Ik Max en Mwene, dus ik zou ook boos worden.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb Mwene en Drommels dus dan word ik boos.
Ah dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax speelde wel woensdag - zaterdag - dinsdag toevallig.
Altijd leuk als hij een andere club fluit. Hij staat toch wel in mijn top 3 minst favoriete scheidsrechters.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
Oh Basje fluit ook nog. Dit kan leuk worden.
Wijlen @scrummie is érg fan van Bas Nijhuis.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Altijd leuk als hij een andere club fluit. Hij staat toch wel in mijn top 3 minst favoriete scheidsrechters.
Jazeker. Dat zijn belangrijke zaken. Dat je kansloos afgeslacht wordt door een middenmoter is geen reden tot protest. Maar een logo op de verkeerde plek....quote:
Dit is echt veel te geforceerd.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jazeker. Dat zijn belangrijke zaken. Dat je kansloos afgeslacht wordt door een middenmoter is geen reden tot protest. Maar een logo op de verkeerde plek....
Alleen Mulder en vd Eijk zie ik nog minder graag.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wijlen @:scrummie is érg fan van Bas Nijhuis.
PSV speelt al jaren meer uitwedstrijden dan Ajax en Feyenoord. Knjkbquote:Op woensdag 22 september 2021 18:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoezo moet PSV trouwens 3 uitwedstrijden achter elkaar?
Het houdt ook nooit op. @:psvcl
Niemand hapt.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jazeker. Dat zijn belangrijke zaken. Dat je kansloos afgeslacht wordt door een middenmoter is geen reden tot protest. Maar een logo op de verkeerde plek....
Tyf op, Paul. Echt niemand zit hier op je te wachten.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:54 schreef Paul het volgende:
0-1![]()
0-1
![]()
0-1
![]()
0-1
![]()
0-1
![]()
0-1
![]()
0-1