quote:Op woensdag 29 september 2021 10:26 schreef SQ het volgende:
[..]
Dotje!
Wordt die V op zijn voorhoofd ook paars als hij zich opwindt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een late BFDHij houdt er van om blaadjes te voelen
![]()
Ik heb je advies bij zijn ochtendslaapje meteen toegepast. Na half uur alweer huilend wakker, blijkt hij zijn hele bed te hebben ondergespuugd, inclusief slaapzak. Die zit nu dus weer in de was.quote:Op woensdag 29 september 2021 09:40 schreef PKM het volgende:
@:Mango91 het kan toeval zijn, en ik ga vooral de Fokwet niet tarten door te zeggen dat het nu goed gaat. Maar het lijkt voor een baby, die niet van mij is, echt beter te gaan nu ze in een dikkere slaapzak ligt.
Ja inderdaad een luxe! Ik las ook iets over slaapregressie rond de vier maand, dus daar houd ik me maar aan vast!quote:Op woensdag 29 september 2021 09:39 schreef SQ het volgende:
[..]
Uitzitten. Gaat op en neer. Vooral niet denken dat je daar veel invloed op hebtals hij het eerder al deed (en wat een gezegende luxe!!) dan zal hij het uiteindelijk ook weer gaan doen. Sterkte!
Heel erg fijn inderdaad, je merkt stiekem pas hoe zeer je je er druk over maakt als het 'voorbij' is.quote:Op woensdag 29 september 2021 09:34 schreef Mango91 het volgende:
Wat leuk al die babys die gaan staan of lopen!
Wij hebben sinds twee weken echt kut nachten. Hiervoor sliep hij met gemak 10 uur achter elkaar door en nu moeten we al blij zijn met 1,5 uur. Hoe dan? Hoe kunnen we dit weer veranderen?
Wat een geruststelling NJ! Wel stom dat jullie zo laat zijn doorverwezen. Hoe gaat het met eten/gewicht, zit daar een stijgende lijn in?
Haha ja mooi hèquote:Op woensdag 29 september 2021 22:42 schreef tpopml het volgende:
Hahahah @:SQ dat einde! Hij knijpt je hoera helemaal fiiiijjjjjnnnn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roterende kinderstoel zou super zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:37 schreef Bienelientjee het volgende:
@:MaJo Wij hebben nu een Cosatto. Een roterende kinderstoel op een Isofix.Je kan hem naar je toe draaien, baby er makkelijk in zetten en dan terug in positie draaien. Zo veel fijner voor je rug!
Nope, niks uitgedeeld. Zelfs niet aan gedacht. Hij was ook jarig toen ik vakantie had en hij dus niet naar de opvang ging.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:25 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd nog @:Miezziej en @:Smart_Assik zie jullie over 3 weken weer in het dreumestopic
![]()
Vraagje voor de (bijna) dreumes ouders: hebben jullie nog iets met de opvang gedaan met de verjaardag? Ik heb nu mini bellenblaas om uit te delen en zit eraan te denken om mango egeltjes te maken voor het fruitmomentje aangezien Aapie zo gek op mango is.
Verder zijn de cadeaus en de versieringen in huisnu nog nadenken over een taart.
Als we dan toch bezig gaan met vragen; welke kinderstoel gebruiken jullie in de auto? Aapie zit nu nog in de maxi cosi maar het wordt steeds zwaarder om hem in de auto te tillentijd dus voor een stoeltje. We hebben isofix dus iets wat erop geklikt kan worden zou fijn zijn
Ah, geen idee welke ze daar getest hebben. Degene die ik op consumentenbond zie had test datum van 2015. Maar dat is niet de onze.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Roterende kinderstoel zou super zijn
Maar ik heb het even gecheckt bij de Consumentenbond en de Cossato wordt afgeraden en krijgt een 2,4
Ik ga het even checkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:16 schreef Mango91 het volgende:
Van de week was ik me daar ook over in te lezen Majo en denk zelf over de Axissfix. Ook roterend maar er zit al wel isofix in. Volgens mij geen aparte base voor nodig. Komt ook goed uit de consumentenbond.
Aapie zit nu een half jaar op de opvang en er is, voor zover ik weet, nog nooit iets uitgedeeld. Ik vroeg me ook al af of dit wel gebeurd bij de kleintjes, zelf vind ik het wel leukquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:46 schreef SQ het volgende:
Ik deel gewoon knijpfruitjes uit. Ik word sowieso een beetje recalcitrant van dat uitdeelgebeuren bij kinderen onder de 4, maar goed, "het wordt nou eenmaal van me verwacht"
Dit is waarschijnlijk ons enige kind dus ik ga all outquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nope, niks uitgedeeld. Zelfs niet aan gedacht. Hij was ook jarig toen ik vakantie had en hij dus niet naar de opvang ging.
Voor de rest vind ik groep 1 vroeg genoeg wat betreft traktaties. Ook voor mezelf
Is het een Engels merk? Ik kan er verder weinig over vinden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:18 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ah, geen idee welke ze daar getest hebben. Degene die ik op consumentenbond zie had test datum van 2015. Maar dat is niet de onze.
Wij hebben de Cosatto All In One Rotate, fox editie. Die is hier juist wel vrij goed in review?
Zijn de draaistoeltjes altijd zo dat ze achteruit rijden? Ik las ergens dat het wordt aangeraden om ze zo lang mogelijk naar achteren te laten rijdenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:32 schreef Tink89 het volgende:
Wij hebben een nuna rebl plus, die is fijn en draait ook. Dus lekker lang achteruit rijden en fijn voor je eigen rug.
Nee. Sommige (die hebben wij in de andere auto) kunnen alleen opzij om makkelijker 'te laden'. Anderen zijn wel gemaakt om de eerste periode nog achteruit te vervoeren. Dat lukte hier tot een maand of 18, denk ik, maar prul is dan ook wel klein en licht.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zijn de draaistoeltjes altijd zo dat ze achteruit rijden? Ik las ergens dat het wordt aangeraden om ze zo lang mogelijk naar achteren te laten rijden
Waarschijnlijk overbodig maar je weet dat de groep 0 stoel er ook niet perse uit hoeft iedere keer he? Ik doe het in ieder geval zelden. Kind op de arm, in stoeltje werpen, klik dicht en klaar. Scheelt zoveel overbodige kilo’s sjouwen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:25 schreef MaJo het volgende:
Als we dan toch bezig gaan met vragen; welke kinderstoel gebruiken jullie in de auto? Aapie zit nu nog in de maxi cosi maar het wordt steeds zwaarder om hem in de auto te tillentijd dus voor een stoeltje. We hebben isofix dus iets wat erop geklikt kan worden zou fijn zijn
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 01:25 schreef Smart_ass het volgende:
Bedankt voor de felicitaties!
Ook wij gaan dit topic verlaten. Bedankt voor alle tips, adviezen en antwoorden op mijn vele vragen, ik heb er veel aan gehad! Morgen wordt Bubbles’ verjaardag gevierd met familie en vrienden en mijn ouders komen in november deze kant op om het nog eens extra te vieren. Daar kijken we allemaal enorm naar uit. Nog een allerlaatste kiekje dan, stil liggen op dat kleed kwam er de laatste paar maanden niet meer van.
Gefeliciteerd met je meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
quote:Op donderdag 30 september 2021 15:42 schreef Miezziej het volgende:
SQ
Ik ben heel slecht in Fok bij houden laatste tijd
Maar loempia is ondertussen 1 jaar geworden dus ik kom jullie uitzwaaien. Hij begint te lopen, hij is zoveel sneller dan zijn grote zus was. Hopelijk gaat hij ook wat sneller praten
Hij deed ook mee met "hoera" op zijn verjaardagDaarna niet meer, dus was vast een toevalstreffer
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Resistance is futile.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |