Links is ook weggevaagd bij de verkiezingen, die zijn niet meer rullevant.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
VVD heeft links uitgesloten
Vervolgens heeft VVD met D66 een dun regeerakkoord opgeschreven waar Rutte gisteren over zei dat het helemaal geen stuk was waar anderen op kon gaan inhaken
Ik weet het niet hoor; dat klinkt mij niet echt als meeschrijven over inhoud of uberhaupt erover praten
Timmermans staat aan de wieg van één van de belangrijkste Europese akkoorden uit de geschiedenis. Ik snap wel dat hij niet gekozen heeft voor het fractievoorzitterschap van een middelmatige middenpartij.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:05 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Timmermans (zie 2019) en Aboutaleb, die hadden het moeten doen.
Beiden zijn nou niet bepaald de stemmenmagneet van Nederland.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Ze hadden ook Khadija Arib kunnen kiezen, maar om de een of andere reden moest die op een zijspoor.
Tsja, over rechts gaat het anders ook niet lukkenquote:Op woensdag 22 september 2021 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Links is ook weggevaagd bij de verkiezingen, die zijn niet meer rullevant.
Ja, puur ook vanwege het geld en meer niet. Dat lijkt me een bijzonder verkeerde reden om iets in stand te houden.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:07 schreef SpaceOdyssey het volgende:
De VVD is dus de enige partij die niet af wil van de verhuurdersheffing, maar een kortingkje wil geven. Trololol
Die verhuurdersheffing gaat vandaag en morgen echt wel minstens stevig worden verminderd. Desnoods zonder de VVD.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:07 schreef SpaceOdyssey het volgende:
De VVD is dus de enige partij die niet af wil van de verhuurdersheffing, maar een kortingkje wil geven. Trololol
Wat moet er dan wel gebeuren in die achterkamertjes?quote:Op woensdag 22 september 2021 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
VVD heeft links uitgesloten
Vervolgens heeft VVD met D66 een dun regeerakkoord opgeschreven waar Rutte gisteren over zei dat het helemaal geen stuk was waar anderen op kon gaan inhaken
Ik weet het niet hoor; dat klinkt mij niet echt als meeschrijven over inhoud of uberhaupt erover praten
En Aboutaleb wilde ook niet. Ook volkomen begrijpelijk.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:07 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Timmermans staat aan de wieg van één van de belangrijkste Europese akkoorden uit de geschiedenis. Ik snap wel dat hij niet gekozen heeft voor het fractievoorzitterschap van een middelmatige middenpartij.
Nou, dat gekijk op de phone is soms wel irriterend ja!quote:Op woensdag 22 september 2021 12:09 schreef DireStraits7 het volgende:
Kut, we zijn gesnapt door Caroline.
Rutte wil gewoon hier mee kunnen kijkenquote:Op woensdag 22 september 2021 12:11 schreef StephanL het volgende:
Je kan niet 10 uur luisteren en niks doen. Zou mij niet lukken
Niets in de achterkamertjes. Er zou op dit moment aan formatietafel gepraat moeten wordenquote:Op woensdag 22 september 2021 12:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat moet er dan wel gebeuren in die achterkamertjes?
Eens. Maar GL en PvdA hebben wel een aanbod gehad. Als de potentiële coalitie toch niet wil schuiven, waarom dan dat aanbod?quote:Op woensdag 22 september 2021 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niets in de achterkamertjes. Er zou op dit moment aan formatietafel gepraat moeten worden
Ze heeft geluisterd naar Geert!quote:
Nee, ze is geen minister meer en dus mag ze daar helemaal niet meer naar binnen.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hee! Kaag zit helemaal niet in New York
Ze moet er gewoon zitten.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:14 schreef Raw85 het volgende:
Als ik Kaag was had ik Wilders niet zijn zin gegeven
Ik vermoed/hoop dat ze alleen even tekst en uitleg gaat geven en daardoor doorgaat met wat ze daarvoor ook deed.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:14 schreef Raw85 het volgende:
Blijkbaar niet zo'n sterke vrouw.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:14 schreef Raw85 het volgende:
Maar het zou toch ook wel gek zijn dat ze als vers ex-minister de regering vragen gaat stellen en bekritiseren.quote:
In deze zin zitten zoveel dubbelzinnige zaken! Prachtig!quote:Op woensdag 22 september 2021 12:15 schreef Tjoent het volgende:
De elektrische bezem wilde zeker niet starten vanochtend
Wat zou zijn username zijnquote:Op woensdag 22 september 2021 12:11 schreef Hanca het volgende:
[..]
Rutte wil gewoon hier mee kunnen kijken
Nee dat doet één persoon in dit geval Jettenquote:Op woensdag 22 september 2021 12:16 schreef DireStraits7 het volgende:
Maar mag Kaag nu ook spreken/interrumperen?
Aurelius.quote:
Nee, is geen deelnemer aan het debat.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:16 schreef DireStraits7 het volgende:
Volgens mij niet, aangezien ze niet is aangemeld als spreker in eerste termijnquote:Op woensdag 22 september 2021 12:16 schreef DireStraits7 het volgende:
Jawel toch? Alleen kamerlid nu.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:16 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik vermoed dat je haar vandaag helemaal niet gaat horen. Er zitten wel meer kamerleden die het woord niet gaan voeren. Ze zal mee willen overleggen over plannen die langs komen vanuit de oppositie, denk ik.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:15 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik vermoed/hoop dat ze alleen even tekst en uitleg gaat geven en daardoor doorgaat met wat ze daarvoor ook deed.
Misschien dat ze voor de goeie orde niets gaat zeggenquote:Op woensdag 22 september 2021 12:17 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Volgens mij niet, aangezien ze niet is aangemeld als spreker in eerste termijn
Maar wat doet ze daar dan?quote:Op woensdag 22 september 2021 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee dat doet één persoon in dit geval Jetten
Nah.. Kaag heeft wel veel meer inhoud.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:17 schreef Bocaj het volgende:
Ik merk aan mijzelf dat ik Hermans beter pruim dan Kaag!
Meer mensen?
Jij denkt dat het toeval is dat ze nu komt, na de 'bijdrage' van Wilders?quote:Op woensdag 22 september 2021 12:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar het zou toch ook wel gek zijn dat ze als vers ex-minister de regering vragen gaat stellen en bekritiseren.
Maar waarom is ze er dan niet gewoon vanaf het begin?quote:Op woensdag 22 september 2021 12:17 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je haar vandaag helemaal niet gaat horen. Er zitten wel meer kamerleden die het woord niet gaan voeren. Ze zal mee willen overleggen over plannen die langs komen vanuit de oppositie, denk ik.
Ja.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:17 schreef Bocaj het volgende:
Meer mensen?
Damage controlquote:Op woensdag 22 september 2021 12:18 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar wat doet ze daar dan?
Er zitten wel meer partijgenoten van andere leiders daar. Je kunt praten over je bijdrage, je interrumpties. Gedachten uitwisselen enz.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:18 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar wat doet ze daar dan?
Geen idee. Vast niet inderdaad.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij denkt dat het toeval is dat ze nu komt, na de 'bijdrage' van Wilders?
Ja, ik denk dat ze dit altijd al van plan was. Er komen tijdens zo'n debat altijd allerlei moties/plannen van andere partijen langs, ook op papier door de kamer. Daar wil ze gewoon meekijken.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij denkt dat het toeval is dat ze nu komt, na de 'bijdrage' van Wilders?
Verrassend. /squote:Op woensdag 22 september 2021 12:19 schreef LangeTabbetje het volgende:
van der Staaij wil meer geld voor defensie en heeft inmiddels al de VVD mee.
Jaquote:Op woensdag 22 september 2021 12:17 schreef Bocaj het volgende:
Meer mensen?
Van der Staaij roept daar elk jaar toe op, snel naar die 2%. Dat is inmiddels ook wel traditie. En de VVD is daar meestal wel meegaand in in dit debat, om vervolgens niks te doen.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:19 schreef LangeTabbetje het volgende:
van der Staaij wil meer geld voor defensie en heeft inmiddels al de VVD mee.
De meerderheid, gok ik.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:17 schreef Bocaj het volgende:
Meer mensen?
Kees kennende, gaat hij nog wel hengelen bij andere partijen.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:21 schreef Hanca het volgende:
[..]
Van der Staaij roept daar elk jaar toe op, snel naar die 2%. Dat is inmiddels ook wel traditie. En de VVD is daar meestal wel meegaand in in dit debat, om vervolgens niks te doen.
Hoogopgeleiden zijn overgelopen naar GL en D66.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
SP richt zich tegenwoordig ook alleen maar op laagopgeleiden
Vooral de "wie zijn die mensen" mensen.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:17 schreef Bocaj het volgende:
Meer mensen?
Wat een act inderdaad. Maar tussen de regels door zie je toch zo dat het grote bedrijfsleven (met name de multinationals) op 1 staan en de belangen van jan modaal en daar onder de top 10 niet eens halen op het lijstje van prioriteiten. Wanneer gaan die 2 miljoen kiezers dit eens inzien?quote:Op woensdag 22 september 2021 12:21 schreef DireStraits7 het volgende:
Sophie moet nog even wat beter voorbereiden hoe ze oprecht overkomt.
Ik geloof best dat zo'n toeslagenaffaire ook voor VVD'ers aangrijpend is. Maar de manier waarop Hermans nu opzichtig zoekt naar groteske woorden om de affaire te duiden is wat gratuit.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:24 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Wat een act inderdaad. Maar tussen de regels door zie je toch zo dat het grote bedrijfsleven (met name de multinationals) op 1 staan en de belangen van jan modaal en daar onder de top 10 niet eens halen op het lijstje van prioriteiten. Wanneer gaan die 2 miljoen kiezers dit eens inzien?
Moet een boom voorstellen dacht ik! (Gisteren had ze een hoed met "Kappen met Kappen" op.)quote:
Vermoeionde act.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Moet een boom voorstellen dacht ik! (Gisteren had ze een hoed met "Kappen met Kappen" op.)
Ja, inderdaad. De mensen die ik ken die er onder vallen (4 gevallen) hebben hun geld allemaal gehad. En sterker: 1 van die gevallen gebruikte het geld om schulden af te lossen, toen ze door kreeg dat dat de bedoeling niet was (schulden werden kwijtgescholden), mocht ze de afschriften daarvan opsturen en kreeg ze dat deel van het geld zelfs nog een keer.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Weinig concreet dit allemaal. Er is via de gemeenten al heel wat geld uitgedeeld, nog voordat mensen hoefden aan te tonen welke ze schade ze hebben geleden.
Wat moet er volgens de interrumperen den gebeuren??
quote:Op woensdag 22 september 2021 12:31 schreef monkyyy het volgende:
Verhuurderheffing afschaffen en dat geld kunnen we terug krijgen door uitkeringen te verlagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |