quote:Op woensdag 22 september 2021 19:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Ik was al woest dat we tegenwoordig Bud moeten drinken (Jupiler was het).
Of halve liters Karmeliet, maar ben vaak te lui om daarvoor te lopen. Is maar op 1 plek te halen.
Als we toelatingseisen gaan stellen vrees ik dat jij een van de eersten bent van wie we afscheid moeten nemenquote:Op woensdag 22 september 2021 19:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Waarom worden er hier kinderen toegelaten?
quote:Op woensdag 22 september 2021 19:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als we toelatingseisen gaan stellen vrees ik dat jij een van de eersten bent van wie we afscheid moeten nemen
Dan zou ik ook woest zijn ja. Bud is echt slecht.quote:Op woensdag 22 september 2021 19:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Ik was al woest dat we tegenwoordig Bud moeten drinken (Jupiler was het).
Of halve liters Karmeliet, maar ben vaak te lui om daarvoor te lopen. Is maar op 1 plek te halen.
Verderop waar?quote:Op woensdag 22 september 2021 19:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Ikke, Utrecht domineert. Ramselaar had gescoord van 100 meter verderop, wat een kanonskogel
Wie hebben ze uitgefloten dan?quote:Op woensdag 22 september 2021 19:33 schreef Paul het volgende:
Het NECpubliek zingt de hele wedstrijd: ole ole ole
Tevens is er gefloten voor de rust
scheids floot omdat het rust isquote:
Die nominatuurders denken natuurlijk dat ze daar wel wat voor over heeftquote:Op woensdag 22 september 2021 19:39 schreef T3hTommay het volgende:
Hélène is genomineerd voor de Televizier-Ster bij de presentatrices, jongens.
Mario gaat een gooi doen voor de talent award 2022quote:Op woensdag 22 september 2021 19:42 schreef Paul het volgende:
Mario been verrast Helene met een nominatie voor de televizierring
[ afbeelding ]
Och ja, bekijk het zo: Je hebt ook mensen die Juventus supporter zijn. Die hebben het nog zwaarder.quote:
De wissels van afgelopen weekend beginnen duidelijk hun vruchten af te werpen.quote:
Geertruida op RB neem ik aan?quote:
Pedersen is fit dus hij start.quote:Op woensdag 22 september 2021 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geertruida op RB neem ik aan?
Wetten van het voetbal.quote:Op woensdag 22 september 2021 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Typisch ook, speel je eindelijk redelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |