Een kwartier Boskamp is te lang. Over wie gaat het ?quote:
Imca Marinaquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een kwartier Boskamp is te lang. Over wie gaat het ?
Laporta.quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet nog kijken. Eerst even wegen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is niet leukquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
BREAKING NEWS
Dick Advocaat heeft zijn geld niet gehad van de AH reclame![]()
NWS / Sloten AH winkels in Amsterdam vastgelijmd
Enige waar hij zonder trapje bij kon
Altijd nog beter dan Boskamp.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond staat er weer een gloednieuwe uitzending van Veronica Inside op het programma en niemand minder dan Valentijn Driessen zit aan tafel bij Johan, Wilfred en René om alle gebeurtenissen op en rondom de voetbalvelden te bespreken.
Azijn Falentijn om zijn voorspellingen weer te geven
Welke actquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Die act van tong80 wordt langzamerhand wel een beetje vermoeiend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En inderdaadquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:26 schreef DKUp het volgende:
Ik vind Chris Woerts helemaal niet leuk.
The Clark’s verkrachten een nummer in 3….2…..1….
Dagje ouder, krijgt je datquote:
Jonguh.quote:
Meisjuh.quote:
Mijn moeder heeft nog les gegeven aan de tweeling van de Shoes.quote:
De wereld is klein.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft nog les gegeven aan de tweeling van de Shoes.
Ja en meteen die lul van een Wilfred zuur en semi-grappig doen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:33 schreef Naesala_1981 het volgende:
Valentijn.... Leuk!
Even een tegengeluid.
jup, of iemand in huis hebben die daar dan over gaat fantaseren op de foksquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:39 schreef spapaars het volgende:
Je zal Valentijn de hele dag in huis hebben met die monotone dodelijk vermoeiende stem van hem.
Wel altijd gratis dat krantje in huisquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:39 schreef spapaars het volgende:
Je zal Valentijn de hele dag in huis hebben met die monotone dodelijk vermoeiende stem van hem.
Blijf liever bij een comfortabeler toiletpapier in huis.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wel altijd gratis dat krantje in huis
Chris Woerts thuis de hele dag dat is pas leukquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:43 schreef spapaars het volgende:
Blijf liever bij een comfortabeler toiletpapier in huis.
Ze nodigen hem graag uit, maar heeft bijna nooit iets te melden.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Chris Woerts thuis de hele dag dat is pas leuk![]()
Dit moet je wel zeggen vanwege zijn gigantische dildocollectie.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Chris Woerts thuis de hele dag dat is pas leuk![]()
quote:
Ik heb haar naar huis gestuurd.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als de date nu al voorbij is was het geen succes
Lekker maat, gelijk laten zien wie de Alfa isquote:
Alfa Romeo?quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker maat, gelijk laten zien wie de Alfa is
Ja, leuk, even lachen allemaalquote:
@FireFox1 is ziedend.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:08 schreef Coco het volgende:
Genieten jullie ook zo van de totale meltdown van Barcelona?
Del Zero Grande is een kutjoch jaquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Was ook wel een kutscheids gisteren
Ik heb niet gekeken.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Was ook wel een kutscheids gisteren
Ze moeten gewoon Lahoz klonen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Del Zero Grande is een kutjoch ja
Onterechte 2e geel voor Frenkie, die er dus met rood af moest. Koeman werd weggestuurdquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken.
Klopt dit @:El-Stinho ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |