abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201524347
quote:
Wie de bal kaatst, kan hem terugverwachten, moet de regering in Kosovo hebben gedacht. Kosovaarse automobilisten zijn al jaren verplicht hun kentekenplaat te vervangen als ze Servië binnenrijden, omdat de Kosovaarse kentekenplaat – met de initialen RKS voor de Republiek van Kosovo – er niet wordt geaccepteerd. Nu betalen de Kosovaarse autoriteiten met gelijke munt terug, waardoor ook Serviërs hun kentekenplaat aan de grens moeten vervangen. Die beslissing viel niet goed bij etnische Serviërs in Kosovo, die de grens tussen de twee landen met vrachtwagens blokkeren.

Tegelijkertijd zeggen de autoriteiten in Kosovo dat de nieuwe regeling slechts een administratieve aanpassing is. “Er gebeurt niets bijzonders of discriminerends”, aldus premier Kurti. “We voeren alleen maar een overeenkomst uit waar zowel Servië als de Europese Unie mee hebben ingestemd.”

De Servische president Vucic noemt de beslissing ‘onverantwoordelijk’. De ruzie typeert de relatie tussen de twee landen, die sinds de oorlog in 1998 en 1999 zeer moeizaam is.
https://www.trouw.nl/buit(...)%2Fwww.google.com%2F

Vervolgens stuurt Servië tanks richting de Kosovaarse grens om de spanning te de-escaleren

twitter


twitter


twitter


En dat alles om een kentekenplaat O+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  User die overal opduikt 2022 zondag 26 september 2021 @ 12:33:39 #2
186611 Haags
pi_201524369
Ah de geschiedenis is zich weer aan het herhalen. En dit keer om een kentekenplaat :')

Wat een volk. Altijd maar met je rug naar de toekomst blijven lopen.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator zondag 26 september 2021 @ 12:36:01 #3
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201524394
Kinderachtig
Godverdomme
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_201524483
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 12:33 schreef Haags het volgende:
Ah de geschiedenis is zich weer aan het herhalen. En dit keer om een kentekenplaat :')

Wat een volk. Altijd maar met je rug naar de toekomst blijven lopen.
Heel die regio daar is een grote wespennest . Moscou zou groen ligt hebben gegeven voor deze operatie maar moet het nog fact checken sinds het artikel in cyrillisch in geschreven , durf ik het nog niet met zekerheid te zeggen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201524530
Zolang de EU zich er maar niet mee gaat bemoeien laat ze lekker oorlog voeren om kentekenplaten.
pi_201524598
Boodschap van de Russen

A MESSAGE TO THE MEDIA



We are extremely alarmed by the deteriorating situation in the northern parts of the Serbian autonomous province of Kosovo. Since 20 September, with the de facto connivance of the international presences, Pristina police have been obstructing the movement of transport across the administrative border with central Serbia on spurious pretexts and have used violence against civilians in the process. In essence, these are attempts by local Albanians to seize Serb-populated areas of the province and impose their control there. We view these actions as a provocation aimed at continuing ethnic cleansing and pushing Serbs out of Kosovo.

It is noteworthy that the United Nations-mandated Kosovo Force is once again unable or unwilling to exercise its role in ensuring peace and security in the province, as is the EU Rule of Law Mission.

Another flare-up of tensions is predictable, given the stagnation of the Kosovo settlement. The EU, mandated by the UN General Assembly to mediate a dialogue between Belgrade and Pristina, is taking no meaningful steps to bring about progress, while Kosovar leaders are openly refusing to comply with their commitments, including the key one of forming a Community of Serb Municipalities in Kosovo.

The Kosovo Albanian authorities should immediately withdraw police units from the north of the province, stop sabotage and shift their serious attention to settlement. Further escalation of tensions is fraught with serious problems that could undermine stability in the Balkans. We expect that Pristina's U.S. and European patrons will finally have a sobering influence on their wards to avoid a destructive scenario that threatens the entire region.

Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

https://www.mid.ru/ru/for(...)w/content/id/4864520
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator zondag 26 september 2021 @ 12:50:44 #7
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201524619
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 12:48 schreef Ali_boo het volgende:
Serbian autonomous province of Kosovo
lol
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 26 september 2021 @ 12:52:49 #8
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_201524642
quote:
83s.gif Op zondag 26 september 2021 12:50 schreef sp3c het volgende:

[..]
lol
Hou ff op hoor, de zuurgraad in die tekst sloopt mijn laptop :'(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 26 september 2021 @ 12:55:48 #9
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_201524689
Goede reden om oorlog te voeren, iig beter dan de zgn. weapons of mass destruction
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 26 september 2021 @ 12:57:28 #10
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_201524712
Het betaan van Kosovo onderstreept het bestaansrecht van zowel de Krim als de Donetsk/Luhansk regios als onafhankelijke staten.

:Y

Genot.
  zondag 26 september 2021 @ 13:20:47 #11
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_201525020
blaffende honden bijten niet
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_201525193
ik denk dat ze de boodschap van Merkel verkeerd hebben begrepen _O-

Merkel says Kosovo issue must be closed before Serbia joins EU

https://www.euractiv.com/(...)ore-serbia-joins-eu/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201526996
Gewoon weer Servië naar de gallemiezen bombarderen als ze weer over de streep gaan zoals iets meer dan 20 jaar geleden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator zondag 26 september 2021 @ 15:03:12 #14
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201527054
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 15:00 schreef Discombobulate het volgende:
Gewoon weer Servië naar de gallemiezen bombarderen als ze weer over de streep gaan zoals iets meer dan 20 jaar geleden.
Precies, dat krediet is wel op voor een eeuw ofzo hoor

En verder beiden niet zo kinderachtig doen met dit soort pietluttigheden hoor niand heeft zin in een nieuwe Balkanoorlog

Godverdomme
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 26 september 2021 @ 16:01:19 #15
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_201528583
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_201528849
Turkse Bayraktar-drones vs Servische doelwitten

Popcorn
pi_201529486
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 15:00 schreef Discombobulate het volgende:
Gewoon weer Servië naar de gallemiezen bombarderen als ze weer over de streep gaan zoals iets meer dan 20 jaar geleden.
Waarom niet over Kosovo en Macedonië om al die Albanezen weer terug naar Albanië te jagen?
.
pi_201529815
Sowieso nooit begrepen waarom je daar opeens al die moslims een compleet eigen stuk land moest geven.

Ze horen thuis in Albanie en ja het was destijds een compleet zooitje.. maar servie en bosnie en nu ook nog eens kosovo.. dat is bewust de boel nog erger maken.

Gaan we straks polen hier ook een eigen stuk land toekennen omdat ze 50 jaar werken en wonen hier?
pi_201529943
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 17:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Sowieso nooit begrepen waarom je daar opeens al die moslims een compleet eigen stuk land moest geven.

Ze horen thuis in Albanie en ja het was destijds een compleet zooitje.. maar servie en bosnie en nu ook nog eens kosovo.. dat is bewust de boel nog erger maken.

Gaan we straks polen hier ook een eigen stuk land toekennen omdat ze 50 jaar werken en wonen hier?
Weet je hoe ze dit noemen? Totaal geen historisch besef, doe eens even je best man. _O-

Is van hetzelfde niveau als dat protest tegen Afghanen waarbij die paar Nederlanders hen uitmaakten voor NSB'ers. Niveautje hoor.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201529973
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 17:09 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Weet je hoe ze dit noemen? Totaal geen historisch besef, doe eens even je best man. _O-

Is van hetzelfde niveau als dat protest tegen Afghanen waarbij die paar Nederlanders hen uitmaakten voor NSB'ers. Niveautje hoor.
Protest tegen Afghanen, dat moet ik gemist hebben.
Hoewel ook die hier geen hol te zoeken hebben.

Veilig zijn van de taliban, kan in de regio gevonden worden hoor, daar hoef je echt niet voor naar Europa te reizen.
Maar goed, dat is een ander onderwerp.

Kosovo had nooit een autonoom gebied moeten worden, het blijft een vat buskruit neerzetten in de achtertuin van Europa.
En met moslims, moet je altijd uitkijken.
  zondag 26 september 2021 @ 17:13:48 #21
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_201530018
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 17:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Sowieso nooit begrepen waarom je daar opeens al die moslims een compleet eigen stuk land moest geven.

Ze horen thuis in Albanie en ja het was destijds een compleet zooitje.. maar servie en bosnie en nu ook nog eens kosovo.. dat is bewust de boel nog erger maken.

Gaan we straks polen hier ook een eigen stuk land toekennen omdat ze 50 jaar werken en wonen hier?
Als je je inleest over de Balkan oorlogen wordt dat je wel duidelijk. Het was Tito die de boel bij elkaar hield in Joegoslavië, een tijd waar men stiekem nog steeds naar terug verlangd.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_201530052
Novak Djokovic gaat Kosovo slopen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_201530081
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 17:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Kosovo had nooit een autonoom gebied moeten worden, het blijft een vat buskruit neerzetten in de achtertuin van Europa.
Dit is zo'n onzin. Dit bedoel ik met niveautje. Lees eens een boek ofzo over het communistisch Joegoslavië en Kosovo.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201530125
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 12:42 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Heel die regio daar is een grote wespennest . Moscou zou groen ligt hebben gegeven voor deze operatie maar moet het nog fact checken sinds het artikel in cyrillisch in geschreven , durf ik het nog niet met zekerheid te zeggen
Misschien moet je je eigen spelling en grammatica eerst even factchecken.
Godverdomme.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_201532655
quote:
Nice :D

Een land waar oorlogmisdadigers vereerd worden als helden _O_

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201532878
quote:
2s.gif Op zondag 26 september 2021 17:19 schreef OllieA het volgende:

[..]
Misschien moet je je eigen spelling en grammatica eerst even factchecken.
Godverdomme.
Rot toch op met je grammatica

En Kosovo je Srbija ^p^ ^p^
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201532915
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 17:13 schreef sanger het volgende:

[..]
Als je je inleest over de Balkan oorlogen wordt dat je wel duidelijk. Het was Tito die de boel bij elkaar hield in Joegoslavië, een tijd waar men stiekem nog steeds naar terug verlangd.
In zijn verdediging , hoe meer je er over inleest hoe onduidelijker het word. Tenminste dat is mijn ervaring
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator zondag 26 september 2021 @ 20:44:36 #28
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201533071
quote:
9s.gif Op zondag 26 september 2021 20:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
In zijn verdediging , hoe meer je er over inleest hoe onduidelijker het word. Tenminste dat is mijn ervaring
Dat geld voor alles op de Balkan

Eind van de dag was de (westerse) wereld helemaal klaar met dat gezeik van die idioten (allemaal!) en toen Servië nog eens door wilde hebben we dat afgestraft, resultaat is onafhankelijk Kosovo

Hadden ze niet zo overtrokken gereageerd dan was Kosovo nu nog Servisch, deden ze wel en billen branden = op blaren zitten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 26 september 2021 @ 20:45:54 #29
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201533093
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 16:14 schreef Billy-jazz het volgende:
Turkse Bayraktar-drones vs Servische doelwitten

Popcorn
Turkije geeft geen reet om moslims op de Balkan, die staken de vorige keer ook geen vinger uit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_201533495
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 17:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Sowieso nooit begrepen waarom je daar opeens al die moslims een compleet eigen stuk land moest geven.

Ze horen thuis in Albanie en ja het was destijds een compleet zooitje.. maar servie en bosnie en nu ook nog eens kosovo.. dat is bewust de boel nog erger maken.

Gaan we straks polen hier ook een eigen stuk land toekennen omdat ze 50 jaar werken en wonen hier?
‘Ze’ wonen van oudsher in het gebied dat men thans pleegt aan te duiden als ‘Kosovo’, Servisch voor ‘merelveld’. Het gebied is ooit door de Serviërs veroverd op de Ottomanen. Zoals in meer gebieden in die regio bekeerde een deel van de plaatselijke bevolking zich in de Ottomaanse tijd tot de islam (want fiscaal aantrekkelijker), waardoor je dus van inheemse islam zou kunnen spreken. Van toewijzing is dus geen sprake, net als in Bosnië en Albanië zijn dit de oorspronkelijke bewoners.
pi_201533551
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 17:17 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dit is zo'n onzin. Dit bedoel ik met niveautje. Lees eens een boek ofzo over het communistisch Joegoslavië en Kosovo.
Kun je er een aanraden?

Overigens vorige week door Servië gereden, dat hele land is een troosteloze bedoeling.
No bitch to me
pi_201533606
quote:
14s.gif Op zondag 26 september 2021 20:33 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Rot toch op met je grammatica

En Kosovo je Srbija ^p^ ^p^
Kosovo je zemlja gde 92% je Albanci...
pi_201533798
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 21:12 schreef TornadoDK het volgende:
Kun je er een aanraden?
The Balkans 1802-1999: Nationalism, War and the Great Powers van M. Glenny, haar wat meer toegankelijke The Fall of Yugoslavia en mbt de oorlog Balkan Tragedy: Chaos and Dissolution van S. Woodward
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 26 september 2021 @ 21:30:53 #34
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_201533896
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 17:17 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dit is zo'n onzin. Dit bedoel ik met niveautje. Lees eens een boek ofzo over het communistisch Joegoslavië en Kosovo.
Dan nog ligt het aan welke invalshoek..... :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zondag 26 september 2021 @ 21:31:33 #35
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_201533912
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 21:12 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Kun je er een aanraden?

Overigens vorige week door Servië gereden, dat hele land is een troosteloze bedoeling.
Op de grote steden na dan
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_201533913
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 20:45 schreef sp3c het volgende:

[..]
Turkije geeft geen reet om moslims op de Balkan, die staken de vorige keer ook geen vinger uit
Toen was de führer nog niet aan de macht in Ankara.
  zondag 26 september 2021 @ 21:32:32 #37
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_201533930
quote:
9s.gif Op zondag 26 september 2021 20:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
In zijn verdediging , hoe meer je er over inleest hoe onduidelijker het word. Tenminste dat is mijn ervaring
True
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zondag 26 september 2021 @ 22:46:43 #38
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_201535020
Als ze gaan vechten kan dat dan in het weekend?
Ik heb het momenteel doordeweeks druk met werk maar wil het wel graag volgen.
pi_201535904
twitter


WTF! Serbia are giving Nato a deadline!

"Vučić: NATO has 24 hours to react, we will not enter until then, after that we will not allow a pogrom anymore"

Betekenis van het woord Pogrom
Soort ramp
Het woord pogrom wordt gebruikt voor gewelddadige aanvallen op bepaalde groepen; etnisch, religieus of andere soorten, die vooral worden gekarakteriseerd door de vernietiging van hun omgeving.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 27 september 2021 @ 01:58:46 #40
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_201535973
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 12:48 schreef Ali_boo het volgende:
Boodschap van de Russen

A MESSAGE TO THE MEDIA



We are extremely alarmed by the deteriorating situation in the northern parts of the Serbian autonomous province of Kosovo. Since 20 September, with the de facto connivance of the international presences, Pristina police have been obstructing the movement of transport across the administrative border with central Serbia on spurious pretexts and have used violence against civilians in the process. In essence, these are attempts by local Albanians to seize Serb-populated areas of the province and impose their control there. We view these actions as a provocation aimed at continuing ethnic cleansing and pushing Serbs out of Kosovo.

It is noteworthy that the United Nations-mandated Kosovo Force is once again unable or unwilling to exercise its role in ensuring peace and security in the province, as is the EU Rule of Law Mission.

Another flare-up of tensions is predictable, given the stagnation of the Kosovo settlement. The EU, mandated by the UN General Assembly to mediate a dialogue between Belgrade and Pristina, is taking no meaningful steps to bring about progress, while Kosovar leaders are openly refusing to comply with their commitments, including the key one of forming a Community of Serb Municipalities in Kosovo.

The Kosovo Albanian authorities should immediately withdraw police units from the north of the province, stop sabotage and shift their serious attention to settlement. Further escalation of tensions is fraught with serious problems that could undermine stability in the Balkans. We expect that Pristina's U.S. and European patrons will finally have a sobering influence on their wards to avoid a destructive scenario that threatens the entire region.

Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

https://www.mid.ru/ru/for(...)w/content/id/4864520
Kosovo is geen autonome provincie van Servie. Hebben ze in het Kremlin moeite met kaartlezen of zo? :')

Kosovo is een zelfstandige staat, daarom heet het ook de Republiek Kosovo. Republika e Kosoves.
  maandag 27 september 2021 @ 09:16:43 #41
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_201537172
500 miljard eu gelden die kan op sturen, dan is het weer voor 10 jaar opgelost.
Tot nooit .......
pi_201537377
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 16:41 schreef Fer het volgende:

[..]
Waarom niet over Kosovo en Macedonië om al die Albanezen weer terug naar Albanië te jagen?
Omdat dat moslims zijn en die blijkbaar met succes slachtoffertje kunnen spelen.
  maandag 27 september 2021 @ 09:59:02 #43
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_201537661
quote:
14s.gif Op maandag 27 september 2021 01:58 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Kosovo is geen autonome provincie van Servie. Hebben ze in het Kremlin moeite met kaartlezen of zo? :')

Kosovo is een zelfstandige staat, daarom heet het ook de Republiek Kosovo. Republika e Kosoves.
Maar die republiek wordt dus niet door iedereen erkend.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_201537680
Als nu de internationale gemeenschap Kosovo zou erkennen als zelfstandige land, zou dat niet helpen?
pi_201537711
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 10:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Als nu de internationale gemeenschap Kosovo zou erkennen als zelfstandige land, zou dat niet helpen?
Dan kun je elke opstandige provincie wel erkennen. Dat schept 'n precedent waar 'n hoop landen (begrijpelijk) niet aan willen.
pi_201537724
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 10:03 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dan kun je elke opstandige provincie wel erkennen. Dat schept 'n precedent waar 'n hoop landen (begrijpelijk) niet aan willen.
Hoeveel van zulke provincies zijn er? Ik ken verder alleen Baskenland en Catalonië in Europa
  maandag 27 september 2021 @ 10:06:46 #47
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_201537746
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 10:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Hoeveel van zulke provincies zijn er? Ik ken verder alleen Baskenland en Catalonië in Europa
friesland
Tot nooit .......
pi_201537761
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 10:06 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
friesland
Ik geloof niet dat er veel zullen zijn die Friesland als onafhankelijk land willen hebben.
pi_201537793
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 10:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Hoeveel van zulke provincies zijn er? Ik ken verder alleen Baskenland en Catalonië in Europa
Er zijn er wel meer. Rusland heeft er al 'n hoop. Moldavië heeft er eentje. Georgië, Marokko, Pakistan, China... er zijn er genoeg. En het schept een precedent voor provincies met ambitie.
  Moderator maandag 27 september 2021 @ 10:32:43 #50
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201538012
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 10:03 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dan kun je elke opstandige provincie wel erkennen. Dat schept 'n precedent waar 'n hoop landen (begrijpelijk) niet aan willen.
Dat kan ook gewoon

Wat dat betreft zie ik het precedent hier ook niet want dit is natuurlijk zo oud als de wereld

[ Bericht 4% gewijzigd door sp3c op 27-09-2021 20:34:22 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')