waarom zou Spartak 'm terughalen? Gebruiken 'm niet, past daar niet, is gewoon een mislukking gebleken daar. Proberen er hooguit nog wat geld voor te krijgen, waarvan de kans het grootst is door 'm bij Feyenoord te laten blijven.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:00 schreef Pistolero het volgende:
Geen idee hoe groot de kans is, maar als Spartak daadwerkelijk Til terughaalt in de winterstop heb je wel een klein probleempje.
Radio 1quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:56 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Radio 1 reporter suggereerde namelijk van wel vanwege VAR. Daarom mijn vraag. Dank je.
in voorgaande seizoenen hadden we dit soort potjes puntverlies geleden. Bovendien is Slot pas net bezig, kan alleen nog maar beter worden dusquote:Op zaterdag 25 september 2021 23:04 schreef fetX het volgende:
Nou, nou, nou. Ik ben natuurlijk blij, maar wel jammer dat we dus nog steeds veel moeite blijven hebben met de kleine ploegen. De overwinning is wel verdiend, maar we komen best goed weg.
Eens met Til. 5-3 tegen NEC. Dat is gewoon matig.
Mja, maar wel speelden vandaag ook gewoon écht niet goed. En dit gaat echt wel vaker gebeuren. Vandaar dat ik er niet in geloof dat we tweede worden. Derde plek en dat zou ook echt prima zijn in het eerste seizoen van Slot.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
in voorgaande seizoenen hadden we dit soort potjes puntverlies geleden. Bovendien is Slot pas net bezig, kan alleen nog maar beter worden dus
Moet iemand tweede worden, PSV is brandhout blijkt.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Mja, maar wel speelden vandaag ook gewoon écht niet goed. En dit gaat echt wel vaker gebeuren. Vandaar dat ik er niet in geloof dat we tweede worden. Derde plek en dat zou ook echt prima zijn in het eerste seizoen van Slot.
Dat blijft echt niet zo. Die hebben genoeg kwaliteit.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:13 schreef macca728 het volgende:
[..]
Moet iemand tweede worden, PSV is brandhout blijkt.![]()
Inderdaad en PSV speelt ook beroerd en die worden ook geen tweede. Ik denk oprecht dat de Eredivisie dit jaar voor het eerst geen nummer 2 krijgt.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Mja, maar wel speelden vandaag ook gewoon écht niet goed. En dit gaat echt wel vaker gebeuren. Vandaar dat ik er niet in geloof dat we tweede worden. Derde plek en dat zou ook echt prima zijn in het eerste seizoen van Slot.
Welke kwaliteit dan buiten Madueke, Gakpo en een 50% Gotze? Een uitgebluste Van Ginkel en Propper? Een bejaarde Israëliër? Of die grabbelaar op goal?quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat blijft echt niet zo. Die hebben genoeg kwaliteit.
Heracles verleden hé.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:17 schreef fetX het volgende:
Dessers is trouwens echt een topgozer. Mooie goal ook (al moet hij ‘m eigenlijk weer afgeven). Valt lekker in steeds. Doet het beter dan van tevoren verwacht.
Dat wegdraaien was echt klasse. Je hebt hem onderschatquote:Op zaterdag 25 september 2021 23:17 schreef fetX het volgende:
Dessers is trouwens echt een topgozer. Mooie goal ook (al moet hij ‘m eigenlijk weer afgeven). Valt lekker in steeds. Doet het beter dan van tevoren verwacht.
Tot nu toe bewijst hij zeker het tegendeel ja.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat wegdraaien was echt klasse. Je hebt hem onderschat
Toch denk ik dat die niet goed genoeg is voor de basis. Is er nu voornamelijk ingekomen terwijl de tegenstander al zo goed als op was natuurlijk. Maar ok als je het niet probeert weet je het nooit.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat wegdraaien was echt klasse. Je hebt hem onderschat
Ze schijnen een beest te hebben (welke vandaag als enige prima speelde)quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Welke kwaliteit dan buiten Madueke, Gakpo en een 50% Gotze? Een uitgebluste Van Ginkel en Propper? Een bejaarde Israëliër? Of die grabbelaar op goal?
Wij ook, niet makkelijk tweede, maar zeker wel kans.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij heel PSV krijg ik een beetje het gevoel wat ik ook kreeg als ik Fer en Jørgensen zag spelen, wel kwaliteit maar gewoon uitgeblust. Dat komt niet zo gauw goed. Dat ik Feyenoord nu op 2 zet heeft niet zo zeer met ons te maken (schat ons nog steeds rond een puntje of 70 in) maar vooral met PSVquote:Op zaterdag 25 september 2021 23:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Van Heracles Heracles komen allemaal wereldspitsen!quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:17 schreef fetX het volgende:
Ik noem een Sota Hiroyama, een Everton Ramos da Silva en een Igor Gluscevicquote:Op zaterdag 25 september 2021 23:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Van Heracles Heracles komen allemaal wereldspitsen!
Malacia liet hem ook enorm in de steek. Heel de verdediging was vandaag niet goed, dat viel mij nog het meest tegen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:23 schreef hhh38 het volgende:
Wel teleurgesteld in onze bermudadriehoek, vooral Senesi was niet goed vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |