SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig zo op de vroege ochtend!quote:Op maandag 27 september 2021 08:14 schreef Myraela het volgende:
Boksen zit er al op. Toch fijn om dat gedaan te hebben voordat ik weer een hele dag achter m'n laptop ga zitten. Vanavond ook nog even een rondje wandelen.
Planning vandaag:
L: Twee boterhammen, eentje met een halve geprakte avocado en twee IKEA groenteworstjes en eentje met hummus, sambal en komkommer
T: Bleekselderij met hummus
T Twee pruimen
D: Boontjes met vega rendang
Jeej!quote:Op maandag 27 september 2021 15:42 schreef Nanuke het volgende:
Ik zag (ondanks afgelopen verjaardagsweekend) dat ik sinds de dag voor bevallen 10kg kwijt ben vandaag. Dat is toch een stuk sneller dan de vorige keer. Hoera voor gezond BMI.
Ik Googeldequote:Op dinsdag 28 september 2021 06:30 schreef minilot het volgende:
*staart naar instructie 'dancing dog'-pose in appje*
...![]()
Hoe dan @:Holyme, HOE DAN?!
Er bij op.quote:Op dinsdag 28 september 2021 07:58 schreef Lonaa het volgende:
haha, de bier/vocht/klats kilo zit er nu pas bij op.
haha.
Ik ging 'm opzoeken, succes.quote:Op dinsdag 28 september 2021 06:30 schreef minilot het volgende:
*staart naar instructie 'dancing dog'-pose in appje*
...![]()
Hoe dan @:Holyme, HOE DAN?!
Wreed.quote:Op dinsdag 28 september 2021 07:58 schreef Lonaa het volgende:
haha, de bier/vocht/klats kilo zit er nu pas bij op.
haha.
Och, afhankelijk van wat voor sportspul je koopt: een hoop is ook heerlijk om in te loungen/tuinieren of bij warmer weer (ja, ok, die tijd is nu wel op).quote:Op dinsdag 28 september 2021 09:04 schreef Myraela het volgende:
Waarom is sportkleding kopen altijd zo dubbel. Aan de ene kant die stem in je hoofd die zegt "Elke poging is al wat waard.' en aan de andere kant die stem die zegt 'We weten allemaal dat je na 3 keer toch weer stopt.'.
Daarom verkoopt de Lidl ook sportkledingquote:Op dinsdag 28 september 2021 09:04 schreef Myraela het volgende:
Waarom is sportkleding kopen altijd zo dubbel. Aan de ene kant die stem in je hoofd die zegt "Elke poging is al wat waard.' en aan de andere kant die stem die zegt 'We weten allemaal dat je na 3 keer toch weer stopt.'.
Beetje draaaamatisch gebracht natuurlijk wel, maar ja, deze nacht was lang en donker.quote:Op dinsdag 28 september 2021 08:40 schreef SQ het volgende:
Alles verder kut ja? Dat klinkt niet zo best.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Dit.quote:Op dinsdag 28 september 2021 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, afhankelijk van wat voor sportspul je koopt: een hoop is ook heerlijk om in te loungen/tuinieren of bij warmer weer (ja, ok, die tijd is nu wel op).
Ik heb nu in van dry/air spul van Nike een hemdje en een jack besteld. Dus dat is om te wandelen of iets denk ik ook al lekker. En wat hardloopschoenen om te testen of ze lekker zitten.quote:Op dinsdag 28 september 2021 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Och, afhankelijk van wat voor sportspul je koopt: een hoop is ook heerlijk om in te loungen/tuinieren of bij warmer weer (ja, ok, die tijd is nu wel op).
Zo, dat gaat voortvarend.quote:Op dinsdag 28 september 2021 08:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er bij op.
I love Twents…![]()
Hier zijn alle in Duitsland opgelopen kilo's er al weer meer dan af.
Sterker nog, mijn broek begint te ruim te worden, twee gaatjes op mijn broekriem al opgeschoven…
Voor wandelen is het absoluut fijn om iets te hebben dat vocht goed reguleert en niet schuurt!quote:Op dinsdag 28 september 2021 09:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nu in van dry/air spul van Nike een hemdje en een jack besteld. Dus dat is om te wandelen of iets denk ik ook al lekker. En wat hardloopschoenen om te testen of ze lekker zitten.
Ach, uiteindelijk heb ik straks gewoon een complete set van wat sportkleding en dat kan eigenlijk nooit kwaad. Ik groei er toch niet meer uit. Tenminste, dat hopen we.En als het juist te groot zou worden dan mag ik hoe dan ook trots op mezelf zijn, of ik nou veel gesport heb of niet.
OMG ik droom van 78quote:Op dinsdag 28 september 2021 09:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zo, dat gaat voortvarend.
Ik blijf echt steken bij die 78 kg, ik moet dus echt wat zien aan te passen
Lastig is dat, he, als je zo blijft hangen. Je had al wat aangepast, toch?quote:Op dinsdag 28 september 2021 09:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zo, dat gaat voortvarend.
Ik blijf echt steken bij die 78 kg, ik moet dus echt wat zien aan te passen
Ik weet het, maar daarvoor is de gedachte dat ik na een week weer stop dan toch te sterk. Beetje bang dat ze me dan de duurste schoenen aanpraten, want ik koop het dan ook meteen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Als je van plan bent om te gaan hardlopen, wil ik wel even genoemd hebben dat schoenen laten aanmeten wel echt de way to go is. Vaak zat meegemaakt dat schoenen best prima leken te zitten, maar dat m'n enkels gewoon compleet naar binnen klapten (analyse met filmpjes, sensoren en een deskundig oog, zeg maar) en binnen no time met een blessure zitten is ook zonde.
Nee, ik ging het nog even aankijken, in de hoop dat het met gewoon volhouden toch iets naar beneden zou gaan. Dus nu maar iets meer eiwitten en wat strenger op chocola en kijken of er weer beweging in komt. Door die stomme slijmbeursontsteking in mijn heup zit fatsoenlijk wandelen er niet in.quote:Op dinsdag 28 september 2021 09:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lastig is dat, he, als je zo blijft hangen. Je had al wat aangepast, toch?
Als ik de man moet geloven kun je dure hardloopschoenen ontzettend goed doorverkopen op de tweedehands marktquote:Op dinsdag 28 september 2021 09:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het, maar daarvoor is de gedachte dat ik na een week weer stop dan toch te sterk. Beetje bang dat ze me dan de duurste schoenen aanpraten, want ik koop het dan ook meteen.
Dat is echt heel rot als je zo in je beweging wordt beknot. Wordt het al wat beter?quote:Op dinsdag 28 september 2021 09:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, ik ging het nog even aankijken, in de hoop dat het met gewoon volhouden toch iets naar beneden zou gaan. Dus nu maar iets meer eiwitten en wat strenger op chocola en kijken of er weer beweging in komt. Door die stomme slijmbeursontsteking in mijn heup zit fatsoenlijk wandelen er niet in.
Wat DP-man zegt klopt.quote:Op dinsdag 28 september 2021 09:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het, maar daarvoor is de gedachte dat ik na een week weer stop dan toch te sterk. Beetje bang dat ze me dan de duurste schoenen aanpraten, want ik koop het dan ook meteen.
Een hardloopanalyse resulteert niet per definitie in de meest fluffy schoenen he.quote:Op dinsdag 28 september 2021 10:50 schreef minilot het volgende:
Ik hardloop op online bestelde minimalistische barefoot-trailschoentjes van drie tientjes en mijn (meer dan honderd kilo wegende) lief ook, gaat al een jaar bij ons allebei helemaal uitstekend met drie a vier keer per week hardlopen en allebei tot dusver nul komma nul blessures gehad![]()
Aan mij heeft de hardloopschoenenbusiness dus weinig, ik kan niet eens wándelen op van die enorme dingen met duizend demping, laat staan hollen
Dat sowieso ja.quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:43 schreef minilot het volgende:
Barefootschoeisel vergt wel een heel andere looptechniek @:IJsdraakje - is niet echt te vergelijken met reguliere goedkope hardloopschoenen online bestellen, want dat lijkt me vaker niet dan wel goed gaan inderdaad
Hardlopen doe ik ook niet en voor wandelen zijn mijn meeste sneakers wel comfortabel.quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:42 schreef Declan-Harp het volgende:
Hardlopen
Wandelen doe ik het best op m'n Skechers, die zijn het meest comfortabel. Al loop ik maximaal 5 kwartier achterelkaar.
Na de voor mijn doen enorme wandelingen in de voorgaande weken op mijn eeuwige All Stars ben ik bij terugkomst in Nederland meteen naar de Nike shop gegaan en heb daar een paar Nike Air Max Command's gekocht.quote:Op dinsdag 28 september 2021 11:42 schreef Declan-Harp het volgende:
Hardlopen
Wandelen doe ik het best op m'n Skechers, die zijn het meest comfortabel. Al loop ik maximaal 5 kwartier achterelkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |