abonnement Unibet Coolblue
pi_201481336
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201481346
Goedemorgen

Lekker aan het haken. Alle dingen gedaan die moeten. Nu haken en een pyjamadag. Morgen dierentuin
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201482035
Boven heb ik enkelglas. De gordijnen dicht gedaan ivm de tocht. Ze bewegen gewoon mee met elke windstoot
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201485140
Weer een snipperdagje gehad vandaag. Ik ben met een vriendin naar het museum De Kantfabriek in Horst geweest. Ik was er nog nooit geweest. De wisseltentoonstelling van quilts van over de hele wereld loopt dit weekend af en die wilde ik nog per sé zien.

Het is een erg leuk museum en de quilttentoonstelling was heel erg leerzaam en inspirerend. Ik heb daar dingen gezien die ik zelf ook wel eens op een proefquiltje wil proberen.
pi_201495324
Veel plezier in de dierentuin vandaag, CotS!

Quilts O+ Mooi dat je met inspiratie dan zo'n museum verlaat.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201497340
Dierentuin, wat leuk! Ik geniet daar ook altijd zo van als uitje. O+ Welke dierentuin ben je naar toe, CotS?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_201498199
:W ik was jullie kwijt, vast per ongeluk op de ontvolgknop gedrukt
pi_201498306
Dat heb ik ook weleens, alleen volg ik dan opeens topics waar ik niks mee wil. Vaak klik ik ook per ongeluk op de thumbs-up. In POL of NWS ook bij posts waar ik het helemaal niet mee eens ben.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201498316
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201498765
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 14:59 schreef Sumppi het volgende:
Dat heb ik ook weleens, alleen volg ik dan opeens topics waar ik niks mee wil. Vaak klik ik ook per ongeluk op de thumbs-up. In POL of NWS ook bij posts waar ik het helemaal niet mee eens ben.
Yep herkenbaar :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:00 schreef Sumppi het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb ik helemaal niet bij stil gestaan -O-
pi_201499359
Het was wel door mijn hoofd geschoten, maar gister was het toch confronterend en triest om mee te maken.

Van stichting Lezen en Schrijven over laaggeletterdheid:

In Nederland hebben 2,5 miljoen mensen van 16 jaar en ouder moeite met lezen, schrijven en/of rekenen. Dat is 18% van alle mensen in Nederland. Dus ongeveer 1 op de 6 mensen!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201499492
En nu, weekend! Vriendje van zoon is opgehaald, kinderen gamen en het is hier rustig. Morgen ga ik na zwemles naar de bibliotheek voor De VoorleesExpress, maar verder hoef ik helemaal niks.

Eten bestellen *O* Filmavond *O* Chillen *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201499924
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 16:16 schreef Sumppi het volgende:
Het was wel door mijn hoofd geschoten, maar gister was het toch confronterend en triest om mee te maken.

Van stichting Lezen en Schrijven over laaggeletterdheid:

In Nederland hebben 2,5 miljoen mensen van 16 jaar en ouder moeite met lezen, schrijven en/of rekenen. Dat is 18% van alle mensen in Nederland. Dus ongeveer 1 op de 6 mensen!
Jeetje, dat is veel.. Welk niveau lezen telt dan als moeite met lezen Avi 5 en lager ofzo? Of nee.. gaat natuurlijk niet over technisch, maar over begrijpend lezen..
pi_201500273
Het gaat om functionele laaggeletterdheid. :Y Mensen die laaggeletterd zijn kunnen wel lezen, schrijven en/ of rekenen, maar niet goed genoeg om volledig mee te draaien in de maatschappij.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201509047
Ik mag vanmiddag weer voor een coronatest. Het zal wel weer gewoon een verkoudheid zijn, maar nu valt op dat ik niks meer ruik. Mandarijnen niet, koffie niet, niks. Misschien is dat met verkoudheden vaak zo, maar nu opeens valt het op.

Wel een heel weekend vrij zo. :P Wat zijn jullie plannen dit weekend?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201511000
Vanmiddag beetje knutselen, vanavond op bezoek bij vrienden en morgen spelletjesdag en pizza, ook met vrienden.
pi_201513973
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 11:39 schreef Sumppi het volgende:
Ik mag vanmiddag weer voor een coronatest. Het zal wel weer gewoon een verkoudheid zijn, maar nu valt op dat ik niks meer ruik. Mandarijnen niet, koffie niet, niks. Misschien is dat met verkoudheden vaak zo, maar nu opeens valt het op.

Wel een heel weekend vrij zo. :P Wat zijn jullie plannen dit weekend?
Hopeloos is het een gewone verkoudheid.

We hebben de afgelopen dag veel mensen gezien en ook wat in cafés gedronken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus de hypochonder in mijn voelt nu ook allerlei verkoudheidsymptomen.

Onze plannen waren gisterenavond en vandaag bier bezorgen en morgen veel sport op tv kijken :)
pi_201514201
Ik had niet gedacht dat je al handen zou schudden. :D Ik hou het nog bij een halve zwaai. Je hebt vast niks opgepikt, die kans lijkt me nu zo klein.

Voor de test was ik de enige bezoeker. :o Een grote hal en ik mocht gelijk doorlopen naar een klein verlicht hokje helemaal achteraan. Je kon mijn voetstappen zelfs horen galmen. Volgens mij was het bij 'testen voor toegang' wel druk.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 14:25 schreef Morri2 het volgende:
Vanmiddag beetje knutselen, vanavond op bezoek bij vrienden en morgen spelletjesdag en pizza, ook met vrienden.
Leuke plannen. Wat knutsel je? Welke spellen spelen jullie?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201514697
Ik had het ook niet verwacht. Maar de situaties deden zich voor en het voelde goed.

Goed teken dat het rustig was denk ik :)
pi_201514876
Ben zo moe van de dierentuin. Al was de dag alle energie waard. Echt heel leuk gehad.

Vandaag geslapen en op de bank gezeten ;) straks even een stukje haken of kleuren denk ik
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201521328
Even een uurtje kleuren voor het slapen gaan en bij het opstaan. Heerlijk

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201521336
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 17:53 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Leuke plannen. Wat knutsel je? Welke spellen spelen jullie?
Ik heb wat kaartendoosjes in elkaar geknutseld. Nu ik de snijplotter heb, gaat dat ook lekker makkelijk. Een aantal bordspellen in mijn kast hebben kaarten die los in de doos liggen. Nu zit er een mooi 'custom' kaartendoosje omheen.

Geen idee wat we gaan spelen. Ligt aan de stemming.
pi_201521338
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 06:58 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Ik heb wat kaartendoosjes in elkaar geknutseld. Nu ik de snijplotter heb, gaat dat ook lekker makkelijk. Een aantal bordspellen in mijn kast hebben kaarten die los in de doos liggen. Nu zit er een mooi 'custom' kaartendoosje omheen.

Geen idee wat we gaan spelen. Ligt aan de stemming.
Oke, waarschijnlijk het tijdstip. Alleen wat is een snijplopper? Gebruik je die bij spelletjes of...?

Sorry gewoon nieuwsgierig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201521340
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 17:53 schreef Sumppi het volgende:

Voor de test was ik de enige bezoeker. :o Een grote hal en ik mocht gelijk doorlopen naar een klein verlicht hokje helemaal achteraan. Je kon mijn voetstappen zelfs horen galmen. Volgens mij was het bij 'testen voor toegang' wel druk.

Wat kwam er uit de test?

Ik ben nog nooit getest. Ik heb ook echt nog nooit aanleiding gehad; geen kuchje, hoestje, niesje of koorts.
pi_201521352
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 07:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oke, waarschijnlijk het tijdstip. Alleen wat is een snijplopper? Gebruik je die bij spelletjes of...?

Sorry gewoon nieuwsgierig
We zijn alletwee vroeg. In de zomer ben ik meestal erg vroeg wakker, ook in het weekend. Dit tijdstip is voor mij al 'uitslapen'.

Met een snijplotter kun je stof, papier, vinyl, en zelfs balsahout snijden. Je kunt er stickers mee maken, opdrukken voor t-shirt mee uitsnijden, quiltlapjes op maat snijden... En je kunt er ook pennen instoppen om er mee te tekenen.

Even een kort filmpje opgezocht:

Ik heb zelf de Brother Scan & Cut gekocht. Daarmee kun je ook tekeningen scannen en daarna uitsnijden.
pi_201521358
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 07:12 schreef Morri2 het volgende:

[..]
We zijn alletwee vroeg. In de zomer ben ik meestal erg vroeg wakker, ook in het weekend. Dit tijdstip is voor mij al 'uitslapen'.

Met een snijplotter kun je stof, papier, vinyl, en zelfs balsahout snijden. Je kunt er stickers mee maken, opdrukken voor t-shirt mee uitsnijden, quiltlapjes op maat snijden... En je kunt er ook pennen instoppen om er mee te tekenen.

Even een kort filmpje opgezocht:

Ik heb zelf de Brother Scan & Cut gekocht. Daarmee kun je ook tekeningen scannen en daarna uitsnijden.
Ik sta altijd om zes uur op, alleen het klonk wel als een goed excuus ;)

Die dingen ken ik idd! Handig! Ik wist gewoon de naam niet
Dank je wel :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201521361
Negatief. De kinderen (vooral kleuter) pikken regelmatig wat op en steken mij dan weer aan.

Nooit geweten dat een snijplotter zoveel functies heeft. ^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201521366
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 07:14 schreef Sumppi het volgende:
Negatief. De kinderen (vooral kleuter) pikken regelmatig wat op en steken mij dan weer aan.

Nooit geweten dat een snijplotter zoveel functies heeft. ^O^
Super meid! Ik ben blij voor je
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201521370
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 07:14 schreef Sumppi het volgende:
Negatief. De kinderen (vooral kleuter) pikken regelmatig wat op en steken mij dan weer aan.

Nooit geweten dat een snijplotter zoveel functies heeft. ^O^
Ik ook niet. Ik had hem gekocht voor het snijden van quiltlapjes omdat ik niet zo handig ben met het rolmes. Ik kwam er gaandeweg achter dat er nog veel méér mee kon. Ik ben al helemaal los gegaan met dat ding :D

Ik zal wel eens wat foto's maken van de dingen die ik heb gemaakt.
pi_201521375
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 07:14 schreef Sumppi het volgende:
Negatief. De kinderen (vooral kleuter) pikken regelmatig wat op en steken mij dan weer aan.
Gelukkig maar!
pi_201521478
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 07:14 schreef Sumppi het volgende:
Negatief. De kinderen (vooral kleuter) pikken regelmatig wat op en steken mij dan weer aan.

Zo herkenbaar. Ik ben maar gestopt met bijhouden hoe vaak ik al zo'n teststraat heb gezien. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_201521554
Hier nog nooit een wattenstaafje in de neus gehad ;)

Lijkt me lastig met kinderen idd
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201521955
Fijn @Sumppi *O* en ja dat heb je met kinderen, zeker als ze weer naar school gaan.

Ik ben nog nooit getest, ben er daarom denk ik ook nog bang van :') lijkt me echt heel onaangenaam.
pi_201522550
Wat foto's van resultaten van de plotter.

Een geschenkdoosje. Mijn schoonmoeder gaat die vast herbruiken als ik haar die - met inhoud - geef.


Labels voor op opbergbakken.


En dan kaartendoosjes voor spellen. Bij dit spel heb ik ook doosjes voor de miniatuurtjes gemaakt. Ik heb de plotter ook tekst op het doosje laten schrijven met een gelpen.
pi_201522624
Ziet er erg professioneel uit!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201522757
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 10:12 schreef Morri2 het volgende:
Wat foto's van resultaten van de plotter.

Een geschenkdoosje. Mijn schoonmoeder gaat die vast herbruiken als ik haar die - met inhoud - geef.
[ afbeelding ]

Labels voor op opbergbakken.
[ afbeelding ]

En dan kaartendoosjes voor spellen. Bij dit spel heb ik ook doosjes voor de miniatuurtjes gemaakt. Ik heb de plotter ook tekst op het doosje laten schrijven met een gelpen.
[ afbeelding ]
Gaaf, zeker voor bordspellen is dat heel handig.
  zondag 26 september 2021 @ 11:24:58 #37
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_201523654
:W
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_201523795
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 10:12 schreef Morri2 het volgende:
Wat foto's van resultaten van de plotter.

Een geschenkdoosje. Mijn schoonmoeder gaat die vast herbruiken als ik haar die - met inhoud - geef.
[ afbeelding ]

Labels voor op opbergbakken.
[ afbeelding ]

En dan kaartendoosjes voor spellen. Bij dit spel heb ik ook doosjes voor de miniatuurtjes gemaakt. Ik heb de plotter ook tekst op het doosje laten schrijven met een gelpen.
[ afbeelding ]
Gaaf, die doosjes voor spellen. Ik heb het genoegen dat een van mijn goede vrienden een 3D printer heeft. Daarmee kun je ook toffe inserts maken.
pi_201523928
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 10:12 schreef Morri2 het volgende:
Wat foto's van resultaten van de plotter.

Een geschenkdoosje. Mijn schoonmoeder gaat die vast herbruiken als ik haar die - met inhoud - geef.
[ afbeelding ]

Labels voor op opbergbakken.
[ afbeelding ]

En dan kaartendoosjes voor spellen. Bij dit spel heb ik ook doosjes voor de miniatuurtjes gemaakt. Ik heb de plotter ook tekst op het doosje laten schrijven met een gelpen.
[ afbeelding ]
Oh shit, wat gaaf! Ik moet dit eigenlijk aan mijn man laten zien, maar dan weet ik zeker dat hij zegt dat er ook zo'n ding moet komen. En we hebben al zo'n groot wensenlijstje. :s)

Bedenk/ontwerp je die dingen ook zelf of heb je net als met 3D printers ontwerpen die je kan kopen/inladen?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_201531851
Hey die bui die nu overkomt was niet de afspraak }:| het badje staat nog te drogen buiten.....
pi_201532948
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 11:51 schreef Nanuke het volgende:

[..]
Oh shit, wat gaaf! Ik moet dit eigenlijk aan mijn man laten zien, maar dan weet ik zeker dat hij zegt dat er ook zo'n ding moet komen. En we hebben al zo'n groot wensenlijstje. :s)

Bedenk/ontwerp je die dingen ook zelf of heb je net als met 3D printers ontwerpen die je kan kopen/inladen?
Beiden. Er is een site waar je de maten van je doosje kunt opgeven, en die maakt er dan automatsich een bestand voor de plotter van. Je kunt een hoop gratis of betaald downloaden. Maar je kunt ook zelf dingen ontwerpen. De labels voor de opbergdozen heb ik bijvoorbeeld zelf ontworpen.
pi_201532952
quote:
7s.gif Op zondag 26 september 2021 11:39 schreef Serinde het volgende:

[..]
Gaaf, die doosjes voor spellen. Ik heb het genoegen dat een van mijn goede vrienden een 3D printer heeft. Daarmee kun je ook toffe inserts maken.
Een 3D printer staat ook nog op het verlanglijstje.
pi_201534142
Jullie kunnen uiteraard ook gewoon uitwisselen natuurlijk ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201534149
Hier druk aan het breien voor een vriendin.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201536113
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie kunnen uiteraard ook gewoon uitwisselen natuurlijk ;)
Dat zou kunnen, maar ik merk dat dat voor mij niet werkt. Ik heb zeker 3 vrienden die een 3D printer hebben. Op een of andere manier maak ik daar maar geen gebruik van. Waarschijnlijk omdat ik gewoon rustig een beetje wil pielen met zo'n ding. Als je bij vrienden op bezoek gaat, vervalt het al snel in koffie drinken en kletsen.

Ik ben net voor Corona lid geworden van een maker space, maar die was lange tijd dicht. Misschien dat ik het daar eens ga proberen. Ik vind het ook eigenlijk van de zotte dat ik al die apparaten zelf thuis moet hebben staan. Mijn naaimachines zijn een uitzondering, want daar zit ik gewoon erg veel achter.

[ Bericht 1% gewijzigd door Morri2 op 27-09-2021 06:08:33 ]
  maandag 27 september 2021 @ 06:37:49 #46
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_201536165
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 07:12 schreef Morri2 het volgende:

[..]
We zijn alletwee vroeg. In de zomer ben ik meestal erg vroeg wakker, ook in het weekend. Dit tijdstip is voor mij al 'uitslapen'.

Met een snijplotter kun je stof, papier, vinyl, en zelfs balsahout snijden. Je kunt er stickers mee maken, opdrukken voor t-shirt mee uitsnijden, quiltlapjes op maat snijden... En je kunt er ook pennen instoppen om er mee te tekenen.

Even een kort filmpje opgezocht:

Ik heb zelf de Brother Scan & Cut gekocht. Daarmee kun je ook tekeningen scannen en daarna uitsnijden.
He, die heb ik ook. :)
pi_201540172
:W

Met zo'n plotter kun je wel erg leuke dingen. ^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201541646
Het is opeens herfst geworden, lekker regen tegen het raam O+

Ondertussen ben ik dulce de leche aan het maken voor de koekjes morgen :9
pi_201541705
Nieuwe knutselclub. Super erg leuk en ik ben teveel gesloopt, maar dat was het waard. Vanaf volgende week dinsdag bijkomedag
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201542137
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 16:28 schreef Sarabi het volgende:
Het is opeens herfst geworden, lekker regen tegen het raam O+

Ondertussen ben ik dulce de leche aan het maken voor de koekjes morgen :9
Oehhh :9 Welke koekjes maak je daarbij?

Hier ook het herfstgevoel! Wij maakten vandaag een herfsttafel thuis.

quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 16:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nieuwe knutselclub. Super erg leuk en ik ben teveel gesloopt, maar dat was het waard. Vanaf volgende week dinsdag bijkomedag
Goed zeg! Wat was er zo leuk? *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201542158
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 17:08 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Oehhh :9 Welke koekjes maak je daarbij?

Hier ook het herfstgevoel! Wij maakten vandaag een herfsttafel thuis.
[..]
Goed zeg! Wat was er zo leuk? *O*
De mensen, de sfeer... Gewoon gezelligheid. Sinds de coronatijd ben ik gewend aan zeven van de zeven dagen alleen thuis te zijn (fact en zo nu en dan mijn moeder uitgezonderd). Dus dit doet me gewoon goed. Een clubje in de week is ruim voldoende :) Ben tevreden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201542433
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 17:08 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Oehhh :9 Welke koekjes maak je daarbij?

Hier ook het herfstgevoel! Wij maakten vandaag een herfsttafel thuis.
[..]
Goed zeg! Wat was er zo leuk? *O*
Alfajores, de Maxima koekjes :D

Fijn CotS!

Ik zit K2 zoekt K3 terug te kijken, denk niet dat het meer zo leuk wordt als de eerdere seizoenen. Kan ook aan het gebrek aan wijn liggen :')
pi_201542745
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 17:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
De mensen, de sfeer... Gewoon gezelligheid. Sinds de coronatijd ben ik gewend aan zeven van de zeven dagen alleen thuis te zijn (fact en zo nu en dan mijn moeder uitgezonderd). Dus dit doet me gewoon goed. Een clubje in de week is ruim voldoende :) Ben tevreden
Wat mooi dat je zo'n gezellige club hebt gevonden en je zo -vaker- onder de mensen komt. Soms is vooral het knutselen zelf leuk en de groep minder, vandaar mijn vraag. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201542800
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 17:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Alfajores, de Maxima koekjes :D

Fijn CotS!

Ik zit K2 zoekt K3 terug te kijken, denk niet dat het meer zo leuk wordt als de eerdere seizoenen. Kan ook aan het gebrek aan wijn liggen :')
Daar zou ik veel wijn voor nodig hebben. :+

Alfajores opgezocht. :9~
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201542810
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 18:18 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Wat mooi dat je zo'n gezellige club hebt gevonden en je zo -vaker- onder de mensen komt. Soms is vooral het knutselen zelf leuk en de groep minder, vandaar mijn vraag. :+
Snap ik hoor! Maar iedereen neemt eigen rommel mee. Dus ik zit te haken en breien

En mensen zien doet me goed
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201542816
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 17:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Alfajores, de Maxima koekjes :D

Fijn CotS!

Ik zit K2 zoekt K3 terug te kijken, denk niet dat het meer zo leuk wordt als de eerdere seizoenen. Kan ook aan het gebrek aan wijn liggen :')
Meot je dan niet je eigen bier erbij proberen ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201542954
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Snap ik hoor! Maar iedereen neemt eigen rommel mee. Dus ik zit te haken en breien

En mensen zien doet me goed
Een vriendin van me woont ook alleen en zij heeft hetzelfde. Voor mij geldt precies het tegengestelde.

Eerder was ik wel vaker alleen thuis overdag en 's avonds, omdat m'n man weg was voor werk (vaak ook naar het buitenland). Nu is hij altijd thuis en daarmee zijn zijn collega's ook elke werkdag hier te horen en zien. De kinderen zijn weken thuis geweest en zitten nu ook om de haverklap thuis met een snotneus en mensen willen weer allemaal in dezelfde weken afspreken. De kinderen spreken ook af en zo zijn er hier doordeweeks ook steeds ouders en kinderen over de vloer.

Ik twijfel al een tijdje of ik hier geen hulp bij moet zoeken. Ik ben het zoooo zat. Ik wil gewoon dolgraag alleen thuis zijn. :@

Over een paar weken gaat m'n man met de kinderen een hele dag naar een verjaardag en dan ga ik niet mee. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201545219
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 18:37 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Een vriendin van me woont ook alleen en zij heeft hetzelfde. Voor mij geldt precies het tegengestelde.

Eerder was ik wel vaker alleen thuis overdag en 's avonds, omdat m'n man weg was voor werk (vaak ook naar het buitenland). Nu is hij altijd thuis en daarmee zijn zijn collega's ook elke werkdag hier te horen en zien. De kinderen zijn weken thuis geweest en zitten nu ook om de haverklap thuis met een snotneus en mensen willen weer allemaal in dezelfde weken afspreken. De kinderen spreken ook af en zo zijn er hier doordeweeks ook steeds ouders en kinderen over de vloer.

Ik twijfel al een tijdje of ik hier geen hulp bij moet zoeken. Ik ben het zoooo zat. Ik wil gewoon dolgraag alleen thuis zijn. :@

Over een paar weken gaat m'n man met de kinderen een hele dag naar een verjaardag en dan ga ik niet mee. *O*
Oef dat is ook wel heel erg veel! Snap dat je daar hulp bij wil. Zo draai je ook gewoon stuk... Dikke knuffel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201547749
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 17:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Alfajores, de Maxima koekjes :D

Fijn CotS!

Ik zit K2 zoekt K3 terug te kijken, denk niet dat het meer zo leuk wordt als de eerdere seizoenen. Kan ook aan het gebrek aan wijn liggen :')
ZIggi die in de eerste aflevering meedeed woont hier.
Heb hem als klein kind vaak gezien. Soms staat hij hier in de stad te zingen
Op zich kan hij het best, maar hij is uitgegroeid tot een aandachtstrekker en dat is jammer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_201548639
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Meot je dan niet je eigen bier erbij proberen ;)
Kan :D maar niet op een maandag.

quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 18:37 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Een vriendin van me woont ook alleen en zij heeft hetzelfde. Voor mij geldt precies het tegengestelde.

Eerder was ik wel vaker alleen thuis overdag en 's avonds, omdat m'n man weg was voor werk (vaak ook naar het buitenland). Nu is hij altijd thuis en daarmee zijn zijn collega's ook elke werkdag hier te horen en zien. De kinderen zijn weken thuis geweest en zitten nu ook om de haverklap thuis met een snotneus en mensen willen weer allemaal in dezelfde weken afspreken. De kinderen spreken ook af en zo zijn er hier doordeweeks ook steeds ouders en kinderen over de vloer.

Ik twijfel al een tijdje of ik hier geen hulp bij moet zoeken. Ik ben het zoooo zat. Ik wil gewoon dolgraag alleen thuis zijn. :@

Over een paar weken gaat m'n man met de kinderen een hele dag naar een verjaardag en dan ga ik niet mee. *O*
Ik snap dat je weer even een dag voor jezelf wil :Y heerlijk is dat.
Is hier ook al weer ruim 1 jaar geleden, eind augustus is ie toen even naar een borrel geweest.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 05:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ZIggi die in de eerste aflevering meedeed woont hier.
Heb hem als klein kind vaak gezien. Soms staat hij hier in de stad te zingen
Op zich kan hij het best, maar hij is uitgegroeid tot een aandachtstrekker en dat is jammer
Hij is over the top maar kreeg eigenlijk wel kippenvel bij zijn optreden.
pi_201548783
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 18:37 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Ik twijfel al een tijdje of ik hier geen hulp bij moet zoeken. Ik ben het zoooo zat. Ik wil gewoon dolgraag alleen thuis zijn. :@

Ik snap dat best. Mijn man en ik werken allebei vanuit huis. Ook vķķr Corona al. We hebben vanaf het begin met elkaar afgesproken dat als het te veel wordt, dat we dan zorgen dat iemand een dagje of wat ergens anders heen gaat. Met al die Coronamaatregelen was dat niet makkelijk. We boffen. Mijn ouders hebben een bovenverdieping waar ze nauwelijks komen, en daar is een badkamer met toilet, een gastenslaapkamer en een werkkamer. Of een dagje in een hotel zitten. Of, nu het weer kan, eens een werkplek huren voor een paar uurtjes. We hebben er niet veel gebruik van hoeven maken, gelukkig. Het ging behoorlijk goed. Maar dat eindeloze bellen en Zoomen, vaak met z'n tweeen tegelijk, daar ben ik zķ klaar mee.

Ik heb me ook al aangemeld bij een maker space, waar ik een beetje kan hobbyen 's avonds. En mijn man is nu ook weer regelmatig op pad 's avonds. We hebben ieder ook een eigen vriendenclubje, naast gezamelijke vrienden.

Ik hoop dat je wat lucht krijgt. Heb je al aangegeven bij je man dat je er moeite mee hebt?
pi_201548806
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 08:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Kan :D maar niet op een maandag.
[..]
Ik snap dat je weer even een dag voor jezelf wil :Y heerlijk is dat.
Is hier ook al weer ruim 1 jaar geleden, eind augustus is ie toen even naar een borrel geweest.
[..]
Hij is over the top maar kreeg eigenlijk wel kippenvel bij zijn optreden.
Ik vond het zelf ietwat vals eerlijk gezegd. Hij kan beter.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_201548924
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 09:13 schreef Morri2 het volgende:

Ik hoop dat je wat lucht krijgt. Heb je al aangegeven bij je man dat je er moeite mee hebt?
Dit is denk ik wel belangrijk. Er zijn zat mogelijkheden te bedenken voor wat meer je eigen stille huis terug, maar dat begint wel met aangeven.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_201551844
De halve Primark van mijn moeder gekregen. Kan weer land vooruit *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201553139
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 14:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
De halve Primark van mijn moeder gekregen. Kan weer land vooruit *O*
Wat fijn :)

Ik moet volgens mij weer eens nieuwe sokken kopen. Zo in de herfst kom ik er meestal achter dat er gaten zitten in de meeste sokken :')
pi_201554749
Ik pas weer in reguliere maten *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201555273
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 09:13 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Ik snap dat best. Mijn man en ik werken allebei vanuit huis. Ook vķķr Corona al. We hebben vanaf het begin met elkaar afgesproken dat als het te veel wordt, dat we dan zorgen dat iemand een dagje of wat ergens anders heen gaat. Met al die Coronamaatregelen was dat niet makkelijk. We boffen. Mijn ouders hebben een bovenverdieping waar ze nauwelijks komen, en daar is een badkamer met toilet, een gastenslaapkamer en een werkkamer. Of een dagje in een hotel zitten. Of, nu het weer kan, eens een werkplek huren voor een paar uurtjes. We hebben er niet veel gebruik van hoeven maken, gelukkig. Het ging behoorlijk goed. Maar dat eindeloze bellen en Zoomen, vaak met z'n tweeen tegelijk, daar ben ik zķ klaar mee.

Ik heb me ook al aangemeld bij een maker space, waar ik een beetje kan hobbyen 's avonds. En mijn man is nu ook weer regelmatig op pad 's avonds. We hebben ieder ook een eigen vriendenclubje, naast gezamelijke vrienden.

Ik hoop dat je wat lucht krijgt. Heb je al aangegeven bij je man dat je er moeite mee hebt?
Dat hebben jullie mooi geregeld. :Y

Uiteraard weet mijn man dat ik er moeite mee heb en hij denkt ook zeker mee.
Door een vervelend gesprek met een vriendin zat het gister weer hoog, vandaar eigenlijk mijn post. :@

Nou, vandaag de hele dag m'n zwager op bezoek gehad. :+ Hij had dozen vol boeken van mijn zus mee, die ik uit heb gezocht. Mijn zus is ruim tien jaar geleden overleden en nu heb ik een deel van haar boeken. Dat zij precies die boeken heeft gelezen vind ik wel heel mooi en speciaal. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201555284
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 18:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik pas weer in reguliere maten *O*
Goed bezig! En dat maakt het kopen van kleding zoveel makkelijker. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201555349
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 19:09 schreef Sumppi het volgende:

Uiteraard weet mijn man dat ik er moeite mee heb en hij denkt ook zeker mee.
Door een vervelend gesprek met een vriendin zat het gister weer hoog, vandaar eigenlijk mijn post. :@
Ik vroeg het, omdat mensen soms nogal de neiging hebben om te denken dat ze niet mogen klagen of zeuren. Klagen en zeuren māg, vind ik.

En wat mooi dat je nu de boeken van je zus hebt. O+
pi_201555412
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 19:09 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Nou, vandaag de hele dag m'n zwager op bezoek gehad. :+ Hij had dozen vol boeken van mijn zus mee, die ik uit heb gezocht. Mijn zus is ruim tien jaar geleden overleden en nu heb ik een deel van haar boeken. Dat zij precies die boeken heeft gelezen vind ik wel heel mooi en speciaal. O+
Wat fijn O+ boeken zijn ook heel persoonlijk dus helemaal mooi dat jij ze nu hebt
pi_201558380
Ik geloof niet dat hij het als zeuren of klagen bestempelt. :D

[ Bericht 86% gewijzigd door Sumppi op 29-09-2021 06:59:43 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201558459
Sarabi, het geldt trouwens niet voor jullie. Jullie vibe is goed. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201559941
Morguh dames :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_201560557
Mogguh. :W

Knus weer dit, ik krijg er zin van om wat te fröbelen. :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201560725
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 08:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogguh. :W

Knus weer dit, ik krijg er zin van om wat te fröbelen. :o
Ja het heeft wel wat. Ik moet er zo nog door, ff naar de fysio
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_201560770
Dadelijk naar de opticien
En daarna ook lekker crea bezig *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201560798
Goedemorgen :W
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 08:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogguh. :W

Knus weer dit, ik krijg er zin van om wat te fröbelen. :o
Ja ik ook, dus ik ga vandaag eerst m'n hobbykamer maar weer eens opruimen 🙈👍
Zit tegenwoordig op maandagochtend in een creatieve groep bij het herstelcentrum, dus ben daar elke week weer lekker creatief bezig🥰
Maar nu komt de tijd idd ook weer om thuis meer te fröbelen. Als hobbykamer opgeruimd is eerst de diamond painting waar ik mee bezig was maar eens afmaken 👍
pi_201560803
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 22:18 schreef Sumppi het volgende:
Ik geloof niet dat hij het als zeuren of klagen bestempelt. :D
Ik heb gisteren nog wel je verhaal gelezen, had alleen geen puf om meer te reageren.
Dikke knuffel in ieder geval!
Ik herken het gevoel eigenlijk wel, ik heb er alleen geen goede reden voor zoals jij.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 22:24 schreef Sumppi het volgende:
Sarabi, het geldt trouwens niet voor jullie. Jullie vibe is goed. :+
Lief O+ maar mocht je het ooit niet zien zitten kan je ook zeggen dat je net voor een boodschap weg bent en ik het in de tuin moet zetten. Ook geen probleem :)
pi_201561035
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 22:18 schreef Sumppi het volgende:
Ik geloof niet dat hij het als zeuren of klagen bestempelt. :D
Jij zeurt en klaagt niet :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201562223
Zo nieuwe bril uitgezocht en lenzen gekocht. Over een week weer hip en scherp ziende
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201562291
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo nieuwe bril uitgezocht en lenzen gekocht. Over een week weer hip en scherp ziende
Altijd fijn. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201562343
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Altijd fijn. :Y
En deze bril kan ook echt niet meer. Moet tussen de krassen door kijken en moet ik continu recht zetten, want hij scheef is. Ideaal om mee in bed te lezen, maar een nieuwe voor buiten bed ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201562869
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo nieuwe bril uitgezocht en lenzen gekocht. Over een week weer hip en scherp ziende
Altijd fijn! O+

Ik heb sinds 2 weken ook een nieuwe bril want oude was ook echt op. Alleen deze glijdt nog steeds beetje van m'n neus af ondanks dat ik al een keer terug geweest ben. Maar hoorde van de week van iemand dat ze ook soort antislip- stickers hebben die ze erop kunnen plakken, dus als ik weer in de stad ben daar maar even naar vragen.

Lenzen kan ik helaas niet. Ik vind m'n gezicht wel mooier zonder bril. Maar ik heb -2.50 en -2.75 dus heb wel echt een bril nodig.
pi_201567488
Het dressoir is weer klaar voor Halloween
pi_201567786
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 17:55 schreef Sarabi het volgende:
Het dressoir is weer klaar voor Halloween
[ afbeelding ]
Dat patroon van die gnoom vorig jaar van je gehad. Misschien moet ik die morgen even maken :) Nog niet aan toe gekomen helaas
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201567864
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 18:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat patroon van die gnoom vorig jaar van je gehad. Misschien moet ik die morgen even maken :) Nog niet aan toe gekomen helaas
Je hebt nog even :)
pi_201568505
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 18:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Je hebt nog even :)
Ja :) en een vampiergnoom is ook buiten Halloween leuk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201569683
(ik moet van mezelf echt even dingen afmaken eerst)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201589125
Goedemorgen :W
Gisteren drukke dag met familiebezoek en daarna nog naar vrienden.
Vandaag rustig aan en dan vanavond nog wat bier bezorgen.
pi_201589309
Ik heb mijn twee weken vakantie zoveel dingen in en om huis gedaan dat ik nog wel twee weken wil. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_201589333
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 09:18 schreef Nanuke het volgende:
Ik heb mijn twee weken vakantie zoveel dingen in en om huis gedaan dat ik nog wel twee weken wil. :')
Awww ook wel leuke dingen gedaan?
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:22:50 #93
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_201589346
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 19:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja :) en een vampiergnoom is ook buiten Halloween leuk
Zeker. :Y M'n Cthulhu-hoekje staat er gewoon het hele jaar door. :7
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201589404
Ik heb weer 3 nieuwe Halloweenpatronen gekocht. Zo even katoen bestellen. Ik moet eigenlijk ook eerst andere projecten afmaken maar hier werd ik vorig jaar zo blij van dat ik het nu gewoon weer doe.
pi_201589543
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 09:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Awww ook wel leuke dingen gedaan?
Zeker wel. Flink bezig geweest in de moestuin en daar ook dingen voor georganiseerd voor komend jaar. Verjaardag van de oudste gevierd, met de voortuin aan de slag geweest en ook (bijna) een proefkledingstuk voor de jongste gemaakt.

Maar ik was eigenlijk ook wel toe aan gewoon niks doen. O-)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_201589990
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 09:30 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb weer 3 nieuwe Halloweenpatronen gekocht. Zo even katoen bestellen. Ik moet eigenlijk ook eerst andere projecten afmaken maar hier werd ik vorig jaar zo blij van dat ik het nu gewoon weer doe.
Welke? Ik vind de pompoenen ook leuk!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201590030
Goedemorgen iedereen!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201590075
De hond is ziek en ik ben er al twee nachten om de 1,5 uur uit om hem uit te laten. De babytijd van m'n kinderen was minder slopend. :') Vannacht neemt man het over, zodat ik kan slapen. Morgen moet ik namelijk naar Groningen rijden voor een verjaardag en dat gaat zo niet.

Vanmiddag komt er een vriendinnetje spelen, dus ik ga zo maar eens verschillende broodjes halen en een tas inpakken. Dan neem ik ze wel mee naar het bos waar ze rond kunnen rennen. De hele middag thuis ga ik denk ik slecht trekken met de kleuters en hun gedoe. :O
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201590083
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 10:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen iedereen!
c_/
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201590175
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 10:32 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Welke? Ik vind de pompoenen ook leuk!
De Halloween cat, bat en green witch van Rokiki.
Vorig jaar heb ik de vampire gnome en reaper al gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')