Als ik. En zo is Son of Sam ook begonnen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 09:08 schreef Senn88 het volgende:
De buren van mijn ouders hebben een puppy en die heet net als mij
Bergen papier overal?quote:Op dinsdag 21 september 2021 09:11 schreef Barbusse het volgende:
Sinds gisteren huiseigenaar. Wat een bureaucratisch avontuur. En we zijn er nog niet
Niet alleen dat. Tis allemaal verschrikkelijk onoverzichtelijk.quote:
Wie ben jij nu weerquote:Op dinsdag 21 september 2021 09:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als ik. En zo is Son of Sam ook begonnen.
Ik heb het al acht jaar ofzoquote:Op dinsdag 21 september 2021 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is de leeftijd. Ik heb het sinds een jaar ofzo.
Binnenkomen met een verwijzing naar een seriemoordenaarquote:Op dinsdag 21 september 2021 09:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als ik. En zo is Son of Sam ook begonnen.
Ja lijkt me extra lastig in het buitenland.quote:Op dinsdag 21 september 2021 09:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Tis allemaal verschrikkelijk onoverzichtelijk.
Jullie hebben elkaar gevonden!quote:Op dinsdag 21 september 2021 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Binnenkomen met een verwijzing naar een seriemoordenaar
Nah, ik vermoordde toch alles.quote:Op dinsdag 21 september 2021 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het al acht jaar ofzoLaatste tijd minder want ALLES ZIT ONDER DE TRIPS
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 21 september 2021 09:11 schreef Barbusse het volgende:
Sinds gisteren huiseigenaar. Wat een bureaucratisch avontuur. En we zijn er nog niet
Merci!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 21 september 2021 09:11 schreef Barbusse het volgende:
Merciquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:07 schreef Senn88 het volgende:
Volgende week donderdag kan ik @:Q nog een keer stalken daarna is hij niet meer vindbaar 😢
Wat heb je over voor het adres?quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:07 schreef Senn88 het volgende:
Volgende week donderdag kan ik @:Q nog een keer stalken daarna is hij niet meer vindbaar 😢
Het nieuwe adres?quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heb je over voor het adres?
Echt wel.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:07 schreef Senn88 het volgende:
Ik ben omkoopbaar met een fles goede single malt Scotch naar mijn keuzequote:
Ze moet hem ook nog even brengen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben omkoopbaar met een fles goede single malt Scotch naar mijn keuze
Ga volgend jaar toch naar Barbquote:Op dinsdag 21 september 2021 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze moet hem ook nog even brengen.
Dat zou fijn zijnquote:
Q's nieuwe adres niet hebbenquote:Op dinsdag 21 september 2021 13:07 schreef Senn88 het volgende:
Ha ik weet waar jouw huis woontquote:Op dinsdag 21 september 2021 13:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Q's nieuwe adres niet hebbenNepstalker
Beide natuurlijkquote:Op dinsdag 21 september 2021 13:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als ik langskom of als ik drank mee neem?
En dan niet naar binnen gluren als je 300 meter verder op bent. Nepstalkerquote:
Sterrenkind 9 in Schubbekutteveen toch?quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:37 schreef DrMarten het volgende:
Q's nieuwe adres niet hebbenNepstalker
Pas op hoor ik sta zo voor je deur.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dan niet naar binnen gluren als je 300 meter verder op bent. Nepstalker
Bierkrat 16 in de Schultenbrauwijk.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sterrenkind 9 in Schubbekutteveen toch?
Kom je nu voor een dichte deur te staanquote:Op dinsdag 21 september 2021 13:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Pas op hoor ik sta zo voor je deur.
Bier.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bierkrat 16 in de Schultenbrauwijk.
Zou Q al een bakfiets uitgezocht hebben?quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sterrenkind 9 in Schubbekutteveen toch?
Ongetwijfeld. Met voldoende ruimte voor een kratje bier, twee kinderen en een labradoodle.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:49 schreef DrMarten het volgende:
Zou Q al een bakfiets uitgezocht hebben?
Op een oude bakfiets moet je het leren?quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zou Q al een bakfiets uitgezocht hebben?
Één kratje bier is wel een beetje weinig hoor.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Met voldoende ruimte voor een kratje bier, twee kinderen en een labradoodle.
Zo noem je je vriendin toch niet.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Op een oude bakfiets moet je het leren?
Ja, vind het niet kunnen dat 'ie jou zo noemtquote:Op dinsdag 21 september 2021 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo noem je je vriendin toch niet.
Ik ga zo eerst een dutje doen en daarna sporten met mijn kneuzenclubje dus…quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kom je nu voor een dichte deur te staan
Zwangere vrouwen behoren tot het gevaarlijkste rasquote:Op dinsdag 21 september 2021 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb echt zin om die hoogwerker hier te slopen
quote:Op dinsdag 21 september 2021 14:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen behoren tot het gevaarlijkste ras
Hoe doe jij dat nu het weer kouder wordt? Lig je dan in een slaapzak of trek je extra thermoondergoed aan?quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat nu het weer kouder wordt? Lig je dan in een slaapzak of trek je extra thermoondergoed aan?
Hoe kun je het nou koud krijgen als je naar CL ligt te loeren?quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:01 schreef DrMarten het volgende:
Hoe doe jij dat nu het weer kouder wordt? Lig je dan in een slaapzak of trek je extra thermoondergoed aan?
Rode wangetjes van plaatsvervangende schaamte zeker.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe kun je het nou koud krijgen als je naar CL ligt te loeren?
Als je gaat sporten krijg je het warm.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:39 schreef Senn88 het volgende:
Ik gisteren alles voor het sporten klaargelegd. Lig nu al 3 uur te rillen van de kou in bed krijg het maar niet warm
Heel degelijk is het niet als je je in de bosjes ligt te verlustigen terwijl je het aantal stappen op je Fitbit flink ligt op te hogen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Rode wangetjes van plaatsvervangende schaamte zeker.
Met verhoging mag ik niet komenquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je gaat sporten krijg je het warm.
Hup hup. Van sporten krijg je het warm. En daarna voel je je vast een beetje beter en trots dat je bent gegaan.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:39 schreef Senn88 het volgende:
Ik gisteren alles voor het sporten klaargelegd. Lig nu al 3 uur te rillen van de kou in bed krijg het maar niet warm
Viesnekquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heel degelijk is het niet als je je in de bosjes ligt te verlustigen terwijl je het aantal stappen op je Fitbit flink ligt op te hogen.
Wachten nu op de aanvulling/correctie van TaMieke...quote:
Als barb dit zou doen zou ik het ook vies vinden hoorquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wachten nu op de aanvulling/correctie van TaMieke...
Ik hou me in vandaag.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wachten nu op de aanvulling/correctie van TaMieke...
En dan de volgende keer weer met dikke tegenzinquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hup hup. Van sporten krijg je het warm. En daarna voel je je vast een beetje beter en trots dat je bent gegaan.
Ik ga niet ergens in de modderige bosjes liggen zeg, kom nouquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als barb dit zou doen zou ik het ook vies vinden hoor
Tuurlijk. Doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan de volgende keer weer met dikke tegenzin
Jij hebt overal spycams geplaatst natuurlijkquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga niet ergens in de modderige bosjes liggen zeg, kom nou
En toegang tot alles met een Internet verbinding.quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij hebt overal spycams geplaatst natuurlijk
Ik heb rustdag.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga ook weer sporten vandaag. Met lichte tegenzin, maar ik vind dat ik moet gaan. Dan slaap ik vast beter
En dan rukken, liggend op een Romeinse bank met een scharlaken, zijden laken over zich heen gedrapeerd?quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jij hebt overal spycams geplaatst natuurlijk
Daar heb ik iemand voor. Ze voert me ook druiven tussendoor.quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan rukken, liggend op een Romeinse bank met een scharlaken, zijden laken over zich heen gedrapeerd?
quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:07 schreef Barbusse het volgende:
Daar heb ik iemand voor. Ze voert me ook druiven tussendoor.
Kijk, goed aangepaktquote:Op dinsdag 21 september 2021 16:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En toegang tot alles met een Internet verbinding.
En dan na de tijd een dame die de zooi voor hem opruimt terwijl een andere dame hem druiven voert. Zoiets?quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan rukken, liggend op een Romeinse bank met een scharlaken, zijden laken over zich heen gedrapeerd?
Ah, kijkquote:Op dinsdag 21 september 2021 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar heb ik iemand voor. Ze voert me ook druiven tussendoor.
Ik had vorige week rustweek want geslooptquote:Op dinsdag 21 september 2021 16:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb rustdag.
Morgen weer, meteen m'n kekke verse sportoutfit aan.
De restanten van zijn buik aflikken enzo. Je wil immers geen rare vlekken op je scharlaken, zijden laken.quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En dan na de tijd een dame die de zooi voor hem opruimt terwijl een andere dame hem druiven voert. Zoiets?
Precies. Zonde anders.quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De restanten van zijn buik aflikken enzo. Je wil immers geen rare vlekken op je scharlaken, zijden laken.
Met zo'n kind in je buik doe je 24/7 bootcamp denk ik dan maar.quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik had vorige week rustweek want geslooptZondag wel wezen zwemmen. Maar vind dat ik weer moet bootcampen. Want nu kan het nog, hoewel het wel steeds moeilijker gaat
Haha, opzich heb je een puntquote:Op dinsdag 21 september 2021 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met zo'n kind in je buik doe je 24/7 bootcamp denk ik dan maar.
Beetje wandelen/waggelen is wel raadzaam ja. Alle conditie kun je gebruiken bij een marathonbevalling.quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha, opzich heb je een punt
Ik ben vooral aan het zitten en liggen. Dus af en toe die beweging heb ik wel nodig. Vind ik.
Mijn zus ging heel veel zwemmen. Genoeg beweging, maar minder zwaartekracht. Nu haat ik zwemmen en zou ik het nog weigeren als ik beschuldigd zou worden tijdens de Salem Witch Trials, maar misschien een idee voor jou?quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, opzich heb je een punt
Ik ben vooral aan het zitten en liggen. Dus af en toe die beweging heb ik wel nodig. Vind ik.
Ja, ik zwem elke zondag. Andere dagen kan ik nog niet zwemmen want fulltime aan het werk. Maar als ik straks verlof heb ga ik inderdaad heul veul zwemmenquote:Op dinsdag 21 september 2021 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn zus ging heel veel zwemmen. Genoeg beweging, maar minder zwaartekracht. Nu haat ik zwemmen en zou ik het nog weigeren als ik beschuldigd zou worden tijdens de Salem Witch Trials, maar misschien een idee voor jou?
Nadeel van rondwaggelen is dat ik in notime hele dikke handen en voeten van het vocht heb en dan niet zoveel meer met mijn handen kan en het pijn doetquote:Op dinsdag 21 september 2021 16:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje wandelen/waggelen is wel raadzaam ja. Alle conditie kun je gebruiken bij een marathonbevalling.
quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik zwem elke zondag. Andere dagen kan ik nog niet zwemmen want fulltime aan het werk. Maar als ik straks verlof heb ga ik inderdaad heul veul zwemmenIk hou van zwemmen
Over 6 tot 8 weken komt het sowieso goed; kilometers lopen met een kinderwagen (conditie) of kind in een draagzak (conditie en krachttraining). En nog meer spierkracht opbouwen vanwege het tillen van een kind de komende jaren. Komt allemaal goed.quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nadeel van rondwaggelen is dat ik in notime hele dikke handen en voeten van het vocht heb en dan niet zoveel meer met mijn handen kan en het pijn doetDus ik loop wel stukjes, maar lang niet zoveel als ik zou willen.
Nog 6, hooguit 8 weken
Echt he. Geen sportabonnement meer nodigquote:Op dinsdag 21 september 2021 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over 6 tot 8 weken komt het sowieso goed; kilometers lopen met een kinderwagen (conditie) of kind in een draagzak (conditie en krachttraining). En nog meer spierkracht opbouwen vanwege het tillen van een kind de komende jaren. Komt allemaal goed.
Nope, abonnement voor het leven zo'n kind.quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Echt he. Geen sportabonnement meer nodig
Dat jij het zo aan het promoten bent zeg, jij was toch anti-kinderen?quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, abonnement voor het leven zo'n kind.
Je verwart mij met anderen. Ik spreek mij zelden uit over kinderen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat jij het zo aan het promoten bent zeg, jij was toch anti-kinderen?
Some men just want to watch the world burnquote:Op dinsdag 21 september 2021 17:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je verwart mij met anderen. Ik spreek mij zelden uit over kinderen.
En als ik het doe is het vooral om andere uit de tent te lokken. Maar dat doe ik ook met onderwerpen als tieten, Apple, Amsterdam, Utrecht, etc. Alles waar je weet dat je reactie op krijgt.
Ja, hoi.quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Some men just want to watch the world burn
Aangenaam kennis te makenquote:
Zwemmenquote:Op dinsdag 21 september 2021 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn zus ging heel veel zwemmen. Genoeg beweging, maar minder zwaartekracht. Nu haat ik zwemmen en zou ik het nog weigeren als ik beschuldigd zou worden tijdens de Salem Witch Trials, maar misschien een idee voor jou?
Q heeft nu een villa met zwembad in de tuin toch?quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ZwemmenMaar het was pre-corona veel te druk
Eentje maar?quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Q heeft nu een villa met zwembad in de tuin toch?
En niet eens een hot tub met koelkast binnen armlengte? Plebejer ben je ook zeg.quote:
Dat is de bieropslag.quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jij hebt zijn adres haal je me op als de housewarming is?quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ah, oke. Dan stel ik mijn beeld van je daarin even bijquote:Op dinsdag 21 september 2021 17:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je verwart mij met anderen. Ik spreek mij zelden uit over kinderen.
En als ik het doe is het vooral om andere uit de tent te lokken. Maar dat doe ik ook met onderwerpen als tieten, Apple, Amsterdam, Utrecht, etc. Alles waar je weet dat je reactie op krijgt.
Graag.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, oke. Dan stel ik mijn beeld van je daarin even bij
Rijke tattaquote:Op dinsdag 21 september 2021 19:18 schreef Barbusse het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat ik huiseigenaar ben
Nee, ik ben heul arm nu juist.quote:
quote:
Zelfs ik heb hem niet aan!quote:Op dinsdag 21 september 2021 19:31 schreef DrMarten het volgende:
Voor het eerst sinds het voorjaar de verwarming weer aangezet. Het is officieel koud
Zo beterquote:Op dinsdag 21 september 2021 19:18 schreef Barbusse het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat ik grootschuldbezitter ben
Ja, dat komt meer in de buurtquote:
Daarvoor hoeft alleen die rooie en het vriendinnetje er maar in te zijn!quote:Op dinsdag 21 september 2021 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat komt meer in de buurt
Nu proberen om van een huis een thuis te maken
Een bed om in te slapen en zo zou ook fijn zijn. Some personal touches ook.quote:Op dinsdag 21 september 2021 19:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Daarvoor hoeft alleen die rooie en het vriendinnetje er maar in te zijn!
Ik heb de achterdeur nog open.quote:Op dinsdag 21 september 2021 19:31 schreef DrMarten het volgende:
Voor het eerst sinds het voorjaar de verwarming weer aangezet. Het is officieel koud
Je kan ook overdrijven zegquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de achterdeur nog open.
Waarvoor dank.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
Huehuehuequote:Op dinsdag 21 september 2021 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De magie van de werkweek.quote:Op woensdag 22 september 2021 08:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe kan het nog maar woensdag zijn als voelt alsof het vorige weekend twee weken geleden was
Dit.quote:
De energie niet voorquote:
Zo'n slap handje.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De energie niet voorIs een kussentje aanreiken genoeg?
Mja, je hebt gelijk. Hier ook nauwelijks energie ervoorquote:Op woensdag 22 september 2021 09:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De energie niet voorIs een kussentje aanreiken genoeg?
Ik doe meequote:Op woensdag 22 september 2021 09:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, je hebt gelijk. Hier ook nauwelijks energie ervoor![]()
Geef me een kussen en ik slaap. Maakt niet uit dat dat dan op de grond is.
Ja, heel beta van me, I knowquote:
Ja, nee, dan krijg ik rare opmerkingen op 't werk.quote:
Ik lust ook helemaal geen koffiequote:Op woensdag 22 september 2021 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb nog wel een rondje koffie in de aanbieding? Alleen voor buurmeisje wordt teveel koffie 'm niet, denk ik.
Dat zal een mooie crash geven, vrees ik.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik lust ook helemaal geen koffieIk drink nu warme chocomelk om toch een klein beetje wakker te worden. Het helpt niet
Haha. Als ik nou even chocomelk blijf drinken tot 12 uur, dan ga ik weer naar huis en ga ik een dutje doen. Dat zou moeten werken. In theorie.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zal een mooie crash geven, vrees ik.Eerst een suikerpiekje en daarna lekker dippen.
Voordeel van die buik. Je gaat toch wel voor de 2.1 kinderen he?quote:Op woensdag 22 september 2021 09:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gelukkig accepteren ze op werk inmiddels al enkele weken dat ik erbij loop als een zombie
Ik ben al 1,5 uur aan het werkwezigquote:Op woensdag 22 september 2021 09:31 schreef Senn88 het volgende:
De dag is nog niet begonnen en ik heb nu al geen zin meer
Je hebt vakantiequote:Op woensdag 22 september 2021 09:31 schreef Senn88 het volgende:
De dag is nog niet begonnen en ik heb nu al geen zin meer
Ja idd, wat is dit?quote:
Gewoon niet fit hangerig en koud. Maar ik ben nu mijn huis aan het luchten tot 10 dan gaat de boel dicht en de verwarming aanquote:
Jij bent al oudquote:Op woensdag 22 september 2021 09:39 schreef DrMarten het volgende:
Bij begint de dag ergens rond half 1 als ik vakantie heb
Oh sorry hoor.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zeg pak mij mijn middagdutje niet af!
Waarom ga je dan alles luchten als je het koud hebt?quote:Op woensdag 22 september 2021 09:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gewoon niet fit hangerig en koud. Maar ik ben nu mijn huis aan het luchten tot 10 dan gaat de boel dicht en de verwarming aan
All your middagdutjes are belong to me.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zeg pak mij mijn middagdutje niet af!
Ik heb het slaapkamerraam en de achterdeur op een kierquote:Op woensdag 22 september 2021 09:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waarom ga je dan alles luchten als je het koud hebt?
Zal wel aan mij liggen, maar bij mij gaat geen raam open als het geen 25+ graden is hoor. (uitzondering is de slaapkamer).
Maar ga toch niet in de kou zittenzeker niet als ik het al koud heb.
Omdat frisse lucht gezond is?quote:Op woensdag 22 september 2021 09:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waarom ga je dan alles luchten als je het koud hebt?
Zal wel aan mij liggen, maar bij mij gaat geen raam open als het geen 25+ graden is hoor. (uitzondering is de slaapkamer).
Maar ga toch niet in de kou zittenzeker niet als ik het al koud heb.
quote:Op woensdag 22 september 2021 09:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
All your middagdutjes are belong to me.
Ook midden in de winter?quote:Op woensdag 22 september 2021 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het slaapkamerraam en de achterdeur op een kierde hele dag (zolang ik thuis ben)
Ja dat snap ik. Maar je gaat toch niet vrijwillig kou lijden als je ziek bent?!quote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 09:58 schreef TaMieke het volgende:
Net gevallen, uiteraard kei hard op mn voet terecht gekomen.
Denk dat amputeren beter is
Frisse lucht kan wel lekker zijn dan juist, in plaats van dat muffe.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ook midden in de winter?
[..]
Ja dat snap ik. Maar je gaat toch niet vrijwillig kou lijden als je ziek bent?!
maar koud..quote:Op woensdag 22 september 2021 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Frisse lucht kan wel lekker zijn dan juist, in plaats van dat muffe.
Dit, en daarna de verwarming aan dat warmt het tenminste ook fijn opquote:Op woensdag 22 september 2021 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Frisse lucht kan wel lekker zijn dan juist, in plaats van dat muffe.
Achterdeur misschien niet midden in de winter, of 's ochtends alleen eventjes.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ook midden in de winter?
[..]
Ja dat snap ik. Maar je gaat toch niet vrijwillig kou lijden als je ziek bent?!
Haha, zo ongeveer. Maar eerst maar eens deze goed en gezond op de wereld zettenquote:Op woensdag 22 september 2021 09:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Voordeel van die buik. Je gaat toch wel voor de 2.1 kinderen he?
Ik wacht op Q's dankjewel-post.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Achterdeur misschien niet midden in de winter, of 's ochtends alleen eventjes.
Waarom dan gaan?quote:Op woensdag 22 september 2021 10:53 schreef Senn88 het volgende:
Ik zie gewoon op tegen dit bezoek aan de dieetiste puur omdat die vrouw toen zo fucking moeilijk deed over vegetarisch eten
Dank je wel.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wacht op Q's dankjewel-post.
Hoe weinig is weinig? En wat verwacht ie?quote:Op woensdag 22 september 2021 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net telefoontje gehad en mijn leidinggevende vindt dat ik te weinig op kantoor kom.
ik kwam ongeveer 1x per twee weken. En er wordt verwacht iets van twee dagen per week.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe weinig is weinig? En wat verwacht ie?
Belachelijk. Twee dagen per week is echt veel te veel hoor.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik kwam ongeveer 1x per twee weken. En er wordt verwacht iets van twee dagen per week.
Belachelijk.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik kwam ongeveer 1x per twee weken. En er wordt verwacht iets van twee dagen per week.
Dat is al geen lekker begin. Is er geen optie om een andere te zoeken die beter bij je past?quote:Op woensdag 22 september 2021 10:53 schreef Senn88 het volgende:
Ik zie gewoon op tegen dit bezoek aan de dieetiste puur omdat die vrouw toen zo fucking moeilijk deed over vegetarisch eten
Whut. Zou een andere zoeken dan hoor.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:53 schreef Senn88 het volgende:
Dan zit er niks anders op dan een huis dichter bij werk te zoeken.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:17 schreef Q. het volgende:
Ben me nu al geestelijk aan het voorbereiden dat ik over twee weken weer naar kantoor moet. Eens per twee weken. Wel vaak genoeg voorlopig. Uiteindelijk wordt het één dag per week. Is ook nog te overzien. Maar het moet niet meer worden. Veel te ver fietsen vanaf mn nieuwe huis.
Of een scootertje te nemen.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan zit er niks anders op dan een huis dichter bij werk te zoeken.
Zo'n stepje kan ook.quote:
Gelukkig zijn er huizen in overvloed.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan zit er niks anders op dan een huis dichter bij werk te zoeken.
Daarom. En Q is rijk toch?quote:Op woensdag 22 september 2021 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er huizen in overvloed.
Kan ie z'n appartement weer terugkopen.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ach hij heeft nu al weer overwaarde op het nieuwe huis terwijl het nog niet eens van hem is
Maar waarom dan werken als je toch al rijk bent.quote:
Tegelijk de bovenburen uitkopenquote:Op woensdag 22 september 2021 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ie z'n appartement weer terugkopen.
Fluoriserend vestje aanquote:Op woensdag 22 september 2021 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met zo'n helmpje en een riempje.
So. Much. Boomer.quote:
Das toch geen excuus in deze instant gratification tijd?quote:
Oh ja. Sorry.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das toch geen excuus in deze instant gratification tijd?
Wat ga je eten?quote:Op woensdag 22 september 2021 15:27 schreef Senn88 het volgende:
Nog even dan uiteten![]()
zo maar ff beetje plamuur dr op en krultang in t haar
Heb je een date?quote:Op woensdag 22 september 2021 15:27 schreef Senn88 het volgende:
Nog even dan uiteten![]()
zo maar ff beetje plamuur dr op en krultang in t haar
Ik kan het menu niet openenquote:
Waar ben je te spotten?quote:
Daar heb ik niks aan als ik jou wil stalken.quote:
Ja dan googlen ze dat restaurant en denken: pffff te ver!quote:Op woensdag 22 september 2021 16:18 schreef Senn88 het volgende:
ik kan hier in de buurt rustig zeggen waar ik heen wil want niemand wil mij stalken omdat te ver weg of oninteressant
Welcome to my worldquote:Op woensdag 22 september 2021 16:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dan googlen ze dat restaurant en denken: pffff te ver!
WAT waarquote:Op woensdag 22 september 2021 16:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar ik werk in de achterhoek dus ik kan je op dinsdag stalken!
Zijn de bosjes bij CL gesnoeid?quote:
Is dit een eufemisme voor een kale kut?quote:
Mijn probleem is weer dat alleen bezette mannen mij willen stalken...quote:Op woensdag 22 september 2021 16:18 schreef Senn88 het volgende:
ik kan hier in de buurt rustig zeggen waar ik heen wil want niemand wil mij stalken omdat te ver weg of oninteressant
Ik ben nog in de war van de panna cotta als voorgerecht...quote:Op woensdag 22 september 2021 16:35 schreef Barbusse het volgende:
Heb wel honger nu vanwege dat menu. Lang geleden dat ik kalfszwezerik heb gehad.
Al die aannames over iemands relatiestatus.quote:Op woensdag 22 september 2021 16:43 schreef Tegan het volgende:
Mijn probleem is weer dat alleen bezette mannen mij willen stalken...
Ik vrees dat de vraag meer zegt dan het antwoord.quote:Op woensdag 22 september 2021 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dit een eufemisme voor een kale kut?
Maar toch klinkt het lekker. Zou proberen.quote:Op woensdag 22 september 2021 16:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben nog in de war van de panna cotta als voorgerecht...
Volgende keer reageer ik wel weer met een gifje...quote:Op woensdag 22 september 2021 16:49 schreef Barbusse het volgende:
Ik vrees dat de vraag meer zegt dan het antwoord.
quote:Op woensdag 22 september 2021 16:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende keer reageer ik wel weer met een gifje...
[ afbeelding ]
Heb nu wel zin in lamquote:Op woensdag 22 september 2021 16:35 schreef Barbusse het volgende:
Heb wel honger nu vanwege dat menu. Lang geleden dat ik kalfszwezerik heb gehad.
Dat ben ik zelf tegenwoordig al vaak genoegquote:
Dit moet je even uitleggenquote:Op woensdag 22 september 2021 16:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die aannames over iemands relatiestatus.
Spreekt voor zich lijkt mij.quote:
Af en toe wat variatie.quote:Op woensdag 22 september 2021 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zijn de bosjes bij CL gesnoeid?
Sletje ben je toch he?quote:
Die had ik. Was fantastischquote:Op woensdag 22 september 2021 16:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben nog in de war van de panna cotta als voorgerecht...
Alleen NPO 1 t/m 3 hebben.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:20 schreef Tegan het volgende:
Met tv bedoel ik NPO 1, 2 en 3 en met NPO 1, 2 en 3 bedoel ik dat ik me verveel.
Welk telefoonnummer?quote:Op woensdag 22 september 2021 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen NPO 1 t/m 3 hebben.1850 belde.
Heb je geen plan b als de nos kut isquote:Op woensdag 22 september 2021 21:24 schreef Tegan het volgende:
Meer dan drie tv-zenders hebben, dan heb je het gemaakt in het leven.
Dat is alleen als tv kijken plan a isquote:Op woensdag 22 september 2021 21:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je geen plan b als de nos kut is
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 22 september 2021 21:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is alleen als tv kijken plan a is.
Ik heb er nul.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:24 schreef Tegan het volgende:
Meer dan drie tv-zenders hebben, dan heb je het gemaakt in het leven.
In theorie ja. Feit is dat ik noch de kabels noch de aansluiting op mijn TV heb om ze te bekijken. Daarom nul zenders.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Leugens. Iedereen heeft minimaal drie.
Npostart.nlquote:Op woensdag 22 september 2021 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In theorie ja. Feit is dat ik noch de kabels noch de aansluiting op mijn TV heb om ze te bekijken. Daarom nul zenders.
quote:Op donderdag 23 september 2021 07:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanmiddag bij ons nieuwe huis kijkenMaar eerst even werken en door de mondhygiëniste mishandeld worden
Story of my life momenteelquote:Op donderdag 23 september 2021 07:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]![]()
![]()
roalercoaster aan emoties dit
Maar bij het huis kijken overtreft de mishandeling van de mondhygiënist toch?quote:Op donderdag 23 september 2021 07:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanmiddag bij ons nieuwe huis kijkenMaar eerst even werken en door de mondhygiëniste mishandeld worden
Ja, dat sowiesoquote:Op donderdag 23 september 2021 07:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar bij het huis kijken overtreft de mishandeling van de mondhygiënist toch?
quote:Op donderdag 23 september 2021 07:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Leuk en lekker. Hele fijne sfeer in dat restaurant!quote:Op donderdag 23 september 2021 08:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe was je etentje gisteren, Senn?
Ja, dat is wel zoquote:Op donderdag 23 september 2021 08:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]en
Al kan je er daarna als het goed is weer even tegenaan qua tandengefriemel, dus indirect yay?
Ik heb al jaaaaaaaren geen kabel-tv meer hoor. Het is geen 1980 meer.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen NPO 1 t/m 3 hebben.1850 belde.
Nice!quote:Op donderdag 23 september 2021 08:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Leuk en lekker. Hele fijne sfeer in dat restaurant!
Oudersquote:Op donderdag 23 september 2021 08:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice!![]()
Met wie ging je eten? Vriendin? Date? Moeder? Tante?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |