Hij heeft een naam.quote:Op donderdag 30 september 2021 14:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Goed argument ook. Liever Stefano dan die Dyanthe en haar heaumeau vriendje.
Dit! Jan voor de winstquote:Op donderdag 30 september 2021 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik stoor me daar niet zo aan als ie t ook waar kan maken, en het team er in meetrekt. En dat doet ie.
Goed argumentquote:Op donderdag 30 september 2021 14:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Goed argument ook. Liever Stefano dan die Dyanthe en haar heaumeau vriendje.
Ik vind Gover Meit een vreselijke act, maar die Robbert is wel een grote rat, dat is ook wat waard.quote:Op donderdag 30 september 2021 13:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik kan niet uitstaan hoe hij praat, de rest praat tenminste vlotter , slome lul is het
Geen RTL4?quote:Op donderdag 30 september 2021 20:42 schreef Cosima het volgende:
ik lig lekker in bed en wil live meekijken op mn laptop, maar waar kan dit? Ik heb videoland, maar kan het nergens vinden. Kan iemand me helpen?
Bij Live programma's?quote:Op donderdag 30 september 2021 20:42 schreef Cosima het volgende:
ik lig lekker in bed en wil live meekijken op mn laptop, maar waar kan dit? Ik heb videoland, maar kan het nergens vinden. Kan iemand me helpen?
Nee dat mag alleen op de rug van een dolfijn.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Mogen ze naar een ander eiland zwemmen?
Ohquote:Op donderdag 30 september 2021 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat mag alleen op de rug van een dolfijn.
ik zie nergens letterlijk "live programma's " staan als optie om aan te klikken? Ik heb gezocht naar live en dan krijg ik de melding "Als er een of meerdere livestream(s) beschikbaar zijn, staan er banners op de homepage. Eventuele livestream banners zullen ook onder deze tekst verschijnen."quote:
Naar beneden scrollen tot kopje Live TV tegenkomt.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:53 schreef Cosima het volgende:
[..]
ik zie nergens letterlijk "live programma's " staan als optie om aan te klikken? Ik heb gezocht naar live en dan krijg ik de melding "Als er een of meerdere livestream(s) beschikbaar zijn, staan er banners op de homepage. Eventuele livestream banners zullen ook onder deze tekst verschijnen."
en er staat dus geen ER tussen.
Nouu wat irritant
Sieneke ook welquote:
Beetje saai en ze kan niet veelquote:
Ach, detailsquote:Op donderdag 30 september 2021 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje saai en ze kan niet veel
thanks maar heb ik gedaan, zag het echt niet! Maar heb nu heel snel een NLziet account aangemaakt (1 maand gratis) dus ik kan eindelijk meekijkenquote:Op donderdag 30 september 2021 20:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Naar beneden scrollen tot kopje Live TV tegenkomt.
Een echte ster-inquote:Op donderdag 30 september 2021 21:10 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wat een heldin Sterrin![]()
of Robquote:Op donderdag 30 september 2021 21:35 schreef NailQueen het volgende:
Moet je voorstellen dat John de Bever die stormbaan had moeten doen. Die was nu nog bezig geweest![]()
Die krijgt een nieuwe mantelverzorger erbij volgende weekquote:Op donderdag 30 september 2021 21:35 schreef NailQueen het volgende:
Moet je voorstellen dat John de Bever die stormbaan had moeten doen. Die was nu nog bezig geweest![]()
Dit, ik snap echt niet dat mensen doen alsof dat niet in 30 seconden te leggen isquote:Op donderdag 30 september 2021 21:12 schreef superniger het volgende:
Magische vierkanten.
Beginners puzzel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: gewoon weer aan de OP toegevoegd, die komt vast dit seizoen ergens nog wel voorSPOILER: De befaamde touwluspuzzel/tasjesproef in verscheidene Moirapaints:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Moira op 01-10-2021 02:43:12 ]Fuck the EBU.
Ah shit dat gaan ze zeker dan weer live doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 01:48 schreef freaky40 het volgende:
Ze melken het lekker lang uit zo. Dat blijkt ook maar uit het feit dat Eilandpraat pas begin november te zien gaat zijn. Denk dat begin december pas de finale is...
Nee, dat is een logische strategie. Denk wel dat het lastiger voor ze wordt als Sterrin aan de beurt kan zijn. Net als dat Rob werd weggestuurd toen Sieneke kwam.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 04:58 schreef Friday12 het volgende:
Al dat Last in First out nonsens is echt irritant
De productie heeft dat geprobeerd te doorbreken door het team in 2 teams te verdelen voor de proef. Deze proef kon namelijk ook prima individueel gespeeld worden. Duidelijk voorbeeld dat de productie diverse proeven heeft klaarstaan die ze kunnen inzetten wanneer en hoe ze dat willen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 04:58 schreef Friday12 het volgende:
Al dat Last in First out nonsens is echt irritant
Dat werd eerder ook al opgemerkt:quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:17 schreef GereDathan het volgende:
Even een gekke vraag tussendoor, want volgens mij worden we keihard in de maling genomen door RTL en de productie.
Gisteren zag je Yasmine en Sieneke samenkomen na de eilandraden. Daar kregen ze de mededeling dat ze naar afvallerseiland gaan. Dat krijgen ze te horen in het donker. Aankomende zondag zien we afvallerseiland, en daar komen Yasmine en Sieneke aan in het licht.....
Die nacht zitten ze in een lekker hotelletje met hamburgers en een goed flesje wit?
Ik vermoed dat ze die nacht inderdaad ergens bij de crew slapen of wie weet staat een koepeltentje bij de Eilandraad-locatie. Onder welke omstandigheden ze overnachten kunnen wij alleen naar gissen.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:38 schreef Momo het volgende:
Waar zullen Sieneke en Jasmine nu slapen dan deze nacht, als ze op het eiland van John en Rob zijn is het overdag.
Gemist. Sorry.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat werd eerder ook al opgemerkt:
[..]
Ik vermoed dat ze die nacht inderdaad ergens bij de crew slapen of wie weet staat een koepeltentje bij de Eilandraad-locatie. Onder welke omstandigheden ze overnachten kunnen wij alleen naar gissen.
Echt hè, die zit nogal in m'n irrtatiezonequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:20 schreef Raw85 het volgende:
Pff ik ben echt de moeilijkste niet maar ik zou het binnen no-time met Loiza aan de stok krijgen op zo'n eiland denk ikHeel vervelend type
Met die live finales zouden ze mee moeten stoppen. Net als bij Wie is de Mol. Het voegt allemaal weinig toequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 01:52 schreef Moira het volgende:
[..]
Ah shit dat gaan ze zeker dan weer live doen![]()
Ja maar die mensen die er al zitten verdelen dan de teams zo dat de twee meeste recente mensen er uit gestuurd kunnen worden, ongeacht welk team wint. Echt wat een onzin is dit seizoen zoquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:22 schreef GereDathan het volgende:
[..]
De productie heeft dat geprobeerd te doorbreken door het team in 2 teams te verdelen voor de proef. Deze proef kon namelijk ook prima individueel gespeeld worden. Duidelijk voorbeeld dat de productie diverse proeven heeft klaarstaan die ze kunnen inzetten wanneer en hoe ze dat willen.
De zoveelste fout die ze gemaakt hebben is door maar 5 mensen naar de eilandraad te sturen. Ze hadden de andere 4 mee moeten sturen.
En qua stemming hadden ze op Tweedekans eiland een andere manier moeten gebruiken. De balletjes-methode die we jaren geleden zagen blijf ik ideaal vinden (iedereen moest toen 2 stemmen uitbrengen op 2 verschillende personen) of middels extra stemmen zoals we vaker gezien hebben. Ook kan je iets met zwarte stemmen doen om het zinloze bondjes te breken. Het is wel begrijpelijk dat mensen die het langste bij elkaar zitten gaan binden, dat is menselijk gedrag en ook een veilige keus (je weet tenslotte wat je aan deze mensen hebt en hoe sterk ze zijn).
Ik snap niet wat je bedoeldquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ja maar die mensen die er al zitten verdelen dan de teams zo dat de twee meeste recente mensen er uit gestuurd kunnen worden, ongeacht welk team wint. Echt wat een onzin is dit seizoen zoEe zijn nog maar een paar mensen echt naar huis na een proef. Die ene gast was zelf vertrokken....
Ik trek het nauwelijks nog
Ik geloof dat ze dat wel eens verteld hebben, ze worden dan gewoon op het strand gelegd of ergens om in de open buitenlucht in hun slaapzakje te slapen. Ik weet niet meer welk seizoen het was maar ze hadden toen niet eens een overkapping oid. En ze kregen geen eten (alleen water maar dat krijgen ze altijd). De volgende ochtend kwam de crew weer om gelijk op de boot te gaan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:17 schreef GereDathan het volgende:
Even een gekke vraag tussendoor, want volgens mij worden we keihard in de maling genomen door RTL en de productie.
Gisteren zag je Yasmine en Sieneke samenkomen na de eilandraden. Daar kregen ze de mededeling dat ze naar afvallerseiland gaan. Dat krijgen ze te horen in het donker. Aankomende zondag zien we afvallerseiland, en daar komen Yasmine en Sieneke aan in het licht.....
Die nacht zitten ze in een lekker hotelletje met hamburgers en een goed flesje wit?
Exact dit. Die puzzel, genieten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben ER even aan het terugkijken.
Sterrin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |