SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig zo op de vroege ochtend!quote:Op maandag 27 september 2021 08:14 schreef Myraela het volgende:
Boksen zit er al op. Toch fijn om dat gedaan te hebben voordat ik weer een hele dag achter m'n laptop ga zitten. Vanavond ook nog even een rondje wandelen.
Planning vandaag:
L: Twee boterhammen, eentje met een halve geprakte avocado en twee IKEA groenteworstjes en eentje met hummus, sambal en komkommer
T: Bleekselderij met hummus
T Twee pruimen
D: Boontjes met vega rendang
Jeej!quote:Op maandag 27 september 2021 15:42 schreef Nanuke het volgende:
Ik zag (ondanks afgelopen verjaardagsweekend) dat ik sinds de dag voor bevallen 10kg kwijt ben vandaag. Dat is toch een stuk sneller dan de vorige keer. Hoera voor gezond BMI.
Ik Googeldequote:Op dinsdag 28 september 2021 06:30 schreef minilot het volgende:
*staart naar instructie 'dancing dog'-pose in appje*
...![]()
Hoe dan @:Holyme, HOE DAN?!
Er bij op.quote:Op dinsdag 28 september 2021 07:58 schreef Lonaa het volgende:
haha, de bier/vocht/klats kilo zit er nu pas bij op.
haha.
Ik ging 'm opzoeken, succes.quote:Op dinsdag 28 september 2021 06:30 schreef minilot het volgende:
*staart naar instructie 'dancing dog'-pose in appje*
...![]()
Hoe dan @:Holyme, HOE DAN?!
Wreed.quote:Op dinsdag 28 september 2021 07:58 schreef Lonaa het volgende:
haha, de bier/vocht/klats kilo zit er nu pas bij op.
haha.
Och, afhankelijk van wat voor sportspul je koopt: een hoop is ook heerlijk om in te loungen/tuinieren of bij warmer weer (ja, ok, die tijd is nu wel op).quote:Op dinsdag 28 september 2021 09:04 schreef Myraela het volgende:
Waarom is sportkleding kopen altijd zo dubbel. Aan de ene kant die stem in je hoofd die zegt "Elke poging is al wat waard.' en aan de andere kant die stem die zegt 'We weten allemaal dat je na 3 keer toch weer stopt.'.
Daarom verkoopt de Lidl ook sportkledingquote:Op dinsdag 28 september 2021 09:04 schreef Myraela het volgende:
Waarom is sportkleding kopen altijd zo dubbel. Aan de ene kant die stem in je hoofd die zegt "Elke poging is al wat waard.' en aan de andere kant die stem die zegt 'We weten allemaal dat je na 3 keer toch weer stopt.'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |