Dit dus, en die 3 zoenen ook alleen maar bij verjaardagen, de afgelopen anderhalf jaar dus niet.quote:Op zondag 26 september 2021 21:57 schreef BE het volgende:
Ik knuffel trouwens nooit met mijn ouders en al helemaal niet met mijn schoonouders.![]()
Drie zoenen bij binnenkomst.![]()
De markt?quote:Op maandag 27 september 2021 07:28 schreef Sjeen het volgende:
Ik zag het weerbericht, het wordt weer pantyweer… nu koop ik normaal die dingen bij de Hema, de 40 denier opaque temptech in verschillende kleuren. Heeft iemand betere ideeën waar ik niet failliet op ga?
Ja, daar zitten echt een paar vreselijke bij.quote:Op maandag 27 september 2021 08:03 schreef MorganLeFay het volgende:
Die snags lijken mij ook fijne panty's, maar wat een irritante reclames daarvan zie ik op Facebook langskomen...
Ja! Enorm! Heerlijk comfortabel en niet zo heet als een fietsbroekje.quote:Op maandag 27 september 2021 09:06 schreef douche-eendje het volgende:
Snagsik ben ook fan van de chub rub shorts
Jurkjes!quote:Op maandag 27 september 2021 09:36 schreef vencodark het volgende:
Wacht…jullie dragen die dingen dan als extra laag onder je spijkerbroek of zijn jullie allemaal jurken/rokken dames?
Ligt ook aan je omgeving en jezelf natuurlijk. Ik merkte juist hier dat ik veel mensen ken die in de risicogroep zitten inclusief ikzelf. Mijn broer, zus, moeder, B, mijn schoonouders, 2 goede vriendinnen etc. Allemaal in mijn knuffel inner circle maar echt niet dat ik die knuffelde voor de prik.quote:Op maandag 27 september 2021 10:09 schreef Vaiana het volgende:
Rokken.
Ik heb nog een voorraad Primark panties op te maken, maar daarna wil ik ook wel snagtights proberen. Het moet iig duurzamer worden dan Primark, dat wil ik echt niet meer.
Knuffelen doe ik al een tijdje weer, ook met bepaalde collega’s. En met familie en goede vriendinnen. Wisselt een beetje afhankelijk van hoe mensen er zelf in staan, met een heel aantal heb ik wel gewacht totdat we allebei gevaccineerd waren. Maar met sommigen ook niet.
Sowieso viel me op hoeveel mensen hier zich beter aan de regels hielden dan ik, terwijl mensen ons al heel streng vonden de afgelopen maanden. Best interessant hoe wisselend men daarmee omgaat.
Voor onder rokjes/jurkjes. Ook zeer praktisch met een peuter die je jurk nog wel eens omhoog doetquote:Op maandag 27 september 2021 09:36 schreef vencodark het volgende:
Wacht…jullie dragen die dingen dan als extra laag onder je spijkerbroek of zijn jullie allemaal jurken/rokken dames?
Ze vermaakten zich prima, maar dat geluidquote:Op maandag 27 september 2021 10:23 schreef hilliebillie het volgende:
Knuffelen doe ik niet zo veel, wel met man en kinderen maar verder niet. Drie zoenen alleen met verjaardagen met sommige mensen maar lang niet met iedereen hoor.
Ik ben echt wel een knuffelpersoon maar wel echt alleen met man en kinderen dat hoeft van mij dan weer niet met vrienden of verdere familie (zal ook een stukje in de opvoeding zitten denk ik hoor) ben sowieso niet heel ‘aanrakerig’. Wel om bijvoorbeeld iemand te troosten even een arm op de schouder of aai over de rug of evt een knuffel.
Maar ik vind dat ook moeilijk aanvoelen wie daar wel of niet behoefte aan heeft, aangezien dat voor mijzelf in een dergelijke situatie niet zou hoeven (of maar van een heel klein aantal personen op prijs zou stellen) maar wil ook niet dat mensen denken dat de situatie me koud laat omdat ik geen knuffel of aanraking geef.
@:exode met meer kinderen er bij probeer ik te zorgen dat de kinderen elkaar vermaken. Meestal gaat dat best prima, geeft inderdaad soms wel wat volume maar dat probeer ik dan maar te negeren, of ik stuur ze naar buiten (of toen ze jonger waren ging ik mee, maar buiten kan het geluid wat meer weg en kan ik dat beter handelen)
Zo sta ik er ook in. Ik mag toch hopen dat elk mens meer is dan alleen de aan- of afwezigheid van die vaccinatie.quote:Op maandag 27 september 2021 10:20 schreef vencodark het volgende:
Zoals jullie wellicht weten (door de eet-kwestie laatst), zijn mijn ouders, broertje en zus niet gevaccineerd. Mijn man en ik wel.
Maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt hen niet te knuffelen omdat…
Iedereen is voor mij nog steeds precies hetzelfde. En van mensen waar ik tóch al vies van was, ben ik dat nog.
Mijn broertje heeft dus jarenlang bij een amateur toneelgroep gezeten en nu je een negatieve test bij elke repetitie moet laten zien óf gevaccineerd moet zijn, heeft hij met pijn in zijn hart besloten ermee te stoppen.
Mijn broertje weigert mee te doen op deze manier van uitsluiting (ik wil hiermee geen discussie ontlokken, dit is zijn standpunt).
Anyway: toen hij bij de laatste ‘normale’ repetitie dit in de groep aangaf, bleek hij de enige ongevaccineerde te zijn. Een gevaccineerde toneel-collega gaf hierbij aan dat als hij dít geweten had, hij mijn broertje anders behandeld zou hebben. Qua afstand houden.
Blijkbaar ging deze man er vanuit dat ook mijn broertje was gevaccineerd.
Dit heeft mijn broertje ontzettend veel pijn gedaan.
Mede daarom zou het echt niet in mij opkomen op deze manier onderscheid tussen mensen, van wie ik hou, te maken.
Dat en k blijf ik verbazen over het feit dat men er gewoon heel gemakkenlijk voorbij gaat dat je gevaccineerd ook nog gewoon kunt besmetten, vaak zelfs zonder dat je het weet. Alleen dat al zou je dan toch alerter moeten maken?quote:Op maandag 27 september 2021 10:40 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Zo sta ik er ook in. Ik mag toch hopen dat elk mens meer is dan alleen de aan- of afwezigheid van die vaccinatie.
Ja hier een Puber die niet gevaccineerd is, die ga ik toch echt geen fysiek contact ontzeggen hoor.quote:Op maandag 27 september 2021 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Mijn broertje is niet gevaccineerd, maar die valt wel onder de chosen few die ik zoen en knuffel, blijft ook zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |