quote:
Ik pas het even aanquote:Op zondag 26 september 2021 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je gewoon Nederlands post, met je cringe.
Ik ook.quote:
Die ligt nu huilend in bed.quote:Op zondag 26 september 2021 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe zou het met Hugo 'Cambuur speel veel te naïef' Borst zijn?
woke keuze van Lewiequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Henkie zet met Van Gaal weer de bloemetjes buiten en Sparta staat in de fik.
Wederom bestolen inderdaad.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het zit Groningen allemaal niet mee.
Wederom? Wanneer nog meer dan?quote:
De rode kaart tegen Vitesse is geseponeerd. Dus tegen Vitesse, toen ze een uur met 10 man moesten spelen en later nog met 9..quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 00:49 schreef yats het volgende:
[..]
Wederom? Wanneer nog meer dan?
Ik zou eerder zeggen, wederom mazzelt Twente met arbitraire beslissingen.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 17:34 schreef De_Kraam het volgende:
Dat Europese voetbal zorgt er wel mooi voor dat je alle kutwedstrijden die je over kunt slaan op zaterdag krijgt.
Ik ben hier ook erg blij mee. Zaterdag is mijn favoriete dag om naar het stadion te gaan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 17:34 schreef De_Kraam het volgende:
Dat Europese voetbal zorgt er wel mooi voor dat je alle kutwedstrijden die je over kunt slaan op zaterdag krijgt.
Twee eigen doelpunten zelfs!quote:
Zal tijd worden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:59 schreef RamboDirk het volgende:
PEC kan alvast de KKD selectie voor volgend jaar gaan samen stellen.
Volgende duels: PSV, Heracles, AZ.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |