Thijmen. Vind mijn man niet mooi en hier komen niet meer kinderen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:43 schreef Smart_ass het volgende:
Gewoon omdat ik benieuwd ben: welke naam is jullie topfavoriet, maar zul je helaas nooit (meer) kunnen gebruiken (kinderwens is vervuld, meisjesnaam maar zonen, jongensnaam maar dochters, door partner gevetood, etc.)?
Ik zal zelf beginnen. Ik had graag mijn dochter Benthe willen noemen en een eventuele zoon Fabian, maar ik woon in een Engelstalig land dus dat wordt ‘m helaas niet (Fabian zou in theorie kunnen maar ik vind de Engelse uitspraak niet mooi).
Hier was Jonah ook tweede keus bij Kevinquote:Op woensdag 19 januari 2022 22:37 schreef Loj het volgende:
Haha Kyara!
Jonah was onze tweede keus bij Ow
171 om 151 keer gegeven is nou niet echt een wereldschokkend verschilquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:42 schreef Tink89 het volgende:
Hier ook jonah op de shortlist, maar onze uiteindelijke naam is wat minder populair en dat vonden we fijner.
Ik ben wel benieuwd hoe jullie dochter had geheten als Goud een meisje was geweest!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:37 schreef SQ het volgende:
[..]
171 om 151 keer gegeven is nou niet echt een wereldschokkend verschil
Floor. Maar het was geen yes-naam, echt een compromisnaam. Ik vind meisjesnamen echt heel moeilijkquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe jullie dochter had geheten als Goud een meisje was geweest!
Jouw kinderen hebben sowieso leuke namen vind ik, lekker Hollands en kort. Floor had er wel goed bij gepast! Maar opzich qua naam sowieso beter dat Goud een jongen is, geen compromisnaam in elk gevalquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:04 schreef SQ het volgende:
[..]
Floor. Maar het was geen yes-naam, echt een compromisnaam. Ik vind meisjesnamen echt heel moeilijk![]()
De naam van Goud was altijd al mijn lievelings samen met Gijs en Joep. Mijn man vond Gijs niks, dus onze oudste zoon heet dat met een uu
Weet ik, maar het jaar ervoor was het verschil groter geloof ik en daar baseerde ik me toen opquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:37 schreef SQ het volgende:
[..]
171 om 151 keer gegeven is nou niet echt een wereldschokkend verschil
Wij waren er juist gelijk over uit dat het jullie meisjesnaam voor Goud moest worden. 🥰 Zo blij mee, nog steeds. Het past echt perfect bij haar. Schattig, maar ook zo eigenwijs en nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:04 schreef SQ het volgende:
[..]
Floor. Maar het was geen yes-naam, echt een compromisnaam. Ik vind meisjesnamen echt heel moeilijk![]()
De naam van Goud was altijd al mijn lievelings samen met Gijs en Joep. Mijn man vond Gijs niks, dus onze oudste zoon heet dat met een uu
Lars is heel leukquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:41 schreef June. het volgende:
Ik vind Lars of Lasse heel leuk, maar gevetood
Had ik destijds goed ingeschat!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:04 schreef SQ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:05 schreef Viv het volgende:
@:SQ Ik vind de namen van jullie kinders zo heerlijk nuchter en Hollands, apart dat jouw man nu in een heel andere hoek zit.![]()
Voor een jongen vind ik Bram leuk passen bij de rest (en voldoet ook aan je wensenlijstje). Voor een meisje.. lastig, Floor of zo.
Zo fijn dat je je olifantengeheugen niet in Nederland achtergelaten hebtquote:
Ik sta altijd versteld van Viv’s geheugen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:23 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Zo fijn dat je je olifantengeheugen niet in Nederland achtergelaten hebt.
Leuke naam heeft ze.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 04:31 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Wij waren er juist gelijk over uit dat het jullie meisjesnaam voor Goud moest worden. 🥰 Zo blij mee, nog steeds. Het past echt perfect bij haar. Schattig, maar ook zo eigenwijs en nieuwsgierig.
Heet Kevin echt Kevin of is dit een foknaam net als Willem?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:59 schreef Adrian4 het volgende:
Oh ja, en Kevin zou in eerste instantie Morris geheten hebben, maar toen werd er een Morris in het dorp geboren rond de 20 weken zwangerschap, en toen wou ik echt niet meer. Hormonen enzo.
Nu zijn Morris en Kevin dikke vrienden![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heet Kevin echt Kevin of is dit een foknaam net als Willem?
Het is de meeteenheid van lichtsterkte.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kwam vanmorgen de naam L.umen tegen, gegeven aan een meisje. Ik had er nog nooit van gehoord maar ik vind het wel wat hebben eigenlijk
Zou ze lichtgeven? Ik denk bij lumen aan de lichtopbrengst van lampen.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kwam vanmorgen de naam L.umen tegen, gegeven aan een meisje. Ik had er nog nooit van gehoord maar ik vind het wel wat hebben eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |