SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ongeveer heel vaak komt hier de vraag voorbij waarom n.amen vaak met p.untjes worden g.eschreven. Dit is zodat het allemaal wat minder makkelijk te googlen is en je gewoon publiekelijk kan klagen over je buurvrouw die haar pasgeboren dochter Shenayneh heeft genoemd. Zonder angst voor represailles. Dus daarom.disclaimer
Omdat bij moeder en kind de familieband altijd zeker is. Biologisch gezien is het logischer. Maar omdat vrouwen eeuwenlang geen bezit mochten hebben konden ze ook hun naam niet doorgeven. Niet meer van deze tijd als je het mij vraagtquote:
Soms wisselt er nog wel eens een baby in het ziekenhuis toch?quote:Op woensdag 22 september 2021 18:28 schreef SQ het volgende:
[..]
Omdat bij moeder en kind de familieband altijd zeker is. Biologisch gezien is het logischer. Maar omdat vrouwen eeuwenlang geen bezit mochten hebben konden ze ook hun naam niet doorgeven. Niet meer van deze tijd als je het mij vraagt
Nou, dat is wel echt verrekte zeldzaam hoor. Veel zeldzamer dan dat de overbuurman eigenlijk je vader isquote:Op woensdag 22 september 2021 18:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Soms wisselt er nog wel eens een baby in het ziekenhuis toch?
Ja dat geloof ik.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:32 schreef SQ het volgende:
[..]
Nou, dat is wel echt verrekte zeldzaam hoor. Veel zeldzamer dan dat de overbuurman eigenlijk je vader is
Dat is leuk!quote:Op woensdag 22 september 2021 18:41 schreef Mrs.Peel het volgende:
Mijn zusje is vorige week bevallen, en haar zoon heeft haar achternaam!
Zo waardevolquote:Op woensdag 22 september 2021 18:52 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook erg leuk! Eerste en enige kleinkind voor mijn ouders met onze achternaam.
Om nog even hier op terug te komen. Het betreffende kindje was jarig en ze schrijven het als Z.ej.n, (zonder puntjes dan hè) dus ze spreekt het idd precies uit zoals het geschreven wordt. Ik had uitspraak en schrijfwijze anders verwacht.quote:Op maandag 20 september 2021 21:00 schreef Mahra het volgende:
[..]
Gewoon hoe je het schrijft, Zein, Zeejn. Je dochter spreekt het goed uit hehe.
Haha mijn hormonen kunnen zich momenteel niet neerleggen bij mwahquote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:21 schreef Lemijn het volgende:
Vervelend LDG! Hier is de ‘mwah’-naam van de zwangerschap nu de perfecte naam voor onze baby. Dus zo kan het ook gewoon he.
Maar helpen is natuurlijk leuk. Zoek je weer lang? Andere in- en exclusiecriteria waar we rekening mee moeten houden?
Voor een jongen?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:18 schreef littledrummergirl het volgende:
Vriend en ik komen maar niet uit de naam voor onze tweedewe hebben wel wat namen waarmee we allebei wel ok zijn, maar echt "wow dit is hem" hebben we nog niet. Hopelijk hebben jullie nog leuke suggesties waar we nog niet aan hebben gedacht.
Grote broer heet Be.njamin en het zou leuk zijn als het een beetje fijn matched. Verder liever geen obvious rijm naam en we vinden het belangrijk als het in het engels ook enigszins kan worden uitgesproken en niks geks betekent
![]()
Dusgooi jullie goeie ideeën op me
Jaaa jonathan!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
Voor een jongen?
Jonathan
Sebastiaan
Ik vind Sebastiaan prachtig bij B.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:26 schreef littledrummergirl het volgende:
Oh dat vergat ik nogjongensnaam inderdaad
B.enjamin enquote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:26 schreef littledrummergirl het volgende:
Oh dat vergat ik nogjongensnaam inderdaad
Aaaargh!!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:26 schreef Ynske het volgende:
Ik zag gister iemand die een dochter gekregen heeft... June, ze spreken het uit als Dzjoen , geboren op 1 juli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |