We zitten weer op het gebruikelijke niveauquote:Op zaterdag 25 september 2021 21:47 schreef DaMart het volgende:
Anders geven we even een 2-0 voorsprong weg tegen een club die tot nu toe amper wist te scoren in de competitie...
Dit.quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:47 schreef DaMart het volgende:
Anders geven we even een 2-0 voorsprong weg tegen een club die tot nu toe amper wist te scoren in de competitie...
Had verder weinig met Slot te maken. Meer concentratie en laksheid bij een aantal spelers.quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik val op het goede moment binnen zie ik.
Is de eerste #SlotOut al geroepen?
Malacia had de Hollandse ziekte.. voetballend op willen lossen. Roei die bal toch gewoon weg manquote:Op zaterdag 25 september 2021 21:49 schreef H.FR het volgende:
Wat een dom gekloot op die achterlijn zeg.
Was wel heel kortquote:Op zaterdag 25 september 2021 21:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Malacia
Had overigens wel de indruk dat die Barretto de bal klem hield tussen z'n benen terwijl hij op de grond lag en dat mag toch niet? Of zeg ik nu iets doms?
Tja, was maar heel kort toch. Malacia moet gewoon niet zo dom doen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Malacia
Had overigens wel de indruk dat die Barretto de bal klem hield tussen z'n benen terwijl hij op de grond lag en dat mag toch niet? Of zeg ik nu iets doms?
quote:
Is de tijdsduur een criterium dan?quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, was maar heel kort toch. Malacia moet gewoon niet zo dom doen.
Toch bijzonder dat dit soort gezeik al jarenlang blijft terugkeren bij Feyenoord en geen enkele trainer het eruit weet te krijgen. Is gewoon grotendeels een mentaliteitsprobleem, na die 2-0 was alle scherpte en concentratie verdwenen en dachten ze dat het wel gespeeld was. Slappe hap.quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:51 schreef fetX het volgende:
Feyenoord moet ophouden met denken dat ze het op 50% kunnen. Na de 2-0 kan je niet zoveel gas terugnemen. Zo zonde, want nu moet je weer onnodig met extra krachten gaan smijten om dit weer recht te trekken.
Inderdaad, niet overdrijven. Even de tweede helft afwachten.quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ahjoh niks aan de hand.
Wordt gewoon een 5-2 dit.
Moet wel echt kunnen ja. In de eerste 20 minuten ben je zoveel beter.quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ahjoh niks aan de hand.
Wordt gewoon een 5-2 dit.
Vervolgens werd die voorzet ook wel heel slecht verdedigd trouwens.quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
Is de tijdsduur een criterium dan?
Dit soort dingen weet ik allemaal niet johmaar goed, feit blijft dat je gewoon naar Malacia moet kijken natuurlijk. Weg terug naar Bijlow lag ook helemaal open dus ik zag het probleem helemaal niet..
Eens ja, die vent die intikt staat volledig vrij tussen je 2 centrale verdedigers, dat kan natuurlijk nooit..quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vervolgens werd die voorzet ook wel heel slecht verdedigd trouwens.
2-6 ookquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:08 schreef inZanity het volgende:
Kan nog steeds 6-2 worden overigens
Ja, zonde dat ie niet gewoon voordeel geeft.quote:
Ja weet ikquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ook ongelukkig.
Niet zo negatief eh
Of Linssen eruit, daar heb je ook niet veel aanquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:17 schreef inZanity het volgende:
Ik zou Dessers erin zetten voor Jahanbakhsh
Tegen dit soort ploegen heb je daar sowieso minder aan.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of Linssen eruit, daar heb je ook niet veel aan
Die heeft toch wel wat meer krediet dan Alirezaquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of Linssen eruit, daar heb je ook niet veel aan
Enkel met zijn hoofd, en dat zit er vandaag niet echt in.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:18 schreef inZanity het volgende:
Linssen is wel iemand die uit het niets kan scoren
Dat hakje was niet met zijn hoofdquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Enkel met zijn hoofd, en dat zit er vandaag niet echt in.
Dat was in een fase waarin Feyenoord sowieso qua druk overheersend was.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat hakje was niet met zijn hoofd
Daar hadden we wel net een beetje mazzel mee kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:23 schreef Wicky15 het volgende:
Wilde net zeggen dat je geen fatsoenlijke kans meer hebt gehad, vóór dit schot van Malacia dan.
Veel sterker ja, maar niet echt veel kansen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Gekke wedstrijd.. Feyenoord veel sterker maar het lijkt er niet echt meer in te zitten
2-0 voorsprong zo weg gooien?quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:34 schreef fetX het volgende:
Willen mensen alsjeblieft ophouden met dat we wel even tweede worden? Dit soort wedstrijden gaan we echt nog vaak genoeg zien hoor
@Gurneyquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:34 schreef fetX het volgende:
Willen mensen alsjeblieft ophouden met dat we wel even tweede worden? Dit soort wedstrijden gaan we echt nog vaak genoeg zien hoor
Ditquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:36 schreef Wicky15 het volgende:
Leuk die 0-4 bij PSV maar ik zou het nog leuker vinden als je dit soort potjes gewoon wint
dat gaat nooit gebeuren met zo'n smalle selectiequote:Op zaterdag 25 september 2021 22:36 schreef Wicky15 het volgende:
Leuk die 0-4 bij PSV maar ik zou het nog leuker vinden als je dit soort potjes gewoon wint
NEC is effectiever en minder slordig. Als de wedstrijd zou draaien om elkaar kut aanspelen en de bal te ver vooruit spelen/van de voet laten springen, doodlopen en de verkeerde kant op draaien dan zouden we glansrijk winnen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:34 schreef Pistolero het volgende:
Kon je op wachten, NEC is gewoon beter.
2 van je mentions werken nietquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:37 schreef LordVoldermort het volgende:
Heracles gaf met 10 man minder weg dan de beste verdediging van Nederland, hoe kan dit ? @:Onlogisch @ JR-Style-93 @:GGMM @:GurneyIsBestOke @:Maxi-mus
Kijk daar hebben wij (PSV) nou ook last van.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:36 schreef Wicky15 het volgende:
Je mag toch wel verwachten dat je NEC thuis verslaat.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat gaat nooit gebeuren met zo'n smalle selectie
In verliespunten nog gelijk met PSVquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:34 schreef fetX het volgende:
Dit heeft niet zoveel met wel of niet meezitten te maken hoor.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In verliespunten nog gelijk met PSV
Het zit vandaag gewoon niet zo mee. We blijven het lastig hebben als de tegenstander ons gewoon de bal gunt.
Het zit vandaag niet mee? Ik denk dat Feyenoord vandaag gewoon niet zo goed is.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zit vandaag gewoon niet zo mee. We blijven het lastig hebben als de tegenstander ons gewoon de bal gunt.
wat een onzin weerquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Normaal gaat een tegenstander als NEC niet zo effectief om met de weggegeven ruimtes en de kansen. Maar je moet het natuurlijk nooit zo lastig krijgen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit heeft niet zoveel met wel of niet meezitten te maken hoor.
Ik zou beginnen met fatsoenlijk te verdedigen en daarnaast misschien zelf wat meer (goede) kansen te creërenquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Normaal gaat een tegenstander als NEC niet zo effectief om met de weggegeven ruimtes en de kansen. Maar je moet het natuurlijk nooit zo lastig krijgen.
https://www.transfermarkt.nl/eredivisie/ballbesitz/wettbewerb/NL1quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij bent ook echt ontiegelijk dom he?
Dit is echt op geen enkele manier inhoudelijk een reactie op wat ik post.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt.nl/eredivisie/ballbesitz/wettbewerb/NL1
nog amper puntenverlies geleden in de eredivisie en 60% balbezit gemiddeld
misschien eerst even een beetje nadenken voordat je wat post
Maar dat is toch wat anders dan dat het ''niet meezit''quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is echt op geen enkele manier inhoudelijk een reactie op wat ik post.
Tegen Drita, tegen de Eagles en nu tegen NEC zie je dat Feyenoord het moeilijk heeft als de ruimtes klein worden gehouden en Feyenoord de bal gegund krijgt.
Nee dit was reactie op @aTypisch die mokerdom isquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:47 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Maar dat is toch wat anders dan dat het ''niet meezit''
situatie nu:quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is echt op geen enkele manier inhoudelijk een reactie op wat ik post.
Tegen Drita, tegen de Eagles en nu tegen NEC zie je dat Feyenoord het moeilijk heeft als de ruimtes klein worden gehouden en Feyenoord de bal gegund krijgt.
is alleen niet aangekochtquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Til is wel een aankoopje hoor. Hoe is die kunnen mislukken bij die middenmoter in Duitsland?
Ja want het ging niet moeizaamquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:48 schreef aTypisch het volgende:
staat @:GurneyIsBestOke effe voor lul zeg
Echt een fenomeen die gozerquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Til is wel een aankoopje hoor. Hoe is die kunnen mislukken bij die middenmoter in Duitsland?
GURNEY IN DISBELIEF JAAAAA GEPROFTIEERD VAN VEEL BALBEZIT EN DAARDOOR VEEL KANSENquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja want het ging niet moeizaam
Dwaas
Overwegen kan geen kwaad zou ik zeggen als kennerquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:53 schreef Pistolero het volgende:
Zou je niet gewoon moeten overwegen om Dessers in de spits te zetten ipv Linsen?
komt nog welquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:53 schreef Pistolero het volgende:
Zou je niet gewoon moeten overwegen om Dessers in de spits te zetten ipv Linsen?
Inderdaad, aan Dessers gaan we ons ook nog wel genoeg ergerenquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
komt nog wel
maar dat is ook geen geweldenaar verder, allebei eigenlijk vooral geschikt om in te vallen op die plek denk ik
In dit systeem en met Til, Sini en Ali(als die eindelijk eens een keertje goed gaat spelen) om hem heen heb je veel meer aan Dessers dan aan Linsen vind ik.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
komt nog wel
maar dat is ook geen geweldenaar verder, allebei eigenlijk vooral geschikt om in te vallen op die plek denk ik
Neequote:Op zaterdag 25 september 2021 22:54 schreef Alpha0 het volgende:
Was die 4-3 nou stiekem onterecht? Oprechte vraag.
Net zo terecht als de 2-3.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:54 schreef Alpha0 het volgende:
Linssen had de bal uiteindelijk gewoon.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:54 schreef Alpha0 het volgende:
Nee..Linssen doet niks..zet alleen een blokquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:54 schreef Alpha0 het volgende:
Omdat die daar niet tegen NEC en Zwolle speelt Hans.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Eensquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:56 schreef inZanity het volgende:
Als je dit soort wedstrijden weet om te buigen dan kan het nog echt weleens eens een mooi seizoen gaan worden
Weer 5 jaar ouder geworden vanavondquote:
Dessers is natuurlijk wel effectiever met zijn snelheid als de rest wat moe begint te worden.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:53 schreef Pistolero het volgende:
waarom zou Spartak 'm terughalen? Gebruiken 'm niet, past daar niet, is gewoon een mislukking gebleken daar. Proberen er hooguit nog wat geld voor te krijgen, waarvan de kans het grootst is door 'm bij Feyenoord te laten blijven.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:00 schreef Pistolero het volgende:
Geen idee hoe groot de kans is, maar als Spartak daadwerkelijk Til terughaalt in de winterstop heb je wel een klein probleempje.
Radio 1quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:56 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Radio 1 reporter suggereerde namelijk van wel vanwege VAR. Daarom mijn vraag. Dank je.
in voorgaande seizoenen hadden we dit soort potjes puntverlies geleden. Bovendien is Slot pas net bezig, kan alleen nog maar beter worden dusquote:Op zaterdag 25 september 2021 23:04 schreef fetX het volgende:
Nou, nou, nou. Ik ben natuurlijk blij, maar wel jammer dat we dus nog steeds veel moeite blijven hebben met de kleine ploegen. De overwinning is wel verdiend, maar we komen best goed weg.
Eens met Til. 5-3 tegen NEC. Dat is gewoon matig.
Mja, maar wel speelden vandaag ook gewoon écht niet goed. En dit gaat echt wel vaker gebeuren. Vandaar dat ik er niet in geloof dat we tweede worden. Derde plek en dat zou ook echt prima zijn in het eerste seizoen van Slot.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
in voorgaande seizoenen hadden we dit soort potjes puntverlies geleden. Bovendien is Slot pas net bezig, kan alleen nog maar beter worden dus
Moet iemand tweede worden, PSV is brandhout blijkt.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Mja, maar wel speelden vandaag ook gewoon écht niet goed. En dit gaat echt wel vaker gebeuren. Vandaar dat ik er niet in geloof dat we tweede worden. Derde plek en dat zou ook echt prima zijn in het eerste seizoen van Slot.
Dat blijft echt niet zo. Die hebben genoeg kwaliteit.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:13 schreef macca728 het volgende:
[..]
Moet iemand tweede worden, PSV is brandhout blijkt.![]()
Inderdaad en PSV speelt ook beroerd en die worden ook geen tweede. Ik denk oprecht dat de Eredivisie dit jaar voor het eerst geen nummer 2 krijgt.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Mja, maar wel speelden vandaag ook gewoon écht niet goed. En dit gaat echt wel vaker gebeuren. Vandaar dat ik er niet in geloof dat we tweede worden. Derde plek en dat zou ook echt prima zijn in het eerste seizoen van Slot.
Welke kwaliteit dan buiten Madueke, Gakpo en een 50% Gotze? Een uitgebluste Van Ginkel en Propper? Een bejaarde Israëliër? Of die grabbelaar op goal?quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat blijft echt niet zo. Die hebben genoeg kwaliteit.
Heracles verleden hé.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:17 schreef fetX het volgende:
Dessers is trouwens echt een topgozer. Mooie goal ook (al moet hij ‘m eigenlijk weer afgeven). Valt lekker in steeds. Doet het beter dan van tevoren verwacht.
Dat wegdraaien was echt klasse. Je hebt hem onderschatquote:Op zaterdag 25 september 2021 23:17 schreef fetX het volgende:
Dessers is trouwens echt een topgozer. Mooie goal ook (al moet hij ‘m eigenlijk weer afgeven). Valt lekker in steeds. Doet het beter dan van tevoren verwacht.
Tot nu toe bewijst hij zeker het tegendeel ja.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat wegdraaien was echt klasse. Je hebt hem onderschat
Toch denk ik dat die niet goed genoeg is voor de basis. Is er nu voornamelijk ingekomen terwijl de tegenstander al zo goed als op was natuurlijk. Maar ok als je het niet probeert weet je het nooit.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat wegdraaien was echt klasse. Je hebt hem onderschat
Ze schijnen een beest te hebben (welke vandaag als enige prima speelde)quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Welke kwaliteit dan buiten Madueke, Gakpo en een 50% Gotze? Een uitgebluste Van Ginkel en Propper? Een bejaarde Israëliër? Of die grabbelaar op goal?
Wij ook, niet makkelijk tweede, maar zeker wel kans.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij heel PSV krijg ik een beetje het gevoel wat ik ook kreeg als ik Fer en Jørgensen zag spelen, wel kwaliteit maar gewoon uitgeblust. Dat komt niet zo gauw goed. Dat ik Feyenoord nu op 2 zet heeft niet zo zeer met ons te maken (schat ons nog steeds rond een puntje of 70 in) maar vooral met PSVquote:Op zaterdag 25 september 2021 23:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Van Heracles Heracles komen allemaal wereldspitsen!quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:17 schreef fetX het volgende:
Ik noem een Sota Hiroyama, een Everton Ramos da Silva en een Igor Gluscevicquote:Op zaterdag 25 september 2021 23:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Van Heracles Heracles komen allemaal wereldspitsen!
Malacia liet hem ook enorm in de steek. Heel de verdediging was vandaag niet goed, dat viel mij nog het meest tegen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:23 schreef hhh38 het volgende:
Wel teleurgesteld in onze bermudadriehoek, vooral Senesi was niet goed vandaag
De verdediging was erg matig vandaag.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:23 schreef hhh38 het volgende:
Wel teleurgesteld in onze bermudadriehoek, vooral Senesi was niet goed vandaag
Geertruida en vooral Malacia waren ook slecht inderdaad. Trauner was wel prima muv van dat slippertje waardoor Kökcü geel moest pakkenquote:Op zaterdag 25 september 2021 23:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Malacia liet hem ook enorm in de steek. Heel de verdediging was vandaag niet goed, dat viel mij nog het meest tegen.
Die rushes van Pedersen werden wel gemist. En Jahanbaksh die mag wel eens even aanpoten. Komt nog niet eens in de buurt van onze oude rechtsbuiten.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geertruida en vooral Malacia waren ook slecht inderdaad. Trauner was wel prima muv van dat slippertje waardoor Kökcü geel moest pakken
Siemen Mulder meen ik.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:00 schreef Cara het volgende:
Welke debiel zat er achter de VAR? Niet kijken bij het moment van Kokcu en dan voor die actie bij Linssen de scheids er bij roepen?
Alireza heeft het nog niet echt maar goed, bij hem zit het er echt in. Komt vast goed.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:31 schreef fetX het volgende:
[..]
De verdediging was erg matig vandaag.
Aursnes en Dessers vielen (weer) prima in. Alireza valt me eigenlijk tot nu toe best wel tegen. Kun je nagaan als hij ook nog gaat draaien.
Die vorige rechtsbuiten was overigens in zijn eerste seizoenshelft bij ons ook niet best. Maar hoe dan ook wel zaak dat hij gaat presteren, want tot nu toe is het niet best.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:34 schreef CR7 het volgende:
[..]
Die rushes van Pedersen werden wel gemist. En Jahanbaksh die mag wel eens even aanpoten. Komt nog niet eens in de buurt van onze oude rechtsbuiten.
De momenten dat hij nu uit de verf komt is wel als er ineens veel ruimte ligt (goal tegen PSV, goal vandaag). Ik ben nog benieuwd hoe Dessers het doet in de kleine ruimte. Wordt ook wel een keer tijd om hem vanaf het begin op te stellen al zal dat wel na de interlandperiode worden denk ik.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alireza heeft het nog niet echt maar goed, bij hem zit het er echt in. Komt vast goed.
Die Dessers is eigenlijk best een prima spits voor Feyenoord, dat verbaast mij wel.
Precies, dat was de eerste seizoenshelft vreselijk tot aan AZ-uit. Overigens heeft ook Berghuis vaak zat mindere periodes. Het zal misschien gewoon even duren voordat Jahanbakhsh echt in vorm komt.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Die vorige rechtsbuiten was overigens in zijn eerste seizoenshelft bij ons ook niet best. Maar hoe dan ook wel zaak dat hij gaat presteren, want tot nu toe is het niet best.
Baldéquote:Op zaterdag 25 september 2021 23:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, dat was de eerste seizoenshelft vreselijk tot aan AZ-uit. Overigens heeft ook Berghuis vaak zat mindere periodes. Het zal misschien gewoon even duren voordat Jahanbakhsh echt in vorm komt.
Het vervelende is dat we niet echt een vervanger voor hem hebben klaarstaan, Linssen op rechts creëert in principe niks, hetzelfde geldt voor Toornstra en Nelson is geblesseerd. We zijn toch wel afhankelijk dat Alireza zijn vorm hervindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal geen topper zijn in de kleine ruimte maar je hebt er toch meer aan dan we aan Bozenik hadden. Toch wel echt een (groot) verschil in functionele techniek.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:39 schreef fetX het volgende:
[..]
De momenten dat hij nu uit de verf komt is wel als er ineens veel ruimte ligt (goal tegen PSV, goal vandaag). Ik ben nog benieuwd hoe Dessers het doet in de kleine ruimte. Wordt ook wel een keer tijd om hem vanaf het begin op te stellen al zal dat wel na de interlandperiode worden denk ik.
Maar wel lekker om te weten dat het op rechtsbuiten alleen maar beter kan.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, dat was de eerste seizoenshelft vreselijk tot aan AZ-uit. Overigens heeft ook Berghuis vaak zat mindere periodes. Het zal misschien gewoon even duren voordat Jahanbakhsh echt in vorm komt.
Het vervelende is dat we niet echt een vervanger voor hem hebben klaarstaan, Linssen op rechts creëert in principe niks, hetzelfde geldt voor Toornstra en Nelson is geblesseerd. We zijn toch wel afhankelijk dat Alireza zijn vorm hervindt.
Net als Vilhena veel beter controlerend.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:55 schreef fetX het volgende:
Kokcu trouwens wel weer een van de betere vandaag (al was dat niet heel moeilijk). Ontwikkelt zich toch vrij aardig op zijn nieuwe positie (niet op 10 @:onlogisch).
Wat was er precies? Waarom wilde hij dat?quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:43 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat een grote klootzak die v Gangelen. Een volwassen man een plaksnor live op tv willen laten opplakken.
Dat was toch omdat Toornstra uitgleed?quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geertruida en vooral Malacia waren ook slecht inderdaad. Trauner was wel prima muv van dat slippertje waardoor Kökcü geel moest pakken
Klopt.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:59 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat was toch omdat Toornstra uitgleed?
Ik ben weer fan van Kökcü aan het worden. Mooi ook dat hij de verantwoordelijkheid nam bij de penalty.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:55 schreef fetX het volgende:
Kokcu trouwens wel weer een van de betere vandaag (al was dat niet heel moeilijk). Ontwikkelt zich toch vrij aardig op zijn nieuwe positie (niet op 10 @:onlogisch).
Zeldzaam ja, op een paar momenten na waarbij hij goed fel doorging en natuurlijk dat schot. Verder vooral slordig en ongeconcentreerd, net een junior.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:42 schreef Duveldrinker het volgende:
Malacia was trouwens weer prut.
quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
BaldéWaar is die trouwens? Weer geblesseerd? Cissé/Rakettenman 2.0?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die man die de loting doet, Heinrich ofzo heeft een flinke snor. Maar de beste man was ziek. Zijn vervanger deed de loting en die Jan Joost komt met een namaak plaksnor en zegt tegen die man doe jij ff die snor op zodat je op hem lijkt. Die man was daar niet van gediend en weigerde. Maar Jan Jood bleef het opdringen en gelukkig weigerde die man. Uiteindelijk ging Jan Jood de snor bij zichzelf opplakken en liep populair te doen. Later in de uitzending vertelde hij nog dat zijn 'volgers' het flauw vonden dat die man niet meewerkte met zijn act.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat was er precies? Waarom wilde hij dat?
Oh ja klopt. Trauner had wel een slippertje maar dan op een ander momentquote:Op zaterdag 25 september 2021 23:59 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat was toch omdat Toornstra uitgleed?
Toornsta speelde weer prut net als tegen Heerenveen.quote:Op zondag 26 september 2021 00:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh ja klopt. Trauner had wel een slippertje maar dan op een ander moment
De smalle selectie gaat nog voor problemen zorgen. Verder maakt het mij niet heel veel uit dat er veel mis ging tegen NEC. Feyenoord is leuk om naar te kijken, dat is al flinke winstquote:Op zaterdag 25 september 2021 23:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord in de winter Diallo gaat huren. Dan krijg je met Nelson en Diallo 2 opties op de flanken erbij. Het is nu echt overleven met deze selectie.quote:Op zondag 26 september 2021 00:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De smalle selectie gaat nog voor problemen zorgen. Verder maakt het mij niet heel veel uit dat er veel mis ging tegen NEC. Feyenoord is leuk om naar te kijken, dat is al flinke winst
Een linksback lijkt mij ook nog een nuttige toevoeging.quote:Op zondag 26 september 2021 00:34 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord in de winter Diallo gaat huren. Dan krijg je met Nelson en Diallo 2 opties op de flanken erbij. Het is nu echt overleven met deze selectie.
Hendriks kan daar ook spelen. Maar een Bjorkan zou een fantastische aankoop zijn. Die heeft een beetje dezelfde drive als Pedersen.quote:Op zondag 26 september 2021 00:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een linksback lijkt mij ook nog een nuttige toevoeging.
Verder hebben we gelukkig weinig blessuregevoelige spelers bij de eerste veertien en Slot zorgt er voor dat ze goed fit zijn, dus denk dat het wel goedkomt. Een blessuregolf ontstaat meestal niet zomaar.
Ja, maar nog iemand achterin is geen overbodige luxe. En ik begreep dat Bjorkan nog transfervrij is ook. En dan heb je vermoedelijk een meer gelijkwaardige vervanger voor Malacia dan dat Hendriks is.quote:Op zondag 26 september 2021 00:40 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hendriks kan daar ook spelen. Maar een Bjorkan zou een fantastische aankoop zijn. Die heeft een beetje dezelfde drive als Pedersen.
Als hij transfervrij is dan zullen er wel meer geïnteresseerden zijn. Of zou Arnesen al een lijntje met hem hebben?quote:Op zondag 26 september 2021 09:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, maar nog iemand achterin is geen overbodige luxe. En ik begreep dat Bjorkan nog transfervrij is ook. En dan heb je vermoedelijk een meer gelijkwaardige vervanger voor Malacia dan dat Hendriks is.
Dat lijkt me inderdaad een van de eerste posities waar ze voor gaan kijken. En een LCV trouwens. Elke keer dat Senesi ergens naar grijpt vernauwt mijn kransslagader zich.quote:Op zondag 26 september 2021 00:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een linksback lijkt mij ook nog een nuttige toevoeging.
Verder hebben we gelukkig weinig blessuregevoelige spelers bij de eerste veertien en Slot zorgt er voor dat ze goed fit zijn, dus denk dat het wel goedkomt. Een blessuregolf ontstaat meestal niet zomaar.
Ik dacht dat er al wel contact was. Maar er zullen vast meer kapers op de kust zijn inderdaad. Misschien een voordeel dat er al 2 Noren bij ons zitten inmiddels.quote:Op zondag 26 september 2021 09:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als hij transfervrij is dan zullen er wel meer geïnteresseerden zijn. Of zou Arnesen al een lijntje met hem hebben?
Eens. Wat is dat toch dit seizoen? Ook bij de goal van Dessers en het vieren daarvan vlogen de stukken gras weer door de lucht.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:39 schreef H.FR het volgende:
Ik vond het veld ook niet echt briljant ogen vandaag trouwens.
Senesi doe je nu iets tekort, die was wel matig maar niet echt slecht. Door alle foutjes van Malacia moest hij vaak met veel ruimte in de rug verdedigen en dat is zeker niet zijn sterke punt. Verder wel met je eens, alhoewel Alireza van mij nog niet hoeft te banken.quote:Op zondag 26 september 2021 10:12 schreef onlogisch het volgende:
2-0 2-3 achter 5-3 winnen. Man man man. Wat een avondje was dit. Kwalitatief was het niet best. Malacia/Senesi/Jahanbakhsh mokerslecht. Kan Jahanbakhsh niet lekker banken volgende week?
Wel genoten van de veerkracht/Kökcü/Til
We zijn PSV op alle fronten voorbij @:Gurneyisbestoke @:fetx
Misschien wel. Die pass van hem op Sini was wel keiharde pornoquote:Op zondag 26 september 2021 10:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Senesi doe je nu iets tekort, die was wel matig maar niet echt slecht. Door alle foutjes van Malacia moest hij vaak met veel ruimte in de rug verdedigen en dat is zeker niet zijn sterke punt. Verder wel met je eens, alhoewel Alireza van mij nog niet hoeft te banken.
Ja, het voelt niet heel verstandig.quote:Op zondag 26 september 2021 10:45 schreef Wouter2006 het volgende:
Dat juichen en op de knieën willen glijden ziet er ook vaak pijnlijk uit als het niet lukt.
Lijkt me ook niet echt gezond voor de knieën.
voor wie dan?quote:Op zondag 26 september 2021 11:18 schreef Elan het volgende:
Aursnes graag basis volgende wedstrijd. Wat een heerlijke passes strooit die man.
Speelt echt heel goed steeds ja. Normaal zou ik zeggen voor Toornstra, maar die wedstrijd tegen PSV was hij zó goed. Tegen Heerenveen en NEC maar meh.quote:Op zondag 26 september 2021 11:18 schreef Elan het volgende:
Aursnes graag basis volgende wedstrijd. Wat een heerlijke passes strooit die man.
Tegen dit soort ploegen is hij wel vaker minder goed, vooral als ze zich ingraven. Prima idee om een keer met Aursnes te beginnen dan.quote:Op zondag 26 september 2021 11:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Speelt echt heel goed steeds ja. Normaal zou ik zeggen voor Toornstra, maar die wedstrijd tegen PSV was hij zó goed. Tegen Heerenveen en NEC maar meh.
weet niet hoe het met de inhoud van aursnes zitquote:Op zondag 26 september 2021 11:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegen dit soort ploegen is hij wel vaker minder goed, vooral als ze zich ingraven. Prima idee om een keer met Aursnes te beginnen dan.
Want Til is geen loperquote:Op zondag 26 september 2021 11:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
weet niet hoe het met de inhoud van aursnes zit
maar met kokcu en til heb je toch wel echt een lopert nodig erbij
Toornstra speelt 10 echt goede wedstrijden per jaar en verder vooral veel 5’jes en 6’jes. In de toppers sowieso de Toorn opstellen, want dan speelt hij vrijwel altijd sterk.quote:Op zondag 26 september 2021 11:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegen dit soort ploegen is hij wel vaker minder goed, vooral als ze zich ingraven. Prima idee om een keer met Aursnes te beginnen dan.
kokcu was echt goedquote:
Oh ja. Ik was even vergeten dat op een normale manier inhoudelijk discussiëren er bij jou niet in zit.quote:
Til heeft toch niet de rol van Toornstra (of Aursnes) op het middenveld, die moet totaal wat anders doen met zijn energiequote:Op zondag 26 september 2021 11:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh ja. Ik was even vergeten dat op een normale manier inhoudelijk discussiëren er bij jou niet in zit.
Ik vraag gewoon iets en meneer is meteen helemaal over de zeikquote:Op zondag 26 september 2021 11:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Til heeft toch niet de rol van Toornstra (of Aursnes) op het middenveld, die moet totaal wat anders doen met zijn energie
toornstra loopt de gaten dicht die Kokcu, de rechtsback en Til laten vallen
en dan kom jij met 'want til is geen loper'
wat ben jij een jankbal zeg
Ben het wel een beetje met hem eens overigens, er zit heel veel dynamiek in het spel van Feyenoord dus eigenlijk moet je met drie lopers op het middenveld spelen. Alleen vind ik Aursnes ook gewoon een prima loper tot dusver, legt er veel energie in hoor.quote:Op zondag 26 september 2021 12:02 schreef fetX het volgende:
Verder; Aursnes is verdedigend tot nu toe gezien behoorlijk sterk en brengt ook enige creativiteit met zich mee in de vorm van zijn passing. Jij komt aan met ‘dan heb je een loper erbij nodig’ terwijl dat echt nonsens is. Til en Kokcu kunnen prima spelen zonder (nog) een loper erbij. Ik durf het wel aan dat het verdedigend beter staat met Aursnes. Dat Toornstra het spel wat dynamischer maakt klopt, maar in de helft van de wedstrijden speelt hij gewoon niet zo goed dus dan heb je er ook niet zoveel aan.
Mwoah. Ik vind het een raar argument zeker als je bedenkt dat de helft van de wedstrijden matig zijn van zijn kant. En dan gaat ook echt alles fout dus dan heb je werkelijk niets aan Toornstra. Aursnes is niet zo’n loper als Toornstra, maar het is ook absoluut geen statische speler. De keren dat Aursnes speelde vond ik eerder een toevoeging dan een downgrade. Wat je het meeste gaat missen als je Toornstra eruit haalt is zijn scorend vermogen.quote:Op zondag 26 september 2021 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben het wel een beetje met hem eens overigens, er zit heel veel dynamiek in het spel van Feyenoord dus eigenlijk moet je met drie lopers op het middenveld spelen. Alleen vind ik Aursnes ook gewoon een prima loper tot dusver, legt er veel energie in hoor.
Tja, je weet stiekem al dat Toornstra aanstaande donderdag de openingstreffer gaat scoren tegen Slavia. Maar ik ben het met je eens hoor.quote:Op zondag 26 september 2021 12:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah. Ik vind het een raar argument zeker als je bedenkt dat de helft van de wedstrijden matig zijn van zijn kant. En dan gaat ook echt alles fout dus dan heb je werkelijk niets aan Toornstra. Aursnes is niet zo’n loper als Toornstra, maar het is ook absoluut geen statische speler. De keren dat Aursnes speelde vond ik eerder een toevoeging dan een downgrade. Wat je het meeste gaat missen als je Toornstra eruit haalt is zijn scorend vermogen.
Overigens vind ik dat je moet afwisselen. Aursnes verdient inmiddels wel een basisplaats dus je kunt prima wat rouleren.
Klopt. Tegen Slavia ook zeker opstellenquote:Op zondag 26 september 2021 12:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, je weet stiekem al dat Toornstra aanstaande donderdag de openingstreffer gaat scoren tegen Slavia. Maar ik ben het met je eens hoor.
Moet je wel een topkeeper hebben natuurlijk.quote:Op zondag 26 september 2021 11:33 schreef Keyos het volgende:
Wel slechte pot van Bijlowtje trouwens. Die eerste en derde goal van NEC leken mij beide houdbaar voor een topkeeper.
Misschien is Drommel wel iets voor ons.quote:Op zondag 26 september 2021 12:35 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Moet je wel een topkeeper hebben natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |