Dit dus, en die 3 zoenen ook alleen maar bij verjaardagen, de afgelopen anderhalf jaar dus niet.quote:Op zondag 26 september 2021 21:57 schreef BE het volgende:
Ik knuffel trouwens nooit met mijn ouders en al helemaal niet met mijn schoonouders.![]()
Drie zoenen bij binnenkomst.![]()
De markt?quote:Op maandag 27 september 2021 07:28 schreef Sjeen het volgende:
Ik zag het weerbericht, het wordt weer pantyweer… nu koop ik normaal die dingen bij de Hema, de 40 denier opaque temptech in verschillende kleuren. Heeft iemand betere ideeën waar ik niet failliet op ga?
Ja, daar zitten echt een paar vreselijke bij.quote:Op maandag 27 september 2021 08:03 schreef MorganLeFay het volgende:
Die snags lijken mij ook fijne panty's, maar wat een irritante reclames daarvan zie ik op Facebook langskomen...
Ja! Enorm! Heerlijk comfortabel en niet zo heet als een fietsbroekje.quote:Op maandag 27 september 2021 09:06 schreef douche-eendje het volgende:
Snagsik ben ook fan van de chub rub shorts
Jurkjes!quote:Op maandag 27 september 2021 09:36 schreef vencodark het volgende:
Wacht…jullie dragen die dingen dan als extra laag onder je spijkerbroek of zijn jullie allemaal jurken/rokken dames?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |