abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 1 oktober 2021 @ 22:32:21 #126
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_201599503
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 20:32 schreef Tink89 het volgende:
Wij hebben een nuna rebl plus, die is fijn en draait ook. Dus lekker lang achteruit rijden en fijn voor je eigen rug.
Zijn de draaistoeltjes altijd zo dat ze achteruit rijden? Ik las ergens dat het wordt aangeraden om ze zo lang mogelijk naar achteren te laten rijden :)
5 - 28 februari Thailand O+
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 22:47:05 #127
319308 Tink89
To live is to dance
pi_201599733
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 22:32 schreef MaJo het volgende:

[..]
Zijn de draaistoeltjes altijd zo dat ze achteruit rijden? Ik las ergens dat het wordt aangeraden om ze zo lang mogelijk naar achteren te laten rijden :)
Nee. Sommige (die hebben wij in de andere auto) kunnen alleen opzij om makkelijker 'te laden'. Anderen zijn wel gemaakt om de eerste periode nog achteruit te vervoeren. Dat lukte hier tot een maand of 18, denk ik, maar prul is dan ook wel klein en licht.

Edit: ik zou sowieso gaan passen bij een winkel, want onze stoel neemt wel achteruit best wat plek in. Dus niet doen in een klein/kort autootje zonder te passen.

Edit2: van asten in Tilburg heeft nu magazijnverkoop, je zou ze eens kunnen bellen of er iets tussen staat nog. Of bij de mazzeldagen van prenatal? Best veel korting nu overal.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 22:55:38 #128
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_201599856
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 15:25 schreef MaJo het volgende:

Als we dan toch bezig gaan met vragen; welke kinderstoel gebruiken jullie in de auto? Aapie zit nu nog in de maxi cosi maar het wordt steeds zwaarder om hem in de auto te tillen :X tijd dus voor een stoeltje. We hebben isofix dus iets wat erop geklikt kan worden zou fijn zijn ^O^
Waarschijnlijk overbodig maar je weet dat de groep 0 stoel er ook niet perse uit hoeft iedere keer he? Ik doe het in ieder geval zelden. Kind op de arm, in stoeltje werpen, klik dicht en klaar. Scheelt zoveel overbodige kilo’s sjouwen!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 22:56:18 #129
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_201599869
Plus je hoeft dat stoeltje niet weer ergens te laten (ik ben klein behuisd).
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_201599915
@ Lemijn, dat is idd fijn als je maar 1 auto hebt, dan zouden wij het ook zo doen. Maar wij wisselen regelmatig van auto waar we mee op pad gaan en dan moet de Maxi Cosi wel binnen staan, dus steeds meenemen. Ik zet 'm wel altijd op het onderstel van de kinderwagen, dan is het in ieder geval niet zwaar.

Een driedeurs is trouwens niet fijn als je een Maxi Cosi moet installeren, haha. Ik sta altijd in de auto op z'n kop te kijken en vast te maken.
pi_201601015
Bedankt voor de felicitaties! O+

Ook wij gaan dit topic verlaten. Bedankt voor alle tips, adviezen en antwoorden op mijn vele vragen, ik heb er veel aan gehad! Morgen wordt Bubbles’ verjaardag gevierd met familie en vrienden en mijn ouders komen in november deze kant op om het nog eens extra te vieren. Daar kijken we allemaal enorm naar uit. Nog een allerlaatste kiekje dan, stil liggen op dat kleed kwam er de laatste paar maanden niet meer van :D.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201601028
@MaJo Wij hebben een Nuna Rava aangeschaft en daar ben ik heel blij mee. Wel een investering maar hij gaat een aantal jaar mee dus het is het mijns inziens wel waard. Geen idee alleen of die in Nederland te verkrijgen is, heb er ooit wat over gevraagd in het autostoeltjestopic maar kreeg toen geen reactie :P.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 03:27:05 #133
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201601150
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 01:25 schreef Smart_ass het volgende:
Bedankt voor de felicitaties! O+

Ook wij gaan dit topic verlaten. Bedankt voor alle tips, adviezen en antwoorden op mijn vele vragen, ik heb er veel aan gehad! Morgen wordt Bubbles’ verjaardag gevierd met familie en vrienden en mijn ouders komen in november deze kant op om het nog eens extra te vieren. Daar kijken we allemaal enorm naar uit. Nog een allerlaatste kiekje dan, stil liggen op dat kleed kwam er de laatste paar maanden niet meer van :D.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd met je meisje O+
Resistance is futile.
pi_201601428
Wat is ze mooi! Gefeliciteerd Smart_ass O+
pi_201601477
Gefeliciteerd @Smart_ass & @Miezziej O+
Protège moi de mes désirs.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 10:12:49 #136
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201602312
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 15:42 schreef Miezziej het volgende:
SQ :D

Ik ben heel slecht in Fok bij houden laatste tijd :')
Maar loempia is ondertussen 1 jaar geworden dus ik kom jullie uitzwaaien. Hij begint te lopen, hij is zoveel sneller dan zijn grote zus was. Hopelijk gaat hij ook wat sneller praten :+
Hij deed ook mee met "hoera" op zijn verjaardag :D Daarna niet meer, dus was vast een toevalstreffer :+

SPOILER
Gefeliciteerd *O* :)
Resistance is futile.
pi_201606055
Otis heeft sinds deze week ontdekt hoe hij zelf moet gaan zitten O+ Hij doet het wel altijd als ik niet op let dus dan zit ie opeens zo:

SPOILER
O+
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 16:12:43 #138
319308 Tink89
To live is to dance
pi_201606188
Spruitje zat vandaag bij de gym van z'n zus ineens zelf met twee handjes aan de grond. Het duurde niet lang en hij viel vervolgens om, maar toch; hij zat! #trotsemama
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 16:17:01 #139
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_201606275
Wat tof dat jullie kindjes al zelf tot zitten komen! E. Zit ook wel (maar je moet hem zittend ophijsen :P )
SPOILER
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 17:21:17 #140
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_201606902
Gefeliciteerd verse dreumesmama’s en -papa’s!

Wij zijn weer terug van een heeeeeeerlijke zonnige vakantie en Zusje wil alleen nog maar staan en lopen :o Ze heeft het fantastisch gedaan in de auto en op de boot en slapen in de tent ging ook heel goed. Nu nog 2 weekjes fulltime thuis en dan gaat ze wennen op de opvang.
pi_201607487
pi_201608340
Yesss het is gelukt :

Ik dacht trouwens dat hij ging vallen, maar hij bracht zichzelf weer netjes in balans :D
pi_201608352
Knap! O+
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 21:12:27 #144
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_201609649
Wij hebben twee ondertanden die doorkomen! *O*
  zondag 3 oktober 2021 @ 12:08:44 #145
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_201615466
Ik heb maar even gecheckt hoe out Otis en E zijn…. Mijn Pepje is ongeveer even oud en nog LANG niet zo ver haha. Die kan nog niet los zitten hoor, duikt meteen op zn voeten of valt opzij/achterover. Hij zit wel redelijk in de IKEA kinderstoel, maar de tripp trapp durf ik nog niet aan.

Hij begint net met rollen. :7

Elk zijn eigen tempo enzo, maar ik denk ook wel dat die twee maanden bijna niet groeien (en dus vooral overleven) hem qua fysieke ontwikkeling niet geholpen heeft.

T is wel een extreem blij en lief kind. En ik vind m de mooiste natuurlijk.

O+

Kwak
pi_201615911
Zeker elk z'n eigen tempo hoor kwak, Otis zijn broer kwam zelf tot zit met 9 maanden en het maakt ook niet uit wanneer toch? Uiteindelijk kunnen ze allemaal hetzelfde O+

Ik ben trots omdat hij het kan, niet omdat dat op deze leeftijd is ;)
  zondag 3 oktober 2021 @ 12:48:16 #147
56471 pinquit
oh my lama!
pi_201615977
Ohh kwak, die oogjes O+ wat een knappe weer O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 3 oktober 2021 @ 14:37:48 #148
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_201617868
Pep is een knapperd hoor en ik vind dat hij keurig zit hoor ;)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_201618979
Wat een mooiere kwak!

Ook nog gefeliciteerd aan de verse dreumesmama's, als ze dit nog lezen.

Hier alles goed, J. gaat als een speer. T. was nogal traag in zijn motorische ontwikkeling, dus dit is nieuw voor ons. Sinds gisteren gaat ze zelf staan. Het is wel een beetje link, want ze overschat zichzelf, laat los en dondert dan om (om het na huilen direct weer opnieuw te proberen en weer om te vallen), maar het is ook geweldig leuk om te zien hoe vastberaden ze is.

SPOILER
pi_201620902
Wat een droppies allemaal! Gogo, jouw dochtertje heeft exact dezelfde blik als mijn dochtertje als ze lacht. Ben benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen en of ze wat weg gaan hebben van elkaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')