Als je er rustig voor gaat zitten dan komen ze zo binnen. Zie heel veel bekenden van vroeger langskomen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:46 schreef Danny het volgende:
@:flugeltje @:calvobbes @:angelic1 @:driekoplopers @:qyroz @:re @:SignOTheTimes @:zworld @:kissinggirl @:muus @:gr8w8 @:mrsubtle @:triplem @:erodome @:seborik
er vallen steeds meer namen m'n hoofd in. bizar.
Soms nog in bepaalde topics of onder een andere nickname. Niet zo gek, veel waren er rond 1999-2002 actief en toen was privacy en herkenbaarheid een veel minder belangrijk iets. Mensen postten gerust hun woonadres hier in die tijd.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:49 schreef yvonne het volgende:
Toch zijn er een heel stel wel actief, in mindere mate, maar wel nog op FOK!
had ik al genoemdquote:
/oudquote:
Foto's van meetings, idd je adres, alles gooide, of liever gezegd, alles kon je neergooien.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:52 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Soms nog in bepaalde topics of onder een andere nickname. Niet zo gek, veel waren er rond 1999-2002 actief en toen was privacy en herkenbaarheid een veel minder belangrijk iets. Mensen postten gerust hun woonadres hier in die tijd.
serieus?quote:Op zondag 26 september 2021 12:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Die post weer gezellig mee onder een andere naam
@iroQuai ja, kan ik me z'n UI nog van herinneren., Mellowdy kende iedereen toch wel DeWaasheid ken ik wel van naam, katje zegt me niks.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:57 schreef GereDathan het volgende:
Wie herinnert zich @:iroQuai @:jory @:-Mellowdy- @:DeWaasheid @:katje
1 iemand wel in ieder geval: @:Parodiuz kent zeker weten 2 mensen uit het rijtje. En is zelf ook nog actief volgens mij hier.
Ja was geen enkel probleem. Iedereen wist wie je was en waar je was. Vroeger dacht ik er zelf ook nooit over na, 1 groot feest.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Foto's van meetings, idd je adres, alles gooide, of liever gezegd, alles kon je neergooien.
@katje was barvrouw. @iroQuai kwam vaak in die bar, met zijn geweldige blokjeshaar (roze/groen geblokt). @Aneurysm liep daar ook veel rond, ook zo gek als een bos uien.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
@:iroQuai ja, kan ik me z'n UI nog van herinneren., Mellowdy kende iedereen toch wel DeWaasheid ken ik wel van naam, katje zegt me niks.
Thx!quote:@:PaRoDiUzZ zo doet ie het wel.
Was idd nooit een probleem. Tegenwoordig doen mensen daar wat moeilijker over als het niet om hun eigen social media gaat waar letterlijk alles op gedeeld wordt. Foto's, locaties, werkgever, je hele familie en vriendenkring etc. Mensen delen nog steeds alles, maar omdat ze het op hun eigen social doen voelt dat veiliger ofzo.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:00 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ja was geen enkel probleem. Iedereen wist wie je was en waar je was. Vroeger dacht ik er zelf ook nooit over na, 1 groot feest.
Gegarandeerd dat we hier mensen hebben genoemd die overleden zijn. Van het overgrote deel krijg je niets mee als ze overleden zijn helaas. Jaren terug was dat wel anders, toen kende iedereen-iedereen. Maar nu weet de partner al vaak niet eens dat iemand actief was op FOK! en meldt dus ook geen overlijden, of heeft daar geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:09 schreef Danny het volgende:
@:dirkh @:chanty @:kozzmic @:ziggyziggyziggy @:rickmans @:quietguy @:klonk @:monopoly @:brandx
ik hoop overigens dat ik geen mensen genoemd heb die zijn overleden, hoewel die ook gemist worden
Het is iets makkelijker af te schermen op de meeste socials. En het voelt ook, onterecht, alsof je meer controle hebt. Als je kijkt naar FOK! (of soortgelijke sites) met slechts een handvol beheerders dan voelt het toch een beetje alsof die zo alles van je kunnen oplepelen. Facebook (om maar een voorbeeld te geven) is zo groot dat je niet interessant bent, en je kan (in ieder geval zichtbaar) makkelijk dingen verwijderen die je gepost hebt.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Was idd nooit een probleem. Tegenwoordig doen mensen daar wat moeilijker over als het niet om hun eigen social media gaat waar letterlijk alles op gedeeld wordt. Foto's, locaties, werkgever, je hele familie en vriendenkring etc. Mensen delen nog steeds alles, maar omdat ze het op hun eigen social doen voelt dat veiliger ofzo.
Charlotte nogwat.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:19 schreef PzKpfw het volgende:
Die blonde met die beste tetten. Postte hier een jaar of twee geleden nog vrij actief maar heb d'r hier nu al minstens een jaar niet meer gezien.
Ik vind het wel fijn dat ze genoemd worden, wordt er toch weer even aan ze gedacht.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:12 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Gegarandeerd dat we hier mensen hebben genoemd die overleden zijn. Van het overgrote deel krijg je niets mee als ze overleden zijn helaas. Jaren terug was dat wel anders, toen kende iedereen-iedereen. Maar nu weet de partner al vaak niet eens dat iemand actief was op FOK! en meldt dus ook geen overlijden, of heeft daar geen behoefte aan.
Het hoort helaas bij het leven, maar dat maakt het gemis niet minder
Veel verder dan je mailadres komen we niet hoorquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:16 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het is iets makkelijker af te schermen op de meeste socials. En het voelt ook, onterecht, alsof je meer controle hebt. Als je kijkt naar FOK! (of soortgelijke sites) met slechts een handvol beheerders dan voelt het toch een beetje alsof die zo alles van je kunnen oplepelen.
Ja, dat merk ik aan veel meer dingen. In 1999 begonnen we met halfnaakte (en naakte) wijven in de layout(!). Nu zou dat echt niet meer kunnen (en dus doen we die nu in de vrijmibabes op de fp )quote:Mis het wel die oude tijd van ons kent ons. Maar ach, dat is iets van vroeger. We worden oud Danny
Dat is een ding wat zeker isquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn dat ze genoemd worden, wordt er toch weer even aan ze gedacht.
In mijn geval is er wel iets meer te vinden, puur op basis van vroegere posts. Die zijn nu voor de meeste users / mods niet meer zichtbaar maar voor admins wel.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:41 schreef Danny het volgende:
[..]
Veel verder dan je mailadres komen we niet hoor
(en zelfs dat is tegenwoordig voor bv moderators al niet meer zichtbaar)
[..]
Dat waren toch prachtige tijden. Ik kan wel meer tieten opnoemen die hier vroeger opstonden. Een deel ervan is banwaardigquote:Ja, dat merk ik aan veel meer dingen. In 1999 begonnen we met halfnaakte (en naakte) wijven in de layout(!). Nu zou dat echt niet meer kunnen (en dus doen we die nu in de vrijmibabes op de fp )
@Monopoly is er nog wel, hetzij onder een andere naam.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:09 schreef Danny het volgende:
@:dirkh @:chanty @:kozzmic @:ziggyziggyziggy @:rickmans @:quietguy @:klonk @:monopoly @:brandx
ik hoop overigens dat ik geen mensen genoemd heb die zijn overleden, hoewel die ook gemist worden
Zo nu en dan ben ik nog wel eens actief ja.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:57 schreef GereDathan het volgende:
Wie herinnert zich @:iroQuai @:jory @:-Mellowdy- @:DeWaasheid @:katje
1 iemand wel in ieder geval: @:Parodiuz kent zeker weten 2 mensen uit het rijtje. En is zelf ook nog actief volgens mij hier.
Was je nog maar modje hequote:Op dinsdag 28 september 2021 16:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zo nu en dan ben ik nog wel eens actief ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |