Dat weet ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:55 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk overbodig maar je weet dat de groep 0 stoel er ook niet perse uit hoeft iedere keer he? Ik doe het in ieder geval zelden. Kind op de arm, in stoeltje werpen, klik dicht en klaar. Scheelt zoveel overbodige kilo’s sjouwen!
Wij hebben ook een klein huis, het staat nu standaard in onze rommelkamer. Maar misschien kan ik hem inderdaad wat vaker er gewoon uithalen en maxicosi in de auto laten. Het onderstel van de kinderwagen zit ook standaard achterin de autoquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:56 schreef Lemijn het volgende:
Plus je hoeft dat stoeltje niet weer ergens te laten (ik ben klein behuisd).
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 01:25 schreef Smart_ass het volgende:
Bedankt voor de felicitaties!
Ook wij gaan dit topic verlaten. Bedankt voor alle tips, adviezen en antwoorden op mijn vele vragen, ik heb er veel aan gehad! Morgen wordt Bubbles’ verjaardag gevierd met familie en vrienden en mijn ouders komen in november deze kant op om het nog eens extra te vieren. Daar kijken we allemaal enorm naar uit. Nog een allerlaatste kiekje dan, stil liggen op dat kleed kwam er de laatste paar maanden niet meer van.
Gefeliciteerd nog met je prachtige meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat fijn dat je ouders in november komen! Super dat dat weer mogelijk is
Wij hebben ook een Nuna kinderwagen dus wat dat betreft goede ervaringen met het merk. Ik zie het weinig in Nederland maar ik ben er zelf zeer tevreden overquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 01:30 schreef Smart_ass het volgende:
@:MaJo Wij hebben een Nuna Rava aangeschaft en daar ben ik heel blij mee. Wel een investering maar hij gaat een aantal jaar mee dus het is het mijns inziens wel waard. Geen idee alleen of die in Nederland te verkrijgen is, heb er ooit wat over gevraagd in het autostoeltjestopic maar kreeg toen geen reactie.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:03 schreef Aure het volgende:
Otis heeft sinds deze week ontdekt hoe hij zelf moet gaan zittenHij doet het wel altijd als ik niet op let dus dan zit ie opeens zo:
Wat een knapperdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij doen ze die eerste momenten standaard wanneer je niet kijkt. De eerste keer zitten en staan heb ik ook gemist, al werd ik er beide keren wel snel bij geroepen
Verder zag ik heerlijke foto's van jullie kindjes, ik zal binnenkort ook weer eens wat posten.
Vandaag was ik bij @Cygne en heb ik lekker met pluis zitten knorren. Wat een cutieEn Wolf natuurlijk ook maar de shine ging natuurlijk wel even naar de mini vandaag
5 - 28 februari Thailand O+
Ha we posten precies tegelijk!quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:06 schreef Cygne het volgende:
Wat heerlijk @:Bienelientjee!
Pluis had vandaag een date met @:MaJo
En Aapie waarschijnlijk een trauma van Wolfs Gerda de t-rex.![]()
Haha!quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ha we posten precies tegelijk!
Ik denk dat het wel mee zal vallen met Aapie, al schrok hij wel evenMijn man heeft Wolf daarna wel weer goed teruggepakt door hem te laten schrikken
Aapie kan wel tegen een stootje
Dat was wel heel zoet om naar te kijkenquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:14 schreef Cygne het volgende:
[..]
Haha!
Ze hadden wel dikke lol met hun judo-gevecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:58 schreef arvensis het volgende:
Wie houdt er van pindakaas?
Haha oh heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.succes met wassen
Aw!quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:51 schreef PKM het volgende:
Poffertje had vandaag haar inenting, beide beentjes.
Verder helemaal goedgekeurd. In plaats van beschuit mogen we brood gaan geven, prima. Ze was ook supergezellig tot aan de prikjes.![]()
Kreeg ze nog geen brood dan? Waarom niet?
Goud mag woensdag voor zijn prikkenzal wel Heel Zielig worden.
disclaimer
Vooral omdat als ik brood heb dat speltbrood is en dat kwam niet lekker door haar darmen. Peuter eet vooral rozijnenbollen. Maar de laatste tijd eet mijn man wel weer volkorenbrood en kan ze daarvan wel mee eten.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:53 schreef SQ het volgende:
[..]
Haha oh heerlijksucces met wassen
[..]
Aw!
Kreeg ze nog geen brood dan? Waarom niet?
Goud mag woensdag voor zijn prikkenzal wel Heel Zielig worden.
Ja dan moet het wel lukken.quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:14 schreef SQ het volgende:
Oh wij eten soberso altijd brood uit de vriezer, misschien is dat een idee? Gewoon steeds maar 1 sneetje uithalen en ontdooien?
Whatsapp en Instagram en Facebook…quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:11 schreef SQ het volgende:
Mijn baby gaat niet slapen. En WhatsApp is stuk dus ik moet er nu wel hier over klagen.
Kusje dr op dan maar.quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:17 schreef arvensis het volgende:
* arvensis klaagt ook
Mijnes zijn weer ziek, nog voordat ze beter waren van de vorige keer. Zuchtttt.
En brood uit de diepvries is ook klachtwaardig.
En de inductiekookplaat en de auto zijn stuk. Nog meer geklaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |