Daar heb ik helemaal geen zin in.quote:Op zondag 26 september 2021 16:15 schreef Tagliano het volgende:
Mocht de 3-3 nog vallen dan vind ik dit Eredivisieweekend KNOTSGEK
Dan weten jullie dat alvast
Jij bent altijd de eerste om kinderachtige supporters te veroordelen jaquote:Op zondag 26 september 2021 16:20 schreef Caland het volgende:
Ik heb een pittige mening over supporters die iets schijtlolligs gaan schreeuwen als de keeper van de tegenpartij uittrapt.
Het ligt er een beetje aan hoe kinderachtig het is over het algemeen.quote:Op zondag 26 september 2021 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent altijd de eerste om kinderachtige supporters te veroordelen ja
lol
Oh ik dacht dat het aan de club lagquote:Op zondag 26 september 2021 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan hoe kinderachtig het is over het algemeen.
Nee, dat doet van Beek wel.quote:Op zondag 26 september 2021 16:24 schreef Caland het volgende:
Van Beek nu in de spits
Ik ga deze maar niet inkoppen
quote:Op zondag 26 september 2021 16:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Tegen de beste club van de Eredivisie.
Dit is gewoon bewust een eigen goal makenquote:
quote:
Ik pas het even aanquote:Op zondag 26 september 2021 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je gewoon Nederlands post, met je cringe.
Ik ook.quote:
Die ligt nu huilend in bed.quote:Op zondag 26 september 2021 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe zou het met Hugo 'Cambuur speel veel te naďef' Borst zijn?
woke keuze van Lewiequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Henkie zet met Van Gaal weer de bloemetjes buiten en Sparta staat in de fik.
Wederom bestolen inderdaad.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het zit Groningen allemaal niet mee.
Wederom? Wanneer nog meer dan?quote:
De rode kaart tegen Vitesse is geseponeerd. Dus tegen Vitesse, toen ze een uur met 10 man moesten spelen en later nog met 9..quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 00:49 schreef yats het volgende:
[..]
Wederom? Wanneer nog meer dan?
Ik zou eerder zeggen, wederom mazzelt Twente met arbitraire beslissingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |