dan die van A2
Twinning = boring
pi_201580974
quote:
81s.gif Op donderdag 30 september 2021 15:12 schreef herverwijderd het volgende:
Over welke wonden gaat het dan die geheeld moeten worden :?
Misschien zijn neusschotje.
pi_201581141
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 15:04 schreef -Spring het volgende:
"Je moet ervoor kiezen om eruit te komen?" Dat zeg je niet tegen/over iemand met een burn-out toch? Wel tegen iemand met een drugsverslaving.

Tegen iemand met een burn-out zeg je: "Neem alle tijd en rust die je nodig hebt."
Ik had eens een leidinggevende die op een kaartje voor collega-met-burn-out schreef dat zijn situatie een keuze was :')
pi_201581181
Trouwens, gelooft er ondertussen nog überhaupt iemand in het opgebrand-verhaal?
pi_201581201
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 17:56 schreef letmehearyouscream het volgende:
Trouwens, gelooft er ondertussen nog überhaupt iemand in het opgebrand-verhaal?
Nee die gaan hun eigen pad.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201581324
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 17:53 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Ik had eens een leidinggevende die op een kaartje voor collega-met-burn-out schreef dat zijn situatie een keuze was :')
Er was heel lang geleden een boek en een seminar waarin dat werd beweerd inderdaad,
maar super fijn zo'n invoelende leidinggevende.
pi_201581425
Hazes Update om 18:30



Over financiën
  Spellchecker donderdag 30 september 2021 @ 18:18:59 #162
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201581435
quote:
10s.gif Op donderdag 30 september 2021 15:53 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
De hetze van de media of anders het verlangen van Monique dat hij met An3 in de sneeuw zou gaan spelen.
Die gebroken kleipiemel _O-
  Spellchecker donderdag 30 september 2021 @ 18:19:34 #163
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201581440
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 17:56 schreef letmehearyouscream het volgende:
Trouwens, gelooft er ondertussen nog überhaupt iemand in het opgebrand-verhaal?
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 17:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee die gaan hun eigen pad.
Over hete kolen.

Tjakkaaaaa

[ Bericht 0% gewijzigd door maily op 30-09-2021 18:55:47 ]
pi_201581443
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 18:18 schreef JourneyBlue het volgende:
Hazes Update om 18:30

[ afbeelding ]

Over financiën
Nou ik zit klaar
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201581450
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 18:19 schreef maily het volgende:

[..]
[..]
Over hete koken.

Tjakkaaaaa
Kolen bedoel je?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201582014
quote:
Ik heb het 10 seconden aangehoord, wat een vreselijk irritant wijf dus ik wacht wel op een samenvatting :{
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201582056
Eerst even zichzelf opgeilen, de hypocriete snol…
SOONY
pi_201582064
quote:
6s.gif Op donderdag 30 september 2021 19:06 schreef DKUp het volgende:
Eerst even zichzelf opgeilen, de hypocriete snol…




[ Bericht 16% gewijzigd door JourneyBlue op 30-09-2021 19:50:06 ]
pi_201582134
Ze heeft wel een beetje gelijk
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201582971
Het is niet te doen, geen nieuws en wtf is er met haar op 13:30?
pi_201583162
Geen nieuws helaas. Maar ze vind het ook vreemd dat het chicas winkeltje zo begaan is met het stel.
pi_201583462
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 19:49 schreef JourneyBlue het volgende:
Het is niet te doen, geen nieuws en wtf is er met haar op 13:30?
Hips! B:)B
pi_201583528
Ik denk dat ze zichzelf wat zelfvertrouwen indrinkt uit die Starbucks-beker.
pi_201583553
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:06 schreef -Spring het volgende:

[..]
Hips! B:)B
Nou en of, ze is zo lam als een toeter

Zie ook 03:47 en 04:35

[ Bericht 1% gewijzigd door JourneyBlue op 30-09-2021 22:54:32 ]
pi_201583765
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:08 schreef -Spring het volgende:
Ik denk dat ze zichzelf wat zelfvertrouwen indrinkt uit die Starbucks-beker.
Dat verklaart meteen dat ze niet op : "volgens mij spelen er financieel ook een aantal dingen, daarover later meer"
(rond 10 min+de teaser van de video) terugkomt. En niet uitlegt wie 'tante' Alice dan wel is.

Misschien kan ze beter ook naar Spanje gaan, want een video van ruim 23 minuten waarin ze eigenlijk alleen
maar haar spionnen oproept om samen An2 uit te roken is wel een nieuw dieptepunt.
pi_201583901
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:15 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Dat verklaart meteen dat ze niet op : "volgens mij spelen er financieel ook een aantal dingen, daarover later meer"
(rond 10 min+de teaser van de video) terugkomt. En niet uitlegt wie 'tante' Alice dan wel is.

Misschien kan ze beter ook naar Spanje gaan, want een video van ruim 23 minuten waarin ze eigenlijk alleen
maar haar spionnen oproept om samen An2 uit te roken is wel een nieuw dieptepunt.
Oh wat erg. En deze video was nog wel uitgesteld omdat ze er wat mensen op had zitten :') sowieso, alsof ze van de FBI is ofzo
pi_201584045
Yvonne spoort voor geen meter en is obsessief. Ook straalt ze pure gemeenheid uit vind ik. Vooral zichtbaar in het eerste gedeelte.

Conclusie: Yvonne heeft zelf een psychiater nodig, ASAP.

Yvonne een aantal geleden toen ze nog niet zo verknipt was:



[ Bericht 55% gewijzigd door Sunshine1982 op 30-09-2021 20:36:55 ]
pi_201584271
Hoe langer ik kijk, hoe meer ik er van overtuigd raak dat ze echt aangeschoten is.
pi_201584324
quote:
4s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:40 schreef -Spring het volgende:
Hoe langer ik kijk, hoe meer ik er van overtuigd raak dat ze echt aangeschoten is.
Of ze houdt zelf ook van een snuifje.
pi_201584380
Ze heeft gewoon niks te vertellen maar voelt wel de druk om te posten omdat haar kanaal in een korte tijd omhoog is geschoten.

Van alcohol gebruik is me nooit wat opgevallen.
pi_201584476
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:47 schreef Mirandaforyou het volgende:
Ze heeft gewoon niks te vertellen maar voelt wel de druk om te posten omdat haar kanaal in een korte tijd omhoog is geschoten.

Van alcohol gebruik is me nooit wat opgevallen.
Heb je 13:30 mins gezien?
pi_201584602
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Of ze houdt zelf ook van een snuifje.
Dat is ook wat ik dacht toch ik één van haar eerste filmpjes over Hazes zag.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201584612
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:53 schreef -Spring het volgende:

[..]
Heb je 13:30 mins gezien?
Ja maar ik zag niks opvallends,?
pi_201584634
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 21:01 schreef Mirandaforyou het volgende:

[..]
Ja maar ik zag niks opvallends,?
Nou, ik wel. Ze begon spontaan te lallen _O-

Ik vraag me af waarom je geen reactie kunt geven op haar video's?
  Spellchecker donderdag 30 september 2021 @ 21:05:07 #186
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201584692
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 21:02 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nou, ik wel. Ze begon spontaan te lallen _O-

Ik vraag me af waarom je geen reactie kunt geven op haar video's?
Ze zei dat ze niet van anonimiteit houdt.
pi_201584695


Recensies bij die chica winkel
pi_201584730
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 21:05 schreef Mirandaforyou het volgende:
Ff opnieuw
Link doet het niet.
pi_201584829
pi_201584834
Dikkere dame Alice :D
pi_201584990
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 21:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dikkere dame Alice :D
Die Alice zal vast blij zijn met deze 5 sterren recensie :')
pi_201585775
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:21 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Oh wat erg. En deze video was nog wel uitgesteld omdat ze er wat mensen op had zitten :') sowieso, alsof ze van de FBI is ofzo
Ze maakt ook de vergelijking met de politie en een moord moeten oplossen,
dat dat speculeren van haar eigenlijk hetzelfde is als wat de recherche doet, min of meer :N
pi_201585852
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 21:00 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dat is ook wat ik dacht toch ik één van haar eerste filmpjes over Hazes zag.
Down en weer up denk ik, dan voelt ze zich lekker scherp, superhelder en niet dronken,
dat zou ook de overmoedige, ronduit agressieve, toon verklaren die ze in vlogs soms heeft.
  donderdag 30 september 2021 @ 22:44:04 #195
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201586748
c_/









[ Bericht 16% gewijzigd door AgnesGru op 30-09-2021 23:04:21 ]
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 30 september 2021 @ 23:37:22 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201587371
Ah, de anderen zijn allemaal eigen kinderen van stiefbank, Sarah is het enige stiefkind dus... tsja.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201587466
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 23:37 schreef Leandra het volgende:
Ah, de anderen zijn allemaal eigen kinderen van stiefbank, Sarah is het enige stiefkind dus... tsja.
En misschien degene die het meeste aandacht opeist door haar gedrag en drugsproblematiek? Ik kan me voorstellen dat zijn biologische kinderen jaloers worden.
pi_201587489


Ze doet gewoon een roggel 2.0

[ Bericht 51% gewijzigd door Vijfpatat op 30-09-2021 23:51:28 (Verpest. ) ]
  donderdag 30 september 2021 @ 23:52:51 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201587506
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 23:47 schreef Mirandaforyou het volgende:

[..]
En misschien degene die het meeste aandacht opeist door haar gedrag en drugsproblematiek? Ik kan me voorstellen dat zijn biologische kinderen jaloers worden.
Ik denk dat Sarah vooral jaloers is/was.
De oudste 2 lijken me ook een stukje ouder dan Sarah.

Overigens volgt Julia ze allebei, maar volgt Sarah alleen de stiefbroer, dus dat het niet botert tussen Sarah en Dominique zal idd best.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201587665
pi_201589842
Misschien is Do dan degene die Yvonne alles verteld.
pi_201593120






@reality.fbi plaatst de juice uit de Telegram-groep van Yvonne :X


Blijkbaar heeft ze eerst allerlei berichten gestuurd dat het uit zou zijn, dat de keukenverbouwing in het nieuwe appartement volgens de buren on hold stond etc.,,
Allemaal trouble in paradise berichten en dan nu vandaag ineens een foto en een bericht over een ring 8)7

[ Bericht 15% gewijzigd door JourneyBlue op 01-10-2021 15:58:35 ]
pi_201593531
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 15:34 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

@:reality.fbi plaatst de juice uit de Telegram-groep van Yvonne :X


Blijkbaar heeft ze eerst allerlei berichten gestuurd dat het uit zou zijn, dat de keukenverbouwing in het nieuwe appartement volgens de buren on hold stond etc.,,
Allemaal trouble in paradise berichten en dan nu vandaag ineens een foto en een bericht over een ring 8)7
Haha Yvonne kreeg teveel hoogmoed door die aandacht van de laatste tijd.Weliswaar haalt ze wel minstens 5000 per maand binnen met die “geruchten” + youtube, instagram en die sieraden.
pi_201593610
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 16:00 schreef Mirandaforyou het volgende:

[..]
Haha Yvonne kreeg teveel hoogmoed door die aandacht van de laatste tijd.Weliswaar haalt ze wel minstens 5000 per maand binnen met die “geruchten” + youtube, instagram en die sieraden.
En SPION hoodies voor ¤ 50,00 (one size 100% katoen) vergeet dat niet
pi_201593855
pi_201593971
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 16:05 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
En SPION hoodies voor ¤ 50,00 (one size 100% katoen) vergeet dat niet
Hahaha staat er letterlijk spion op die hoodie :') ?

Ik was eerst wel fan van haar maar na die telegram groep begon ze zichzelf te serieus te nemen.

Eerst waren die videos wel leuk omdat ze gewoon roddels besprak. Nu is ze echt aan het zoeken.
pi_201594896
Het thee winkeltje van Rachel is dicht wegens omstandigheden
Twinning = boring
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 17:53:05 #208
58921 Day
You can fly!
pi_201594992
Die diamanten ring zegt geen moer, hè?
Vraag maar aan Monique!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_201595032
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 17:53 schreef Day het volgende:
Die diamanten ring zegt geen moer, hè?
Vraag maar aan Monique!
Misschien heeft Mo die ring naar zijn kop gesmeten _O-
Twinning = boring
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 18:07:51 #210
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201595198
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 17:45 schreef Inca het volgende:
Het thee winkeltje van Rachel is dicht wegens omstandigheden
Omstandigheden = 'niemand wilde mijn thee en ik verdiende er dus geen moer aan'.
  Spellchecker vrijdag 1 oktober 2021 @ 18:08:41 #211
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201595210
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 17:45 schreef Inca het volgende:
Het thee winkeltje van Rachel is dicht wegens omstandigheden
:o c_/
pi_201600076
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 21:05 schreef Mirandaforyou het volgende:
[ afbeelding ]

Recensies bij die chica winkel
Jostiband.
pi_201602907
Wat een zootje bij elkaar!
pi_201602911
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 17:45 schreef Inca het volgende:
Het thee winkeltje van Rachel is dicht wegens omstandigheden
Over en uit.
SOONY
pi_201602920
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:21 schreef DKUp het volgende:

[..]
Over en uit.
Het is alweer open. Had te maken met personele omstandigheden.
pi_201602967
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 21:05 schreef Mirandaforyou het volgende:
[ afbeelding ]

Recensies bij die chica winkel
In de Bogaard (Rijswijk) vergane glorie GENOT
Van de week hoorde ik dat ze het helemaal niet aankunnen nu ze door Saartje Smoeltje zo in de picture staan.
De kleding is van mindere kwaliteit dan jaren geleden en de winkel is meer een magazijn geworden.
De eigenaar heeft ook helemaal geen zin in om te gaan uitbreiden eigenlijk.

Maar ja ik hoor vanuit die hoek wel eens wat…..

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:22 schreef -Spring het volgende:

[..]
Het is alweer open. Had te maken met personele omstandigheden.
Te weinig bezetting voor die paar theetjes.

Lijkt mij sterk dat dit heel lang zal lopen en die theetent is toch niet van haar?
SOONY
pi_201603035
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:22 schreef -Spring het volgende:

[..]
Het is alweer open. Had te maken met personele omstandigheden.
Ze zoeken nog steeds (en alweer) personeel, er is teveel verloop.
pi_201603091
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:21 schreef DKUp het volgende:

[..]
Over en uit.
Ik vraag me af of dit ook voor de relatie geldt. Saar zou inmiddels toch weer thuis wonen.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_201603102
https://www.tijdschrift.n(...)k-pos0&utm_source=ad

André gesloopt door meedogenloze HAZES-HAAT

quote:
De meedogenloze en haatlustige hetze die, geregisseerd door jaloerse outsiders, zich de laatste weken jegens André Hazes en zijn nieuwe liefde Sarah van Soelen manifesteert, is ongekend intens! Zódanig dat beiden hun heil in de luwte moesten zoeken. In kringen rondom de nog altijd populaire zanger weet men waar de laffe aanvallen vandaan komen...

Vuile oorlog tegen verliefde zanger

Dat André en Sarah hun geluk delen met de buitenwereld, heeft een stroom van negatieve reacties teweeggebracht.

De laatste weken komt er maar geen eind aan de vuile oorlog die door een aantal openlijke haters wordt gevoerd jegens André Hazes (27) en zijn vriendin Sarah van Soelen (25). Al vanaf het moment dat de zanger dit voorjaar zijn nieuwe liefde introduceerde bij zijn fans nadat Story zijn breuk met Monique Westenberg onthulde, voert een groepje mensen – waarvan de gemene deler is dat ze niet (meer) tot de intimi van André behoren – een schadelijke hetze. Afgelopen week maakte André, nota bene een van de meest energieke artiesten van ons land, via zijn manager Sjoerd Bodewes bekend dat hij erdoorheen zit en een zogeheten emotionele burn-out heeft. De klachten zijn te wijten aan de roerige periode waar Hazes de afgelopen maanden doorheen ging. ‘Het gemis aan optredens, de onzekerheid die de coronapandemie met zich meegebracht heeft en de ontwikkelingen in zijn privéleven hebben een grote impact gehad.’ Vooral dat laatste speelt een rol bij de mentale val die André nu gemaakt heeft. Een nabije bekende in kringen rondom André vertelt Story onomwonden: ‘De laaghartige aanvallen waarmee hij te kampen heeft, zijn ongekend zwaar. Ik maak me oprecht zorgen om André, en ook over Sarah. Dat hij Monique verliet en kort daarop opbiechtte dat hij gevoelens voor Sarah had gekregen, was voor een aantal mensen zó misdadig, dat er een háát losbrak die zijn weerga niet kent! Opvallend is dat zijn echte fans nog altijd vierkant achter hem staan, dat merkt hij aan alle steunbetuigingen die hij uit de meest onverwachte richtingen krijgt. Het is een klein clubje treurige haters dat het op hem en op Sarah voorzien heeft. Zijn vriendin, die geen enkele ervaring had met landelijke media, poseert geregeld op Instagram met louter positieve foto’s. Iets wat honderdduizenden mensen dagelijks doen! Maar omdat Sarah de vrouw is bij wie André wél echt liefdesgeluk vond, is zij de gebeten hond, al is de geslagen hond een betere uitdrukking! Ongelooflijk wat zij allemaal voor haar kiezen krijgt, puur en alleen omdat ze een relatie heeft met André. Ze doet niemand kwaad, en heeft zich ook nooit publiekelijk uitgelaten over de vorige relatie van André. Ze is eenvoudigweg gelukkig met hem, en deelt dat graag met de buitenwereld. Omgekeerd doet André dat ook, omdat hij dat ís!’

‘Heilige maagd’

De bekende vervolgt: ‘Weet je wat mij opvalt? Toen André nog met Monique was, plaatste ook zij geregeld foto’s van hen samen in privésituaties. Op elke foto liet ze blijken hoe blij ze was met haar leven als ‘mevrouw Hazes’. Dat was kennelijk géén probleem. Maar André was niet gelukkig met haar. Dat hij haar ten huwelijk vroeg, was meer omdat hij zich daartoe verplicht voelde. Verplicht in de zin dat hij vond dat Monique die positie verdiende. Maar diep vanbinnen wist hij dat hun relatie al over het hoogtepunt heen was. Er was te veel gebeurd. Het was natuurlijk niet voor niets dat André zijn heil zelfs zocht bij iemand als Bridget Maasland. Monique weet precies hoe ze zichzelf in de media als bedrogen vrouw en liefhebbende moeder met een groot hart moet presenteren. Ik heb er bijna nog respect voor ook. Alle schuld voor het mislukken van hun relatie is bij André terechtgekomen.Terwijl alle betrokkenen weten dat dit verhaal twéé kanten had. Maar sommige mensen wíllen dat gewoon niet weten. André is de schoft en Monique de heilige maagd Maria. De waarheid is zoals altijd genuanceerder. Sarah plukt daar nu de wrange vruchten van. Haar valt werkelijk niets te verwijten – hooguit dat ze verliefd is en dat aan de lopende band laat merken. Nou, wat een schande, zeg! Die haters, aangevoerd door een stel rancuneuze no-no’s op het internet, en waaronder zelfs professionele tv-gezichten die al jaren zelf voor geen enkel nieuws meer zorgen, moeten zich kapot schamen! Gelukkig ben ik ervan overtuigd dat het André en ook Sarah uiteindelijk sterker zal maken. Sarah is in het buitenland naar haar vaste begeleider gegaan om weerbaarder te worden tegen al die smerige aanvallen. Dat is iemand die haar eerder hielp, toen ze daar voor verslavingsproblemen verbleef. Ze vertrouwt diegene en hecht veel waarde aan zijn advies en goede tips.’

Ex-vriendin Monique lijkt hem terug te willen...‘Kilo’s afgevallen’

Volgens de bekende van André Hazes heeft de zanger met terugwerkende kracht veel last van het feit dat hij nooit een normale jeugd heeft gehad. Daardoor gedraagt hij zich soms als een ongeleid projectiel, maar dat moet meer als het ‘inhalen’ van zijn jonge jaren gezien worden, en niet als een chronische verslaving aan afleiding en vertier. De nabije Story-bron: ‘André was tien toen zijn vader overleed. Vanaf dat moment, zo jong als hij was, voelde hij zich verantwoordelijk voor zijn moeder Rachel en zijn een jaar oudere zus Roxeanne. André was een wijs ventje en regelde het allemaal wel. Maar een beetje zorgeloze puberteit heeft hij daardoor nooit gehad. Hij is daarnaast een enorme pleaser, wil het iedereen naar de zin maken. Nee zeggen is geen optie voor hem. Zijn diepste zielenroerselen delen vindt hij ook moeilijk. Dus buigt hij vaak onder druk, zegt hij ja als hij eigenlijk niet wil, en wil hij niemand pijn doen. André is nergens verslaafd aan, behalve aan de liefde die hij voelt voor zijn dierbaren. Oók voor Roxeanne, met wie het contact momenteel nihil is. Zijn ex Monique ziet zijn zus meer dan hijzelf. Dat vreet aan hem. Maar hij laat het maar zo, want hij wil noch Roxeanne noch Monique voor het hoofd stoten. Zo is André. Dat breekt hem nu op. En wat krijgt hij als trap na? Een grenzeloze lading bagger van een stel kwaadaardige mensen dat niet eens deel uitmaakt van zijn leven. Walgelijk!’ Ex-vriendin Monique lijkt op social media intussen steeds meer uit te stralen dat ze thuis in de voormalige gezinsvilla op André blijft wachten, er kennelijk van uitgaande dat zijn relatie met Sarah crasht. De nabije bekende: ‘Het is komisch om te zien hoe Monique zich gedraagt. Op al haar overgestyleerde foto’s poseert ze als de ideale vrouw en moeder, waarmee ze uit lijkt te willen stralen: kijk eens wat je mist, André. Ze is volgens mij zelfs kilo’s afgevallen om maar aantrekkelijk voor haar ex te blijven – ze is immers toch een stukje ouder. Wij weten honderd procent zeker dat Monique hem onmiddellijk weer in de armen zou willen sluiten. Maar André ís al gelukkig, met Sarah, al ligt hun relatie nu onder vuur, wat het er voor die twee ook niet eenvoudiger op maakt. Monique kan beter uitkijken naar een andere geliefde, iets wat André toejuicht. Kijk, Monique heeft André nodig om het leven wat ze leidt voort te kunnen zetten. Het is pijnlijk, maar op den duur is ze alleen nog de moeder van kleine Dré – ze zal als BN’er niet lang interessant blijven. Ze is zelf geen ster. Dus heeft ze André nodig, en zendt ze nu signalen uit dat ze er voor hem is, mocht dat nodig zijn. Heb je die Instagrampost met dat zwarte vlak en dat hartje gezien? Dat betekent in haar taal: kom maar lekker weer bij mij. Die kans is echter nihil. In het uiterste geval dat de relatie van André en Sarah ooit zou stranden, dan nóg keert André niet terug. Hij zal altijd een goed contact met Monique willen hebben vanwege hun zoon. Maar dat heeft niets met Monique zelf te maken, kan ik je verzekeren. Dat is voorbij.
Het artikel van het jaar nu helemaal compleet online
  Spellchecker zaterdag 2 oktober 2021 @ 11:46:22 #220
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201603189
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:25 schreef DKUp het volgende:

[..]
In de Bogaard (Rijswijk) vergane glorie GENOT
Van de week hoorde ik dat ze het helemaal niet aankunnen nu ze door Saartje Smoeltje zo in de picture staan.
De kleding is van mindere kwaliteit dan jaren geleden en de winkel is meer een magazijn geworden.
De eigenaar heeft ook helemaal geen zin in om te gaan uitbreiden eigenlijk.

Maar ja ik hoor vanuit die hoek wel eens wat…..
[..]
Te weinig bezetting voor die paar theetjes.

Lijkt mij sterk dat dit heel lang zal lopen en die theetent is toch niet van haar?
Hou ons op de hoogte :9
  Miss 200.000.000! zaterdag 2 oktober 2021 @ 11:50:16 #221
367000 roos94
pi_201603242
"Zijn diepste zielenroerselen" :')
pi_201603273
GUIDO DEN AANTREKKERGOD

Fantastische schrijfwijze _O-
SOONY
pi_201603354
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:30 schreef JourneyBlue het volgende:

.... er is teveel verloop.
Wat raar... :D
pi_201603460
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:39 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.tijdschrift.n(...)k-pos0&utm_source=ad

André gesloopt door meedogenloze HAZES-HAAT
[..]
Het artikel van het jaar nu helemaal compleet online
Wat een BS!!
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 12:12:24 #225
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201603471
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:39 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.tijdschrift.n(...)k-pos0&utm_source=ad

André gesloopt door meedogenloze HAZES-HAAT
[..]
Het artikel van het jaar nu helemaal compleet online
Wat een walgelijk stuk zeg, en al die sneren naar Mo ook :wtf:
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201603714
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:39 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.tijdschrift.n(...)k-pos0&utm_source=ad

André gesloopt door meedogenloze HAZES-HAAT
[..]
Het artikel van het jaar nu helemaal compleet online
Kinderachtig dat afgeven op Mo omdat iedereen hun uitkotst.
pi_201603897
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:39 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.tijdschrift.n(...)k-pos0&utm_source=ad

André gesloopt door meedogenloze HAZES-HAAT
[..]
Het artikel van het jaar nu helemaal compleet online
Een klaagstuk over hoe hij neergezet en aangevallen wordt, maar ondertussen Mo zo neerzetten. Wat een treurnis. :r
pi_201603947
Echt hè! Wat een afschuwelijk en denigrerend artikel. Waar is de zelfreflectie van die lui?
Alles is altijd de schuld van anderen.

Daarom vinden we André een lul! Hij is een domme arrogante narcist die nooit ergens verantwoordelijkheid voor neemt. Schrijf dat eens komediant Guido.

Wat een poppenkast met krokodillentranen. Divagedrag. Ga je eens volwassen gedragen en kijk om je heen. De wereld staat in brand en meneer en mevrouw hebben het zoooooo zwaar omdat ze op internet niet zo lief over hen zijn. Kom van je luie Ibiza reet af en ga eens iets voor een ander doen. Is ook goed voor je imago. Prinsje op de erwt.

Ik kan hier nou zo pissig van worden. Pffffff. |:(
  Spellchecker zaterdag 2 oktober 2021 @ 12:56:31 #229
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201603965
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 12:54 schreef Kupelu het volgende:
Echt hè! Wat een afschuwelijk en denigrerend artikel. Waar is de zelfreflectie van die lui?
Alles is altijd de schuld van anderen.

Daarom vinden we André een lul! Hij is een domme arrogante narcist die nooit ergens verantwoordelijkheid voor neemt. Schrijf dat eens komediant Guido.

Wat een poppenkast met krokodillentranen. Divagedrag. Ga je eens volwassen gedragen en kijk om je heen. De wereld staat in brand en meneer en mevrouw hebben het zoooooo zwaar omdat ze op internet niet zo lief over hen zijn. Kom van je luie Ibiza reet af en ga eens iets voor een ander doen. Is ook goed voor je imago. Prinsje op de erwt.

Ik kan hier nou zo pissig van worden. Pffffff. |:(
Oe! Klare taal! *O* _O_
pi_201603990
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 12:54 schreef Kupelu het volgende:
Echt hè! Wat een afschuwelijk en denigrerend artikel. Waar is de zelfreflectie van die lui?
Alles is altijd de schuld van anderen.

Daarom vinden we André een lul! Hij is een domme arrogante narcist die nooit ergens verantwoordelijkheid voor neemt. Schrijf dat eens komediant Guido.

Wat een poppenkast met krokodillentranen. Divagedrag. Ga je eens volwassen gedragen en kijk om je heen. De wereld staat in brand en meneer en mevrouw hebben het zoooooo zwaar omdat ze op internet niet zo lief over hen zijn. Kom van je luie Ibiza reet af en ga eens iets voor een ander doen. Is ook goed voor je imago. Prinsje op de erwt.

Ik kan hier nou zo pissig van worden. Pffffff. |:(
Amen!
pi_201604148
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:39 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.tijdschrift.n(...)k-pos0&utm_source=ad

André gesloopt door meedogenloze HAZES-HAAT
[..]
Het artikel van het jaar nu helemaal compleet online
Nou, nou gaat tie lekker.
Dit gaat niet echt helpen. Wat een achterlijke zeg.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:29:23 #232
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_201604347
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 12:49 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Een klaagstuk over hoe hij neergezet en aangevallen wordt, maar ondertussen Mo zo neerzetten. Wat een treurnis. :r
Wat heeft hij zelf gepresteerd eigenlijk? 1 hitje? En dat is blijkbaar genoeg om zoveel aandacht te genereren? Eigenlijk is het heel vreemd eigenlijk...
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:39:44 #233
7889 tong80
Spleenheup
pi_201604464
'Monique heeft André nodig om het leven wat ze leidt voort te kunnen zetten. Het is pijnlijk, maar op den duur is ze alleen nog de moeder van kleine Dré – ze zal als BN’er niet lang interessant blijven. Ze is zelf geen ster. Dus heeft ze André nodig, en zendt ze nu signalen uit dat ze er voor hem is, mocht dat nodig zijn.' :D

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_201604746
Wie heeft dat stuk geschreven, joh?
Zo vals dat je diegene in zou laten slapen.

Lekker jankverhaal over André terwijl iedereen weet dat die gladde engnek gewoon dat krijgt wat die geoogst heeft. Dat besef moet nog even landen.

gr gr een nono op t internet.
(Goed toeven hier, zouden zij ook eens moeten proberen. Een echt leven ipv leven voor de buitenwereld.)
Go hard or go home
  Moderator zaterdag 2 oktober 2021 @ 14:06:27 #235
184769 crew  Deisyy
pi_201604801
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:39 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.tijdschrift.n(...)k-pos0&utm_source=ad

André gesloopt door meedogenloze HAZES-HAAT
[..]
Het artikel van het jaar nu helemaal compleet online
Wat een slecht stuk _O-

Is dat door Kwido geschreven?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201604805
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 14:02 schreef Noek het volgende:
Wie heeft dat stuk geschreven, joh?
Zo vals dat je diegene in zou laten slapen.

Lekker jankverhaal over André terwijl iedereen weet dat die gladde engnek gewoon dat krijgt wat die geoogst heeft. Dat besef moet nog even landen.

gr gr een nono op t internet.
(Goed toeven hier, zouden zij ook eens moeten proberen. Een echt leven ipv leven voor de buitenwereld.)
Ik denk dat Rachel het stiekem gedicteerd heeft. :Y
pi_201605073
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 14:06 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik denk dat Rachel het stiekem gedicteerd heeft. :Y
Ik denk dat ze onder zijn bureau heeft gelegen.... Naar goed van Gaalen gebruik...
pi_201605089
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 14:30 schreef soapie het volgende:

[..]
Ik denk dat ze onder zijn bureau heeft gelegen.... Naar goed van Gaalen gebruik...
Goed van Gaalen gebruik dicteert dat je hier een kind voor gebruikt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201605108
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 14:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Goed van Gaalen gebruik dicteert dat je hier een kind voor gebruikt.
Ook weer waar...
pi_201605259
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:39 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.tijdschrift.n(...)k-pos0&utm_source=ad

André gesloopt door meedogenloze HAZES-HAAT
[..]
Het artikel van het jaar nu helemaal compleet online
Rachel en Giedo in de pen gekropen?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 14:56:32 #241
327807 Mariposas
יה&#14
pi_201605318
Dat artikel kan bijna alleen maar in opdracht van Rachel zijn geschreven. _O- _O-
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_201605553
Rachel stond naast de schrijver met een gloeiende kop thee in de aanslag })
pi_201605780
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 15:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Rachel stond naast de schrijver met een gloeiende kop thee in de aanslag })
:D
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 15:40:35 #244
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201605785
Hoe meer van dit soort artikelen, hoe groter de negativiteit rondom An2 en Sarah gaat zijn. Wil ie dat soms bereiken? Als een omgekeerde psychologie ofzo.


En je zou Mo toch haast een of andere dikke tv deal wensen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator zaterdag 2 oktober 2021 @ 15:42:46 #245
184769 crew  Deisyy
pi_201605819
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201606133
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 15:40 schreef AgnesGru het volgende:
Hoe meer van dit soort artikelen, hoe groter de negativiteit rondom An2 en Sarah gaat zijn. Wil ie dat soms bereiken? Als een omgekeerde psychologie ofzo.

En je zou Mo toch haast een of andere dikke tv deal wensen.
Precies wat ik dacht.
I.p.v. stil te zitten als je wordt geschoren, blijven ze olie op het vuur gooien. 8)7
pi_201606532
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 14:06 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik denk dat Rachel het stiekem gedicteerd heeft. :Y
Nadat het prinsje huilie huilie bij zijn moeder heeft gedaan. “Mammie kun jij nou niet zeggen dat ze me niet mogen pesten?” “Zij zijn groot en ik is zoooo klein”
_O- :+
  Moderator / Miss SHO zaterdag 2 oktober 2021 @ 17:46:36 #248
22592 crew  Ole
pi_201607126
Raggel is nog erger dan Gerda Smit!!!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_201607174
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 17:46 schreef Ole het volgende:
Raggel is nog erger dan Gerda Smit!!!
Alles! Weg! Allesallesalles!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201607722
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 17:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Alles! Weg! Allesallesalles!
Zelfs de gastendoekjes!
pi_201607780
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 18:38 schreef soapie het volgende:

[..]
Zelfs de gastendoekjes!
En de nepbloemen!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 18:58:52 #252
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201607934
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 18:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
En de nepbloemen!
En de citruspers :o
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 2 oktober 2021 @ 19:06:43 #253
22592 crew  Ole
pi_201608007
Mo wint want die heeft een heel huis *O* *O* *O*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_201608226
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 19:06 schreef Ole het volgende:
Mo wint want die heeft een heel huis *O* *O* *O*
En niet zelf in de verhuiswagen hoeven laden!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201609085
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 17:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Alles! Weg! Allesallesalles!
Zelfs de keukenrol!!!!!
  Moderator / Miss SHO zaterdag 2 oktober 2021 @ 20:34:01 #256
22592 crew  Ole
pi_201609111
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 20:31 schreef -river- het volgende:

[..]
Zelfs de keukenrol!!!!!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_201609124
quote:
WC papier nog wel, maar goed dat dit niet in 2020 plaatsvond!!!!
  Moderator / Miss SHO zaterdag 2 oktober 2021 @ 20:36:04 #258
22592 crew  Ole
pi_201609137
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 20:35 schreef -river- het volgende:

[..]
WC papier nog wel, maar goed dat dit niet in 2020 plaatsvond!!!!
zie filmpje :D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 20:42:57 #259
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201609229
An2 moet eens even met Ronnie Flex gaan babbelen:

quote:
Met werken aan zichzelf bedoelt hij niet alleen het stoppen met blowen, maar ook zijn rol als vader met een tweede kind op komst en als partner van zijn vriendin Demi de Boer.

"De balans houden tussen artiest, vader en partner is op dit moment de moeilijkste opgave in mijn leven. Naar die balans kun je denk ik een heel leven lang op zoek zijn. Soms kom je in de buurt en soms val je er weer even uit. Misschien gaat er wel iets veranderen in de manier waarop ik muziek maak. Want ik beschouw het ook steeds meer als werk, omdat ik brood voor mijn kinderen moet kopen."

Het is best onnatuurlijk als je datgene wat je het allerleukste vindt om te doen, opeens moét doen, legt Plasschaert uit.

"Maar dingen zullen echt veranderen. Ik zal ook minder hangen na een optreden. Of feesten. Als ik Nori op zondag heb, dan kan ik de nacht ervoor ook niet tot 5.00 uur 's ochtends in de studio zitten. Ook al zou ik dat best willen. Dat zijn dingen die je moet opofferen om het andere in evenwicht te houden."
https://www.nu.nl/muziek/(...)alans-te-houden.html
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201609288
Aah Ronnie O+ vind hem zo'n schatje. Was zo'n openbaring dat hij in Robinson ineens zo'n chill en vooral lief mannetje bleek te zijn!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201609321
Het highlight ook een beetje wat het ding is met veranderen. Je doet het niet door te roepen dat je het gaat doen :D

Je doet het door te kijken naar welk gedrag tot welk gedrag leidt, daar veranderingen in te maken en daar dus ook de consequenties van te accepteren.

Tussen de snuivers blijven hangen en hopen dat jij dat tientje niet meer in je neus gaat stoppen, omdat je nou eenmaal hebt geroepen dat je niet meer gaat gebruiken, is niet echt een sterk plan. Die komt matig uit je SWOT-analyse voor succes :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201611413
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 20:36 schreef Ole het volgende:

[..]
zie filmpje :D
:o :D
pi_201613315
Ook bijzonder dat ze het hebben over een klein groepje haters. Noem de mensheid maar een klein groepje.
Tijd dat die gewoon doorkrijgt dat niemand op ‘em zit te wachten al heeft zn moeder dat wel altijd verteld.
Go hard or go home
pi_201616889
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 08:09 schreef Noek het volgende:
Ook bijzonder dat ze het hebben over een klein groepje haters. Noem de mensheid maar een klein groepje.
Tijd dat die gewoon doorkrijgt dat niemand op ‘em zit te wachten al heeft zn moeder dat wel altijd verteld.
Hey koekje van eigen deeg smaakt blijkbaar toch niet zo lekker. Al heb ik niet de illusie dat ze door gaan krijgen dat ze alleen maar hun eigen gedrag gespiegeld krijgen
  zondag 3 oktober 2021 @ 18:30:43 #265
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201622661
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201622931
Tokkiewijven pur sang
pi_201623255
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 18:30 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom posten hun zoveel berichten mbt tot Andre en Sarah? Ze doen alsof de berichtgeving over hun zelf gaat :')

Wie zijn die chicas “dikke dame alice” van sarah?
pi_201624023
Dat is toch die winkel waar ze albert cuyp kwaliteit vodden verkopen?
  zondag 3 oktober 2021 @ 20:35:19 #269
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201624634
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 19:51 schreef quirina het volgende:
Dat is toch die winkel waar ze albert cuyp kwaliteit vodden verkopen?
Ja, waar Sarah ‘model’ voor staat.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201624798
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 20:35 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ja, waar Sarah ‘model’ voor staat.
Ze hebben daar maar 1 (kuch) model
Twinning = boring
pi_201626549
Vandaar dat de theetent dicht was. Rachel had een interview met Guido :lijstje:
pi_201638014
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 20:13 schreef -Spring het volgende:
[ afbeelding ]
*O* *O* *O* :9
  maandag 4 oktober 2021 @ 20:55:05 #274
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_201638102
Juuuuice! * Pakt popcorn *
With love :*
  maandag 4 oktober 2021 @ 20:56:03 #275
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201638128
Straks draagt Sarah de ketting nog om stiefbank te klieren _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201638166
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 20:13 schreef -Spring het volgende:
[ afbeelding ]
Of gewoon in je eigen tijd de breuk verwerken en pas later de breuk kenbaar maken, en nu nog mooi weer spelen. The usual.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 4 oktober 2021 @ 23:25:37 #277
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_201640979
ik wordt misselijk van die Yvonne, wat een enge graftak.
Negatieve neurotische no-no
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_201641895
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 20:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Of gewoon in je eigen tijd de breuk verwerken en pas later de breuk kenbaar maken, en nu nog mooi weer spelen. The usual.
Zo rollen Facebook en Instagram. Kijk mij eens een fijn leven hebben, kijk mij eens lekker eten, kijk mij eens mooi zijn, kijk ons eens gelukkig zijn. Kijk kijk kijk. Ik heb vaak het idee dat hoe harder ze schreeuwen, hoe ongelukkiger ze zijn. En in An2 zijn geval is dat de schuld van de lezer (tegen wil en dank). 8)7
pi_201642836
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 23:25 schreef Jumparound het volgende:
ik wordt misselijk van die Yvonne, wat een enge graftak.
Negatieve neurotische no-no
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:21:51 #280
7889 tong80
Spleenheup
pi_201642898
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 23:25 schreef Jumparound het volgende:
ik wordt misselijk van die Yvonne, wat een enge graftak.
Negatieve neurotische no-no
'Ik wordt' ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:26:18 #281
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_201642921
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 09:21 schreef tong80 het volgende:

[..]
'Ik wordt' ?

:T
680.000 posts op fok?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:29:16 #282
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_201642940
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 09:14 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
goh ;)

nu van grote -> gore maken en dan dekt het aardig de lading ;-)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_201643079
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 09:29 schreef Jumparound het volgende:

[..]
goh ;)

nu van grote -> gore maken en dan dekt het aardig de lading ;-)
Ze heeft inderdaad nooit anders gedaan en is er steeds mee weggekomen.

Maar nu ze duidelijk gekopieerde foto's en ontwerpen op haar site heeft staan en
na sommatie ook laat staan 8)7 ,
kan ze de omzet+boete+kosten binnenkort aan 3 bedrijven gaan afdragen.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:53:29 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201643182
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 09:44 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Ze heeft inderdaad nooit anders gedaan en is er steeds mee weggekomen.

Maar nu ze duidelijk gekopieerde foto's en ontwerpen op haar site heeft staan en
na sommatie ook laat staan 8)7 ,
kan ze de omzet+boete+kosten binnenkort aan 3 bedrijven gaan afdragen.
Misschien kan iemand van de FIOD ze ook nog even bestellen om te kijken of het idd strafbare kopieën zijn, kan ze ook de bak in.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201643306
https://www.ditjesendatje(...)t-tussen-de-kleding/

Klachtenregen bij winkel Chica’s: Sarah van Soelen rookt tussen de kleding
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:44:08 #286
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_201643681
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 09:53 schreef Leandra het volgende:

[..]
Misschien kan iemand van de FIOD ze ook nog even bestellen om te kijken of het idd strafbare kopieën zijn, kan ze ook de bak in.
doe dan ook gelijk een check of alles wel netjes is aangegeven in de belastingaangifte ;-)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  Spellchecker dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:58:36 #287
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201643825
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 10:06 schreef fleuril het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)t-tussen-de-kleding/

Klachtenregen bij winkel Chica’s: Sarah van Soelen rookt tussen de kleding
Gadver :r
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:14:32 #288
7889 tong80
Spleenheup
pi_201643952
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 09:26 schreef Jumparound het volgende:

[..]
680.000 posts op fok?
FOK!

Hadden er zonder de bans minimaal 50.000 meer geweest.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_201643957
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 10:58 schreef maily het volgende:

[..]
Gadver :r
Ja dit is serieus niet meer normaal.
pi_201644089
Lekker respectloos ook :r
  Spellchecker dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:56:26 #291
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201644451
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 11:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Lekker respectloos ook :r
Hop, iedereen daarnaartoe en vragen om iets te passen en snuiven en zeggen dat het stinkt.
pi_201644598
Dat ruik je dus gelijk in de kleding. Helemaal als je niet rookt.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:37:24 #293
7889 tong80
Spleenheup
pi_201646726
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 12:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Dat ruik je dus gelijk in de kleding. Helemaal als je niet rookt.
Het zit in de gordijnen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_201646747
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 12:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Dat ruik je dus gelijk in de kleding. Helemaal als je niet rookt.
Ik als roker zou dit ook gewoon ruiken hoor :X
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201647252
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 12:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Dat ruik je dus gelijk in de kleding. Helemaal als je niet rookt.
Haha dat hier een nieuwsartikel over is laat wel zien dat we niks meer gewend zijn in Nederland. Aan de andere kant, ze zijn echt opzoek naar aandacht, ze genieten ervan. Sarah lijkt wel een beetje op een zus van die chicas. Ze ziet er niet uit als een 25 jarige.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:16:42 #296
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_201648173
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:02 schreef Mirandaforyou het volgende:

[..]
Haha dat hier een nieuwsartikel over is laat wel zien dat we niks meer gewend zijn in Nederland. Aan de andere kant, ze zijn echt opzoek naar aandacht, ze genieten ervan. Sarah lijkt wel een beetje op een zus van die chicas. Ze ziet er niet uit als een 25 jarige.
Ditjes en datjes nieuws noemen is het begrip wel heeeeel ver oprekker hoor ;-)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:07:49 #297
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201648777
we hebben weer wat gevonden, mijn hemel.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201651554
pi_201653247
quote:
Wat een flut bericht van Yvonne.
Kun je ook zeggen : De lucht boven het huis van Monique was vanavond even stralend blauw…volgens mijn spion is dat een goed teken!?!?

Wat zegt ze nou? :?
pi_201654319
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:31 schreef Kupelu het volgende:

[..]
Wat een flut bericht van Yvonne.
Kun je ook zeggen : De lucht boven het huis van Monique was vanavond even stralend blauw…volgens mijn spion is dat een goed teken!?!?

Wat zegt ze nou? :?
Rachel heeft haar huis dichtgemaakt met rolluiken en niet zoals gebruikelijk, met blaffende hondjes.
pi_201654459
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 10:06 schreef fleuril het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)t-tussen-de-kleding/

Klachtenregen bij winkel Chica’s: Sarah van Soelen rookt tussen de kleding
Alle vooroordelen die ik had bij ‘deze soort’ winkels én in dit geval de types die erin staan zijn in 1 klap allemaal bevestigd. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')