Jawel, en snel genoeg om te streamen wel, dus niet alles is verloren!quote:Op zondag 26 september 2021 13:21 schreef Pino112 het volgende: [..] Heb Qatar Airways geeneens WiFi aan boord?
Vandaag maar 1x gelukkig.quote:Op zondag 26 september 2021 13:33 schreef Pino112 het volgende:
Dat geswitch tussen al die zenders is om moedeloos van te worden.
“los zand”quote:Op zondag 26 september 2021 13:33 schreef The_Undertone het volgende:
Declercq wordt gek van Evenepoel
Volgens mij zitten er veel op andere fietsen, maar ze werken het wel bij op https://www.tissottiming.(...)efault/Stage/11/live. Lijkt erop dat we nu 35-40 man kwijt zijn uit het peloton.quote:Op zondag 26 september 2021 13:38 schreef The_Undertone het volgende:
Pogacar zogezegd nog niet over de streep, zal wel een foutje zijn
Eenkhoornquote:Op zondag 26 september 2021 13:48 schreef Fretwork het volgende:
Wie is die Nederlander met de oranje helm?
Daarom wordt onze volgende bondscoach Tom Leezer.quote:Op zondag 26 september 2021 13:49 schreef TLC het volgende:
Koos Moerenhout, de Nederlander die bijna ooit wereldkampioen werd
Dat kan Tom Leezer ook zeggenquote:Op zondag 26 september 2021 13:49 schreef TLC het volgende:
Koos Moerenhout, de Nederlander die bijna ooit wereldkampioen werd
Zie jij Bos orde op zaken stellen?quote:Op zondag 26 september 2021 13:52 schreef Pino112 het volgende:
Koos z'n contract ook net verlengd zeker?
Op zich vond ik ze nog wel slim rijden. Wel mee zijn, maar verder profiteren, profiteren en profiteren. Alleen dan moet je wel enigszins oplettend zijn, in de buik van het peloton zitten en niet helemaal aan de staart.quote:
Alleen een Stalinistische zuivering van de KNWU kan ons redden.quote:Op zondag 26 september 2021 13:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zie jij Bos orde op zaken stellen?
quote:Op zondag 26 september 2021 13:53 schreef DiegoFuser het volgende:
Eenkhoorn rijd voor Jumbo vandaag, Mike Teunissen trek ook gewoon de sprint aan voor Wout straks. En gelijk hebben ze.
quote:
Dat krijg je zonder oortjes. Eenkhoorn is net teruggepakt in de groep Evenepoel, dus heeft geen idee wie waar in het peloton zit.quote:
Likkenquote:Op zondag 26 september 2021 13:54 schreef groenen het volgende:
Het werkt voor Sebas zit erop, wat hij gedaan heeft is niet duidelijk.
Rol van Eenkhoorn is nog wel prima tot nu toe. Maar voor de rest zitten ze continu veel te ver en zijn ze niet alert op aanvallen. Nu ook weer Mathieu die op een gat zit. Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 26 september 2021 13:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Op zich vond ik ze nog wel slim rijden. Wel mee zijn, maar verder profiteren, profiteren en profiteren. Alleen dan moet je wel enigszins oplettend zijn, in de buik van het peloton zitten en niet helemaal aan de staart.
Hij ontwerpt gewoon een fiets met rondere wielen.quote:Op zondag 26 september 2021 13:53 schreef TLC het volgende:
Ze zouden van Gaal moeten aanstellen als bondscoach, geheid dat we dan snel een wereldkampioen krijgen
Ja, besefte ik me later ook. Maar even omkijken en kijken waar er oranje zit, kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 26 september 2021 13:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
[..]
Dat krijg je zonder oortjes. Eenkhoorn is net teruggepakt in de groep Evenepoel, dus heeft geen idee wie waar in het peloton zit.
Taco had nu een kwartier voorsprong gehad.quote:
Je schijnt tegenwoordig ook eten te kunnen bestellen via het internet.quote:Op zondag 26 september 2021 13:58 schreef Zwansen het volgende:
De supermarkt sluit om 5 uur, maar ik durf nu niet meer te gaan.
Ja ik snap het niet. Velofacts had een overzichtje van hoe alle deelnemers het in de Brabantse Pijl deden en Riesebeek reed daar bij Roompot gewoon top 10. Volgens mij is ie al een tijd uit vorm, maar hij was natuurlijk de man die net vd Poel had moeten terugbrengen (of beter nog, dat voorkomen)quote:Op zondag 26 september 2021 13:56 schreef WAvanBuren het volgende:
Riesebeek, die heeft natuurlijk berewerk gedaan de eerste uren.
Teunissen en Van Baarle zullen er ook nog wel zitten.quote:Op zondag 26 september 2021 14:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alleen Mathieu, Mollema en Eenkhoorn nog?
Valt tegen helaas.quote:Op zondag 26 september 2021 14:00 schreef TheArt het volgende:
Dit is wel echt kneiter slecht van Domme Danny.
quote:Op zondag 26 september 2021 14:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Teunissen en Van Baarle zullen er ook nog wel zitten.
Jawel, laatste wiel zo ongeveer.quote:Op zondag 26 september 2021 14:14 schreef The_Undertone het volgende:
Remco wel niet meer in het peloton dacht ik?
Op rondje zetten dan kan hij weer helpen. Het is een slimme man die Sebasquote:Op zondag 26 september 2021 14:21 schreef Mani89 het volgende:
Sebas dirigeert de boel van achter, hopelijk horen de andere jongens hem nog schreeuwen.
Ik vind het ook riskant; ze moeten nog 100km.quote:Op zondag 26 september 2021 14:22 schreef TheArt het volgende:
Dit is wel heel vroeg om Lampaert zo te laten rijden.
Is handaflossing toegestaan?quote:Op zondag 26 september 2021 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op rondje zetten dan kan hij weer helpen. Het is een slimme man die Sebas
Mauri Vansevenant.quote:Op zondag 26 september 2021 14:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wie sparen de Belgen voor de slotronde?
Ze hebben volgens mij zelf ook geen idee wat ze nou precies aan het doen zijn.quote:Op zondag 26 september 2021 14:27 schreef Idisrom het volgende:
Ik kan niet zeggen dat de Belgen nu zo taktisch rijden
Zou er een evaluatie komen?quote:Op zondag 26 september 2021 14:28 schreef Mani89 het volgende:
Als niet alles meer om Remco draait heeft hij er al snel geen zin meer in.
Denk dat Tjeu niet top is.quote:Op zondag 26 september 2021 14:29 schreef TheArt het volgende:
Bokkema loodst de Teun. Dat is ook wel interessant om te zien.
Ik zie geen Plapp.quote:Op zondag 26 september 2021 14:31 schreef Mani89 het volgende:
Jezus, circusclown Haas. De spoeling was erg dun bij de australiaantjes.
Wat is een West-Vlamingencafe? Alleen volk uit West-Vlaanderen toegestaan?quote:Op zondag 26 september 2021 14:33 schreef The_Undertone het volgende:
Seven Oaks was een West-Vlamingencafé
Niet speciaal toegestaan, maar een verzamelplaats voor vele West-Vlamingen. En door het onverstaanbare dialect mijdden vele anderen dan die plaatsquote:Op zondag 26 september 2021 14:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat is een West-Vlamingencafe? Alleen volk uit West-Vlaanderen toegestaan?
Waarschijnlijk draaide het weer eens niet.quote:Op zondag 26 september 2021 14:38 schreef Jason22 het volgende:
Is Van Poppel gevallen, dat hij al is uitgestapt?
Tillerquote:Op zondag 26 september 2021 14:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Bagioli, Evenepoel, Garcia Cortina, Madouas, Stannard, Hoelgaard, Tratnik, Valgren(?), Van Baarle, Powless.
Denk Wurtz ipv Valgrenquote:Op zondag 26 september 2021 14:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Bagioli, Evenepoel, Garcia Cortina, Madouas, Stannard, Hoelgaard, Tratnik, Valgren(?), Van Baarle, Powless.
Tweede garnituur.quote:Op zondag 26 september 2021 14:43 schreef Koffieplanter het volgende:
GB zal moeten en wellicht de Denen, want die hebben niet de juiste mee.quote:Op zondag 26 september 2021 14:46 schreef Chiappucci het volgende:
Meeste toplanden hebben iemand mee.
De Belgen ook niet. Al rijdt Evenepoel wel weer heel sterk, maar die heeft al zoveel kopwerk gedaan.quote:Op zondag 26 september 2021 14:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
GB zal moeten en wellicht de Denen, want die hebben niet de juiste mee.
Je kan je beter afvragen wie wel de juiste mee heeftquote:Op zondag 26 september 2021 14:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
GB zal moeten en wellicht de Denen, want die hebben niet de juiste mee.
Pidcock gaat springen denk ik als het zo rond de 40 seconden blijft.quote:Op zondag 26 september 2021 14:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat gaat wat geven straks op het Flandrien circuit.
En terecht. Wie moet het hier anders doen?quote:Op zondag 26 september 2021 14:52 schreef The_Undertone het volgende:
Geloven die Britten dan zo in Pidcock?
Hayter is goed in vorm. Maar heeft nog veel te bewijzen in dit soort koersen natuurlijk.quote:Op zondag 26 september 2021 14:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En terecht. Wie moet het hier anders doen?
+ gevallenquote:Op zondag 26 september 2021 14:54 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Hayter is goed in vorm. Maar heeft nog veel te bewijzen in dit soort koersen natuurlijk.
Ja.quote:Op zondag 26 september 2021 14:56 schreef Steven184 het volgende:
Terug aan het kijken, Klep nog in winnende positie?
Is al eens gelost geweest, zal volgend jaar wel weer een kans krijgen.quote:Op zondag 26 september 2021 14:57 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik ga de champagne vast koud zetten
Oh, daarom gaan ze natuurlijk niet de bergen in.quote:Op zondag 26 september 2021 14:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Is al eens gelost geweest, zal volgend jaar wel weer een kans krijgen.
Neequote:Op zondag 26 september 2021 14:56 schreef Steven184 het volgende:
Terug aan het kijken, Klep nog in winnende positie?
Nou nou, Vocsnor is zich anders tot een meer dan verdienstelijke klassieke renner aan het transformeren dit jaar.quote:Op zondag 26 september 2021 15:10 schreef The_Undertone het volgende:
Als je Cosnefroy bent en je krijgt Vocsnor niet los, zit je wel met een probleem.
Ik denk dat ze meer aan het wachten waren op steun.quote:Op zondag 26 september 2021 15:10 schreef The_Undertone het volgende:
Als je Cosnefroy bent en je krijgt Vocsnor niet los, zit je wel met een probleem.
Toch niet.quote:Op zondag 26 september 2021 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De voorstelling van Circus Politt is voorbij.
Knechten voor KUDUS.quote:Op zondag 26 september 2021 15:18 schreef The_Undertone het volgende:
Waarom zouden de Belgen nu gaan rijden?
Het in ieder geval binnen schot houden?quote:Op zondag 26 september 2021 15:18 schreef The_Undertone het volgende:
Waarom zouden de Belgen nu gaan rijden?
Dit is toch gewoon tactisch logisch wat hij doet?quote:Op zondag 26 september 2021 15:21 schreef Mani89 het volgende:
Remco rijdt voor Remco, wie had dat verwacht.
Jeroen is het niet met je eens.quote:Op zondag 26 september 2021 15:21 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon tactisch logisch wat hij doet?
Aangekondigd en ernstig voorspelbaar.quote:
Mohoric.quote:Op zondag 26 september 2021 15:25 schreef WAvanBuren het volgende:
Pogchamp kan ook kasseiklimmetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |