abonnement Unibet Coolblue
pi_201497063
pi_201497123
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 13:09 schreef Blues het volgende: Tx DP. Bot = direct = duidelijk = beter *G*
Ik vind het sowieso een bizar verhaal allemaal, al die lui in je ruimte, zo snel ook. Ik geloof dat ik in mijn eerste maand van een aantal mensen een bericht heb gehad met de uitdrukkelijke boodschap dat ik NIET NIET NIET hoefde te reageren en er is in mijn hele lange ziekteperiode geen enkele collega hier thuis geweest. Ik heb na tig maanden wel met een enkeling uit geluncht, maar dichterbij kwam dat niet. Met mijn teamleider hield ik alleen telefonisch contact. Prima dichtbij genoeg.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201497126
Ik hou zo van botheid! O+ Zo zalig duidelijk O+

Ik kan het me prima voorstellen @Blues, dat je niet op die lui in je huis zit te wachten, hoe goedbedoeld en lief van hun kant het ook is :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_201497154
J. is nou sinds halverwege de zomer aan het burnouten en zijn werkgenoten zijn zeer terughoudend in überhaupt online contact opnemen - bizar idee dat in een andere bedrijfscultuur zoals die van @Blues het niet ongewoon is dat een reeks van collega's bij je thuis op de bank met koffie komen vragen hoe het ermee gaat :X
Let me see you stripped down to the bone
pi_201497156
En ook he, bloes,

Als ik jouw collega was en dacht "goh, hoe zou het met haar gaan, laat ik eens kijken of ik op ziekenbezoek kan komen" en na wat heen en weer geapp kom ik langs, jij doet erg je best om het gezellig te maken en ik heb niet door hoezeer het je belast...

Dan was het toch ook voor mij als collega fijner geweest om gewoon te weten dat je het niet zag zitten? Ik zou me behoorlijk rot voelen als ik met al m'n goede bedoelingen over jouw grenzen heen gegaan was omdat ik ze niet wist.

(Grenzen aangeven is ook niet bepaald mijn sterkste kant, en dit "omkeren" is voor mij een van de sterkste redenen om er iets aan te doen en beter te worden in nee zeggen. Want ik vind het zelf verschrikkelijk als ik iets doe en later blijkt dat het over iemands grens heen ging maar diegene durfde/wilde het niet zeggen.)
pi_201497160
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 13:22 schreef minilot het volgende:
Ik hou zo van botheid! O+ Zo zalig duidelijk O+

Ik kan het me prima voorstellen @:Blues, dat je niet op die lui in je huis zit te wachten, hoe goedbedoeld en lief van hun kant het ook is :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201497175
Oh, en in other news, het zal onze oldskool feministe @AnneX behagen dat ik per begin volgend jaar inderdaad weer ga werken en het heeft er alle schijn van dat dat wel eens bij de plaatselijke ijssalon/chocolaterie/Turkse lunchroom zou kunnen wezen. RIP zichtbare buikspieren, zullen we maar zeggen :7 Wel très CUL natuurlijk *O* En ja, er is daar ruimte voor een meet. Theoretisch. :Y)
Let me see you stripped down to the bone
pi_201497192
quote:
_O_
Let me see you stripped down to the bone
pi_201497193
:( KUN JE NIET BETER KANKER BIJ VROUWEN GAAN GENEZEN :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201497207
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 13:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
:( KUN JE NIET BETER KANKER BIJ VROUWEN GAAN GENEZEN :(
Aanname dat het één het ander uitsluit :{w
Let me see you stripped down to the bone
pi_201497215
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 13:30 schreef minilot het volgende:

[..]
Aanname dat het één het ander uitsluit :{w
:@

Heel goed, oplossingsgericht, punt :Y Je m'excuse :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201497246
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 13:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
:@

Heel goed, oplossingsgericht, punt :Y Je m'excuse :@
Voor straf ongevraagde foto's van kind (en J.) van deze week :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_201497256
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 13:35 schreef minilot het volgende:

[..]
Voor straf ongevraagde foto's van kind (en J.) van deze week :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:( :( :(

Slankie :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201497263
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 13:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
:( :( :(

Slankie :o
Hij gaat morgenvroeg naar Flevoland voor https://mudmasters.nl/ 8)7
Let me see you stripped down to the bone
pi_201497281
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 13:37 schreef minilot het volgende:

[..]
Hij gaat morgenvroeg naar Flevoland voor https://mudmasters.nl/ 8)7
Ennuuuh, om met Jason Isbell te spreken... je hebt hem nog niet gevraagd of ie has considered the prospect of living alone?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201497283
Enorme mealprep is af voor vandaag. Het moet alleen nog in porties in de vriezer. Zelfs de afwas is gedaan :o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201497288
@Blues schouder gaat al wel beter hoor *O* Waar het nou precies van komt blijft de vraag (ik verdenk schrobben bij LS + intensief split jerks oefenen) maar er zit vooruitgang in *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201497293
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 september 2021 13:39 schreef Lonaa het volgende:
Enorme mealprep is af voor vandaag. Het moet alleen nog in porties in de vriezer. Zelfs de afwas is gedaan :o
Woah! Respect qua afwas :o Jij volwassene! :Y)
Wat heb je allemaal gemaakt? *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_201497306
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 13:40 schreef minilot het volgende:

[..]
Woah! Respect qua afwas :o Jij volwassene! :Y)
Wat heb je allemaal gemaakt? *O*
Voor 6 personen nasi, mijn banh xeo lunch, 4 porties hot bunny sauce en de voorbereidingen voor vanavond. :9

Morgen nog 2 pompoenen roosteren en vietnamees stoofvlees aanzetten. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201497313
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 13:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ennuuuh, om met Jason Isbell te spreken... je hebt hem nog niet gevraagd of ie has considered the prospect of living alone?
Ik trek singer-songwriters niet :{w
Let me see you stripped down to the bone
pi_201497319
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 september 2021 13:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Voor 6 personen nasi, mijn banh xeo lunch, 4 porties hot bunny sauce en de voorbereidingen voor vanavond. :9

Morgen nog 2 pompoenen roosteren en vietnamees stoofvlees aanzetten. :Y
Oeeee, de pittigekonijnsaus! Krijg jij thuis afdoende waardering voor je smakelijke gekook? :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_201497325
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 13:43 schreef minilot het volgende:

[..]
Ik trek singer-songwriters niet :{w
Maar blijft een hilarische zin :6
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201497332
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 september 2021 13:40 schreef Lonaa het volgende:
ik verdenk schrobben bij LS
CUL is verantwoordelijk voor het stukgaan van een schouder! :o
Let me see you stripped down to the bone
pi_201497354
Ik heb overigens voor mezelf een hostel geboekt net. :') Ik voel me daar minimaal een decennium te oud voor, maar het was de handigste en voordeligste optie. :') Wel een privékamer, maar toch!
Let me see you stripped down to the bone
pi_201497372
Oh, en ik kwam eigenlijk beterschap aan @Barreltje wensen, maar raakte afgeleid. Alsnog dan! Beterschap, lieve Barrel! :* Het was/is ook niet niks allemaal. Kalm aan. *;
Let me see you stripped down to the bone
pi_201497429
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 13:43 schreef minilot het volgende:

[..]
Oeeee, de pittigekonijnsaus! Krijg jij thuis afdoende waardering voor je smakelijke gekook? :9
Zeker.

Jij ook?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201497461
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 september 2021 13:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Zeker.

Jij ook?
Eigenlijk niet echt, maar dat geeft niet :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_201497475
Zo, de Sinterklaasverlanglijst voor dit jaar is weer klaar en rondgestuurd *O* Op rijm, want dat moet nou eenmaal.
Let me see you stripped down to the bone
pi_201497628
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 13:25 schreef Tele6 het volgende:
En ook he, bloes,

Als ik jouw collega was en dacht "goh, hoe zou het met haar gaan, laat ik eens kijken of ik op ziekenbezoek kan komen" en na wat heen en weer geapp kom ik langs, jij doet erg je best om het gezellig te maken en ik heb niet door hoezeer het je belast...

Dan was het toch ook voor mij als collega fijner geweest om gewoon te weten dat je het niet zag zitten? Ik zou me behoorlijk rot voelen als ik met al m'n goede bedoelingen over jouw grenzen heen gegaan was omdat ik ze niet wist.

(Grenzen aangeven is ook niet bepaald mijn sterkste kant, en dit "omkeren" is voor mij een van de sterkste redenen om er iets aan te doen en beter te worden in nee zeggen. Want ik vind het zelf verschrikkelijk als ik iets doe en later blijkt dat het over iemands grens heen ging maar diegene durfde/wilde het niet zeggen.)
Ze waren ook wel voorzichtig met zinnetjes 'als het niet gaat of je wil t niet zeggen hoor' maar dat is nou juist ook 1 vd struikelblokken van mij, dat ik eerst eens eerlijker naar mezelf moet worden en dan met wat tijd om erover nadenken dat ook duidelijk communidinges. En ja nu hebben ze wel een hele duidelijke grens van mij te pakken.
Werkt nu naar 2 kanten. Klopt wat je zegt.

Verder huiskamer poetsen met plaatjesoudemeuk O+
pi_201497652
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 13:27 schreef minilot het volgende:
Oh, en in other news, het zal onze oldskool feministe @:AnneX behagen dat ik per begin volgend jaar inderdaad weer ga werken en het heeft er alle schijn van dat dat wel eens bij de plaatselijke ijssalon/chocolaterie/Turkse lunchroom zou kunnen wezen. RIP zichtbare buikspieren, zullen we maar zeggen :7 Wel très CUL natuurlijk *O* En ja, er is daar ruimte voor een meet. Theoretisch. :Y)
Klinkt leuk en lekker!! *O*
pi_201497689
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 13:24 schreef minilot het volgende:
J. is nou sinds halverwege de zomer aan het burnouten en zijn werkgenoten zijn zeer terughoudend in überhaupt online contact opnemen - bizar idee dat in een andere bedrijfscultuur zoals die van @:Blues het niet ongewoon is dat een reeks van collega's bij je thuis op de bank met koffie komen vragen hoe het ermee gaat :X
ik vind dat ook maar een vreemd iets. Ik zou juist heel veel afstand houden van een collega met burn-out. Laat ze maar terug komen als ze er weer klaar voor zijn. Het zijn collega's, geen vrienden.
pi_201497838
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 14:08 schreef Blues het volgende:

[..]

Verder huiskamer poetsen met plaatjesoudemeuk O+
Lekker! Ik ben eveneens aan de poets, met een playlist van dingen die ik over een paar maanden op een festival moet gaan zien :9

Bijvoorbeeld:
Onzalige bandnaam, maar jongens jongens - wat is het lekker!


Jumjumjum! :9

[ Bericht 10% gewijzigd door minilot op 24-09-2021 14:41:54 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_201497892
Roostervrije dag drukdrukdruk. Eerst nog even werkdingetjes gedaan want ik vertrouwde een uitkomst voor geen meter en ik had natuurlijk gewoon gelijk, dus dat kunnen ze vandaag fixen kan ik maandag misschien eindelijk weer wat uitvoerends uitvoeren. Daaromheen natuurlijk wandelen met honden, afwassen, ontbijt maken & opeten.
Met volgeladen auto naar stort afval uitgesorteerd weggebracht, boodschapen Lidl, Jumbo, kaasboer, slijter, schoenmaker. Weer thuis rondje honden, koffie, en dan zo me maar eens storten op het maken van de proviandlijst van liefste want die vertrekt vanavond rond 6u en zal zondagavond hopelijk weer terug zijn dus dat vergt weer een hoop voer.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201497980
Oh, en even inhaken voordat ik aan de voerlijst begin; ik heb na twintig jaar werkervaring mijn communicatie dermate onder de knie dat ik nu 'direct' heet te zijn in plaats van 'bot'.

Ik heb dat wel eens onder de loep genomen, want ik ben bij uitstek NIET direct, maar mijn zeer indirecte opmerkingen zijn altijd bijzonder begrijpelijk voor mijn collega's, dus hoewel ik het niet direct noem, komt het wel direct aan. Aangezien ik daarbij gewoonlijk ook groot gelijk heb, maakt dat het lastig om de vervelende dingen die ik zeer indirect toch op tafel gooi te negeren en dat vinden sommigen mensen confronterend.
Sommige anderen vinden mij een bijzonder grappige standupcomedian, helaas zijn die in de minderheid en gnuiven ze in stilte.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201498065
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 september 2021 14:35 schreef sigme het volgende:
Oh, en even inhaken voordat ik aan de voerlijst begin; ik heb na twintig jaar werkervaring mijn communicatie dermate onder de knie dat ik nu 'direct' heet te zijn in plaats van 'bot'.

Ik heb dat wel eens onder de loep genomen, want ik ben bij uitstek NIET direct, maar mijn zeer indirecte opmerkingen zijn altijd bijzonder begrijpelijk voor mijn collega's, dus hoewel ik het niet direct noem, komt het wel direct aan. Aangezien ik daarbij gewoonlijk ook groot gelijk heb, maakt dat het lastig om de vervelende dingen die ik zeer indirect toch op tafel gooi te negeren en dat vinden sommigen mensen confronterend.
Sommige anderen vinden mij een bijzonder grappige standupcomedian, helaas zijn die in de minderheid en gnuiven ze in stilte.
Ik zou graag met mensen zoals jij werken! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_201498093
Ah ja, het stand-up comedian effect ken ik ook :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201498096
Ik zou al niet zitten te wachten op allemaal appjes, laat staan op bezoekjes. Hoe lief ze het ook bedoelen allemaal. Of het moeten collega's zijn die ondertussen zulke goede vrienden zijn geworden dat ik er normaal ook privé mee af zou spreken.

Maar aan de andere kant ook wel eens collega's horen klagen dat er te weinig naar ze om werd gekeken tijdens hun ziekteverlof. Dus misschien zijn er mensen die er juist wel op zitten te wachten.
pi_201498112
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ah ja, het stand-up comedian effect ken ik ook :Y
Yup :Y Al vanaf de brugklas :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_201498149
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 14:44 schreef minilot het volgende:

[..]
Yup :Y Al vanaf de brugklas :')
In de brugklas was ik geloof ik vnl grappig om maar niet gepest te worden :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201498179
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 14:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
In de brugklas was ik geloof ik vnl grappig om maar niet gepest te worden :D
Ik was vooral lollig dwars door het pesten heen. Pluishaar, hazentanden, dikke jampotbril en anderhalf jaar jonger dan de rest: aan dat pesten viel natuurlijk voor geen meter te ontkomen 8)7
Let me see you stripped down to the bone
pi_201498187
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 12:47 schreef Bramito het volgende:

[..]
Opleveren #omdenken
:D dat is wel heel positief gedacht
pi_201498189
Ik ben direct, totdat het daadwerkelijk belangrijk is. Al merk ik wel dat ik steeds mondiger begin te worden in de grotere en 'belangrijkere' overleggen.

Verder ben ik vooral heel sarcastisch. En dat pikt niet iedereen even goed op, zeker nu vanuit huis. :')
pi_201498196
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 14:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]
:D dat is wel heel positief gedacht
Eens met Braam! ^O^ 8-)
Let me see you stripped down to the bone
pi_201498204
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 14:49 schreef minilot het volgende:

[..]
Ik was vooral lollig dwars door het pesten heen. Pluishaar, hazentanden, dikke jampotbril en anderhalf jaar jonger dan de rest: aan dat pesten viel natuurlijk voor geen meter te ontkomen 8)7
Oooh :( :(

Deze dikke pluizenbol van normale leeftijd wist er aardig aan te ontkomem gelukkig!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201498209
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 14:50 schreef minilot het volgende:

[..]
Eens met Braam! ^O^ 8-)
Ik drink helaas sneller dan dat ik verkoop _O-
pi_201498220
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 14:50 schreef Myraela het volgende:
Ik ben direct, totdat het daadwerkelijk belangrijk is. Al merk ik wel dat ik steeds mondiger begin te worden in de grotere en 'belangrijkere' overleggen.

Verder ben ik vooral heel sarcastisch. En dat pikt niet iedereen even goed op, zeker nu vanuit huis. :')
Ik heb mn sarcasme deels omgebogen naar verwondering uitspreken. Dat wordt beter verteerd :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201498223
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 14:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Oooh :( :(
Mwah, ik had er wel begrip voor hoor. Toen al :7 Kan niet zeggen dat ik er schade aan heb ondervonden, misschien wel integendeel :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_201498241
Ik zeg nog steeds vrij veel wat ik denk, alleen ben ik in dat denken een tikje milder geworden, waardoor men minder schrikt :)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 24 september 2021 @ 15:03:48 #49
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201498379
Ach ja, ze vinden me hier nog steeds zeer direct. Ikzelf vind me super mild en je moest eens weten wat ik allemaal niet zeg. Het ligt er maar aan wat je gewend bent.
Siesta & Fiesta!
pi_201498669
Zorgcultuur is niezo direct :P

Dank voor jullie voorbeelden en ervaringen O+

Had lekker ouwe plaatjes opgezet, de huiskamer glimmmmt en ik ben t redelijk kwijt.
Zo ff een powernap, want na paniekeren in de nacht en tot 7 uur daardoor stuiterend wakker liggen voel je dan wel. :P :P
pi_201498677
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef Myraela het volgende:
Ik zou al niet zitten te wachten op allemaal appjes, laat staan op bezoekjes. Hoe lief ze het ook bedoelen allemaal. Of het moeten collega's zijn die ondertussen zulke goede vrienden zijn geworden dat ik er normaal ook privé mee af zou spreken.

Maar aan de andere kant ook wel eens collega's horen klagen dat er te weinig naar ze om werd gekeken tijdens hun ziekteverlof. Dus misschien zijn er mensen die er juist wel op zitten te wachten.
Dat laatste is ook wel bekend. Maar dan is het het handigst om 1 iemand (vaak de direct leidinggevende) contactpersoon te laten zijn of, in overleg met de zieke, iemand anders. Dat kan ook de bedrijfsarts, bedrijfsverpleegkundige of zo zijn. Hangt natuurlijk ook erg af wat er aan de hand is.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201499085
Ik ga maar eens barbecueën met de schoonfamilie. Zij die gaan bieren groeten u! :W
Let me see you stripped down to the bone
pi_201499093
Bijna weekend. Ben er aan toe!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201499122
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:56 schreef fietsie het volgende:
Bijna weekend. Ben er aan toe!
Dan is het je gegund, dat weekend! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_201499161
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:55 schreef minilot het volgende:
Ik ga maar eens barbecueën met de schoonfamilie. Zij die gaan bieren groeten u! :W
Proost!

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:56 schreef fietsie het volgende:
Bijna weekend. Ben er aan toe!
Heb je een beetje een rustig weekend?
pi_201499167
Als jullie in de gelegenheid zijn, kijk dan The mole agent.
Die mole is echt O+

https://www.2doc.nl/docum(...)/the-mole-agent.html
pi_201499199
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 16:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Heb je een beetje een rustig weekend?
Ik heb weer een waterdichte douche, in principe zou ik het hele weekend rustig kunnen doen, wat dat betreft.
Maar misschien dat ik de douchekop (met alles waar ie aan hangt) nog wil vervangen, als ik wat kan vinden wat voldoet aan de wensen (wat op t moment nog niet lukt)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201499218
Oh god.
Abby niest weer, ging 2 weken goed na de laatste pil AB. Dus om er niet gelijk weer heftige AB in te joepsen, heb ik nu AB neusdruppels meegekregen, om lokaler te behandelen.
Dat vond ik al wel optimistisch, mijn kat neusdruppelen.

Moet ik, per neusgat 2 tot 4 druppels. 6 KEER PER DAG VOOR 10 DAGEN!!!

Sterkheidsbaas van alles.
pi_201499221
Dit weekend staat voor ons in het het kader van het WK wielrennen. Letterlijk, want we zitten zo ongeveer opgesloten. De school is dicht vandaag want de meesters en juffen konden niet meer toekomen (let op, ik ben aan het inburgeren). De Duutser was net met de kinderen kijken, en daarna hebben we nog een keer op TV gekeken of ze te zien waren (hele kleine stipjes).

Nog 2 dagen te gaan....
pi_201499222
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 september 2021 16:05 schreef Lonaa het volgende:
Oh god.
Abby niest weer, ging 2 weken goed na de laatste pil AB. Dus om er niet gelijk weer heftige AB in te joepsen, heb ik nu neusdruppels meegekregen. Dat vond ik al wel optimistisch, mijn kat neusdruppelen.

Moet ik, per neusgat 2 tot 4 druppels. 6 KEER PER DAG VOOR 10 DAGEN!!!

[ afbeelding ]
Ik zag daar iemand haar kat voor in een handdoek rollen... is dat wat?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201499248
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 16:01 schreef Blues het volgende:
Als jullie in de gelegenheid zijn, kijk dan The mole agent.
Die mole is echt O+

https://www.2doc.nl/docum(...)/the-mole-agent.html
Ik wist zo niet wat ik van die film moest vinden.....ergens een docu maar toch eigenlijk ook niet. Het voelde heel ongemakkelijk (wat niet perse slecht is).

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 16:04 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik heb weer een waterdichte douche, in principe zou ik het hele weekend rustig kunnen doen, wat dat betreft.
Maar misschien dat ik de douchekop (met alles waar ie aan hangt) nog wil vervangen, als ik wat kan vinden wat voldoet aan de wensen (wat op t moment nog niet lukt)
Succes ;)
pi_201499251
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 16:06 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik zag daar iemand haar kat voor in een handdoek rollen... is dat wat?
Ja, dat kan. Maar dan nog is het wel een uitdaging.

Heb net geprobeert te druppelen. Er is denk ik ook iets in de neus gegaan wel. Ze breekt nu boven de tent af. :X
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201499260
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 16:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Dit weekend staat voor ons in het het kader van het WK wielrennen. Letterlijk, want we zitten zo ongeveer opgesloten. De school is dicht vandaag want de meesters en juffen konden niet meer toekomen (let op, ik ben aan het inburgeren). De Duutser was net met de kinderen kijken, en daarna hebben we nog een keer op TV gekeken of ze te zien waren (hele kleine stipjes).

Nog 2 dagen te gaan....
De reden dat we zondag vrij gepland hebben :D maar ik kan me voorstellen dat het voor jullie minder fijn is.
pi_201499262
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 16:09 schreef Sarabi het volgende:

Succes ;)
De qua specs en uitvoering gewenste set is van een bedrijf in Rosmalen, maar een aantal factoren maken dat ik de site data niet echt geloof..
En dat is me toch te ver om ff langs de showroom te rijden.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201499311
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 16:10 schreef fietsie het volgende:

[..]
De qua specs en uitvoering gewenste set is van een bedrijf in Rosmalen, maar een aantal factoren maken dat ik de site data niet echt geloof..
En dat is me toch te ver om ff langs de showroom te rijden.
Ow stom.
Het is dat ik nog steeds nergens kom, anders had ik het in Rosmalen wel even kunnen checken.
pi_201499736
Goedemiddag O+ Zo eens gaan koken want mijn lieve G is aan het werk en voelt zich wat downig door een koortslip-achtig iets. Ze was eigenlijk van plan iets Slowaaks te koken maar dat doet ze de volgende keer maar :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201499860
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 13:27 schreef minilot het volgende:
Oh, en in other news, het zal onze oldskool feministe @:AnneX behagen dat ik per begin volgend jaar inderdaad weer ga werken en het heeft er alle schijn van dat dat wel eens bij de plaatselijke ijssalon/chocolaterie/Turkse lunchroom zou kunnen wezen. RIP zichtbare buikspieren, zullen we maar zeggen :7 Wel très CUL natuurlijk *O* En ja, er is daar ruimte voor een meet. Theoretisch. :Y)
Stamp of approval.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 13:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
:( KUN JE NIET BETER KANKER BIJ VROUWEN GAAN GENEZEN :(
Ik moest echt heel, heel hard lachen. Weer.
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 13:43 schreef minilot het volgende:

[..]
Ik trek singer-songwriters niet :{w
:Y
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 september 2021 13:40 schreef Lonaa het volgende:
@:Blues schouder gaat al wel beter hoor *O* Waar het nou precies van komt blijft de vraag (ik verdenk schrobben bij LS + intensief split jerks oefenen) maar er zit vooruitgang in *O*
;(
Spoilers!
pi_201499907
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 16:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Dit weekend staat voor ons in het het kader van het WK wielrennen. Letterlijk, want we zitten zo ongeveer opgesloten. De school is dicht vandaag want de meesters en juffen konden niet meer toekomen (let op, ik ben aan het inburgeren). De Duutser was net met de kinderen kijken, en daarna hebben we nog een keer op TV gekeken of ze te zien waren (hele kleine stipjes).

Nog 2 dagen te gaan....
Oh wauw, dat is wel euh, interessant. Vorig jaar zou hier de Vuelta langs het huis komen maar corona dus dat ging niet door.
Spoilers!
pi_201499957
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 13:37 schreef minilot het volgende:

[..]
Hij gaat morgenvroeg naar Flevoland voor https://mudmasters.nl/ 8)7
Ik ga zondag een survivalrun lopen *G*

Mudmasters klinkt leuk met dit weer. Ben bang dat de survivalrun te warm wordt. Het was vanochtend om 7 uur al zweten met hardlopen :')
pi_201499976
Kennen jullie van die fluitende mannen? Die bij alles wat ze doen fluiten zonder de hoge toon? Ze zijn altijd 70+ en dus man.
Wat is dat toch? Is dat een generatieding? Gaat de mannelijke mond dat doen op een bepaalde leeftijd?

Ik was net in de Aldi en daar waren maar liefst twee van dat soort kerels hun ding aan het doen. Ik vind het altijd al irritant maar ik had een migraine op de planning staan voor later in de middag en die kerels vervroegden de boel dus mooi met enkele uren met hun idiote gedrag. En er was ook nog iemand die liep te sloffen :( Ze bleven me ook steeds achtervolgen.
Spoilers!
pi_201500006
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 13:27 schreef minilot het volgende:
Oh, en in other news, het zal onze oldskool feministe @:AnneX behagen dat ik per begin volgend jaar inderdaad weer ga werken en het heeft er alle schijn van dat dat wel eens bij de plaatselijke ijssalon/chocolaterie/Turkse lunchroom zou kunnen wezen. RIP zichtbare buikspieren, zullen we maar zeggen :7 Wel très CUL natuurlijk *O* En ja, er is daar ruimte voor een meet. Theoretisch. :Y)
>:)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201500252
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 16:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik wist zo niet wat ik van die film moest vinden.....ergens een docu maar toch eigenlijk ook niet. Het voelde heel ongemakkelijk (wat niet perse slecht is).


Had ik ook. Maar door zijn eerlijkheid en hoe hij zich manifesteert in dat zorgcentrum is hij de held van deze docu.
pi_201500286
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 17:00 schreef AnneX het volgende:

[..]
>:)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D *O*
pi_201500295
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 16:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kennen jullie van die fluitende mannen? Die bij alles wat ze doen fluiten zonder de hoge toon? Ze zijn altijd 70+ en dus man.
Wat is dat toch? Is dat een generatieding? Gaat de mannelijke mond dat doen op een bepaalde leeftijd?

Ik was net in de Aldi en daar waren maar liefst twee van dat soort kerels hun ding aan het doen. Ik vind het altijd al irritant maar ik had een migraine op de planning staan voor later in de middag en die kerels vervroegden de boel dus mooi met enkele uren met hun idiote gedrag. En er was ook nog iemand die liep te sloffen :( Ze bleven me ook steeds achtervolgen.
}:|
pi_201500306
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 16:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Dit weekend staat voor ons in het het kader van het WK wielrennen. Letterlijk, want we zitten zo ongeveer opgesloten. De school is dicht vandaag want de meesters en juffen konden niet meer toekomen (let op, ik ben aan het inburgeren). De Duutser was net met de kinderen kijken, en daarna hebben we nog een keer op TV gekeken of ze te zien waren (hele kleine stipjes).

Nog 2 dagen te gaan....
Toekomen :D
Sterkte ook. Geen keuze |:)
pi_201500316
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 17:16 schreef Blues het volgende:

[..]
Had ik ook. Maar door zijn eerlijkheid en hoe hij zich manifesteert in dat zorgcentrum is hij de held van deze docu.
Ja, maar ik kreeg wel een beetje het gevoel dat hij (en ook eigenlijk de anderen in het zorgcentrum) gebruikt werd.
pi_201500406
Zo. De proviand zit in de tas en het avondeten in ons. Liefste vertrekt zo, dan kan ik nog een ronde met honden en dan moest ik mijn kampeerbedje maar eens op gaan maken. Ik denk dat ik in de serre ga liggen in plaats van in de tent - er zijn toch niet echt muggen meer hoop ik.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201500420
Ow, in de spoiler wat voorbeelden van Nederlands voor nieuwkomers.
Nederlands. Nieuwkomers. Logisch hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen weet ik dus niet meer of het ‘tantes’ is of ‘tante’s’.
Verwarrend hoor: wanneer gebruikt men ‘onze’ of ‘ons’. (Heeft blijkbaar ook met lidwoord te maken het of de)
pi_201500536
Ahhh herkenbaar @AnneX. Ik had wel moeite (omdat ik geen boek had) om te begrijpen wat de heren met singularis en pluralis bedoelden. Pas toen ze het uitschreven ipv uitspraken begreep ik het _O-

Pfff. ik moest even iets in het huis van mijn zus doen, zij is met vakantie. Ik op de fiets erheen, doe m'n ding. Wil terugfietsen, trappen de trappers door. Geen idee of het iets bij de trappers is of met de ketting (dichte kettingkast en nul verstand ervan).
Dus 2 km naar huis gelopen :( met een zware fiets aan de hand. Net gebeld, hoort niet bij hun service maar voor mij doen ze het (lieffff) morgenochtend halen ze 'm op. Maar helaas dinsdag pas tijd om 'm te maken. -O- (tenzij Niels er morgen is en die meteen doorheeft wat er mee is en snel kan maken duimduimduim)
We have far more in common than that which devides us..
pi_201500583
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 17:27 schreef AnneX het volgende:
Ow, in de spoiler wat voorbeelden van Nederlands voor nieuwkomers.
Nederlands. Nieuwkomers. Logisch hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen weet ik dus niet meer of het ‘tantes’ is of ‘tante’s’.
Verwarrend hoor: wanneer gebruikt men ‘onze’ of ‘ons’. (Heeft blijkbaar ook met lidwoord te maken het of de)
Het zijn veel tantes en het is tante's boek
We have far more in common than that which devides us..
pi_201500745
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 17:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Het zijn veel tantes en het is tante's boek
Aha…tuurlijk 🤪

Wat zwaar om met de fiets te moeten zeulen! Wel extra cal’s verbruikt. w/
pi_201500756
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 17:48 schreef AnneX het volgende:

[..]
Aha…tuurlijk 🤪

Wat zwaar om met de fiets te moeten zeulen! Wel extra cal’s verbruikt. w/
Dat wel, maar de knieen vonden het wat minder.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201501141
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 16:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Dit weekend staat voor ons in het het kader van het WK wielrennen. Letterlijk, want we zitten zo ongeveer opgesloten. De school is dicht vandaag want de meesters en juffen konden niet meer toekomen (let op, ik ben aan het inburgeren). De Duutser was net met de kinderen kijken, en daarna hebben we nog een keer op TV gekeken of ze te zien waren (hele kleine stipjes).

Nog 2 dagen te gaan....
Een heel weekend, jeetje. Dat is een weekendje bankhangen. :D

Wij hadden wel altijd de Rotterdamse marathon en een keer de tour de france waardoor we ons huis niet uit konden. Maar dat ruimde ze wel altijd heel netjes direct als ze voorbij waren weer op.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 september 2021 @ 18:24:26 #84
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201501195
:* voor Barrel

Eindelijk weekend :). Was een volle week. Zo naar Telstar - Jong AZ. De wedstrijd met Louis van Gaal.
Morgen sporten en dan Art Zuid en morgenavond viert broertje zijn verjaardag.
Verder veel naar het WK Wielrennen kijken ;).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201501227
Och jongens, kom toch allemaal in de WW *O*

De pikante knoflooksaus van de sambalman is een feestje :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201501240
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 18:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Och jongens, kom toch allemaal in de WW *O*

De pikante knoflooksaus van de sambalman is een feestje :9~
:?
We have far more in common than that which devides us..
pi_201501261
Wat doen jullie met verse kruiden vs ingevroren kruiden. Heb nu een kilozak laos en een kilozak citroengras in de vriezer liggen voor hetzelfde geld als 4 stengels of een klein frommeltje vers *O* Ik hou dr van *O*

Nu is het voor saoto, dus het luistert niet allemaal supernauw waar je je bouillonblokjes precies mee opleukt, maar ben toch wel benieuwd.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201501266
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 18:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
:?
2 ongerelateerde opmerkingen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 24 september 2021 @ 18:34:31 #89
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201501322
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 18:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Och jongens, kom toch allemaal in de WW *O*
:r
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201501323
Die vriezerzakken met citroengras enzo zijn wel echt ideaal om te hebben liggen. Ik heb ook nog limoenblad en salamblad liggen. Dat had ik nodig voor een workshop lemper maken. Misschien nog eens recepten opzoeken waar ik dat voor kan gebruiken.

Citroengras gooi ik in zo'n beetje elke curry of rendang. Geen idee of het hoort, maar ik vind het lekker.
pi_201501335
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 18:34 schreef Myraela het volgende:
Die vriezerzakken met citroengras enzo zijn wel echt ideaal om te hebben liggen. Ik heb ook nog limoenblad en salamblad liggen. Dat had ik nodig voor een workshop lemper maken. Misschien nog eens recepten opzoeken waar ik dat voor kan gebruiken.

Citroengras gooi ik in zo'n beetje elke curry of rendang. Geen idee of het hoort, maar ik vind het lekker.
Ja mn gedroogde salem was nu op, dus daar moet ik nu ook even voor naar het vriezervak :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201501359
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 18:20 schreef Myraela het volgende:

[..]
Een heel weekend, jeetje. Dat is een weekendje bankhangen. :D

Wij hadden wel altijd de Rotterdamse marathon en een keer de tour de france waardoor we ons huis niet uit konden. Maar dat ruimde ze wel altijd heel netjes direct als ze voorbij waren weer op.
Dat dien ze netjes in Rotterdam ja. Toen de Dance Parade nog gehouden werd, liepen we altijd bij de laatste kar want die had de beste muziek. Dan werden we altijd achtervolgd door de Roteb O+
Spoilers!
pi_201501367
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 18:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat dien ze netjes in Rotterdam ja. Toen de Dance Parade nog gehouden werd, liepen we altijd bij de laatste want die had de beste muziek. Dan werden we altijd achtervolgd door de Roteb O+
Alle publieke services in Rotterdam hollen in razend tempo achteruit, vraag me af of het nog zo is als er weer dingen kunnen. Aan de andere kant hoop ik misschien dat ze geen vergunningen afgeven als ze dit niet kunnen garanderen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201501514
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 17:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Het zijn veel tantes en het is tante's boek
:N
Waar is @Lienekien als je haar nodig hebt }:|

Nee, het is niet tante's boek. Als het tante S is zou je nog tante S' boek eruit kunnen persen, strikt genomen.
Het zijn veel tantes en het is tantes boek. Was het boek van Anna, dan was het Anna's boek. Want dat is een enkele a op het end die als een lange a wordt uitgespreken dus Annas boek geeft uitspraakproblemen.

https://onzetaal.nl/taaladvies/bezits-s-algemene-regels
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201501602
Over Bot gesproken, dit vond ik toch wel zeer lezenswaardig:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201501617
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 september 2021 18:52 schreef sigme het volgende:

[..]
:N
Waar is @:lienekien als je haar nodig hebt }:|

Nee, het is niet tante's boek. Als het tante S is zou je nog tante S' boek eruit kunnen persen, strikt genomen.
Het zijn veel tantes en het is tantes boek. Was het boek van Anna, dan was het Anna's boek. Want dat is een enkele a op het end die als een lange a wordt uitgespreken dus Annas boek geeft uitspraakproblemen.

https://onzetaal.nl/taaladvies/bezits-s-algemene-regels
Weer wat geleerd. Dat heb ik dus altijd verkeerd gedaan :@ maar nu het hier zo staat, is het eigenlijk niet nieuw, er komt wat naar boven
We have far more in common than that which devides us..
pi_201501679
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 18:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat doen jullie met verse kruiden vs ingevroren kruiden. Heb nu een kilozak laos en een kilozak citroengras in de vriezer liggen voor hetzelfde geld als 4 stengels of een klein frommeltje vers *O* Ik hou dr van *O*

Nu is het voor saoto, dus het luistert niet allemaal supernauw waar je je bouillonblokjes precies mee opleukt, maar ben toch wel benieuwd.
Ook bevroren kopen.
En de WW lijkt me heerlijk mopje.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201501699
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 september 2021 18:52 schreef sigme het volgende:

[..]
:N
Waar is @:lienekien als je haar nodig hebt }:|

Nee, het is niet tante's boek. Als het tante S is zou je nog tante S' boek eruit kunnen persen, strikt genomen.
Het zijn veel tantes en het is tantes boek. Was het boek van Anna, dan was het Anna's boek. Want dat is een enkele a op het end die als een lange a wordt uitgespreken dus Annas boek geeft uitspraakproblemen.

https://onzetaal.nl/taaladvies/bezits-s-algemene-regels
O+
Ik mis enkel nog een sneer naar 't Engels.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201502397
Het kan zijn dat het de 2 biertjes op een bijna nuchtere maag zijn O+ maar jongens wat is het leven mooi O+

Dit is trouwens Fiets zijn schuld, die zei dat ik ook eens in de SC moest posten als ik aangeschoten was.
pi_201502638
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 19:59 schreef Sarabi het volgende:
Het kan zijn dat het de 2 biertjes op een bijna nuchtere maag zijn O+ maar jongens wat is het leven mooi O+

Dit is trouwens Fiets zijn schuld, die zei dat ik ook eens in de SC moest posten als ik aangeschoten was.
Ha, dit zijn de betere berichten!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201502771
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 september 2021 20:13 schreef sigme het volgende:

[..]
Ha, dit zijn de betere berichten!
*O*

Morgen alleen vroeg op om te gaan bezorgen dus nu maar iets eten en verder rustig aan met het bier.
pi_201503048
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 20:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]
*O*

Morgen alleen vroeg op om te gaan bezorgen dus nu maar iets eten en verder rustig aan met het bier.
Nee joh. Ons vermaak is veel belangrijker.
Spoilers!
pi_201503593
Ik heb het vakantiehuisje voor volgend jaar uitgezocht. *O* De week voor de bruiloft hadden we al uitgezocht in Toscane met de familie, de week daarna gaan we naar Frankrijk.

Je weet dat je weer helemaal thuis bent na een vakantie wanneer je de volgende vakantie gaat plannen. :')
pi_201503600
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 19:59 schreef Sarabi het volgende:
O+ maar jongens wat is het leven mooi O+
O+
pi_201504202
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 19:59 schreef Sarabi het volgende:
Het kan zijn dat het de 2 biertjes op een bijna nuchtere maag zijn O+ maar jongens wat is het leven mooi O+

Dit is trouwens Fiets zijn schuld, die zei dat ik ook eens in de SC moest posten als ik aangeschoten was.
:D O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_201504244
Bedtijd! Ik heb mijn bedje uitgerold:


Toevallig maakte ik vandaag ook foto's van de buitenkant van de serre:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201504248
Over @fietsie gesproken, de tweedehands fiets die hij me aanraadde is echt tha bomb en ik wil er elke dag wel op :o Mijn billen weten niet wat ze overkomt! :o
Let me see you stripped down to the bone
pi_201504277
Ik vind het zo knus hè, dat slaapholletje van Sig O+

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 24-09-2021 21:54:17 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_201504299
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 21:47 schreef minilot het volgende:
Over Fiets gesproken, de tweedehands fiets die hij me aanraadde is echt tha bomb en ik wil er elke dag wel op :o Mijn billen weten niet wat ze overkomt! :o
Oh zo'n ervaring heb ik nu ook, ik heb sinds een week een nieuw zadel. Een koninklijk zadel mag ik wel zeggen, voor mijn derrière. Helaas staat de fiets even bij de fietsenmaker dus moeten mijn billen even wachten tot ze weer verwend worden.

Is het bij jou ook het zadel dat 't 'm doet?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201504367
Wat een mooie trossen druiven, @ sigme. Zijn het er veel meer dan twee?

#tanteX
pi_201504368
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 september 2021 21:49 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh zo'n ervaring heb ik nu ook, ik heb sinds een week een nieuw zadel. Een koninklijk zadel mag ik wel zeggen, voor mijn derrière. Helaas staat de fiets even bij de fietsenmaker dus moeten mijn billen even wachten tot ze weer verwend worden.

Is het bij jou ook het zadel dat 't 'm doet?
Nee, het zadel is juist het enige waarvan ik denk: dat kan wel anders. :) Maar verder is het op afstand de beste ¤90 euro die ik recent heb uitgegeven *O*

Ik had trouwens vanavond bijna je jurkje aangetrokken @sigme: ik pas er inmiddels uitstekend in en zal één dezer dagen eens een foto maken. Fijne dikke stof zo voor de herfst ook O+ Rekt alleen voor geen meter en sluit nogal perfect aan momenteel dus was bang dat er geen ongebreidelde hoeveelheid barbecue bij zou passen :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_201504391
Lieve Blues, trek idd je grenzen. Jouw grenzen. En mensen continu vertellen hoe het met je gaat is echt doodvermoeiend. En dat van iemand die dat steeds moest doen na de operatie in januari. En ik had niet eens een burnout. Kan me alleen maar voorstellen dat het voor jou vele malen meer vermoeiend is.

En voor Barreltje ook een enorme knuffel :*

En rip voor Lonaa. Beterschap voor Abby. Nogmaals rip voor Lonaa.

Verder een soort van cul-waardige film gekeken. Pig, met Nicolas Cage. Was mooi. En apart. En nergens voorspelbaar (alles wat ik voorspelde kwam niet uit). Verhaal klonk totaaaaaal niet aantrekkelijk. Blij dat ik toch gekeken heb. Wat een...prachtige film, rauw en ontroerend.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201504429
Maar hoe gaat het nu dan met één nier, Isa? :* :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_201504544
En Pig wil ik ook graag zien, ja :Y Erg benieuwd naar. Tot dat je 'm zo mooi vond, Isa!
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 24 september 2021 @ 22:04:10 #115
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201504610
In Spanje! *O*

En cul gerelateerd, net de eerste lokale chips op. Gebakken ei smaak. En je verwacht het niet maar het smaakt echt naar het wit van een iets te hard gebakken ei. :')
pi_201504618
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 21:55 schreef minilot het volgende:
Maar hoe gaat het nu dan met één nier, Isa? :* :)
Ja, daar merk je dus eigenlijk niet zo veel van. Serieus :+ De littekens zijn heel vaag, mijn buik is nog wat gevoelloos en ik heb nog een ander dingetje not for sharing, maar dat was het dan wel.

Ik ben nog steeds stil van Pig. Toen Jross zei 'a man's truffle sniffing pig gets stolen and he wants it back' kreeg ik al John Wick beelden in mijn hoofd en had ik niet heel veel zin in de film, zeg maar :+ Maar oh boy zat ik er naast.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201504620
@sigme Hoe was jij je wollen kleding eigenlijk? :) #noob
Let me see you stripped down to the bone
pi_201504633
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 22:04 schreef gcjoel het volgende:
In Spanje! *O*

En cul gerelateerd, net de eerste lokale chips op. Gebakken ei smaak. En je verwacht het niet maar het smaakt echt naar het wit van een iets te hard gebakken ei. :')
Dat klinkt best gaaf! :D Veel plezier daar! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_201504641
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 22:04 schreef gcjoel het volgende:
In Spanje! *O*

En cul gerelateerd, net de eerste lokale chips op. Gebakken ei smaak. En je verwacht het niet maar het smaakt echt naar het wit van een iets te hard gebakken ei. :')
Die wil ik ook! _O_ En is het daar nog lekker warm, in Spanje? Waar ergens in Spanje?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201504654
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 22:04 schreef Isabeau het volgende:
dingetje not for sharing
Ja snotver, ik kannie slapen als ik nieuwsgierig naar iets ben! -O-
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 24 september 2021 @ 22:11:04 #121
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201504730
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 22:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Die wil ik ook! _O_ En is het daar nog lekker warm, in Spanje? Waar ergens in Spanje?
Vanavond aangekomen en dat was al warm dus denk bloedheet ja.
Bij alicante, Costa blanca.
pi_201504791
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 22:11 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Vanavond aangekomen en dat was al warm dus denk bloedheet ja.
Bij alicante, Costa blanca.
Ooh, ik ging als kind en pre-puber nogal eens in die hoek op vakantie! *O* Ziekelijk verliefd geweest op de verkoper van lichtgevende jojo's op de boulevard van Jávea O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_201504828
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 22:11 schreef gcjoel het volgende:

Vanavond aangekomen en dat was al warm dus denk bloedheet ja.
Bij alicante, Costa blanca.
O+ jaloers! Wilde vakantie gewenst. Of een rustige als je daar naar op zoek was. Of sportieve. Of vol lekker eten. Anyway, kies maar :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201504998
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 22:04 schreef gcjoel het volgende:
In Spanje! *O*

En cul gerelateerd, net de eerste lokale chips op. Gebakken ei smaak. En je verwacht het niet maar het smaakt echt naar het wit van een iets te hard gebakken ei. :')
Leuk! Fijne vak! *O*
  Moderator vrijdag 24 september 2021 @ 22:34:35 #125
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201505161
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 22:04 schreef minilot het volgende:
@:Sigme Hoe was jij je wollen kleding eigenlijk? :) #noob
Wolprogramma met wol wasmiddel. Geen idee of dat middel echt anders is, maar heb een aantal wollen truien en dat gaat goed. Voor de prijs van één trui koop je wel een paar flessen speciaal middel. Als het al duurder is dan gewoon middel.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201505211
Weekend *O*

Kermis *O*

Gratis kaartjes voor dingen *O*

Uitslapen *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201505260
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 22:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Weekend *O*

Kermis *O*

Gratis kaartjes voor dingen *O*

Uitslapen *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een feest! *O* En succes! *O*
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator vrijdag 24 september 2021 @ 22:57:53 #128
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201505440
Krijg steeds reclame op FB van dat "FB dating". Stuur ik een berichtje naar iemand. Bericht is nog niet af, druk op "enter" en weg persoon _O- Dus, alles in een keer typen volgende keer :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201505453
Fijne vakantie @gcjoel, zie jij nu voor het eerst in tijden je zus?

Lekker weekend Cat!

Oef, neusdruppels bij een kat. Da’s een uitdaging
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator vrijdag 24 september 2021 @ 23:15:52 #130
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201505602
Kijk naar Jinek,ik dacht dat er een militair aan tafel zat. Blijkbaar een of andere DJ. Snap niet dat een eindredacteur dat toe staat eigenlijk.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201506051
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 23:15 schreef derLudolf het volgende:
Kijk naar Jinek,ik dacht dat er een militair aan tafel zat. Blijkbaar een of andere DJ. Snap niet dat een eindredacteur dat toe staat eigenlijk.
Ik lees een onschuldige gast?
Maar ik kijk geen enkel praatprogramma meer, behalve media inside _O_
pi_201506362
Ik heb Sarabibier O+

En knappe niet-jonge vent (M. vanaf nu want dit is zo lang typen) kwam even hier thuis, was leuk, er is getongd, naar de club geweest nog toen de wedstrijd al bijna klaar was, daar beetje stiekem handjes vastgehouden en aan elkaars been gezeten tijdens het praten enzo, best lang gezeten, leuk gepraat, naar huis gefietst, hij vroeg me mee maar ik wilde dat (nog) niet en hij reageerde daar prima op en nog even ouderwets staan tongen waar hij rechts moest en ik rechtdoor. Net nog even geappt en nu is het bedtijd. Was leuk O+
pi_201506900
:W
Mijn slaap is stuk }:|
pi_201506905
Goedemorgen!

Gelderse roos
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201506906
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 00:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb Sarabibier O+

En knappe niet-jonge vent (M. vanaf nu want dit is zo lang typen) kwam even hier thuis, was leuk, er is getongd, naar de club geweest nog toen de wedstrijd al bijna klaar was, daar beetje stiekem handjes vastgehouden en aan elkaars been gezeten tijdens het praten enzo, best lang gezeten, leuk gepraat, naar huis gefietst, hij vroeg me mee maar ik wilde dat (nog) niet en hij reageerde daar prima op en nog even ouderwets staan tongen waar hij rechts moest en ik rechtdoor. Net nog even geappt en nu is het bedtijd. Was leuk O+
Whoppa! Lekker bezig :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201506915
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 22:04 schreef minilot het volgende:
@:Sigme Hoe was jij je wollen kleding eigenlijk? :) #noob
Zo min mogelijk: eerste poging tot opfrissen altijd door lekker uit te hangen. Dat doet het héél lang goed genoeg, wol is verbazend zelfreinigend.

Als er dan toch echt gewassen moet worden zou het naar de stomerij kunnen maar daar begin ik niet aan.
Wat derLudolf zegt: wolprogramma op de wasmachine. Wol kan slecht tegen te heet water, maar vooral heeeeeeeel slecht tegen te hard centrifugeren, en dat doet zo'n wolprogramma dus niet. De was komt er wel tamelijk nat uit de machine, maar dat hoort dus zo. Centrifugeren is dé manier om stevig vilt te maken.

En gebruik een wolwasmiddel of zelfgemaakt wasmiddel van @Lucky_Strike: wasmiddel zonder moderne snufjes die op moderne kledij uitstekend werken zoals enzymen & bleekmiddel. Wol (en zijde) houdt daar niet van, als je pech hebt vallen er dan gaten in.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201507036
Vilten O+
Maar niet voor wol was :N

Uitslaap stuk :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201507113
Mogge

Slaap/uitslaap stuk.

Ik hoop op zonnetje vanmiddag, dan nog een dutje op t balkon
We have far more in common than that which devides us..
pi_201507114
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 00:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb Sarabibier O+

En knappe niet-jonge vent (M. vanaf nu want dit is zo lang typen) kwam even hier thuis, was leuk, er is getongd, naar de club geweest nog toen de wedstrijd al bijna klaar was, daar beetje stiekem handjes vastgehouden en aan elkaars been gezeten tijdens het praten enzo, best lang gezeten, leuk gepraat, naar huis gefietst, hij vroeg me mee maar ik wilde dat (nog) niet en hij reageerde daar prima op en nog even ouderwets staan tongen waar hij rechts moest en ik rechtdoor. Net nog even geappt en nu is het bedtijd. Was leuk O+
Klinkt als een goede avond O+
Het café is ook goed gekeurd :) leuk sfeertje, aardige mensen.
pi_201507122
Vannacht trouwens 2u wakker gelegen/liggen piekeren. Dat was niet de afspraak na zo'n goede avond }:|
pi_201507190
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 08:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vilten O+
Maar niet voor wol was :N

Uitslaap stuk :(
Ik was iterate tevreden over mijn uitslaap tot kwart voor 8.
Perspectief..
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201507197
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 19:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ook bevroren kopen.
En de WW lijkt me heerlijk mopje.
Tbf, lijkt jouw baan -onder normale omstandigheden- me nog net iets chiller dan WW :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201507201
Vriend is net zoals mini's J ook naar Flevoland om door de bagger te worstelen :D . Ik ga straks toch nog even richting Veghel, zien wat het nieuwbouwproject daar is. We zijn er eigenlijk al wel over uit dat we toch liever boven de rivieren blijven, maar goed, misschien is dit project precies wat we zoeken qua huis en ligt het ook zo mooi dat we ons achteraf voor ons hoofd slaan als we toch niet even de brochure ophalen.

Ik baal nog steeds van Amerongen. Dat was namelijk wat we zochten }:| . Verdikkie.

@vlindertje89 dit leest echt weg als een sappige bouquet reeks :9
pi_201507231
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 08:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Tbf, lijkt jouw baan -onder normale omstandigheden- me nog net iets chiller dan WW :D
:D :D
True true.
Wat zijn normale omstandigheden? Ik vind het nu met alle corona nog leuker dan eerder hoor :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201507245
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 08:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:D :D
True true.
Wat zijn normale omstandigheden? Ik vind het nu met alle corona nog leuker dan eerder hoor :Y
Ken me voorstellen dat voor jou inkomen zonder wat voor verplichting dan ook een uitkomst zou zijn.

Voor iedereen natuurlijk, maar voor jou net iets meer.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201507253
Niet de baan, maar de thuis.
Ook waar helaas.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201507268
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 september 2021 08:42 schreef Candaasje het volgende:
Vriend is net zoals mini's J ook naar Flevoland om door de bagger te worstelen :D . Ik ga straks toch nog even richting Veghel, zien wat het nieuwbouwproject daar is. We zijn er eigenlijk al wel over uit dat we toch liever boven de rivieren blijven, maar goed, misschien is dit project precies wat we zoeken qua huis en ligt het ook zo mooi dat we ons achteraf voor ons hoofd slaan als we toch niet even de brochure ophalen.

Ik baal nog steeds van Amerongen. Dat was namelijk wat we zochten }:| . Verdikkie.

@:vlindertje89 dit leest echt weg als een sappige bouquet reeks :9
Misschien kunnen ze met elkaar worstelen in alleen een strakke speedo en dat dan filmen voor de sculsc? :9~

Vraagges?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201507313
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 08:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Misschien kunnen ze met elkaar worstelen in alleen een strakke speedo en dat dan filmen voor de sculsc? :9~

Vraagges?
Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik precies van het idee van mijn vriend in een strakke speedo vind :D _O- :+
pi_201507334
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 september 2021 08:54 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik precies van het idee van mijn vriend in een strakke speedo vind :D _O- :+
Gaat ook niet om jou he.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_201507341
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 08:55 schreef Tally het volgende:

[..]
Gaat ook niet om jou he.
Wat zij zegt Candaasje!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201507353
Ik zou het prima vinden als mijn vriend eens met een andere dame zou viespeuken (al dan niet in de modder), maar om nou heel de CULSC erbij te betrekken..dat gaat dan wel weer gelijk vrij ver :{w
pi_201507367
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 september 2021 08:57 schreef Candaasje het volgende:
Ik zou het prima vinden als mijn vriend eens met een andere dame zou viespeuken (al dan niet in de modder), maar om nou heel de CULSC erbij te betrekken..dat gaat dan wel weer gelijk vrij ver :{w
Tut tut tut, DP en ik zijn er 2. Das niet meteen heel de SC. }:|
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zaterdag 25 september 2021 @ 08:59:09 #153
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201507369
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 23:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijne vakantie @:gcjoel, zie jij nu voor het eerst in tijden je zus?

Lekker weekend Cat!

Oef, neusdruppels bij een kat. Da’s een uitdaging
Jaa klopt, zo fijn O+
pi_201507370
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 08:58 schreef Tally het volgende:

[..]
Tut tut tut, DP en ik zijn er 2. Das niet meteen heel de SC. }:|
Wat zij zegt Candaasje!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201507401
Ik vind met anderen viespeuken theoretisch een heel leuk concept, maar in de praktijk zou ik het denk ik lastig vinden...


Ik ben ook nogal de odd one out in het rijtje exen van de man. Ik zou me vast vies voelen bij het idee dattie zo'n ongewassen en ongevaccineerd hippiewijf had liggen aanduwen, die hem half verafgood omdat ie zo fantastisch gitaar kan spelen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201507413
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 08:58 schreef Tally het volgende:

[..]
Tut tut tut, DP en ik zijn er 2. Das niet meteen heel de SC. }:|
Ok ok, dat is waar. Ik zal hem appen.
pi_201507415
Ik heb vanmiddag een afspraak met de schoolfotograaf omdat mini de afspraak op school mistte door ziek zijn. Ik heb er zo geen zin in. Maar nee zeggen kon ik ook niet want hij maakt ruimte voor haar vrij tussen zn drukke andere werkjes om haar later in de klassenfoto in te sjoppe en natuurlijk om die foto’s te maken. }:|
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_201507436
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 09:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind met anderen viespeuken theoretisch een heel leuk concept, maar in de praktijk zou ik het denk ik lastig vinden...


Ik ben ook nogal de odd one out in het rijtje exen van de man. Ik zou me vast vies voelen bij het idee dattie zo'n ongewassen en ongevaccineerd hippiewijf had liggen aanduwen, die hem half verafgood omdat ie zo fantastisch gitaar kan spelen :D
Vroegah had ik er weinig moeite mee maar misschien kwam dat omdat hij er weinig behoefte aan had. Nu we kinderen hebben heb ik er wel moeite mee.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Moderator zaterdag 25 september 2021 @ 09:05:20 #159
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201507439
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 00:02 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik lees een onschuldige gast?
Maar ik kijk geen enkel praatprogramma meer, behalve media inside _O_
Hmm ik dacht dat het weer een autocorrectie fout zou zijn, maar ik gaf dus onvoldoende info voor wie niet keek. De beste man had kleding aan van de KL, of in elk geval de bovenkleding. En aangezien je een broek niet ziet lijkt het dan alsof er een militair zit.

Nu kun je die hemden met Woodland print in elke legerdump kopen, maar toch, het staat vreemd.

Media Inside ken ik niet. Voetbal Inside wil ik nog wel even terug kijken, verwacht dat Willy nog wel weer even op de hak wordt genomen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201507459
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 09:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind met anderen viespeuken theoretisch een heel leuk concept, maar in de praktijk zou ik het denk ik lastig vinden...

Ik ben ook nogal de odd one out in het rijtje exen van de man. Ik zou me vast vies voelen bij het idee dattie zo'n ongewassen en ongevaccineerd hippiewijf had liggen aanduwen, die hem half verafgood omdat ie zo fantastisch gitaar kan spelen :D
Ah, ja nee, ik ben vriend zijn eerste. Geen last van gekke exen. Wel af en toe van een iets andere smaak in mensen, (vooral qua persoonlijkheden) dat wel, dat zou dan nog het lastigste zijn.
Geen idee hoe ik het in de praktijk zou ervaren, misschien blijk ik dan toch wel heel jaloers aangelegd te zijn. Dus wellicht eerst eens samen met een ander erbij proberen. Dan sta ik niet zo buiten spel.

Ofzo :P
pi_201507464
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 09:05 schreef Tally het volgende:

[..]
Vroegah had ik er weinig moeite mee maar misschien kwam dat omdat hij er weinig behoefte aan had. Nu we kinderen hebben heb ik er wel moeite mee.
O. Hm. Ik ken me zo voorstellen dat dat voor mij juist veel meer zekerheid en rust zou geven! Thuisbasis nog meer solide ofzo.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201507492
Mogguh :O
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201507493
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 september 2021 09:07 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ah, ja nee, ik ben vriend zijn eerste. Geen last van gekke exen. Wel af en toe van een iets andere smaak in mensen, (vooral qua persoonlijkheden) dat wel, dat zou dan nog het lastigste zijn.
Geen idee hoe ik het in de praktijk zou ervaren, misschien blijk ik dan toch wel heel jaloers aangelegd te zijn. Dus wellicht eerst eens samen met een ander erbij proberen. Dan sta ik niet zo buiten spel.

Ofzo :P
Kijk, voor je díe theorie in de praktijk gaat brengen de friends aflevering anders even waarin Ross vertelt over het trio met zn exvrouw :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201507501
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 09:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
O. Hm. Ik ken me zo voorstellen dat dat voor mij juist veel meer zekerheid en rust zou geven! Thuisbasis nog meer solide ofzo.
Mja er kan natuurlijk altijd iets gebeuren. Maar heb nu zoiets van er zijn er nu nog 2 extra bij betrokken en niet alleen hij en ik.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_201507505
Hij die vanaf 1 november bij je op het ww bankje komt zitten DP. }:|
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_201507509
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 08:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik was iterate tevreden over mijn uitslaap tot kwart voor 8.
Perspectief..
Ik had zo’n zin in een uitslaap na ruim twee weken wekker tussen 5.30-7.30 ;(

Bij geen kinderen kun je zulke dromen nog hebben :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201507534
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 09:12 schreef Tally het volgende:
Hij die vanaf 1 november bij je op het ww bankje komt zitten DP. }:|
Omdenken Tallums, omdenken! De WW is een sigaar uit eigen doos waar je ook best even van kunt genieten en waarin je een time out kunt nemen van die hoerige ratrace *O*. Benen op tafel, pintje er bij en die race even bekijken of het de tour de france is :D

Alleen wanneer je je gefaald gaat zitten voelen is het een ergerniswekkende situatie!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201507548
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Omdenken Tallums, omdenken! De WW is een sigaar uit eigen doos waar je ook best even van kunt genieten en waarin je een time out kunt nemen van die hoerige ratrace *O*. Benen op tafel, pintje er bij en die race even bekijken of het de tour de france is :D

Alleen wanneer je je gefaald gaat zitten voelen is het een ergerniswekkende situatie!
Enige voordeel vind ik dat hij/wij eindelijk kan bijkomen van dat werkgeneuzel. Zonder advocatengezeik. Brieven vol leugens. Moeten opassen wat je tegen wie zegt. Of dat je zo weinig mogelijk op social media zet omdat je bang bent dat ze je proberen te naaien.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_201507582
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 09:18 schreef Tally het volgende:

[..]
Enige voordeel vind ik dat hij/wij eindelijk kan bijkomen van dat werkgeneuzel. Zonder advocatengezeik. Brieven vol leugens. Moeten opassen wat je tegen wie zegt. Of dat je zo weinig mogelijk op social media zet omdat je bang bent dat ze je proberen te naaien.
En nu kan hij(jullie) doen wattie moet doen om daar van te helen :Y

Ff lekker de rust om je wonden te likken en te herstellen. Dwing hem ook echt om die tijd te pakken ipv de boel weg te stoppen en maar door te bunkeren! Het is echt een kadootje als je maar in staat bent het zo te zien!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201507603
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 09:18 schreef Tally het volgende:

[..]
Enige voordeel vind ik dat hij/wij eindelijk kan bijkomen van dat werkgeneuzel. Zonder advocatengezeik. Brieven vol leugens. Moeten opassen wat je tegen wie zegt. Of dat je zo weinig mogelijk op social media zet omdat je bang bent dat ze je proberen te naaien.
Dat klinkt wel echt enorm slopend :{
pi_201507609
:W



Sinds 08:10 Eftelingwaarts met Günther, via diverse OV-omwegen :) Erg benieuwd, qua versoepelingen..
Let me see you stripped down to the bone
pi_201507688
Veel plezier mini en Günther!

Ik heb net ontdekt dat de docuserie over mijn werk nog op Videoland staat :D .
Grappig om te zien, want ik ben na de eerste grote verbouwing komen werken, dus er is binnen veel veranderd. (En dat gaat nog door, want ze gaan binnenkort de OK's helemaal vernieuwen en uitbreiden, en onze opname gaat ook een enorme metamorfose krijgen.) En ik zie wat collega's, maar ook voor mij totaal onbekenden.
pi_201507812
Goedemorgen! We gaan de tuin weer in. De laatste plantjes op zijn plaats zetten en nog wat gerommel. We zijn helaas grondwerkerloos vandaag dus kunnen niet heel veel doen.

Later vandaag gaan we naar het natuurlijk habitat van de Brabotokkie: Van Cranenbroek. Er is nieuwe werkkleding nodig en we kunnen ook wel zaagbladen gebruiken voor diverse gereedschappen.
Spoilers!
pi_201507862
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 09:18 schreef Tally het volgende:

[..]
Enige voordeel vind ik dat hij/wij eindelijk kan bijkomen van dat werkgeneuzel. Zonder advocatengezeik. Brieven vol leugens. Moeten opassen wat je tegen wie zegt. Of dat je zo weinig mogelijk op social media zet omdat je bang bent dat ze je proberen te naaien.
Is het eindelijk bijna afgelopen? Het speelt vanaf november vorig jaar toch ongeveer? Wat een extreme situatie zeg.
Het lijkt me lastig en uitputtend om je steeds te moeten verdedigen.
Spoilers!
pi_201507922
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 september 2021 07:03 schreef sigme het volgende:

[..]
Zo min mogelijk: eerste poging tot opfrissen altijd door lekker uit te hangen. Dat doet het héél lang goed genoeg, wol is verbazend zelfreinigend.

Als er dan toch echt gewassen moet worden zou het naar de stomerij kunnen maar daar begin ik niet aan.
Wat derLudolf zegt: wolprogramma op de wasmachine. Wol kan slecht tegen te heet water, maar vooral heeeeeeeel slecht tegen te hard centrifugeren, en dat doet zo'n wolprogramma dus niet. De was komt er wel tamelijk nat uit de machine, maar dat hoort dus zo. Centrifugeren is dé manier om stevig vilt te maken.

En gebruik een wolwasmiddel of zelfgemaakt wasmiddel van @:Lucky_strike: wasmiddel zonder moderne snufjes die op moderne kledij uitstekend werken zoals enzymen & bleekmiddel. Wol (en zijde) houdt daar niet van, als je pech hebt vallen er dan gaten in.
Dit. Met de toevoeging dat plat laten drogen zorgt dat je kleding niet vervormt aan de waslijn. Het is natuurlijk zwaar door het weinige centrifugeren. Met een beetje ongeluk vervormt je kledingstuk niet alleen maar gaan ook vezels kapot tijdens het drogen aan de lijn of op een wasrek.
Spoilers!
  Moderator zaterdag 25 september 2021 @ 09:53:50 #176
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201507943
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 09:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen! We gaan de tuin weer in. De laatste plantjes op zijn plaats zetten en nog wat gerommel. We zijn helaas grondwerkerloos vandaag dus kunnen niet heel veel doen.

Later vandaag gaan we naar het natuurlijk habitat van de Brabotokkie: Van Cranenbroek. Er is nieuwe werkkleding nodig en we kunnen ook wel zaagbladen gebruiken voor diverse gereedschappen.
Blijkbaar voelt het wel als een warm bad, die Brabotokkies. Of ben je er zelf een, zo regelmatig als je er komt :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201507947
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 09:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
het natuurlijk habitat van de Brabotokkie: Van Cranenbroek.
:D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201507961
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 09:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Blijkbaar voelt het wel als een warm bad, die Brabotokkies. Of ben je er zelf een, zo regelmatig als je er komt :+
:D
Spoilers!
pi_201508146
Als ik met éen ding blij ben van een wasmachine is het het wolwasprogramma *O*
Nooit meer handwasjes.

@minilot: wat sigme zegt: na een dag dragen een nachtje hangen/luchten bij het open raam.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanmiddag burendag in een grote tuin. Met een stuk of 40 huishoudens. Tja.
Ws. maak ik mij er vanaf met een doos soesjes bij de koffie. Geen tijd meer gehad om iets te bakken.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 september 2021 @ 10:30:30 #180
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201508329
Sportschool was vanmorgen al klaargestoomd voor het gewone leven.
Waar ik ben begonnen met RPM met 12 fietsen in de zaal stonden er nu 20 :+. En het was volle bak.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201508356
Whooptiedoep ik heb mij een excel geschreven die volautomatisch alle mutaties in een exportbestand van de bankrekening voorziet van een categorie, op basis van een kenmerk dat ik zelf in een lijstje heb gezet en kan aanvullen/verbeteren. Ik heb het categorieënlijstje nog alleen maar even snel geflanst en daarmee wordt al 75% van alle mutaties van vorig jaar herkend en ergens in gedouwd.

Nu nog even tweaken en dan heb ik echt een supersimpel boekhoudprogramma'tje dat voor mij exact op maat is.
Eerst maar eens even een hondenrondje, want dit kostte natuurlijk wel de hele ochtend :+.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201508433
Ik deed mijn yogaklasje lekker online O+ Hélemaal geen zin in linksdraaiende hippies in mijn aura :{w
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201508530
Er rijdt vandaag een stoomtrein 5 ritten tussen hier en Den Bosch :o :D
Ik hoor normaal bijna niks van het station, maar dit hoor je _O-
Straks maar eens een kijkje nemen O+
pi_201508636
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 19:59 schreef Sarabi het volgende:
Het kan zijn dat het de 2 biertjes op een bijna nuchtere maag zijn O+ maar jongens wat is het leven mooi O+

Dit is trouwens Fiets zijn schuld, die zei dat ik ook eens in de SC moest posten als ik aangeschoten was.
_O_ ^O^
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201508646
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 09:05 schreef derLudolf het volgende:

Hmm ik dacht dat het weer een autocorrectie fout zou zijn, maar ik gaf dus onvoldoende info voor wie niet keek. De beste man had kleding aan van de KL, of in elk geval de bovenkleding. En aangezien je een broek niet ziet lijkt het dan alsof er een militair zit.

Nu kun je die hemden met Woodland print in elke legerdump kopen, maar toch, het staat vreemd.

Media Inside ken ik niet. Voetbal Inside wil ik nog wel even terug kijken, verwacht dat Willy nog wel weer even op de hak wordt genomen.
Ok. an nog snap ik het niet helemaal maar dat ligt aan mij :+

MI is niet te vergelijken met VI
Sowieso niet met enig ander praatprogramma :D :D
pi_201508670
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 10:12 schreef AnneX het volgende:

na een dag dragen een nachtje hangen/luchten bij het open raam.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#huishoudschool
Exact wat ik daar leerde :D
pi_201508687
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 09:12 schreef Tally het volgende:
Hij die vanaf 1 november bij je op het ww bankje komt zitten DP. }:|
Je man? Wat naar joh ;(
Boventallig? Reorganidinges?
pi_201508693
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 09:27 schreef minilot het volgende:
:W

[ afbeelding ]

Sinds 08:10 Eftelingwaarts met Günther, via diverse OV-omwegen :) Erg benieuwd, qua versoepelingen..
Heb jij een rok aan :o :o
pi_201508717
Ik zou het g ook wel gunnen hoor, een lekker ander wijf.
Maar het voelt ook tegelijkertijd wat viezig denk ik :D
pi_201508721
6
pi_201508770
Gaat druk worden op het WW bankje. Ik zit er vanaf zaterdag (gisteren wel een leuk bedrag op de rekening gekregen ;-))

Fiets is opgehaald, toen ik 'm achteruit de schuur uitreed kwam er een raar geluid uit. De man die 'm ophaalde zei ook "oeh".

Vandaag maar thuis blijven muv een wandelingetje in de buurt. Als ik zin maak, even een paar ramen op het balkon lappen, dan is dat ook maar klaar.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201508813
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 september 2021 09:36 schreef Candaasje het volgende:
Veel plezier mini en Günther!

Ik heb net ontdekt dat de docuserie over mijn werk nog op Videoland staat :D .
Grappig om te zien, want ik ben na de eerste grote verbouwing komen werken, dus er is binnen veel veranderd. (En dat gaat nog door, want ze gaan binnenkort de OK's helemaal vernieuwen en uitbreiden, en onze opname gaat ook een enorme metamorfose krijgen.) En ik zie wat collega's, maar ook voor mij totaal onbekenden.

Ja nu wil ik natuurlijk wel weten hoe die docuserie dan heet!
pi_201508864
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Is het eindelijk bijna afgelopen? Het speelt vanaf november vorig jaar toch ongeveer? Wat een extreme situatie zeg.
Het lijkt me lastig en uitputtend om je steeds te moeten verdedigen.
Oktober vorig jaar. Rechtzaak is vorige week geweest.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_201508865
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 11:16 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ja nu wil ik natuurlijk wel weten hoe die docuserie dan heet!
Als je op Videoland op 'Hart van Brabant' zoekt, komt 'ie tevoorschijn. ('Dierenziekenhuis' werkte niet bij mij).

Het is wel heel grappig om te zien. Collega's met totaal andere kapsels. Collega's die ik dus nooit heb gekend). Ruimtes die er nu toch ook wel anders uitzien. Oude kleding ook nog. Bepaalde werkwijzen die nu veranderd zijn (je ziet in de serie nog wel eens een injectie in de spier om de narcose in te leiden. In het geval van een heeeel erg boze kat of agressieve hond doen we dat - heel zelden - nog wel eens, maar eigenlijk gaat alles met een braunule in de poot.)

Je ziet alleen weinig wat de assistenten doen, vooral in de opnamen doen we wel meer dan enkel vasthouden en schoonmaken. Maar toch, het geeft best een leuk beeld. :Y
pi_201508885
Veel plezier @minilot !
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_201508893
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 september 2021 11:21 schreef Candaasje het volgende:

Als je op Videoland op 'Hart van Brabant' zoekt, komt 'ie tevoorschijn. ('Dierenziekenhuis' werkte niet bij mij).

Het is wel heel grappig om te zien. Collega's met totaal andere kapsels. Collega's die ik dus nooit heb gekend). Ruimtes die er nu toch ook wel anders uitzien. Oude kleding ook nog. Bepaalde werkwijzen die nu veranderd zijn (je ziet in de serie nog wel eens een injectie in de spier om de narcose in te leiden. In het geval van een heeeel erg boze kat of agressieve hond doen we dat - heel zelden - nog wel eens, maar eigenlijk gaat alles met een braunule in de poot.)

Je ziet alleen weinig wat de assistenten doen, vooral in de opnamen doen we wel meer dan enkel vasthouden en schoonmaken. Maar toch, het geeft best een leuk beeld. :Y
Onderschat de belangrijkheid van jullie als assistenten, dus vasthouden en schoonmaken niet ;)
pi_201508923
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 11:24 schreef Blues het volgende:

[..]
Onderschat de belangrijkheid van jullie als assistenten, dus vasthouden en schoonmaken niet ;)
Oh nee, dat is zeker belangrijk. We ervaren nu ook wel het gemis van onze vaste schoonmaakster :D :@
Maar wat je in de serie ziet is maar echt een heel klein deel van wat we verder hier in het ziekenhuis mogen/moeten doen. Daarin zit wel een enorm verschil met het werken in een eerstelijnspraktijk (wat ik niet meer wil. Misschien over een jaar of 15 als ik de 24/7-roosters zat ben, maar qua werkzaamheden niet :P )
pi_201508926
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 11:24 schreef Blues het volgende:

[..]
Onderschat de belangrijkheid van jullie als assistenten, dus vasthouden en schoonmaken niet ;)
Nou! Laatst ook met Nika naar de DA. Bloed afnemen. DA en stage lopende DA kregen het niet voor elkaar om haar stil te houden. Assistente wel.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201508964
Daarom :)

Kaartje in de bus van mijn 'oude' TL.
Best lief.
pi_201509042
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 09:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen! We gaan de tuin weer in. De laatste plantjes op zijn plaats zetten en nog wat gerommel. We zijn helaas grondwerkerloos vandaag dus kunnen niet heel veel doen.

Later vandaag gaan we naar het natuurlijk habitat van de Brabotokkie: Van Cranenbroek. Er is nieuwe werkkleding nodig en we kunnen ook wel zaagbladen gebruiken voor diverse gereedschappen.
Boh heerlijk oplosmiddelen snuivven en naar belachelijk grote warmtepompem voor plastic opzetzwembaden loeren, naast de generatoren en boven de houtkloofmachines uit chinezie :P

Laatste keer was ik er voor een tuinmeubelset (dat was de dag voor ik besloot de bank van saunahout zelf te timmeren); ik moet echt nodig weer een keer naar Schijndel ofzo.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201509186
Ik begin de dag na mijn vaste online-rijtje en ontbijt maar eens met de zaterdagkrant met een bakkie.

Heb afgelopen week alle hh klussen die ik in mijn werkende leven altijd wilde doen op mijn vrije dagen al versnipperd gedaan de afgelopen dagen als ik er zin in had.
Dat is echt een verschil.. beetje poetsen hier, wasje daar. Wandelingetje hier, fietstoggie daar. Boeken lezen/concentratie wordt ook beter.

Af en toe een uitstapje/museumpie en verder een groot niets waar ik steeds beter in wordt.
Rug houdt zich ook steeds beter omdat ik kan rusten wanneer ik wil.
Ga ik ook zeker vertellen a.s. dinsdag tegen de bedrijfsarts. Ik slikte bergen pijnstillers op de 3 werkdagen om de dag door te komen en/of thuis te kunnen komen en nu bijna niets meer.....
Ook wel een openbaring toen ik daar achter kwam :P
pi_201509242
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 11:53 schreef Blues het volgende:
Ik begin de dag na mijn vaste online-rijtje en ontbijt maar eens met de zaterdagkrant met een bakkie.

Heb afgelopen week alle hh klussen die ik in mijn werkende leven altijd wilde doen op mijn vrije dagen al versnipperd gedaan de afgelopen dagen als ik er zin in had.
Dat is echt een verschil.. beetje poetsen hier, wasje daar. Wandelingetje hier, fietstoggie daar. Boeken lezen/concentratie wordt ook beter.

Af en toe een uitstapje/museumpie en verder een groot niets waar ik steeds beter in wordt.
Rug houdt zich ook steeds beter omdat ik kan rusten wanneer ik wil.
Ga ik ook zeker vertellen a.s. dinsdag tegen de bedrijfsarts. Ik slikte bergen pijnstillers op de 3 werkdagen om de dag door te komen en/of thuis te kunnen komen en nu bijna niets meer.....
Ook wel een openbaring toen ik daar achter kwam :P
Wat fijn dat die pijnstillers nauwelijks meer hoeven. En het verdelen van huishoudelijke klussen is ook zo fijn, niet alles op een holletje op je vrije dag.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201509279
Trouwringen opgehaald. Nu ben ik weer arm -O- Wel mooie ringen. Moest daar even passen. Hij wilde niet meer af :') Ik begon al te grappen dat dit laat zien dat G me voor eeuwig aan de ketting legt :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201509305
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 11:58 schreef Kaatje1 het volgende:


Wat fijn dat die pijnstillers nauwelijks meer hoeven. En het verdelen van huishoudelijke klussen is ook zo fijn, niet alles op een holletje op je vrije dag.
Is ook wel wat gezonder voor je, van 3 naproxen met vaak aanvullend 4 pcm zo'n 4x per week naar af en toe 1 pcm.

*O*
pi_201509317
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 12:03 schreef Blues het volgende:

[..]
Is ook wel wat gezonder voor je, van 3 naproxen met vaak aanvullend 4 pcm zo'n 4x per week naar af en toe 1 pcm.

*O*
Denk dat je maag daar heel blij mee is.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201509321
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 12:01 schreef PdeHoog het volgende:
Trouwringen opgehaald. Nu ben ik weer arm -O- Wel mooie ringen. Moest daar even passen. Hij wilde niet meer af :') Ik begon al te grappen dat dit laat zien dat G me voor eeuwig aan de ketting legt :+
Wat superleuk toch voor jullie P, die verhalen van je O+
pi_201509337
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 12:04 schreef Kaatje1 het volgende:


Denk dat je maag daar heel blij mee is.
Daar pikte ik van g's uitgebreide medicatie-collectie een maagbeschermer voor ;)
pi_201509419
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 11:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Gaat druk worden op het WW bankje. Ik zit er vanaf zaterdag (gisteren wel een leuk bedrag op de rekening gekregen ;-))

Fiets is opgehaald, toen ik 'm achteruit de schuur uitreed kwam er een raar geluid uit. De man die 'm ophaalde zei ook "oeh".

Vandaag maar thuis blijven muv een wandelingetje in de buurt. Als ik zin maak, even een paar ramen op het balkon lappen, dan is dat ook maar klaar.
Oh wacht ff is dat je nieuwe fiets? -O-
pi_201509437
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 12:05 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat superleuk toch voor jullie P, die verhalen van je O+
:D

Moet wel bekennen dat het klein houden echt niet gaat lukken :’) We gaan nu op lokatie-jacht :’)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201509477
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 12:14 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh wacht ff is dat je nieuwe fiets? -O-
Nee, nog de oude. Fietsen bestellen duurt wat langer, week 18-22 afhankelijk van framemaat. Volgende week maar weer eens proeffietsen. De fiets die ik getest heb gaat 'm niet worden. Daarna zat de knie in de knoop, volgende week hoop ik op betere tijden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201509480
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 12:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
:D

Moet wel bekennen dat het klein houden echt niet gaat lukken :’) We gaan nu op lokatie-jacht :’)
😎
pi_201509511
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 12:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
:D

Moet wel bekennen dat het klein houden echt niet gaat lukken :’) We gaan nu op lokatie-jacht :’)
Hoe klein was klein?

Afgelopen woensdag heeft een vriend zijn vriendin ten huwelijk gevraagd samen met hun kinderen. Hij is bloemist en had dus alles mooi versierd, bij een meertje waar ze vaak stoppen als ze gaan fietsen, haar moeder filmde het en zij had het helemaal niet zien aankomen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201509930
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 12:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoe klein was klein?

Afgelopen woensdag heeft een vriend zijn vriendin ten huwelijk gevraagd samen met hun kinderen. Hij is bloemist en had dus alles mooi versierd, bij een meertje waar ze vaak stoppen als ze gaan fietsen, haar moeder filmde het en zij had het helemaal niet zien aankomen.
Familie + getuigen :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201509936
Nu in het zwembad met mini-G. Ik weet alweer waarom ik daar een hekel aan heb :’)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201509937
Ik ben net naar de Trompenburg tuinen geweest voor de herfstmarkt. Was wel leuk, erg weinig kraampjes maar wel gewoon leuk om in die tuin te zijn met iets meer mensen en leven.

En naar de Afrikaandermarkt geweest en de allerlekkerste dikke sappige nectarines gehaald. :9 Zit nu te twijfelen om terug te rijden om er nog meer te halen.
pi_201509964
En wat is dat met die cactusvijgen ineens overal. Die dingen zijn helemaal niet lekker en hebben vervelende pitten, maar ik zie ze ineens overal.
pi_201509988
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 12:58 schreef Myraela het volgende:
En wat is dat met die cactusvijgen ineens overal. Die dingen zijn helemaal niet lekker en hebben vervelende pitten, maar ik zie ze ineens overal.
Oh, die vind ik wel lekker, maar een bloedhekel aan het schillen ervan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201509993
OH! En ik kocht verse dadels op de markt. Dat had ik dus nog nooit gezien, maar nu lagen ze ineens bij meerdere kraampjes. Ik weet nog niet wat ik er mee moet doen. Maar ik vond het wel leuk zo'n hele stengel verse gele dadels.
pi_201510000
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 12:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh, die vind ik wel lekker, maar een bloedhekel aan het schillen ervan.
Heb je nog een tactiek tegen de pitjes? Die vind ik echt vervelend groot en hard.
pi_201510010
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:01 schreef Myraela het volgende:

[..]
Heb je nog een tactiek tegen de pitjes? Die vind ik echt vervelend groot en hard.
Waarom ga je ze zitten eten dan, als je ze helemaal niet lekker vindt :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201510012
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 12:55 schreef PdeHoog het volgende:
Nu in het zwembad met mini-G. Ik weet alweer waarom ik daar een hekel aan heb :’)
Krijsende koters galore? :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201510018
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom ga je ze zitten eten dan, als je ze helemaal niet lekker vindt :D
Ik ga ze niet meer eten, maar ben wel benieuwd hoe andere mensen die ondingen blijkbaar wel de moeite waard kunnen vinden.
pi_201510021
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:01 schreef Myraela het volgende:

[..]
Heb je nog een tactiek tegen de pitjes? Die vind ik echt vervelend groot en hard.
Vanwege het vervelende schilwerk heb ik ze al tijden niet gegeten. Maar ik at ze vaak in Italië en dan kreeg ik ze hapklaar op een bordje :D
één keer gekocht en onder de ministekels weggegooid
We have far more in common than that which devides us..
pi_201510115
Oeh, blij ei. Fietsenmaker belde, en de fiets is klaar *O* ipv dinsdagmiddag
We have far more in common than that which devides us..
pi_201510449
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Krijsende koters galore? :r
Nee. Fucking benauwd en warm :r En geen knappe zwemjuffen in bikini -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201510453
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh, blij ei. Fietsenmaker belde, en de fiets is klaar *O* ipv dinsdagmiddag
Nu nog naar de fietsenmaker zien te komen :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201510466
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:37 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Nee. Fucking benauwd en warm :r En geen knappe zwemjuffen in bikini -O-
Zo'n omgeving waar allerlei schmutzige bacteriaantjes zo lekker gedijen :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201510626
Ik vond de cactusvijgen in cinque terre wel erg lekker. Maar zo rijp als ik ze daar overal kon kopen, zo heb ik ze hier niet vaak meer gezien.

Ritje naar Veghel werd een groot succes :') . Was even vergeten dat ze de A2 richting Den Bosch hebben dichtgegooid dit weekend. Mijn navigatie wist het ook maar half. Dus eerst zou het een uurtje duren (nouja, vooruit), en al snel werden dat er 2 . Ja laat maar zitten dan hoor, dan vraag ik het wel online op. (Daarbij zou ik aankomen als de makelaar al dicht zou zijn...)

Aankomende week wordt het waarschijnlijk ook feest, met de A12 dicht. iets van 9 dagen lang :X ;(
pi_201510644
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:52 schreef Candaasje het volgende:
Ik vond de cactusvijgen in cinque terre wel erg lekker. Maar zo rijp als ik ze daar overal kon kopen, zo heb ik ze hier niet vaak meer gezien.

Ritje naar Veghel werd een groot succes :') . Was even vergeten dat ze de A2 richting Den Bosch hebben dichtgegooid dit weekend. Mijn navigatie wist het ook maar half. Dus eerst zou het een uurtje duren (nouja, vooruit), en al snel werden dat er 2 . Ja laat maar zitten dan hoor, dan vraag ik het wel online op. (Daarbij zou ik aankomen als de makelaar al dicht zou zijn...)

Aankomende week wordt het waarschijnlijk ook feest, met de A12 dicht. iets van 9 dagen lang :X ;(
Goed dat je het zegt.....ik was het ook alweer vergeten.
pi_201510646
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:37 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Nu nog naar de fietsenmaker zien te komen :P
Bushalte voor de deur (sinds gisteren weer) en in de stad overgestapt op een andere bus die dichtbij de fietsenmaker stopt. Fiets staat weer in de schuur *O* ik kan weer dingen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201510656
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Zo'n omgeving waar allerlei schmutzige bacteriaantjes zo lekker gedijen :9~
Zoiets ja :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201510660
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:52 schreef Candaasje het volgende:
Ik vond de cactusvijgen in cinque terre wel erg lekker. Maar zo rijp als ik ze daar overal kon kopen, zo heb ik ze hier niet vaak meer gezien.

Ritje naar Veghel werd een groot succes :') . Was even vergeten dat ze de A2 richting Den Bosch hebben dichtgegooid dit weekend. Mijn navigatie wist het ook maar half. Dus eerst zou het een uurtje duren (nouja, vooruit), en al snel werden dat er 2 . Ja laat maar zitten dan hoor, dan vraag ik het wel online op. (Daarbij zou ik aankomen als de makelaar al dicht zou zijn...)

Aankomende week wordt het waarschijnlijk ook feest, met de A12 dicht. iets van 9 dagen lang :X ;(
Ik snap dat wel. Er is net een bouwvak en een zomervakantie geweest waarin het openleggen van wegen minimale hinder oplevert. Dus dan plan je zoiets niet. En echt, mensen in de wegenbouw anno 2021 hebben het echt nodig om op de uit de jaren nul stammende bouwvak vrij te hebben (hij bestaat ook al sinds 1981 niet meer), dat sluit echt zo mooi aan op just-in-time en meer van die moderne principes...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201510665
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:54 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Zoiets ja :P
Wordt het badpak niet leuker van.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201510675
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Bushalte voor de deur (sinds gisteren weer) en in de stad overgestapt op een andere bus die dichtbij de fietsenmaker stopt. Fiets staat weer in de schuur *O* ik kan weer dingen.
Jeej *O*

Ik zit voor de lol nog maar even te werken :P Mijn nieuwe projectje is eindelijk van start en ik ben nu echt heel relaxed aan het nerden met allerlei Azure-dingen en databronnen en koppelingen en na 1,5 dag ploeteren werkt het eindelijk O+ Dus nu een stress-testje :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201510688
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:54 schreef fietsie het volgende:

[..]
Wordt het badpak niet leuker van.
Ik zie ook liever knappe juffen in bikini's maar in dit zwembad is een gebrek aan beide :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201510716
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:54 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik snap dat wel. Er is net een bouwvak en een zomervakantie geweest waarin het openleggen van wegen minimale hinder oplevert. Dus dan plan je zoiets niet. En echt, mensen in de wegenbouw anno 2021 hebben het echt nodig om op de uit de jaren nul stammende bouwvak vrij te hebben, dat sluit echt zo mooi aan op just-in-time en meer van die moderne principes...
Ik snap vooral niet dat ze het in Duitsland wel kunnen - toegegeven, die om de 3km wegwerkzaamheden zijn schijtirritant, maar je kunt er ten minste nog langs - en dat 'we' het hier gewoon ook gelijk 9 dagen lang compleet dichtgooien, waarbij de andere wegen het al niet kunnen opvangen. Dan denk ik als leek; gooi de helft van de rijbanen dicht, en/of doe het 's nachts ofzo......

En ik stel voor dat iedereen die niet PER SE op locatie moet zijn - zeg maar een groot deel van NL bleek daar deze crisis toch wel onder te vallen - gewoon even van de rijbaan optyft. Danku. :+
pi_201510730


Een "Baureihe 23" stoomlocomotief. Of eigenlijk twee: aan elke kant van de trein eentje, zodat hij kan pendelen.
De locomotieven komen van de Veluwsche Stoomtrein Maatschappij in Apeldoorn en de Stoom Stichting Nederland in Rotterdam.

[ Bericht 33% gewijzigd door Tele6 op 25-09-2021 14:09:15 ]
pi_201510744
quote:
Wie gaat er mee naar Hogwarts? O+
pi_201510786
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:55 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Jeej *O*

Ik zit voor de lol nog maar even te werken :P Mijn nieuwe projectje is eindelijk van start en ik ben nu echt heel relaxed aan het nerden met allerlei Azure-dingen en databronnen en koppelingen en na 1,5 dag ploeteren werkt het eindelijk O+ Dus nu een stress-testje :P
Ik zie een prachtige azuurblauwe template voor me :D
pi_201510921
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:58 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik snap vooral niet dat ze het in Duitsland wel kunnen - toegegeven, die om de 3km wegwerkzaamheden zijn schijtirritant, maar je kunt er ten minste nog langs - en dat 'we' het hier gewoon ook gelijk 9 dagen lang compleet dichtgooien, waarbij de andere wegen het al niet kunnen opvangen. Dan denk ik als leek; gooi de helft van de rijbanen dicht, en/of doe het 's nachts ofzo......

En ik stel voor dat iedereen die niet PER SE op locatie moet zijn - zeg maar een groot deel van NL bleek daar deze crisis toch wel onder te vallen - gewoon even van de rijbaan optyft. Danku. :+
En misschien is het een optie dat als er dan stroken afgesloten zijn, en ook echt 24 uur per dag gewerkt wordt, over dat hele stuk. Op zijn minst een paar mensen met een bezem die gemeenteleunen ofzo. Zodat het er niet verlaten en dus onnodig afgesloten uitziet :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 25 september 2021 @ 14:17:12 #241
63722 z80
I fink you freaky
pi_201510930
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:54 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik snap dat wel. Er is net een bouwvak en een zomervakantie geweest waarin het openleggen van wegen minimale hinder oplevert. Dus dan plan je zoiets niet. En echt, mensen in de wegenbouw anno 2021 hebben het echt nodig om op de uit de jaren nul stammende bouwvak vrij te hebben (hij bestaat ook al sinds 1981 niet meer), dat sluit echt zo mooi aan op just-in-time en meer van die moderne principes...
Ja want mensen met kinderen kunnen buiten de schoolvakanties met het gezin weg.
later we jou in het vervolg buiten de schoolvakanties eeg sturen en blaag met de rest van de school.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 25 september 2021 @ 14:19:12 #242
63722 z80
I fink you freaky
pi_201510943
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:58 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik snap vooral niet dat ze het in Duitsland wel kunnen - toegegeven, die om de 3km wegwerkzaamheden zijn schijtirritant, maar je kunt er ten minste nog langs - en dat 'we' het hier gewoon ook gelijk 9 dagen lang compleet dichtgooien, waarbij de andere wegen het al niet kunnen opvangen. Dan denk ik als leek; gooi de helft van de rijbanen dicht, en/of doe het 's nachts ofzo......

En ik stel voor dat iedereen die niet PER SE op locatie moet zijn - zeg maar een groot deel van NL bleek daar deze crisis toch wel onder te vallen - gewoon even van de rijbaan optyft. Danku. :+
Dat Duitse systeem wil je NIET. die gekke doen er jaren over een paar km.
in Nederland heb je even last maar dan is het klaar.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201510970
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 14:17 schreef z80 het volgende:

[..]
Ja want mensen met kinderen kunnen buiten de schoolvakanties met het gezin weg.
later we jou in het vervolg buiten de schoolvakanties eeg sturen en blaag met de rest van de school.
Dat gebeurt bij gewone bedrijven ook, daar gaat niet iedereen in de hoogseizoenperiode, en ook niet alle gezinnen met kinderen gaan in de zomer weg.

Het is gewoon niet meer van deze tijd om twee maanden waarin een structureel lagere verkeersdruk iets niet te doen omdat in de jaren '60 en '70 een methode verzonnen was om werkgevers vakantiedagen te gaan laten verstrekken.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201510978
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 14:19 schreef z80 het volgende:

[..]
Dat Duitse systeem wil je NIET. die gekke doen er jaren over een paar km.
in Nederland heb je even last maar dan is het klaar.
Juh dat hebben we hier bij Heerenveen gezien. Het was klaar. En weer niet. En weer klaar. O toch niet. En weer klaar. Nu bijijijijna. En nu nog niet klaar.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201511005
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 14:03 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik zie een prachtige azuurblauwe template voor me :D
_O- Niet helemaal maar het werkt wel met templates :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201511023
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 14:26 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
_O- Niet helemaal maar het werkt wel met templates :+
Ik had afgelopen jaren een "geen Azure" beleid. Er is nu een nieuwe architect.
Deze week kwamen de eerste facturen. En kwam er direct een financieel verantwoordelijke z'n excuses maken, hij snapte nu waarom "geen Azure" mijn richting was...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201511027
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 14:27 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik had afgelopen jaren een "geen Azure" beleid. Er is nu een nieuwe architect.
Deze week kwamen de eerste facturen. En kwam er direct een financieel verantwoordelijke z'n excuses maken, hij snapte nu waarom "geen Azure" mijn richting was...
_O- dure manier om gelijk te krijgen _O-
pi_201511028
Hier voor de deur, 4 weken pokkeherrie om de weg zo aan te passen dat ze niet meer (moet ik nog zien) met 110 km over een 50 km weg rijden. En een busbaan maken zodat die kan doorrijden wanneer er (weer) een infarct is.
Alleen, oeps, we willen 1 km verderop ook iets aan de weg doen. Volgend jaar gaan we de boel weer openbreken om de busbaan te maken en zorgen dat ze niet zo hard kunnen rijden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201511045
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:58 schreef Candaasje het volgende:
Ik snap vooral niet dat ze het in Duitsland wel kunnen - toegegeven, die om de 3km wegwerkzaamheden zijn schijtirritant, maar je kunt er ten minste nog langs - en dat 'we' het hier gewoon ook gelijk 9 dagen lang compleet dichtgooien, waarbij de andere wegen het al niet kunnen opvangen. Dan denk ik als leek; gooi de helft van de rijbanen dicht, en/of doe het 's nachts ofzo......

En ik stel voor dat iedereen die niet PER SE op locatie moet zijn - zeg maar een groot deel van NL bleek daar deze crisis toch wel onder te vallen - gewoon even van de rijbaan optyft. Danku. :+
Ik heb nog nooit iemand enthousiast gehoord over de Duitse manier. :D Doe mij maar even alles dicht, het volledige stuk meteen aanpakken. En ook fijn, als er wegwerkzaamheden zijn, dan zijn ze ook echt aan het werk. Dat vind ik dan in landen als Italië altijd zo mooi. Hele stukken wegwerkzaamheden, maar vervolgens zie je gewoon helemaal niemand aan het werk.
pi_201511050
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 14:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier voor de deur, 4 weken pokkeherrie om de weg zo aan te passen dat ze niet meer (moet ik nog zien) met 110 km over een 50 km weg rijden. En een busbaan maken zodat die kan doorrijden wanneer er (weer) een infarct is.
Alleen, oeps, we willen 1 km verderop ook iets aan de weg doen. Volgend jaar gaan we de boel weer openbreken om de busbaan te maken en zorgen dat ze niet zo hard kunnen rijden.
B moest laatst in jouw stad zijn. Ik vroeg hem of hij op mooie plekken was geweest. Z'n antwoord was "het was één grote bouwput". :')
pi_201511054
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 14:28 schreef Tele6 het volgende:

[..]
_O- dure manier om gelijk te krijgen _O-
Er zijn wel oplossingen omheen hoor, alleen die vragen ook investeringen. En vooral totaal ander gedrag van eindgebruikers (samenwerken in 1 document, in plaats van ieder een eigen homedirectory met daarin ieder een eigen kopie van 1 document en dat dan aan elkaar rondsturen en rondsturen en rondsturen via de mail).

En dat nieuwe gedrag werkt dan op de nieuw te maken documenten, maar daarmee kun je niet rucksichtlos ieders homedrive weggooien, daar zit een mix van individueel en groepswerk in, in diverse stadia, met kladjes en commentaren en en en..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201511061
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 14:30 schreef Tele6 het volgende:

[..]
B moest laatst in jouw stad zijn. Ik vroeg hem of hij op mooie plekken was geweest. Z'n antwoord was "het was één grote bouwput". :')
Dan moet je m de volgende keer toch even langs de dierentuin sturen, dan heeft ie iig 2km echt mooie weg.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201511069
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 14:29 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit iemand enthousiast gehoord over de Duitse manier. :D Doe mij maar even alles dicht, het volledige stuk meteen aanpakken. En ook fijn, als er wegwerkzaamheden zijn, dan zijn ze ook echt aan het werk. Dat vind ik dan in landen als Italië altijd zo mooi. Hele stukken wegwerkzaamheden, maar vervolgens zie je gewoon helemaal niemand aan het werk.
Nou, ik ben er niet denderend blij mee, maar ik denk dat ik de komende 9 dagen nog harder sta te vloeken als ik naar mijn werk moet. Dat gaat echt gedonder geven op de A2, en de A27 is ook niet echt een betere optie.
En het is bijna altijd al druk op de A2 (en de A59, maar die komt pas later) dus... ik heb gewoon niet zo veel zin om een uur eerder op te moeten staan. Ik ben al geen ochtendmens :+
pi_201511077
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 september 2021 14:31 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Nou, ik ben er niet denderend blij mee, maar ik denk dat ik de komende 9 dagen nog harder sta te vloeken als ik naar mijn werk moet. Dat gaat echt gedonder geven op de A2, en de A27 is ook niet echt een betere optie.
En het is bijna altijd al druk op de A2 (en de A59, maar die komt pas later) dus... ik heb gewoon niet zo veel zin om een uur eerder op te moeten staan. Ik ben al geen ochtendmens :+
Oprolmatrasje en een lege pringlesbus in de auto *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201511088
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 14:30 schreef Tele6 het volgende:

[..]
B moest laatst in jouw stad zijn. Ik vroeg hem of hij op mooie plekken was geweest. Z'n antwoord was "het was één grote bouwput". :')
Ja het is echt enorm ellendig de afgelopen jaren. En ik heb het idee dat ze sommige dingen na 2 jaar opnieuw doen. Of iets dan niet goed was, stuk is gegaan of ze vergeten zijn dat iets aangepast is weet ik niet. Maar heel raar
We have far more in common than that which devides us..
pi_201511098
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 14:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Oprolmatrasje en een lege pringlesbus in de auto *O*
Nou, dan slaap ik wel op de bank in de kantine. Daar hebben we ook gewoon een wc, keuken en een douche :P
pi_201511099
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 14:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Oprolmatrasje en een lege pringlesbus in de auto *O*
Was het niet eens een Fok-dame die op de ring Luik zo moest plassen dat ze een struik achter de vangrail spotte, daar hurkte en het toen ging rijden (waarop de bestuurder dus ook zich onder druk voelde te gaan rijden) en ze 100en meters moest rennen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zaterdag 25 september 2021 @ 14:39:36 #258
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201511154
Ik was net niet, maar heb wel twee keer in de middenberm bij De Panne staan pissen. Daar stonden we een uur of 4 stil...

Waren net aanslagen geweest in Parijs en Frankrijk had bedacht grenscontroles te gaan uitvoeren.

De hele file, die na de laatste afrit in België begon, werd niet op de radio genoemd.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201511255
Ik was het ook niet, al klinkt het erg als iets wat mij zou overkomen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201511349
We have far more in common than that which devides us..
pi_201511409
Nee fucking Stef Blok gaan we de oorlog mee winnen :') FFS.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201511481
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 14:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee fucking Stef Blok gaan we de oorlog mee winnen :') FFS.
Dat schiet ook niet op nee. Maar wanneer is iemand voor het laatst echt ontslagen. Ik kan het niet terugvinden
We have far more in common than that which devides us..
pi_201511575
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 14:19 schreef z80 het volgende:

[..]
Dat Duitse systeem wil je NIET. die gekke doen er jaren over een paar km.
in Nederland heb je even last maar dan is het klaar.
Dit wilde ik zeggen. En in Duitsland werken ze zeker niet 's nachts en/of op zondag.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201511760
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 14:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat schiet ook niet op nee. Maar wanneer is iemand voor het laatst echt ontslagen. Ik kan het niet terugvinden
Normaal is een motie van wantrouwen/afkeuren dan ook reden genoeg om op te stappen, maar the times they are a-changing :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201511816
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 15:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Normaal is een motie van wantrouwen/afkeuren dan ook reden genoeg om op te stappen, maar the times they are a-changing :')
https://twitter.com/ZihniOzdil/status/1441750340118876162?s=20
We have far more in common than that which devides us..
pi_201511923
quote:
Dit komt niet heel erg onverwacht _O- Ik dacht vanmorgen al: wat een dom mens.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201511974
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 15:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dit komt niet heel erg onverwacht _O- Ik dacht vanmorgen al: wat een dom mens.
OVer Rutte?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201512024
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 15:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

OVer Rutte?
Nee, die Keijzer. Doet er verder niet toe wat haar mening is, je kan namelijk gewoon niet op die manier (in de media!) tegen het beleid van je partij of (demissionair) regering in gaan. Dat doe je achter de schermen, niet er voor. Zo schop je het draagvlak voor maatregelen nog verder onderuit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201512049
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 14:27 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik had afgelopen jaren een "geen Azure" beleid. Er is nu een nieuwe architect.
Deze week kwamen de eerste facturen. En kwam er direct een financieel verantwoordelijke z'n excuses maken, hij snapte nu waarom "geen Azure" mijn richting was...
Wat is je bezwaar tegen Azure als ik vragen mag? Afgezien van de totale afhankelijkheid van een internet-verbinding :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201512079
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 15:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nee, die Keijzer. Doet er verder niet toe wat haar mening is, je kan namelijk gewoon niet op die manier (in de media!) tegen het beleid van je partij of (demissionair) regering in gaan. Dat doe je achter de schermen, niet er voor. Zo schop je het draagvlak voor maatregelen nog verder onderuit.
Tjaa deeels eens... aan de andere kant vind ik het ook lastig dat ze blijkbaar zomaar kunnen zeggen "andere mening? Daar is de deur!"

Ongeacht wat ik inhoudelijk van haar uitspraken vind.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201512099
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 15:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

Tjaa deeels eens... aan de andere kant vind ik het ook lastig dat ze blijkbaar zomaar kunnen zeggen "andere mening? Daar is de deur!"

Ongeacht wat ik inhoudelijk van haar uitspraken vind.
Nee nee, je mag best een andere mening hebben. Alleen niet in het openbaar. Als je aan zo'n overlegtafel zegt dat je het er niet mee eens bent word je heus niet ontslagen. Maar als je partij instemt met dit beleid en vervolgens ga je als individu tegen de pers een heel ander verhaal ophangen dan is dat wel een probleem.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201512119
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 15:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nee nee, je mag best een andere mening hebben. Alleen niet in het openbaar. Als je aan zo'n overlegtafel zegt dat je het er niet mee eens bent word je heus niet ontslagen. Maar als je partij instemt met dit beleid en vervolgens ga je als individu tegen de pers een heel ander verhaal ophangen dan is dat wel een probleem.
Een omtzigtje pullen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201512127
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 15:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nee nee, je mag best een andere mening hebben. Alleen niet in het openbaar. Als je aan zo'n overlegtafel zegt dat je het er niet mee eens bent word je heus niet ontslagen. Maar als je partij instemt met dit beleid en vervolgens ga je als individu tegen de pers een heel ander verhaal ophangen dan is dat wel een probleem.
En dan moet je ook, als je er niet mee kunt leven, de eer aan jezelf houden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201512159
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 15:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

Een omtzigtje pullen?
De volgende 1-zetel fractie? :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201512185
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 15:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]
De volgende 1-zetel fractie? :+
Of gewoon samen gaan werken met Omzigt :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201512205
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 15:25 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Wat is je bezwaar tegen Azure als ik vragen mag? Afgezien van de totale afhankelijkheid van een internet-verbinding :P
De kostprijs per Tb voor de volumes data die men er naatoe slingert, de kostprijs van CPU en memory capaciteit als je over bepaalde grenzen heengaat, de totale afhankelijkheid van een enorm licentiepakket zodra gebruikers het gebruik gaan omarmen, en netto nauwelijks enige functionaliteitswinst voor ons type gebruik anders dan "thuis kan ik dat ook dus waarom hier niet", geen hogere beschikbaarheid, veel duurdere beheerders, inhuur van kwalitatief goede kennis is duur en maakt je afhankelijk van partijen, lullig gezegd kost die inhuur ook (te) schaarse parkeercapaciteit en zo kan ik nog even doorgaan.

75% van de core systemen kan ik on prem gewoon goedkoper en efficienter beschikbaar maken, ook BI maakt al een terugdraaiende beweging (PowerBI alleen nog als een Excel+ ), en niet te vergeten de briefings met de CTSO en de CISO zijn veel eenvoudiger...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201512298
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 15:35 schreef fietsie het volgende:

[..]
De kostprijs per Tb voor de volumes data die men er naatoe slingert, de kostprijs van CPU en memory capaciteit als je over bepaalde grenzen heengaat, de totale afhankelijkheid van een enorm licentiepakket zodra gebruikers het gebruik gaan omarmen, en netto nauwelijks enige functionaliteitswinst voor ons type gebruik anders dan "thuis kan ik dat ook dus waarom hier niet", geen hogere beschikbaarheid, veel duurdere beheerders, inhuur van kwalitatief goede kennis is duur en maakt je afhankelijk van partijen, lullig gezegd kost die inhuur ook (te) schaarse parkeercapaciteit en zo kan ik nog even doorgaan.

75% van de core systemen kan ik on prem gewoon goedkoper en efficienter beschikbaar maken, ook BI maakt al een terugdraaiende beweging (PowerBI alleen nog als een Excel+ ), en niet te vergeten de briefings met de CTSO en de CISO zijn veel eenvoudiger...
Ik kan me wel vinden in je punten. In ons geval denk ik dat we aanzienlijk minder data verwerken en dat het voor ons veel goedkoper en efficienter is om archiefdata op deze manier beschikbaar te houden. Qua BI zijn wij wel verder. PowerBI is geen Excel+ meer :D En ik denk dat met het ingebruik nemen van Azure voor BI doeleinden we echt wel mooie stappen gaan maken. Je wordt ook wel redelijk die kant op gedrukt door Microsoft want alle benodidgde on-prem producten voor BI en integraties lijken toch voorzichtig uitgefaseerd te worden de komende jaren.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201512314
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 15:41 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Ik kan me wel vinden in je punten. In ons geval denk ik dat we aanzienlijk minder data verwerken en dat het voor ons veel goedkoper en efficienter is om archiefdata op deze manier beschikbaar te houden. Qua BI zijn wij wel verder. PowerBI is geen Excel+ meer :D En ik denk dat met het ingebruik nemen van Azure voor BI doeleinden we echt wel mooie stappen gaan maken. Je wordt ook wel redelijk die kant op gedrukt door Microsoft want alle benodidgde on-prem producten voor BI en integraties lijken toch voorzichtig uitgefaseerd te worden de komende jaren.
Ja en daarom PowerBI eruit :) En de (IBM, fixed fee, based) BI tools van onze EPD en ERP leveranciers inzetten. Waarin veel meer functies zitten dan PowerBI heeft.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201512360
Och jee, ons @Candaasje is niet menselijk meer :o Nou ja, ik hou ook heel veel van dieren, dus komt goed O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201512470
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 15:45 schreef Isabeau het volgende:
Och jee, ons @:Candaasje is niet menselijk meer :o Nou ja, ik hou ook heel veel van dieren, dus komt goed O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D

Nou, ik zal dan maar vast kijken welk kenneltje ik fijn vind om in te liggen, mocht ik ziek worden _O-
pi_201512543
Politie Arnhem kan weer bonnen uitschrijven. Komt een bruiloftstoet langs. Zo'n 40 auto's waar er 3 door groen reden. En ze gaan nu richting de singels waar het druk is. Oa (al hoop ik dat ze weg zijn) met een koerdische betoging.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201513192
Dat helpt toch niet, een paar bonnetjes. Maar ja er zullen wel regeltjes bestaan die echt leerzaam ingrijpen onmogelijk maken
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 september 2021 @ 16:45:41 #283
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201513295
Zo richting Bloesdorp.
Broertje is jarig geweest en heeft gekozen voor Bartje Bloesdaal :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator zaterdag 25 september 2021 @ 17:39:30 #284
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201514014
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 15:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Politie Arnhem kan weer bonnen uitschrijven. Komt een bruiloftstoet langs. Zo'n 40 auto's waar er 3 door groen reden. En ze gaan nu richting de singels waar het druk is. Oa (al hoop ik dat ze weg zijn) met een koerdische betoging.
Dat is koeltoer. ^O^
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201514349
quote:
13s.gif Op zaterdag 25 september 2021 17:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat is koeltoer. ^O^
T is me laatst uitgelegd wat er achter zit, maar vond het zo'n stomme reden dat ik die weer ben vergeten. In de verte zou het vergelijkbaar kunnen zijn met een vrijgezellenfeest.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201514644
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 september 2021 16:45 schreef borisz het volgende:
Zo richting Bloesdorp.
Broertje is jarig geweest en heeft gekozen voor Bartje Bloesdaal :+
*Zwaait

Zit je mooi bij de duinen. Goed weer dus op 't terras zeker? Veel Plezier!
pi_201515343
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 11:08 schreef Blues het volgende:

[..]
Heb jij een rok aan :o :o
Jurkje. Best een korte:


En dank voor alle woltips! Ik trek dat niet hoor, qua idee, iets alleen luchten na het dragen. WASSEN wil ik :') En @AnneX het jurkje van @sigme is niet het soort jurkje waar een hemdje onder kan ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_201515373
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 18:57 schreef minilot het volgende:

Jurkje.

En dank voor alle woltips! Ik trek dat niet hoor, qua idee, iets alleen luchten na het dragen. WASSEN wil ik :') En @:AnneX het jurkje van @:Sigme is niet het soort jurkje waar een hemdje onder kan ;)
Ik zou ook wassen :+

Zeg, hoe was de coronacheckchaos in de Efteling?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201515399
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 18:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik zou ook wassen :+

Zeg, hoe was de coronacheckchaos in de Efteling?
Beveiligers bij elk restaurant! :o
Let me see you stripped down to the bone
pi_201515409
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 19:00 schreef minilot het volgende:

Beveiligers bij elk restaurant! :o
Jeetje :o Zo niet des Eftelings, eerlijk gezegd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201515455
Hadden ze geen themisch kostuum?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201515459
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 19:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Jeetje :o Zo niet des Eftelings, eerlijk gezegd.
Zal ook alleen de eerste dagen zijn denk ik, even kijken hoe het gaat :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_201515465
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 19:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hadden ze geen themisch kostuum?
Nee, expliciet niet :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_201515565
En heb je veel weerstand tegen de maatregelen gezien, of viel het mee?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator zaterdag 25 september 2021 @ 19:15:16 #295
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201515624
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 18:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
T is me laatst uitgelegd wat er achter zit, maar vond het zo'n stomme reden dat ik die weer ben vergeten. In de verte zou het vergelijkbaar kunnen zijn met een vrijgezellenfeest.
Aha.
Beide zijn belachelijk natuurlijk, maar bij het ene maakt de bruidegom zichzelf -al dan niet gedwongen- belachelijk en het andere brengt de verkeersveiligheid in gevaar. En bij de een wil nog wel eens een agent sneuvelen
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201515747
De jongens die ik sprak hadden het ook over een soort "nu kan het nog". Maar zij zeiden ook allemaal, "zo raar als die turken, dat doen wij niet, dan ben je zo je rijbewijs kwijt"
Syrische insteek is wat anders volgens mij. Zo'n auto (die huren ze) kunnen ze zich nooit veroorloven, want vrouwlief is eigenaar van het gezinsbudget (volgens mijn vrienden). Dus nu op 1 dag "deftig" rondrijden
Maar goed, ik snap sowieso zo'n bruiloft niet. Geloof niet dat ik ooit zoveel vragen gesteld heb en met zoveel verbazing heb geluisterd.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201515764
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 18:57 schreef minilot het volgende:

[..]
Jurkje. Best een korte:
[ afbeelding ]

En dank voor alle woltips! Ik trek dat niet hoor, qua idee, iets alleen luchten na het dragen. WASSEN wil ik :') En @:AnneX het jurkje van @:Sigme is niet het soort jurkje waar een hemdje onder kan ;)
Misschien dat 'stomen' in de badkamer terwijl je doucht ook al een beetje kan helpen? Dat is een wat zachtere behandeling dan de wasmachine.

Ik weet via een ex van mijn zusje die helemaal in de jeans zat, dat dit vaak wordt gedaan bij die broeken. Die schijn je namelijk eigenlijk ook niet vaak te 'mogen' wassen. (Ik was mijn jeans wel regelmatig, want ik geef daar allemaal niet zoveel om, en anders vind ik het toch muf ruiken. Maar met wollen kleding kan ik me voorstellen dat het wel écht harder slijt als je het te vaak wast)
pi_201515804
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 19:23 schreef Kaatje1 het volgende:
De jongens die ik sprak hadden het ook over een soort "nu kan het nog". Maar zij zeiden ook allemaal, "zo raar als die turken, dat doen wij niet, dan ben je zo je rijbewijs kwijt"
Syrische insteek is wat anders volgens mij. Zo'n auto (die huren ze) kunnen ze zich nooit veroorloven, want vrouwlief is eigenaar van het gezinsbudget (volgens mijn vrienden). Dus nu op 1 dag "deftig" rondrijden
Maar goed, ik snap sowieso zo'n bruiloft niet. Geloof niet dat ik ooit zoveel vragen gesteld heb en met zoveel verbazing heb geluisterd.
Ik ben nooit op een Syrische bruiloft geweest. Wel op een van een gereformeerd stel. Niet bij de plechtigheid in de kerk zelf, daarover hoorde ik enkel vooraf de zorgen van de bruid. Maar wel het 'feest'. Daar had ik ook wel veel vragen bij. :D

Maar goed, ik ben sowieso niet zo van het concept trouwen. Dus dan heb je al snel vragen natuurlijk.
pi_201515973
Wat ik er nu van weet is dat de bruidegom alles, maar dan ook alles moet betalen. De trouwjurk, kleding voor de moeder/zussen en soms ook vriendinnen. De feestzaal, het eten, de auto's de bloemen. Maar ook de sieraden die zij moet krijgen (da's een soort bruidsschat die zij kan verkopen mochten ze uit elkaar gaan). Maar mee feesten in de zaal mag niet, want het is een vrouwenfeest. Er is ook wel een mannenfeest, maar de knul die een paar maanden geleden trouwde had daar geen geld voor. Maar wel, omdat zij het wilde, een nieuwe inrichting, nieuwe keuken, bad en ook de laatste (niet de 13) Iphone. Vrouwen zijn echt prinsesjes en niet op een leuke manier. En hij heeft denk ik overal geld geleend, doet een HBO opleiding, maar in het weekend werkt hij 2 late diensten als orderpicker (levert goed geld op)

Dit gaat over de trouwdag
Er zijn mensen die nog slechter zijn in plannen dan ik, zoals mijn vriend Hasan
ANWAR BURGERT IN
Sommige van mijn landgenoten zijn nog slechter in plannen en organiseren dan ik zelf. Zoals mijn vriend Hasan. Twee weken geleden was zijn bruiloft. Twee dagen voor de bruiloft dacht hij nog na of hij een feest zou geven.

Hij is in Syrië opgegroeid op een plek waar de bruiloftsfeesten altijd gescheiden zijn. Dus hij besloot dat ook hier in Nederland het vrouwenfeest apart moest. Mijn vriend Ahmad en ik probeerden hem te overtuigen een gezamenlijk feest te geven.

Haar gelukkig zien, was voor hem genoeg

,,Het is toch goed voor de vrijgezelle mannen en vrouwen om elkaar te ontmoeten”, zeiden we. Ik dacht hierbij ook aan mijn eigen belangen. ,,En wij zullen echt niet naar je vrouw kijken”, zeiden we. Hij begon te lachen, maar bleef koppig. Nee is nee.

We mochten mee de bruid ophalen, om haar naar haar eigen feest te brengen. We zeurden nog even of we mee naar binnen mochten, maar het mocht niet. We bleven buiten op straat, vijf uur lang. Wij, de mannen, hadden geen eigen feest, want dat had Hasan niet geregeld. Niet alleen omdat hij niet goed is in plannen, maar ook omdat het geld kost. Als hij zijn vrouw een eigen feest kon geven, was het voor hem goed.

Het was moeilijk voor hem, toen we daar op straat stonden. Hij miste zijn moeder naast hem, en zijn vader. Zij zijn nog in Syrië. Wij als vrienden deden ons best om hem het gevoel te geven dat hij niets miste.

Het was een prachtige dag om onze vriend te zien trouwen. Ondanks zijn slechte organisatietalent had hij voor zijn vrouw alles geregeld. Haar gelukkig zien, was voor hem genoeg.

Voor mij was het een les. Als je voor jezelf niets plant en organiseert, sta je op je eigen bruiloft de hele dag op straat te wachten. Ik ben wel goed in taken verdelen, dus als ik ga trouwen mogen jullie de auto versieren, het feest opzetten en de gasten uitnodigen. Dan spaar ik mijn energie voor de huwelijksnacht.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201515976
De film / musical Cats staat hier op (Amazon Prime). Weird. Zo niet mijn smaak.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201516039
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat ik er nu van weet is dat de bruidegom alles, maar dan ook alles moet betalen. De trouwjurk, kleding voor de moeder/zussen en soms ook vriendinnen. De feestzaal, het eten, de auto's de bloemen. Maar ook de sieraden die zij moet krijgen (da's een soort bruidsschat die zij kan verkopen mochten ze uit elkaar gaan). Maar mee feesten in de zaal mag niet, want het is een vrouwenfeest. Er is ook wel een mannenfeest, maar de knul die een paar maanden geleden trouwde had daar geen geld voor. Maar wel, omdat zij het wilde, een nieuwe inrichting, nieuwe keuken, bad en ook de laatste (niet de 13) Iphone. Vrouwen zijn echt prinsesjes en niet op een leuke manier. En hij heeft denk ik overal geld geleend, doet een HBO opleiding, maar in het weekend werkt hij 2 late diensten als orderpicker (levert goed geld op)

Dit gaat over de trouwdag
Er zijn mensen die nog slechter zijn in plannen dan ik, zoals mijn vriend Hasan
ANWAR BURGERT IN
Sommige van mijn landgenoten zijn nog slechter in plannen en organiseren dan ik zelf. Zoals mijn vriend Hasan. Twee weken geleden was zijn bruiloft. Twee dagen voor de bruiloft dacht hij nog na of hij een feest zou geven.

Hij is in Syrië opgegroeid op een plek waar de bruiloftsfeesten altijd gescheiden zijn. Dus hij besloot dat ook hier in Nederland het vrouwenfeest apart moest. Mijn vriend Ahmad en ik probeerden hem te overtuigen een gezamenlijk feest te geven.

Haar gelukkig zien, was voor hem genoeg

,,Het is toch goed voor de vrijgezelle mannen en vrouwen om elkaar te ontmoeten”, zeiden we. Ik dacht hierbij ook aan mijn eigen belangen. ,,En wij zullen echt niet naar je vrouw kijken”, zeiden we. Hij begon te lachen, maar bleef koppig. Nee is nee.

We mochten mee de bruid ophalen, om haar naar haar eigen feest te brengen. We zeurden nog even of we mee naar binnen mochten, maar het mocht niet. We bleven buiten op straat, vijf uur lang. Wij, de mannen, hadden geen eigen feest, want dat had Hasan niet geregeld. Niet alleen omdat hij niet goed is in plannen, maar ook omdat het geld kost. Als hij zijn vrouw een eigen feest kon geven, was het voor hem goed.

Het was moeilijk voor hem, toen we daar op straat stonden. Hij miste zijn moeder naast hem, en zijn vader. Zij zijn nog in Syrië. Wij als vrienden deden ons best om hem het gevoel te geven dat hij niets miste.

Het was een prachtige dag om onze vriend te zien trouwen. Ondanks zijn slechte organisatietalent had hij voor zijn vrouw alles geregeld. Haar gelukkig zien, was voor hem genoeg.

Voor mij was het een les. Als je voor jezelf niets plant en organiseert, sta je op je eigen bruiloft de hele dag op straat te wachten. Ik ben wel goed in taken verdelen, dus als ik ga trouwen mogen jullie de auto versieren, het feest opzetten en de gasten uitnodigen. Dan spaar ik mijn energie voor de huwelijksnacht.
Klinkt afschuwelijk wel ja.

Maar goed, in een stuk of 15 stukjes horen dat de bruid altijd 1x per maand (gniffel gniffel) zo onuitstaanbaar is....dat was ook wel tenenkrommend.
(Maar geen gedoe over geld gelukkig. Het was juist verder heel sober).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')