PSV speelt al jaren meer uitwedstrijden dan Ajax en Feyenoord. Knjkbquote:Op woensdag 22 september 2021 18:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoezo moet PSV trouwens 3 uitwedstrijden achter elkaar?
Het houdt ook nooit op. @:psvcl
Niemand hapt.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jazeker. Dat zijn belangrijke zaken. Dat je kansloos afgeslacht wordt door een middenmoter is geen reden tot protest. Maar een logo op de verkeerde plek....
Tyf op, Paul. Echt niemand zit hier op je te wachten.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:54 schreef Paul het volgende:
0-1![]()
0-1
![]()
0-1
![]()
0-1
![]()
0-1
![]()
0-1
![]()
0-1
![]()
0-1
![]()
0-1
![]()
0-1
![]()
0-1
![]()
Wat doen mensen dan in deze topicquote:Op woensdag 22 september 2021 18:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tyf op, Paul. Echt niemand zit hier op je te wachten.
Sow, hallo.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tyf op, Paul. Echt niemand zit hier op je te wachten.
Niet op jou wachten.quote:
Zeker wel, maar binnensmonds en alleen op je zolder zonder internetconnectie.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:57 schreef Paul het volgende:
Wat een gejammer hee, mag niet eens juichen as m'n cluppie scoort
mad jelly het zit diepquote:Op woensdag 22 september 2021 18:57 schreef Paul het volgende:
Wat een gejammer hee, mag niet eens juichen as m'n cluppie scoort
Weet ik dat dat Lenny en Drizzt zulke grote NEC-supporters waren heequote:
Ik hoop het toch niet voor ze. NEC is echt zo'n kutclub uit een kutstad.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Weet ik dat dat Lenny en Drizzt zulke grote NEC-supporters waren hee
quote:Op woensdag 22 september 2021 18:59 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 september 2021 18:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |