Ik vind het sowieso een bizar verhaal allemaal, al die lui in je ruimte, zo snel ook. Ik geloof dat ik in mijn eerste maand van een aantal mensen een bericht heb gehad met de uitdrukkelijke boodschap dat ik NIET NIET NIET hoefde te reageren en er is in mijn hele lange ziekteperiode geen enkele collega hier thuis geweest. Ik heb na tig maanden wel met een enkeling uit geluncht, maar dichterbij kwam dat niet. Met mijn teamleider hield ik alleen telefonisch contact. Prima dichtbij genoeg.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:09 schreef Blues het volgende: Tx DP. Bot = direct = duidelijk = beter
![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:22 schreef minilot het volgende:
Ik hou zo van botheid!Zo zalig duidelijk
Ik kan het me prima voorstellen @:Blues, dat je niet op die lui in je huis zit te wachten, hoe goedbedoeld en lief van hun kant het ook is
Aanname dat het één het ander uitsluitquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
KUN JE NIET BETER KANKER BIJ VROUWEN GAAN GENEZEN
quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Aanname dat het één het ander uitsluit
Voor straf ongevraagde foto's van kind (en J.) van deze weekquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]![]()
Heel goed, oplossingsgericht, puntJe m'excuse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Voor straf ongevraagde foto's van kind (en J.) van deze weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Slankie
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ennuuuh, om met Jason Isbell te spreken... je hebt hem nog niet gevraagd of ie has considered the prospect of living alone?quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Hij gaat morgenvroeg naar Flevoland voor https://mudmasters.nl/![]()
Woah! Respect qua afwasquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:39 schreef Lonaa het volgende:
Enorme mealprep is af voor vandaag. Het moet alleen nog in porties in de vriezer. Zelfs de afwas is gedaan
Voor 6 personen nasi, mijn banh xeo lunch, 4 porties hot bunny sauce en de voorbereidingen voor vanavond.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Woah! Respect qua afwasJij volwassene!
![]()
Wat heb je allemaal gemaakt?
Ik trek singer-songwriters nietquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ennuuuh, om met Jason Isbell te spreken... je hebt hem nog niet gevraagd of ie has considered the prospect of living alone?
Oeeee, de pittigekonijnsaus! Krijg jij thuis afdoende waardering voor je smakelijke gekook?quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Voor 6 personen nasi, mijn banh xeo lunch, 4 porties hot bunny sauce en de voorbereidingen voor vanavond.
Morgen nog 2 pompoenen roosteren en vietnamees stoofvlees aanzetten.
Maar blijft een hilarische zinquote:
CUL is verantwoordelijk voor het stukgaan van een schouder!quote:
Zeker.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Oeeee, de pittigekonijnsaus! Krijg jij thuis afdoende waardering voor je smakelijke gekook?
Ze waren ook wel voorzichtig met zinnetjes 'als het niet gaat of je wil t niet zeggen hoor' maar dat is nou juist ook 1 vd struikelblokken van mij, dat ik eerst eens eerlijker naar mezelf moet worden en dan met wat tijd om erover nadenken dat ook duidelijk communidinges. En ja nu hebben ze wel een hele duidelijke grens van mij te pakken.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:25 schreef Tele6 het volgende:
En ook he, bloes,
Als ik jouw collega was en dacht "goh, hoe zou het met haar gaan, laat ik eens kijken of ik op ziekenbezoek kan komen" en na wat heen en weer geapp kom ik langs, jij doet erg je best om het gezellig te maken en ik heb niet door hoezeer het je belast...
Dan was het toch ook voor mij als collega fijner geweest om gewoon te weten dat je het niet zag zitten? Ik zou me behoorlijk rot voelen als ik met al m'n goede bedoelingen over jouw grenzen heen gegaan was omdat ik ze niet wist.
(Grenzen aangeven is ook niet bepaald mijn sterkste kant, en dit "omkeren" is voor mij een van de sterkste redenen om er iets aan te doen en beter te worden in nee zeggen. Want ik vind het zelf verschrikkelijk als ik iets doe en later blijkt dat het over iemands grens heen ging maar diegene durfde/wilde het niet zeggen.)
Klinkt leuk en lekker!!quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:27 schreef minilot het volgende:
Oh, en in other news, het zal onze oldskool feministe @:AnneX behagen dat ik per begin volgend jaar inderdaad weer ga werken en het heeft er alle schijn van dat dat wel eens bij de plaatselijke ijssalon/chocolaterie/Turkse lunchroom zou kunnen wezen. RIP zichtbare buikspieren, zullen we maar zeggenWel très CUL natuurlijk
En ja, er is daar ruimte voor een meet. Theoretisch.
![]()
ik vind dat ook maar een vreemd iets. Ik zou juist heel veel afstand houden van een collega met burn-out. Laat ze maar terug komen als ze er weer klaar voor zijn. Het zijn collega's, geen vrienden.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:24 schreef minilot het volgende:
J. is nou sinds halverwege de zomer aan het burnouten en zijn werkgenoten zijn zeer terughoudend in überhaupt online contact opnemen - bizar idee dat in een andere bedrijfscultuur zoals die van @:Blues het niet ongewoon is dat een reeks van collega's bij je thuis op de bank met koffie komen vragen hoe het ermee gaat
Lekker! Ik ben eveneens aan de poets, met een playlist van dingen die ik over een paar maanden op een festival moet gaan zienquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:08 schreef Blues het volgende:
[..]
Verder huiskamer poetsen met plaatjesoudemeuk
Ik zou graag met mensen zoals jij werken!quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:35 schreef sigme het volgende:
Oh, en even inhaken voordat ik aan de voerlijst begin; ik heb na twintig jaar werkervaring mijn communicatie dermate onder de knie dat ik nu 'direct' heet te zijn in plaats van 'bot'.
Ik heb dat wel eens onder de loep genomen, want ik ben bij uitstek NIET direct, maar mijn zeer indirecte opmerkingen zijn altijd bijzonder begrijpelijk voor mijn collega's, dus hoewel ik het niet direct noem, komt het wel direct aan. Aangezien ik daarbij gewoonlijk ook groot gelijk heb, maakt dat het lastig om de vervelende dingen die ik zeer indirect toch op tafel gooi te negeren en dat vinden sommigen mensen confronterend.
Sommige anderen vinden mij een bijzonder grappige standupcomedian, helaas zijn die in de minderheid en gnuiven ze in stilte.
Yupquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ah ja, het stand-up comedian effect ken ik ook
In de brugklas was ik geloof ik vnl grappig om maar niet gepest te wordenquote:
Ik was vooral lollig dwars door het pesten heen. Pluishaar, hazentanden, dikke jampotbril en anderhalf jaar jonger dan de rest: aan dat pesten viel natuurlijk voor geen meter te ontkomenquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
In de brugklas was ik geloof ik vnl grappig om maar niet gepest te worden
Eens met Braam!quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]dat is wel heel positief gedacht
Ooohquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik was vooral lollig dwars door het pesten heen. Pluishaar, hazentanden, dikke jampotbril en anderhalf jaar jonger dan de rest: aan dat pesten viel natuurlijk voor geen meter te ontkomen
Ik heb mn sarcasme deels omgebogen naar verwondering uitspreken. Dat wordt beter verteerdquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:50 schreef Myraela het volgende:
Ik ben direct, totdat het daadwerkelijk belangrijk is. Al merk ik wel dat ik steeds mondiger begin te worden in de grotere en 'belangrijkere' overleggen.
Verder ben ik vooral heel sarcastisch. En dat pikt niet iedereen even goed op, zeker nu vanuit huis.
Mwah, ik had er wel begrip voor hoor. Toen alquote:
Dat laatste is ook wel bekend. Maar dan is het het handigst om 1 iemand (vaak de direct leidinggevende) contactpersoon te laten zijn of, in overleg met de zieke, iemand anders. Dat kan ook de bedrijfsarts, bedrijfsverpleegkundige of zo zijn. Hangt natuurlijk ook erg af wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef Myraela het volgende:
Ik zou al niet zitten te wachten op allemaal appjes, laat staan op bezoekjes. Hoe lief ze het ook bedoelen allemaal. Of het moeten collega's zijn die ondertussen zulke goede vrienden zijn geworden dat ik er normaal ook privé mee af zou spreken.
Maar aan de andere kant ook wel eens collega's horen klagen dat er te weinig naar ze om werd gekeken tijdens hun ziekteverlof. Dus misschien zijn er mensen die er juist wel op zitten te wachten.
Proost!quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:55 schreef minilot het volgende:
Ik ga maar eens barbecueën met de schoonfamilie. Zij die gaan bieren groeten u!
Heb je een beetje een rustig weekend?quote:
Ik heb weer een waterdichte douche, in principe zou ik het hele weekend rustig kunnen doen, wat dat betreft.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je een beetje een rustig weekend?
Ik zag daar iemand haar kat voor in een handdoek rollen... is dat wat?quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:05 schreef Lonaa het volgende:
Oh god.
Abby niest weer, ging 2 weken goed na de laatste pil AB. Dus om er niet gelijk weer heftige AB in te joepsen, heb ik nu neusdruppels meegekregen. Dat vond ik al wel optimistisch, mijn kat neusdruppelen.
Moet ik, per neusgat 2 tot 4 druppels. 6 KEER PER DAG VOOR 10 DAGEN!!!
[ afbeelding ]
Ik wist zo niet wat ik van die film moest vinden.....ergens een docu maar toch eigenlijk ook niet. Het voelde heel ongemakkelijk (wat niet perse slecht is).quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:01 schreef Blues het volgende:
Als jullie in de gelegenheid zijn, kijk dan The mole agent.
Die mole is echt
https://www.2doc.nl/docum(...)/the-mole-agent.html
Succesquote:Op vrijdag 24 september 2021 16:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb weer een waterdichte douche, in principe zou ik het hele weekend rustig kunnen doen, wat dat betreft.
Maar misschien dat ik de douchekop (met alles waar ie aan hangt) nog wil vervangen, als ik wat kan vinden wat voldoet aan de wensen (wat op t moment nog niet lukt)
Ja, dat kan. Maar dan nog is het wel een uitdaging.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zag daar iemand haar kat voor in een handdoek rollen... is dat wat?
De reden dat we zondag vrij gepland hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2021 16:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Dit weekend staat voor ons in het het kader van het WK wielrennen. Letterlijk, want we zitten zo ongeveer opgesloten. De school is dicht vandaag want de meesters en juffen konden niet meer toekomen (let op, ik ben aan het inburgeren). De Duutser was net met de kinderen kijken, en daarna hebben we nog een keer op TV gekeken of ze te zien waren (hele kleine stipjes).
Nog 2 dagen te gaan....
De qua specs en uitvoering gewenste set is van een bedrijf in Rosmalen, maar een aantal factoren maken dat ik de site data niet echt geloof..quote:
Ow stom.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
De qua specs en uitvoering gewenste set is van een bedrijf in Rosmalen, maar een aantal factoren maken dat ik de site data niet echt geloof..
En dat is me toch te ver om ff langs de showroom te rijden.
Stamp of approval.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:27 schreef minilot het volgende:
Oh, en in other news, het zal onze oldskool feministe @:AnneX behagen dat ik per begin volgend jaar inderdaad weer ga werken en het heeft er alle schijn van dat dat wel eens bij de plaatselijke ijssalon/chocolaterie/Turkse lunchroom zou kunnen wezen. RIP zichtbare buikspieren, zullen we maar zeggenWel très CUL natuurlijk
![]()
Ik moest echt heel, heel hard lachen. Weer.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
KUN JE NIET BETER KANKER BIJ VROUWEN GAAN GENEZEN
quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:40 schreef Lonaa het volgende:
@:Blues schouder gaat al wel beter hoorWaar het nou precies van komt blijft de vraag (ik verdenk schrobben bij LS + intensief split jerks oefenen) maar er zit vooruitgang in
Oh wauw, dat is wel euh, interessant. Vorig jaar zou hier de Vuelta langs het huis komen maar corona dus dat ging niet door.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Dit weekend staat voor ons in het het kader van het WK wielrennen. Letterlijk, want we zitten zo ongeveer opgesloten. De school is dicht vandaag want de meesters en juffen konden niet meer toekomen (let op, ik ben aan het inburgeren). De Duutser was net met de kinderen kijken, en daarna hebben we nog een keer op TV gekeken of ze te zien waren (hele kleine stipjes).
Nog 2 dagen te gaan....
Ik ga zondag een survivalrun lopenquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Hij gaat morgenvroeg naar Flevoland voor https://mudmasters.nl/![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:27 schreef minilot het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik ook. Maar door zijn eerlijkheid en hoe hij zich manifesteert in dat zorgcentrum is hij de held van deze docu.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik wist zo niet wat ik van die film moest vinden.....ergens een docu maar toch eigenlijk ook niet. Het voelde heel ongemakkelijk (wat niet perse slecht is).
quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kennen jullie van die fluitende mannen? Die bij alles wat ze doen fluiten zonder de hoge toon? Ze zijn altijd 70+ en dus man.
Wat is dat toch? Is dat een generatieding? Gaat de mannelijke mond dat doen op een bepaalde leeftijd?
Ik was net in de Aldi en daar waren maar liefst twee van dat soort kerels hun ding aan het doen. Ik vind het altijd al irritant maar ik had een migraine op de planning staan voor later in de middag en die kerels vervroegden de boel dus mooi met enkele uren met hun idiote gedrag. En er was ook nog iemand die liep te sloffenZe bleven me ook steeds achtervolgen.
Toekomenquote:Op vrijdag 24 september 2021 16:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Nog 2 dagen te gaan....
Ja, maar ik kreeg wel een beetje het gevoel dat hij (en ook eigenlijk de anderen in het zorgcentrum) gebruikt werd.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Had ik ook. Maar door zijn eerlijkheid en hoe hij zich manifesteert in dat zorgcentrum is hij de held van deze docu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen weet ik dus niet meer of het ‘tantes’ is of ‘tante’s’.
Verwarrend hoor: wanneer gebruikt men ‘onze’ of ‘ons’. (Heeft blijkbaar ook met lidwoord te maken het of de)
quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:27 schreef AnneX het volgende:
Ow, in de spoiler wat voorbeelden van Nederlands voor nieuwkomers.
Nederlands. Nieuwkomers. Logisch hoor.Het zijn veel tantes en het is tante's boekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen weet ik dus niet meer of het ‘tantes’ is of ‘tante’s’.
Verwarrend hoor: wanneer gebruikt men ‘onze’ of ‘ons’. (Heeft blijkbaar ook met lidwoord te maken het of de)We have far more in common than that which devides us..
Aha…tuurlijk 🤪quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het zijn veel tantes en het is tante's boek
Dat wel, maar de knieen vonden het wat minder.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Aha…tuurlijk 🤪
Wat zwaar om met de fiets te moeten zeulen! Wel extra cal’s verbruikt.
Een heel weekend, jeetje. Dat is een weekendje bankhangen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Nog 2 dagen te gaan....
quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Och jongens, kom toch allemaal in de WW
De pikante knoflooksaus van de sambalman is een feestje
2 ongerelateerde opmerkingenquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Och jongens, kom toch allemaal in de WW
Ja mn gedroogde salem was nu op, dus daar moet ik nu ook even voor naar het vriezervakquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:34 schreef Myraela het volgende:
Die vriezerzakken met citroengras enzo zijn wel echt ideaal om te hebben liggen. Ik heb ook nog limoenblad en salamblad liggen. Dat had ik nodig voor een workshop lemper maken. Misschien nog eens recepten opzoeken waar ik dat voor kan gebruiken.
Citroengras gooi ik in zo'n beetje elke curry of rendang. Geen idee of het hoort, maar ik vind het lekker.
Dat dien ze netjes in Rotterdam ja. Toen de Dance Parade nog gehouden werd, liepen we altijd bij de laatste kar want die had de beste muziek. Dan werden we altijd achtervolgd door de Rotebquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een heel weekend, jeetje. Dat is een weekendje bankhangen.
Wij hadden wel altijd de Rotterdamse marathon en een keer de tour de france waardoor we ons huis niet uit konden. Maar dat ruimde ze wel altijd heel netjes direct als ze voorbij waren weer op.
Alle publieke services in Rotterdam hollen in razend tempo achteruit, vraag me af of het nog zo is als er weer dingen kunnen. Aan de andere kant hoop ik misschien dat ze geen vergunningen afgeven als ze dit niet kunnen garanderen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat dien ze netjes in Rotterdam ja. Toen de Dance Parade nog gehouden werd, liepen we altijd bij de laatste want die had de beste muziek. Dan werden we altijd achtervolgd door de Roteb
quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het zijn veel tantes en het is tante's boek
Weer wat geleerd. Dat heb ik dus altijd verkeerd gedaanquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:52 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
Waar is @:lienekien als je haar nodig hebt![]()
Nee, het is niet tante's boek. Als het tante S is zou je nog tante S' boek eruit kunnen persen, strikt genomen.
Het zijn veel tantes en het is tantes boek. Was het boek van Anna, dan was het Anna's boek. Want dat is een enkele a op het end die als een lange a wordt uitgespreken dus Annas boek geeft uitspraakproblemen.
https://onzetaal.nl/taaladvies/bezits-s-algemene-regels
Ook bevroren kopen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat doen jullie met verse kruiden vs ingevroren kruiden. Heb nu een kilozak laos en een kilozak citroengras in de vriezer liggen voor hetzelfde geld als 4 stengels of een klein frommeltje versIk hou dr van
Nu is het voor saoto, dus het luistert niet allemaal supernauw waar je je bouillonblokjes precies mee opleukt, maar ben toch wel benieuwd.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:52 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
Waar is @:lienekien als je haar nodig hebt![]()
Nee, het is niet tante's boek. Als het tante S is zou je nog tante S' boek eruit kunnen persen, strikt genomen.
Het zijn veel tantes en het is tantes boek. Was het boek van Anna, dan was het Anna's boek. Want dat is een enkele a op het end die als een lange a wordt uitgespreken dus Annas boek geeft uitspraakproblemen.
https://onzetaal.nl/taaladvies/bezits-s-algemene-regels
Ha, dit zijn de betere berichten!quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:59 schreef Sarabi het volgende:
Het kan zijn dat het de 2 biertjes op een bijna nuchtere maag zijnmaar jongens wat is het leven mooi
Dit is trouwens Fiets zijn schuld, die zei dat ik ook eens in de SC moest posten als ik aangeschoten was.
quote:
Nee joh. Ons vermaak is veel belangrijker.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]![]()
Morgen alleen vroeg op om te gaan bezorgen dus nu maar iets eten en verder rustig aan met het bier.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:59 schreef Sarabi het volgende:
Het kan zijn dat het de 2 biertjes op een bijna nuchtere maag zijnmaar jongens wat is het leven mooi
Dit is trouwens Fiets zijn schuld, die zei dat ik ook eens in de SC moest posten als ik aangeschoten was.
Oh zo'n ervaring heb ik nu ook, ik heb sinds een week een nieuw zadel. Een koninklijk zadel mag ik wel zeggen, voor mijn derrière. Helaas staat de fiets even bij de fietsenmaker dus moeten mijn billen even wachten tot ze weer verwend worden.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:47 schreef minilot het volgende:
Over Fiets gesproken, de tweedehands fiets die hij me aanraadde is echt tha bomb en ik wil er elke dag wel opMijn billen weten niet wat ze overkomt!
Nee, het zadel is juist het enige waarvan ik denk: dat kan wel anders.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh zo'n ervaring heb ik nu ook, ik heb sinds een week een nieuw zadel. Een koninklijk zadel mag ik wel zeggen, voor mijn derrière. Helaas staat de fiets even bij de fietsenmaker dus moeten mijn billen even wachten tot ze weer verwend worden.
Is het bij jou ook het zadel dat 't 'm doet?
Ja, daar merk je dus eigenlijk niet zo veel van. Serieusquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:55 schreef minilot het volgende:
Maar hoe gaat het nu dan met één nier, Isa?![]()
Dat klinkt best gaaf!quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:04 schreef gcjoel het volgende:
In Spanje!![]()
En cul gerelateerd, net de eerste lokale chips op. Gebakken ei smaak. En je verwacht het niet maar het smaakt echt naar het wit van een iets te hard gebakken ei.
Die wil ik ook!quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:04 schreef gcjoel het volgende:
In Spanje!![]()
En cul gerelateerd, net de eerste lokale chips op. Gebakken ei smaak. En je verwacht het niet maar het smaakt echt naar het wit van een iets te hard gebakken ei.
Ja snotver, ik kannie slapen als ik nieuwsgierig naar iets ben!quote:
Vanavond aangekomen en dat was al warm dus denk bloedheet ja.quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die wil ik ook!En is het daar nog lekker warm, in Spanje? Waar ergens in Spanje?
Ooh, ik ging als kind en pre-puber nogal eens in die hoek op vakantie!quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vanavond aangekomen en dat was al warm dus denk bloedheet ja.
Bij alicante, Costa blanca.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:11 schreef gcjoel het volgende:
Vanavond aangekomen en dat was al warm dus denk bloedheet ja.
Bij alicante, Costa blanca.
Leuk! Fijne vak!quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:04 schreef gcjoel het volgende:
In Spanje!![]()
Wolprogramma met wol wasmiddel. Geen idee of dat middel echt anders is, maar heb een aantal wollen truien en dat gaat goed. Voor de prijs van één trui koop je wel een paar flessen speciaal middel. Als het al duurder is dan gewoon middel.quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:04 schreef minilot het volgende:
@:Sigme Hoe was jij je wollen kleding eigenlijk?#noob
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Weekend![]()
Kermis![]()
Gratis kaartjes voor dingen![]()
Uitslapen
Wat een feest!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En succes!
Let me see you stripped down to the bone
Ik lees een onschuldige gast?quote:Op vrijdag 24 september 2021 23:15 schreef derLudolf het volgende:
Kijk naar Jinek,ik dacht dat er een militair aan tafel zat. Blijkbaar een of andere DJ. Snap niet dat een eindredacteur dat toe staat eigenlijk.
Whoppa! Lekker bezigquote:Op zaterdag 25 september 2021 00:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb Sarabibier![]()
En knappe niet-jonge vent (M. vanaf nu want dit is zo lang typen) kwam even hier thuis, was leuk, er is getongd, naar de club geweest nog toen de wedstrijd al bijna klaar was, daar beetje stiekem handjes vastgehouden en aan elkaars been gezeten tijdens het praten enzo, best lang gezeten, leuk gepraat, naar huis gefietst, hij vroeg me mee maar ik wilde dat (nog) niet en hij reageerde daar prima op en nog even ouderwets staan tongen waar hij rechts moest en ik rechtdoor. Net nog even geappt en nu is het bedtijd. Was leuk
Zo min mogelijk: eerste poging tot opfrissen altijd door lekker uit te hangen. Dat doet het héél lang goed genoeg, wol is verbazend zelfreinigend.quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:04 schreef minilot het volgende:
@:Sigme Hoe was jij je wollen kleding eigenlijk?#noob
Klinkt als een goede avondquote:Op zaterdag 25 september 2021 00:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb Sarabibier![]()
En knappe niet-jonge vent (M. vanaf nu want dit is zo lang typen) kwam even hier thuis, was leuk, er is getongd, naar de club geweest nog toen de wedstrijd al bijna klaar was, daar beetje stiekem handjes vastgehouden en aan elkaars been gezeten tijdens het praten enzo, best lang gezeten, leuk gepraat, naar huis gefietst, hij vroeg me mee maar ik wilde dat (nog) niet en hij reageerde daar prima op en nog even ouderwets staan tongen waar hij rechts moest en ik rechtdoor. Net nog even geappt en nu is het bedtijd. Was leuk
Ik was iterate tevreden over mijn uitslaap tot kwart voor 8.quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vilten![]()
Maar niet voor wol was
Uitslaap stuk
Tbf, lijkt jouw baan -onder normale omstandigheden- me nog net iets chiller dan WWquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook bevroren kopen.
En de WW lijkt me heerlijk mopje.
quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tbf, lijkt jouw baan -onder normale omstandigheden- me nog net iets chiller dan WW
Ken me voorstellen dat voor jou inkomen zonder wat voor verplichting dan ook een uitkomst zou zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
![]()
True true.
Wat zijn normale omstandigheden? Ik vind het nu met alle corona nog leuker dan eerder hoor
Misschien kunnen ze met elkaar worstelen in alleen een strakke speedo en dat dan filmen voor de sculsc?quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:42 schreef Candaasje het volgende:
Vriend is net zoals mini's J ook naar Flevoland om door de bagger te worstelen. Ik ga straks toch nog even richting Veghel, zien wat het nieuwbouwproject daar is. We zijn er eigenlijk al wel over uit dat we toch liever boven de rivieren blijven, maar goed, misschien is dit project precies wat we zoeken qua huis en ligt het ook zo mooi dat we ons achteraf voor ons hoofd slaan als we toch niet even de brochure ophalen.
Ik baal nog steeds van Amerongen. Dat was namelijk wat we zochten. Verdikkie.
@:vlindertje89 dit leest echt weg als een sappige bouquet reeks
Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik precies van het idee van mijn vriend in een strakke speedo vindquote:Op zaterdag 25 september 2021 08:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze met elkaar worstelen in alleen een strakke speedo en dat dan filmen voor de sculsc?
Vraagges?
Gaat ook niet om jou he.quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:54 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik precies van het idee van mijn vriend in een strakke speedo vind![]()
![]()
Wat zij zegt Candaasje!quote:
Tut tut tut, DP en ik zijn er 2. Das niet meteen heel de SC.quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:57 schreef Candaasje het volgende:
Ik zou het prima vinden als mijn vriend eens met een andere dame zou viespeuken (al dan niet in de modder), maar om nou heel de CULSC erbij te betrekken..dat gaat dan wel weer gelijk vrij ver
Jaa klopt, zo fijnquote:Op vrijdag 24 september 2021 23:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijne vakantie @:gcjoel, zie jij nu voor het eerst in tijden je zus?
Lekker weekend Cat!
Oef, neusdruppels bij een kat. Da’s een uitdaging
Wat zij zegt Candaasje!quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Tut tut tut, DP en ik zijn er 2. Das niet meteen heel de SC.
Ok ok, dat is waar. Ik zal hem appen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Tut tut tut, DP en ik zijn er 2. Das niet meteen heel de SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |