abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 21 september 2021 @ 20:03:20 #201
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_201459862
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Onschendbaar... Politieagentje spelen... irritant zijn als logische oorzaak om te gaan schieten.

Echt... hoe werkt jouw hoofd?
Je kan wel doordrammen over een mondkapje waar iemand binnen twee minuten de winkel verlaten kan hebben door gewoon even dat bier af te rekenen, maar de echte wereld is geen Teletubbie-land waar iedereen lief en meegaand is.
Als 99% wel dat mondkapje opheeft, wat zou je je dan druk maken om die ene persoon :')
Het lijkt me echt sterk dat er verder geen woorden over en weer zijn gevallen en dat die lijpo zomaar even thuis een pistool op is gaan halen.

quote:
Verder: die vent betreedt een winkel; daar gelden de regels van de winkel. Bevalt je dat niet? Opflikkeren.
Zo zal dat jochie het inderdaad ook wel gezegd hebben, alleen deze keer helaas tegen de verkeerde.
  Beste debater 2022 dinsdag 21 september 2021 @ 20:06:02 #202
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201459919
Je kan wel doordrammen over een leeftijdsbewijs waar iemand binnen twee minuten de winkel verlaten kan hebben door gewoon even dat bier af te rekenen, maar de echte wereld is geen Teletubbie-land waar iedereen lief en meegaand is.
Als 99% wel bij twijfel diens leeftijdsbewijs laat zien, wat zou je je dan druk maken om die ene persoon :')
Het lijkt me echt sterk dat er verder geen woorden over en weer zijn gevallen en dat die lijpo zomaar even thuis een pistool op is gaan halen.

Je kan wel doordrammen over het moeten betalen voor je spullen waar iemand binnen twee minuten de winkel verlaten kan hebben door gewoon even dat bier mee te geven, maar de echte wereld is geen Teletubbie-land waar iedereen lief en meegaand is.
Als 99% wel gewoon afrekent, wat zou je je dan druk maken om die ene persoon :')
Het lijkt me echt sterk dat er verder geen woorden over en weer zijn gevallen en dat die lijpo zomaar even thuis een pistool op is gaan halen.


Ad infinitum.

Verder is wel duidelijk dat je de schuld voor heel dit gebeuren bij het slachtoffer legt. Je moet ook wel, je zit te diep in die BNW-meuk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 21 september 2021 @ 20:08:24 #203
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_201459959
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Je moet ook wel, je zit te diep in die BNW-meuk.
_O-
  Beste debater 2022 dinsdag 21 september 2021 @ 20:10:04 #204
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201459990
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 20:08 schreef Woelwater het volgende:

[..]
_O-
Dat is de reactie van weldenkende mensen op de povere pogingen tot goedpraten van wappie-gedrag, inderdaad.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 21 september 2021 @ 20:15:16 #205
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_201460095
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat is de reactie van weldenkende mensen op de povere pogingen tot goedpraten van wappie-gedrag, inderdaad.
Ja hoe wereldvreemd moet je zijn om te denken dat een schietpartij zeldzaam is en dat je zomaar met een vreemde ruzie kan maken over iets pietluttigs als een mondkapje.

https://www.nhnieuws.nl/n(...)door-hoofd-geschoten

https://nos.nl/artikel/23(...)in-kritieke-toestand

https://www.telegraaf.nl/(...)uzie-tussen-jongeren

https://www.rijnmond.nl/n(...)at-man-neergeschoten

En die persoonlijke aanval dat ik diep in de BNW-meuk zou zitten slaat gewoon nergens op. Dat was wel _O- waardig.
pi_201460184
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maak er 14-jarige van en het argument blijft hetzelfde.
Het ging mij er meer om dat sommige lui blijkbaar nogal slecht geinformeerd zijn en schijnbaar denken dat de regelgeving overal hetzelfde is als hier.
  Beste debater 2022 dinsdag 21 september 2021 @ 20:23:39 #207
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201460215
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 20:15 schreef Woelwater het volgende:

[..]
Ja hoe wereldvreemd moet je zijn om te denken dat een schietpartij zeldzaam is en dat je zomaar met een vreemde ruzie kan maken over iets pietluttigs als een mondkapje.

https://www.nhnieuws.nl/n(...)door-hoofd-geschoten

https://nos.nl/artikel/23(...)in-kritieke-toestand

https://www.telegraaf.nl/(...)uzie-tussen-jongeren

https://www.rijnmond.nl/n(...)at-man-neergeschoten

En die persoonlijke aanval dat ik diep in de BNW-meuk zou zitten slaat gewoon nergens op. Dat was wel _O- waardig.
Totaal het punt gemist, toch vreemd voor een kritische denker.

Er wordt hier gesteld dat men regels gewoon moet laten voor wat ze zijn, want:

1. We leven in een individualistische samenleving;
2. Waarin mensen met rust gelaten willen worden;
3. Werknemers die hun werk uitvoeren eigenlijk als ja-knikkers gewoon moeten doen wat een klant wil, ook al druist dat in tegen de regels van hun werkgever en de overheid;
4. Het derhalve eigen schuld is als je als werknemer in een individualistische samenleving waarin mensen met rust gelaten willen worden door je kop geschoten wordt als je je werk uitvoert conform de regels van je werkgever en de overheid. Dat is logisch. Te verwachten, zelfs.

De enige reden dat Woelwater en z'n bende verklede artsen hier trachten 'verzachtende omstandigheden' aan te brengen (met wat, een 'autoritaire, irritante, discussie-op-het-spits-drijvende 20-jarige vakkenvuller' die gewoon niet zo moeilijk had moeten doen) is omdat het mondkapjes betreft. En daar reageren sommigen nogal Engel-esk op.

Stel je voor dat het gewoon een ordinaire roofoverval was geweest met, waarom ook niet, een Marokkaanse schutter.

Denk niet dat Woelwater en het 'wij zijn de nieuwe joden'-legioen dan met dezelfde argumentatie was gekomen:

"Ja, het is tegen de regels om mensen te beroven... Maar in een individualistische samenleving willen mensen met rust gelaten worden, en daarbij, als 99 mensen gewoon hun spulletjes netjes afrekenen, wat maakt dan die ene dief of overvaller uit... doe niet zo moeilijk, in twee minuten ben je ervan af en kan alles doorgaan zoals het is."

Nee, he?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 21 september 2021 @ 20:39:41 #208
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_201460467
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
De enige reden dat Woelwater en z'n bende verklede artsen

Woelwater en het 'wij zijn de nieuwe joden'-legioen
Wat ben jij toch ook een walgelijk mannetje zeg :r

Iemand komt je shop ingelopen, pakt wat bier en wil afrekenen.
1 - Je rekent af met hem, hij loopt je shop weer uit en volgende klant.
Of 2- Je begint een discussie dat iemand een mondkapje op moet doen en weigert zijn bier af te rekenen.

Ik kan me echt niet voorstellen dat als ik bij een pompstation zou werken dat ik dan iemand zou gaan dwingen een mondkapje op te zetten en hem voor het blok zou zetten door zijn bier niet af te rekenen.
Maar misschien ben ik gewoon te meegaand en werk daarom niet op een pompstation en loop wat minder risico door mijn kop geschoten te worden.

Maar het is verder goed met je :{w
Ga in een volksbuurt als Rotterdam-Zuid maar eens wat mensen aanspreken op overtredingen en misschien leer je het echte leven kennen buiten je links politiek correcte bubbel.
  Beste debater 2022 dinsdag 21 september 2021 @ 20:44:36 #209
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201460556
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 20:39 schreef Woelwater het volgende:

[..]
Wat ben jij toch ook een walgelijk mannetje zeg :r

Iemand komt je shop ingelopen, pakt wat bier en wil afrekenen.
1 - Je rekent af met hem, hij loopt je shop weer uit en volgende klant.
Of 2- Je begint een discussie dat iemand een mondkapje op moet doen en weigert zijn bier af te rekenen.

Ik kan me echt niet voorstellen dat als ik bij een pompstation zou werken dat ik dan iemand zou gaan dwingen een mondkapje op te zetten en hem voor het blok zou zetten door zijn bier niet af te rekenen.
Maar misschien ben ik gewoon te meegaand en werk daarom niet op een pompstation en loop wat minder risico door mijn kop geschoten te worden.

Maar het is verder goed met je :{w
Ga in een volksbuurt als Rotterdam-Zuid maar eens wat mensen aanspreken op overtredingen en misschien leer je het echte leven kennen buiten je links politiek correcte bubbel.
"Walgelijk..."

Vertel nog wat over 'twee haantjes', kortste eindjes en een autoritaire 20-jarige pompbediende.

Veel walgelijker dan victim blaming wordt het niet. Maar je moet wat, in je campagne tegen de mondkap.

En succes dit weekend met de volgende mars tegen de (ongetwijfeld links) politiek correcte elite. Want zo werkt het wel natuurlijk: als het je vrijstaat op basis van echt helemaal niets dan je eigen onderbuik maar allerhande eigenschappen aan die 20-jarige knul toe te schrijven (autoritair, irritant, grote bek) dan staat dat anderen natuurlijk ook. Daarom: lees eens wat minder complotwappie sites, Engel-wannabe.

Moet verder trouwens makkelijk shoppen zijn in Rotterdam-Zuid, als ik het zo lees; gewoon meenemen wat je nodig hebt; aanspreken op ongewenst gedrag in de winkel is namelijk 'haantjesgedrag' en een vorm van 'links politiek correctisme'. Bestaan er nog wel winkels in Rotterdam-Zuid of is het daar een grote anarchie?

[ Bericht 5% gewijzigd door EttovanBelgie op 21-09-2021 20:49:47 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201462112
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Lijkt me duidelijk.

De hoek van de mensen die menen dat "in een individualistische samenleving mensen met rust gelaten willen worden", het normaal is dat bij verkeersruzies geschoten wordt en dat een 20-jarige kassamedewerker "waarschijnlijk autoritair optrad" en daardoor als haantje tegenover haantje aan het kortste eind trok.

Die hoek.
Wat mij betreft handhaaft de staat zelf de opgestelde wetten en maatregelen ipv daar 20-jarige studenten met een bijbaantje en 16-jarige cassières onbezoldigd mee op te zadelen. Een politieagent is getraind en uitgerust om met potentieel gewelddadige mensen en situaties om te gaan, een jongere met een bijbaantje niet.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_201462878
Ze spreken het natuurlijk niet letterlijk uit, maar volgens mij vindt een aantal hier het stiekem best mooi dat zo'n 'corona-facistje' is doodgeschoten.
pi_201463126
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 12:07 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Ik lees alleen iets over moslims met psychische problemen (als je je leven laat leiden door een boekje heb je sowieso psychische problemen) en over extreem rechts.
Ik lees niks over wappies en/of antivaxxers
AfD-aanhanger blijkt nu. Kan niet zeggen dat ik verbaasd ben, zit sowieso iets los bij hen.
  woensdag 22 september 2021 @ 11:15:28 #214
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_201467010
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 22:08 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Wat mij betreft handhaaft de staat zelf de opgestelde wetten en maatregelen ipv daar 20-jarige studenten met een bijbaantje en 16-jarige cassières onbezoldigd mee op te zadelen. Een politieagent is getraind en uitgerust om met potentieel gewelddadige mensen en situaties om te gaan, een jongere met een bijbaantje niet.
Klopt. Dit incident heeft natuurlijk iets pijnlijks blootgelegd. Er wordt een verantwoordelijkheid (en bijbehorende manier van communiceren en omgaan met geweld bij het afdwingen /.handhaven hiervan) neergelegd bij mensen die hier helemaal niet voor opgeleid zijn.
  woensdag 22 september 2021 @ 11:18:31 #215
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_201467066
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 september 2021 22:59 schreef Zwoerd het volgende:
Ze spreken het natuurlijk niet letterlijk uit, maar volgens mij vindt een aantal hier het stiekem best mooi dat zo'n 'corona-facistje' is doodgeschoten.
Stukje projectie. Het enige dat ik hier lees is dat @Woelwater stelt dat in de echte wereld politieke werkelijkheden soms nare consequenties kunnen hebben. Er lopen een hoop lui rond die zich niets laten vertellen en zo op spanning staan dat ze vrij snel tot geweld overgaan. Het is walgelijk dat de overheid van winkelmedewerkers verlangt dat zij een enigszins autoritaire interactie met deze lui (moeten) hebben op straffe van een boete.
pi_201468396
quote:
15s.gif Op maandag 20 september 2021 22:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ik wil toch op een of andere wijze contact proberen te blijven houden met deze - ooit zeer goede - vriend, maar het is met de dag lastiger. En ik verwijt dit echt youtube en andere techgiganten die debiele onzin laten staan. Natuurlijk heeft een ieder zijn of haar eigen verantwoording, maar sommigen zijn te labiel en verzanden in het drasmoeras van youtube of feestboek. :{

Hoe ga jij met deze vriend om? Helemaal nooit meer contact? Alleen telefonisch? Vind het echt moeilijk. Was eigenlijk zelfs mijn beste vriend. Kan je nagaan. Niet zomaar een vriend, we deelden alles, lief en leed. Hij is helemaal verzand in het youtube drasmoeras. ;( En hij wenst niet gered te worden.
Probeer hem te begrijpen, zonder te oordelen
Probeer jezelf om in zijn schoenen te plaatsen ook al ben je het helemaal niet eens met de theorieën die hij aanhangt
Probeer iets van commen ground te vinden , als vb kan me wel een beetje vinden in de kritiek mbt 9/11/QR codes or whatever maar de platte aarde , de luminateis dat gaat me net iets te ver

Het ergste wat je kan doen is hem niet serieus te nemen, minachtend zijn mbt tot zijn theorieën dat zal alleen averechts werken en die afstand die er is tussen jullie alleen maar vergroten

Ben zelf iemand die dan 10 jaar in de complotwereld zit en kan je beste vriend wel begrijpen . Jij zegt dat die gered moet worden uit deze wereld maar hij zal dezelfde idee hebben dat niet hij maar JIJ gered moet worden van de mindcontrol van de mysterieuze elite

Ik weet niet of je bekend bent met Daryl Davis? Hij is een donkere jazz muzikant, die in zijn jeugd te maken kreeg met racisme en ipv boos te worden of zichzelf in de slachtoffer hoek te plaatsen . Had hij als missie in zijn leven om de mensen die haatdragende ideologieën aanhangende , om die beter te begrijpen

Zo infiltreerde hij de kkk en werd zelfs goede vrienden met bepaalde klansleden , Puur door te luisteren , zonder te oordelen en zichzelf in hun schoenen te plaatsen zijn meer dan 200 kkk leden uit te klan gestapt . De manier waarop die dat deed was echt voortreffelijk _O_

Ik geloof als de mindset van Daryl kopieert en toepast op de vriend van je , dat je vanzelf weer dichter bij elkaar komt

Hier zijn de videos:

Why I, as a black man, attend KKK rallies. | Daryl Davis


This Black Musician Explains Why He is Friends With White Supremacists


Laat me weten hoe het allemaal verloopt en ik wens je veel succes ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 22-09-2021 20:19:46 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201468834
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
"Walgelijk..."

Vertel nog wat over 'twee haantjes', kortste eindjes en een autoritaire 20-jarige pompbediende.

Veel walgelijker dan victim blaming wordt het niet. Maar je moet wat, in je campagne tegen de mondkap.

En succes dit weekend met de volgende mars tegen de (ongetwijfeld links) politiek correcte elite. Want zo werkt het wel natuurlijk: als het je vrijstaat op basis van echt helemaal niets dan je eigen onderbuik maar allerhande eigenschappen aan die 20-jarige knul toe te schrijven (autoritair, irritant, grote bek) dan staat dat anderen natuurlijk ook. Daarom: lees eens wat minder complotwappie sites, Engel-wannabe.

Moet verder trouwens makkelijk shoppen zijn in Rotterdam-Zuid, als ik het zo lees; gewoon meenemen wat je nodig hebt; aanspreken op ongewenst gedrag in de winkel is namelijk 'haantjesgedrag' en een vorm van 'links politiek correctisme'. Bestaan er nog wel winkels in Rotterdam-Zuid of is het daar een grote anarchie?
Daar lopen vaak beveiligers rond he.

En genoeg mensen zonder mondkapjes gezien in de winkels, die echt niet worden aangesproken door de 16-18 jarige medewerkers in een supermarkt bv.
pi_201469032
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 20:15 schreef Woelwater het volgende:

[..]
Ja hoe wereldvreemd moet je zijn om te denken dat een schietpartij zeldzaam is en dat je zomaar met een vreemde ruzie kan maken over iets pietluttigs als een mondkapje.

https://www.nhnieuws.nl/n(...)door-hoofd-geschoten

https://nos.nl/artikel/23(...)in-kritieke-toestand

https://www.telegraaf.nl/(...)uzie-tussen-jongeren

https://www.rijnmond.nl/n(...)at-man-neergeschoten

En die persoonlijke aanval dat ik diep in de BNW-meuk zou zitten slaat gewoon nergens op. Dat was wel _O- waardig.
Precies dit. Hij had net zo goed naar zijn pistool kunnen grijpen als hem bier geweigerd zou worden om elk andere willekeurige reden. Mensen schieten aan de lopende band mensen af omdat ze zich door de ander beperkt/aangevallen voelen. Dat hoeft helemaal niets te maken te hebben met anti-mondkap/coronamaatregelen-fanatisme per se. Het zou natuurlijk ook wél kunnen, maar op het moment van de vele ''zie je nou wel"-reacties was dat totaal niet duidelijk. Ophitsers, allemaal.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  woensdag 22 september 2021 @ 13:29:09 #219
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_201469106
Echte waanzin dit. Gaat totaal nergens meer over. De maatschappij is kapot. Bier verkopen in een tankstation, wat denken ze wel niet. Idioten.
  woensdag 22 september 2021 @ 13:45:53 #220
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_201469299
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 12:47 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Probeer hem te begrijpen, zonder te oordelen
...

Het ergste wat je kan doen is hem niet serieus te nemen, minachtend zijn mbt tot zijn theorieën dat zal alleen averechts werken en die afstand die er is tussen jullie alleen maar vergroten

...
Laat me weten hoe het allemaal verloopt en ik wens je veel succes ^O^
quote:
na een analyse van zijn profielen op sociale media. ,,Het was een kwestie van tijd voor het zo zou escaleren.”

...

N. hield de pompbediende verantwoordelijk voor de situatie
...
Een buurvrouw omschrijft hem in gesprek met Duitse media als ‘opvliegend en agressief’.
...
Hij viel me ​​vaak verbaal aan, beledigde me diep en vulgair. Het was een kwestie van tijd tot het zo zou escaleren.”
...
Een totale oorlog zou de maatschappij een stuk verder brengen, stelde hij op Twitter. ‘Ik kijk uit naar de volgende oorlog.
...
Het feit dat N. niet alleen één revolver, maar ook andere wapens en munitie thuis in zijn bezit had, duidt op verdere radicalisering.
En toen kwam de realiteit om de hoek kijken: het is gewoon een hyperagressieve idioot die we helemaal niet moeten proberen te begrijpen. Als het die complottheorieën niet waren geweest dan was ie wel doorgedraaid over die nagelstudio naast hem, omdat vrouwen los rondlopen deze dagen of anders iets met buitenlanders.

Enne, waarom moet iedereen altijd moeite doen om dit soort wappie's te begrijpen in plaats van dat ze andersom diezelfde moeite doen? "Gut, de hele maatschappij heeft een probleem met me. Dat moet aan hen allemaal liggen!"
pi_201469452
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 13:45 schreef Qarrad het volgende:

[..]
[..]
En toen kwam de realiteit om de hoek kijken: het is gewoon een hyperagressieve idioot die we helemaal niet moeten proberen te begrijpen. Als het die complottheorieën niet waren geweest dan was ie wel doorgedraaid over die nagelstudio naast hem, omdat vrouwen los rondlopen deze dagen of anders iets met buitenlanders.

Enne, waarom moet iedereen altijd moeite doen om dit soort wappie's te begrijpen in plaats van dat ze andersom diezelfde moeite doen? "Gut, de hele maatschappij heeft een probleem met me. Dat moet aan hen allemaal liggen!"
Onze linkse boomknuffelaar had het over zijn beste vriend , daar reageerde ik op , had het niet over de dader zelf
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 22 september 2021 @ 14:01:55 #222
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_201469525
quote:
18s.gif Op woensdag 22 september 2021 13:56 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Onze linkse boomknuffelaar had het over zijn beste vriend , daar reageerde ik op , had het niet over de dader zelf
Oeps, sorry!
pi_201471119
quote:
15s.gif Op woensdag 22 september 2021 13:29 schreef Twiitch het volgende:
Echte waanzin dit. Gaat totaal nergens meer over. De maatschappij is kapot. Bier verkopen in een tankstation, wat denken ze wel niet. Idioten.
Dat de nederlandse kritische denkers dan maar gaan demonstreren dat we in nl ook weer bier bij tankstations kunnen gaan kopen daar heeft iedereen tenminste wat aan. :D
  Beste debater 2022 woensdag 22 september 2021 @ 17:39:25 #224
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201472352
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 13:23 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Precies dit. Hij had net zo goed naar zijn pistool kunnen grijpen als hem bier geweigerd zou worden om elk andere willekeurige reden. Mensen schieten aan de lopende band mensen af omdat ze zich door de ander beperkt/aangevallen voelen. Dat hoeft helemaal niets te maken te hebben met anti-mondkap/coronamaatregelen-fanatisme per se. Het zou natuurlijk ook wél kunnen, maar op het moment van de vele ''zie je nou wel"-reacties was dat totaal niet duidelijk. Ophitsers, allemaal.
Ja, alleen hebben we hier bewijs dat het deze Rambo wél om corona was te doen. Lees anders nog even de berichtgeving.

Ik begrijp dat het vervelend is als je zo'n sujet in je gelederen hebt, maar dit is waar jullie complotgezwam toe leidt: instabiele figuren die gewoon wat pompbedienden neer gaan schieten om 'een daad te stellen'. Wees er trots op.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 woensdag 22 september 2021 @ 17:41:49 #225
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201472381
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 11:15 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Klopt. Dit incident heeft natuurlijk iets pijnlijks blootgelegd. Er wordt een verantwoordelijkheid (en bijbehorende manier van communiceren en omgaan met geweld bij het afdwingen /.handhaven hiervan) neergelegd bij mensen die hier helemaal niet voor opgeleid zijn.
Van overheidswege is ook bepaald dat diefstal niet is toegestaan. Dus de pompbediende had kennelijk ook niet de 'bevoegdheid' mensen te wijzen op het moeten afrekenen van spullen. Want dat is gevaarlijk. En autoriteit. En communicatie. En handhaving.

Echt, de bochten waar jullie je maar in blijven wringen...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')