abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201434454
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 23:15 schreef macca728 het volgende:

[..]
Heb je last van je ogen ? Het gata om de periode daarvoor VOOR DE TIENDE KEER
Voor de eerste keer... Ook een gelijkstelling van nu 2021 covidverspreiders en de joden in Duitsland 1933-1940 is irritant, bizar slachtoffergedrag en het bagatelliseren wat er toen gebeurde met Joden.
  zondag 19 september 2021 @ 23:19:32 #102
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201434465
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 23:18 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Voor de eerste keer... Ook een gelijkstelling van nu 2021 covidverspreiders en de joden in Duitsland 1933-1940 is irritant, bizar slachtoffergedrag en het bagatelliseren wat er toen gebeurde met Joden.
Men wil zó graag zielig slachtoffer zijn...

Dat daarvoor de Holocaust moet worden misbruikt is irrelevant; narcisme in optima forma. Men is belangrijker dan historische gebeurtenissen, men is... Slachtoffer.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 19 september 2021 @ 23:23:20 #103
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201434493
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 23:13 schreef macca728 het volgende:

[..]
Zelfs in Duitsland en iedereen hier weet dat er al veel mensen zijn die ongevaccineerden willen opsluiten of zorg willen weigeren.

Zorg weigeren = mensen dood laten gaan.
"Er zijn veel mensen"...

Top-bron, macca...

Er zijn ook "veel mensen" die alle k*t-Marokkanen buiten willen flikkeren. Of de vergrijzing willen oplossen door 'het virus uit te laten razen'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201434507
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 23:17 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Bron?
Sure

Duitsland

https://www.dw.com/en/cov(...)violators/a-56344226

Australië

twitter

En in Murcia zijn er al geluiden om de ongevaccineerden in fema camps te stoppen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201434544
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
"Er zijn veel mensen"...

Top-bron, macca...

Er zijn ook "veel mensen" die alle k*t-Marokkanen buiten willen flikkeren. Of de vergrijzing willen oplossen door 'het virus uit te laten razen'.

https://eenvandaag.avrotr(...)vrienden-en-familie/

https://joop.bnnvara.nl/n(...)r-van-gevaccineerden
  zondag 19 september 2021 @ 23:29:52 #107
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201434552
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 23:24 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Sure

Duitsland

Australië

[ twitter ]

En in Murcia zijn er al geluiden om de ongevaccineerden in fema camps te stoppen
Je weet dat dit was voor mensen die zich weigerden aan de quarantaine te houden? :') Een paar dagen quarantaine isnecht te vergelijken met de joden idd :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201434563
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 21:33 schreef BasEnAad het volgende:
Ik krijg hier ook altijd een vreemde smaak van in mijn mond. Alsof het patent op oorlogsleed alleen ligt bij joden en Amsterdam.
Niet alleen dat, het patent op tweede wereldoorlog vergelijkingen ligt bij links. Want zij mogen rechtse politici wel gewoon nazi's noemen. Dat is dan blijkbaar niet erg ofzo.
  zondag 19 september 2021 @ 23:32:37 #109
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201434565
quote:
Ja, wat wil je nu zeggen? Dit zijn de harde bronnen die wijzen op de naderende dag dat de artsen van Nederland hun eed van Hippocrates vaarwel zeggen?

Serieus: zet die eierdop eens af.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201434567
quote:

[..]
Sure

Duitsland

Australië

[ twitter ]

Dat laatste is gewoon een verzinsel, natuurlijk. En als je bewust quarantaine schend dan staan daar in Nederland ook stevige boetes op.

En je bronnen laten nogal wat te wensen oved, het is, niet verrassend, BNW materiaal maar je toont nergens een verband aan met jodenvervolging en massamoord op Joden. Ook al niet verrassend.

PS: Murcia ligt in Spanje.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2021 23:33:47 ]
  zondag 19 september 2021 @ 23:33:30 #111
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201434572
"Er zijn geluiden"...

"Veel mensen"...

Dit is NWS, mensen, geen BNW.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201434591
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 23:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Klopt, en die uitsluiting konden ze ook niet opheffen door even een prikje te halen en Jood-af te zijn.
En ook al haal je je prikje dan kan je alsnog je vrijheden kwijtraken . In Israel zijn de al bezig met de 4e prik , de mensen die slechts twee dosis phizer hebben gehad maar weigeren meer boosters te nemen. Verliezen al hun vrijheden weer

Het idee dat je alleen een vaccine moet halen en je kan weer terug naar het oude leven in gewoon niet juist

Je doet je voor alsof je zo begaand bent met het lot van de Joodse volk maar blijft bewust blind voor het onrecht waarmee ze nu te maken hebben . Zegt veel over jouw als persoon
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 19 september 2021 @ 23:37:11 #113
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201434598
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 23:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
En ook al haal je je prikje dan kan je alsnog je vrijheden kwijtraken . In Israel zijn de al bezig met de 4e prik , de mensen die slechts twee dosis phizer hebben gehad maar weigeren meer boosters te nemen. Verliezen al hun vrijheden weer

Het idee dat je alleen een vaccine moet halen en je kan weer terug naar het oude leven in gewoon niet juist

Je doet je voor alsof je zo begaand bent met het lot van de Joodse volk maar blijft bewust blind voor het onrecht waarmee ze nu te maken hebben . Zegt veel over jouw als persoon
Het zegt vooral dat ik historisch besef heb. Ik ben dan ook allereerst begaan met de historische feiten. Vakgebied e.d.

Verder heb ik ook niets over vaccinaties gezegd, dus ik neem aan dat het achterhoedegevecht thans is begonnen.

Moet verder toch wel tot wat cognitieve dissonantie geleid hebben, Ali, dat uitgerekend jij nu de Holocaust moet inzetten om je complotmeuk te onderbouwen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 19 september 2021 @ 23:38:10 #114
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_201434604
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 23:31 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Niet alleen dat, het patent op tweede wereldoorlog vergelijkingen ligt bij links. Want zij mogen rechtse politici wel gewoon nazi's noemen. Dat is dan blijkbaar niet erg ofzo.
Ik heb dat er bewust niet bijgehaald, omdat het afleidt van het punt dat ik wilde maken.
  zondag 19 september 2021 @ 23:38:36 #115
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201434608
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 23:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Antivax kinderen zijn al jaaaaaren niet welkom op de kinderopvang. Als je op vakantie wil naar exotische landen moet je ook al jarenlang een prikje halen. Wat een onrecht zeg :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201434611
quote:
fema camps
Alhoewel ik die kampen zonder meer een slecht plan vind, lijkt dat over quarantaine te gaan, niet over vernietiging.

Daarnaast levert een search naar de termen me een hele sloot websites vol complottheorieën op.
Gelukkig wordt mijn cache geleegd als ik mijn browser afsluit.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_201434614
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 23:08 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Als mijn geheugen me niet in de steek laat werden ze als ongedierte bestempelt , smerige ratten die geen medeleven verdienen . En alles wat er mis was in Duitsland toendertijd was terug te traceren tot die ene groep mensen . Zij waren de oorzaak van alle ellende , Duitsland was beter af zonder hen

Voordat ze vervoerd werden naar detentiekampen werden ze steeds meer beperkt niet alleen in het soort banen wat ze mochten uitoefenen maar ook welke plekken ze wel en niet mochten bezichtigen

Dit moet je toch wel een beetje bekend in de oren klinken :

''Jews were not allowed to visit theatres and cinemas, pubs or cafés, swimming pools, libraries and other sporting and entertainment facilities.''

https://www.holocaust.cz/(...)hetto-without-walls/
en wat konden joden doen om mee te participeren? ten tweede voor iedereen is het zelfde, je meot aan tonen beschermd te zijn, dit kan door vaccinatie of een bewijs van covid gehad te hebben of een bewijs van negatieve test. dus voor iedereen het zelfde, alleen zijn er al 3 verschillende mogelijkheden.

welke mogelijkheid hadden joden volgens jou?
pi_201434615
quote:
16s.gif Op zondag 19 september 2021 23:29 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Je weet dat dit was voor mensen die zich weigerden aan de quarantaine te houden? :') Een paar dagen quarantaine isnecht te vergelijken met de joden idd :')
Het is voor onbepaalde tijd beste starhopper
  zondag 19 september 2021 @ 23:40:29 #119
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201434620
quote:
14s.gif Op zondag 19 september 2021 23:39 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Het is voor onbepaalde tijd beste starhopper
Dat was Jood-zijn voor Nazi's inderdaad.

Achterlijke vergelijking, aldus.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201434632
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 23:39 schreef Korenfok het volgende:

[..]
en wat konden joden doen om mee te participeren? ten tweede voor iedereen is het zelfde, je meot aan tonen beschermd te zijn, dit kan door vaccinatie of een bewijs van covid gehad te hebben of een bewijs van negatieve test. dus voor iedereen het zelfde, alleen zijn er al 3 verschillende mogelijkheden.

welke mogelijkheid hadden joden volgens jou?
Precies dit. Als je niet wil vaccineren dan doe je dat lekker niet. Je kan je ook laten testen.
pi_201434643
quote:
16s.gif Op zondag 19 september 2021 23:38 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Antivax kinderen zijn al jaaaaaren niet welkom op de kinderopvang. Als je op vakantie wil naar exotische landen moet je ook al jarenlang een prikje halen. Wat een onrecht zeg :')
Dat is niet zo volgens mij. De kinderopvang maakte zich hier wel hard voor maar ze mochten kinderen zonder vaccinatie niet weigeren. Ze mochten het zelfs niet vragen en registreren volgens mij. Wat best achterlijk is want juist op een kinderopvang zijn veel kwetsbare babies die nog te jong zijn voor vaccinatie.
pi_201434680
quote:
16s.gif Op zondag 19 september 2021 23:38 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ja en als die prik niet haalt mag je ook al jaarenlang gewoon naar festivals en bioscopen.....

Wat een rare vergelijking.
  zondag 19 september 2021 @ 23:49:11 #123
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_201434684
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 23:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat was Jood-zijn voor Nazi's inderdaad.

Achterlijke vergelijking, aldus.
Hoop dat je gelijk hebt.
pi_201434693
quote:
1s.gif Op zondag 19 september 2021 23:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat laatste is gewoon een verzinsel, natuurlijk. En als je bewust quarantaine schend dan staan daar in Nederland ook stevige boetes op.

En je bronnen laten nogal wat te wensen oved, het is, niet verrassend, BNW materiaal maar je toont nergens een verband aan met jodenvervolging en massamoord op Joden. Ook al niet verrassend.

PS: Murcia ligt in Spanje.
Je weet zelf hoe je een zoekmachine moet gebruiken of niet. als je de bron niet aanstaat ?

Net zoals de boosters en vaccinatiepaspoorten , apps iets meer dan een jaar terug pure bnw onzin waren . Verder waren er geen massamoorden in de jaren 30.

Slechts uitsluiting, discriminatie, verboden om bepaalde bannen te uitoefenen , je laten kenmerken zodat de overheid je kan identificeren , een avondklok, detentiekampen. steeds groter wordende overheid om het grote kwaad om te pakken

Buiten dat , GEEN ENKELE OVEREENKOMST MET DE JAREN 30
pi_201434713
afpakken grondrechten

Inhuren influencers om maar vooral te zagen dat je je moet laten vaccineren want we moeten het samen doen (maar als je het niet doet, vette pech voor jou)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')