Wat jammerquote:Op donderdag 23 september 2021 15:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Lenny is sinds gisteren in oorlog met andere mods. Weet ook niet waarom hee
quote:Op donderdag 23 september 2021 14:48 schreef Coco het volgende:
Walgelijk, ons bedrijf viert 5 oktober 'diversity day'
Fijn.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:07 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nou dat is dus duidelijk. Er komen geen kinderen.
Misschien is zn verkering uitquote:Op donderdag 23 september 2021 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat jammer
Je post door het slotje heen maat
Ik heb het al intern met mijn team besproken.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Trek je dan ook je mond open of doe je dat alleen op FOK! ?
Moeten zij wetenquote:Op donderdag 23 september 2021 14:48 schreef Coco het volgende:
Walgelijk, ons bedrijf viert 5 oktober 'diversity day'
Vetquote:Op donderdag 23 september 2021 15:20 schreef Coco het volgende:
Godverdomme nu begint mijn teamgenoot ook over F1 in Sochi
Zeg maar 'Het gaat misschien regenen he'quote:Op donderdag 23 september 2021 15:20 schreef Coco het volgende:
Godverdomme nu begint mijn teamgenoot ook over F1 in Sochi
Dit had ik niet per se hoeven zienquote:Op donderdag 23 september 2021 15:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan maar zonder zo te zien
[ afbeelding ]
Heel. Erg. Woest.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Matige TT 3/10
Slechte OP 1/10
Debiele TS 0/10
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:
Ja leuk, en dan noemen we het de scrummiedag.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zullen we op Fok! een diversity day doen?
Nee wacht, slecht plan.
Maar hij is mod.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nu @:kingroland weg is heb ik in principe ruimte vrij op de blokkeerlijst, en @:chevycaprice gedraagt zich echt als een walgelijke kleuter hier.
Misschien een idee.
Hahaquote:Op donderdag 23 september 2021 15:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
Das wel een leuk idee, want sinds de coronapas voelt Scrummie zich ook als een achtergestelde minderheid dus dan mag hij eindelijk meedoenquote:Op donderdag 23 september 2021 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja leuk, en dan noemen we het de scrummiedag.
Sorry, ben te belangrijkquote:
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 23 september 2021 15:44 schreef GGMM het volgende:
Vanavond een Nintendo Direct. Daar gaan ze de plannen voor de rest van het jaar bekend maken dus hopelijk wat toffe games
Leuk zeg, ik zal het even doorgeven aan mijn neefjes.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:44 schreef GGMM het volgende:
Vanavond een Nintendo Direct. Daar gaan ze de plannen voor de rest van het jaar bekend maken dus hopelijk wat toffe games
Weet dat dit niemand boeit, maar het is niet zo dat jullie verhalen nou zoveel interessanter zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |