SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Nee, dit is ook niet mijn smaak.quote:
Canadees?quote:Op maandag 27 september 2021 20:42 schreef Rafeiro het volgende:
Het is wat vout, maar Canadees vond het geweldig.
Ik vind het nog nét acceptabelquote:Op maandag 27 september 2021 20:46 schreef Rafeiro het volgende:
Verzoekje van mij zit wel op het randje van Vout![]()
Niet Vout genoeg voor Vout maar voor "normale" DJ ook niet standaard
Ik zit op mijn vingersquote:
Vreemd hoor.quote:Op maandag 27 september 2021 20:49 schreef MadMaster het volgende:
Er is iets goed mis met Chrome op de iPad.
Een normale tekst typen zonder vreemde tekens of fouten lukt bijna niet.
Heb de boel al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar het toetsenbord lijkt een eigen leven te leiden…
Yep, ik denk dat het komt na een update.quote:
Als ik Måneskin draai, moet ik PSB ook wel draaien natuurlijkquote:Op maandag 27 september 2021 20:56 schreef Rafeiro het volgende:
Straks zou ik nog met en PSB verzouje komen
Maar wat doet vader Abraham daartussen?quote:Op maandag 27 september 2021 20:55 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
De Sprookjeswacht. Erg leuk gedaan!
quote:Op maandag 27 september 2021 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar wat doet vader Abraham daartussen?
quote:Op maandag 27 september 2021 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is Baron Gustave Hooghmoed. De baron van Baron 1898.
Wanneer ben je voor het laatst in de Efteling geweest? Attractie is in 2015 geopend.quote:
Ja, dat zal wel voor die tijd zijn geweest dan.quote:Op maandag 27 september 2021 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Wanneer ben je voor het laatst in de Efteling geweest? Attractie is in 2015 geopend.
Moest even zoeken, maar deze was ook bijzonder:quote:Op maandag 27 september 2021 20:55 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
De Sprookjeswacht. Erg leuk gedaan!
Ook bijzonder. Maar dan vind ik die andere wel beter gelukt.quote:Op maandag 27 september 2021 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moest even zoeken, maar deze was ook bijzonder:
[ afbeelding ]
Die bijna blote mevrouwquote:Op maandag 27 september 2021 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moest even zoeken, maar deze was ook bijzonder:
[ afbeelding ]
Waarom staat er 1993 achter? Is er ook nog een andere versie?quote:Op maandag 27 september 2021 21:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zit niet op hete kolen hoorFrankie Goes To Hollywood - Relax (MCMXCIII)
Tig versies zijn ervan. Dit is de 1993-versie.quote:Op maandag 27 september 2021 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom staat er 1993 achter? Is er ook nog een andere versie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |