Ik vind dat ze er had moeten staan als ze blijkbaar in de buurt was. Ik was eerder nog in de veronderstelling dat ze nog in New York was vanwege de VN).quote:Op woensdag 22 september 2021 15:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat is nou het probleem precies? Je vindt het raar dat ze er is én je vindt dat ze er had moeten staan?
quote:Op woensdag 22 september 2021 15:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, pipo Bocaj!
https://d66.nl/mensen/hanneke-van-der-werf/
In New York komt ze als gewoon burger zonder functie bij de VN of in een regering niet binnen bij de vergadering.quote:Op woensdag 22 september 2021 15:41 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik vind dat ze er had moeten staan als ze blijkbaar in de buurt was. Ik was eerder nog in de veronderstelling dat ze nog in New York was vanwege de VN).
Onderscheid maken wanneer wel en niet is veel lastiger, denk ik.quote:Op woensdag 22 september 2021 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ook al spreken ze één woord uit zonder iets aan te raken toch gaan ze poetsen. Beetje overdreven
Jaha, ze heeft haar werkkleding al aan!quote:
De lekkerste vrouw die ik daar ooit heb gezienquote:Op woensdag 22 september 2021 15:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jaha, ze heeft haar werkkleding al aan!
In plaats van steun/geen steun gaan ze een heel verhaal bij plakken. Daar mag Bergkamp wel strenger op zijnquote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 15:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De lekkerste vrouw die ik daar ooit heb gezien
Wat is dat met al die ongehuwde vrouwen die wel kind(eren) hebben? Kiki Hagen (D66) ook al.quote:
Terecht antwoord. Flater van Omtzigt.quote:
Zelfs minister Schouten (CU) is een ongehuwde en altijd alleenwonende moeder.quote:Op woensdag 22 september 2021 15:58 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Wat is dat met al die ongehuwde vrouwen die wel kind(eren) hebben? Kiki Hagen (D66) ook al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |