abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201432677
quote:
Vijf Joodse organisaties willen dat Tweede Kamerfracties zich expliciet uitspreken tegen het gebruik van Holocaustvergelijkingen in het coronadebat. Ze hebben een brief gestuurd naar alle politieke partijen in het parlement, schrijft het Nieuw Israëlietisch Weekblad, dat zelf een van de ondertekenaars is. Ook het Centraal Joods Overleg (CJO), het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI), het Nederlands Auschwitz Comité en het Nationaal Holocaustmuseum hebben de brief ondertekend.

Tijdens demonstraties tegen coronamaatregelen worden regelmatig Jodensterren gedragen door demonstranten. Daarmee willen ze aangeven dat ongevaccineerde Nederlanders nu op een zelfde manier behandeld worden als Joden in de Tweede Wereldoorlog. Veel politici, zoals de Amsterdamse burgemeester Halsema, en organisaties als het CIDI, hebben zich daar fel over uitgelaten.

De vijf Joodse organisaties constateren in hun brief dat dergelijke vergelijkingen ook in de Tweede Kamer worden gemaakt. Kamerleden van Forum voor Democratie (FVD) hebben de afgelopen tijd vergelijking met de Jodenvervolging gemaakt, maar FVD wordt in de brief niet expliciet genoemd. Wel staat er in de brief dat politici een voorbeeldfunctie hebben: "Wij verzoeken u met klem uw verantwoordelijkheid te nemen."
Debat

FVD-Kamerlid Gideon van Meijeren zei in een debat op 9 september dat de invoering van het coronatoegangsbewijs betekent dat het "voor het eerst sinds de Tweede Wereldoorlog zo is dat mensen aan de hand van een pasje moeten bewijzen dat ze wel of niet toegang krijgen tot het sociaal-maatschappelijk leven". Van Meijeren werd op z'n vingers getikt door Kamervoorzitter Vera Bergkamp en uiteindelijk werd de microfoon van Van Meijeren uitgezet.

Ook Van Meijerens partijgenoot Pepijn van Houwelingen maakte in de Kamer een Holocaustvergelijking. In een debat eind april over een quarantaineplicht na terugkomst van een reis zei Van Houwelingen over de opmerking dat je niet op reis hoeft: "Zo ver hoeven we niet in de geschiedenis terug om het gevoel van een bepaalde bevolkingsgroep terug te halen van 'je hoeft toch niet op een bankje in het park te zitten'." Een verwijzing naar het nazi-besluit om Joden in 1941 de toegang tot parken te verbieden.

FVD-partijleider Thierry Baudet heeft ook meerdere keren vergelijkingen gemaakt met de Jodenvervolging.
Lessen trekken

In de brief stellen de Joodse organisaties dat vergelijkingen met de Holocaust "niet alleen buitengewoon kwetsend [zijn], ook worden de lessen die uit die zwartste periode van de twintigste eeuw moeten worden getrokken, hierdoor inflatoir."

De vergelijking gaat volledig mank, schrijven de organisaties: "Wij benadrukken alleen al het feit dat mensen die in alle vrijheid een keuze maken zich niet te laten vaccineren, worden vergeleken met bevolkingsgroepen die destijds helemaal geen keuze hadden. Zij werden vermoord. Enkel en alleen om wie ze waren."
https://nos.nl/artikel/23(...)-holocaust-en-corona

Sinds Thierry in de artikel genoemd word plaats ik ook meteen zijn tweet

twitter

Als je een beetje tussen de regels door leest is het prima om de vergelijking met de jaren 30 te maken . Mits je de juiste ideologie aanhangend anders is het walgelijk De progressievelingen doen niets anders

Zelfs word ik moe van de krokodillentranen zodra je parallellen ziet met een bepaald periode uit het verleden . Wat ze eigenlijk bedoelen , wij hebben het alleenrecht om die periode erbij te halen , wanneer iemand anders het doet is het walgelijk en ongepast

Dat niet alleen maar wij gaan dicteren wat je wel en niet mag zeggen en denken, ik weiger hieraan mee te doen

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 19-09-2021 21:31:10 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 19 september 2021 @ 21:28:43 #2
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_201432716
Als je het als vanaf een donker zolderkamertje roepend sufkutje op Facebook hebt over 'apartheidspas', ok, het zal je niveau wel zijn, maar een politicus die dat soort door simpele zielen gebezigde termen gebruikt.....dan ben je wel écht af _O-

Nou was hij dat uiteraard al, maar goed.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_201432743
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_201432790
Onze huis-antisemiet Boo heeft weer een brainfart.

Boeiend.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201432796
Alle partijen + kamer voorzitter hadden zich er toch al tegen uitgesproken in het debat?
  zondag 19 september 2021 @ 21:33:50 #6
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_201432801
Ik krijg hier ook altijd een vreemde smaak van in mijn mond. Alsof het patent op oorlogsleed alleen ligt bij joden en Amsterdam.
pi_201432855
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 21:33 schreef BasEnAad het volgende:
Ik krijg hier ook altijd een vreemde smaak van in mijn mond. Alsof het patent op oorlogsleed alleen ligt bij joden en Amsterdam.
Ik krijg vooral een vreemde smaak in de mond van wappies met het historisch besef van een kapotte druif die met Holocaust-vergelijkingen komen. Al dan niet, uiteraard, gepaard gaande met het standaard antisemitisme dat het altijd goed doet in die hoek.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201432897
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik krijg vooral een vreemde smaak in de mond van wappies met het historisch besef van een kapotte druif die met Holocaust-vergelijkingen komen. Al dan niet, uiteraard, gepaard gaande met het standaard antisemitisme dat het altijd goed doet in die hoek.
Dat klopt volgens mij niet helemaal, het gaat je, volgens mij, sec om het verschil tussen aangeboren eigenschappen en keuzes.
Wellicht vergis ik me.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_201432938
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 21:39 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Dat klopt volgens mij niet helemaal, het gaat je sec om het verschil tussen aangeboren eigenschappen en keuzes.
Wellicht vergis ik me.
Leg dat die lieden die komend weekend weer in gehuurde doktersjassen en leger-outfits (met jodensterren wellicht) lopen te blèren dat Rutte Hitler is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201432939
We moeten niet alleen om rouwen van alle slachtoffers blijven denken.. MAar ook naar de oorzaak kijken.
Hoe is godsnaam Hitler erin geslaagd om miljoenen Duitsers voor de gek houden en laten bewegen om foute dingen te uitvoeren.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_201432942
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 21:28 schreef heywoodu het volgende:
Als je het als vanaf een donker zolderkamertje roepend sufkutje op Facebook hebt over 'apartheidspas', ok, het zal je niveau wel zijn, maar een politicus die dat soort door simpele zielen gebezigde termen gebruikt.....dan ben je wel écht af _O-

Dat die niet sterk is in zijn argumenten aan het volk over te brengen ben ik het helemaal mee eens. Maar het ontkennen dat er overeenkomsten zijn met begin jaren 30 is vrij absurd
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201432947
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 21:28 schreef heywoodu het volgende:

Geef het lekkere je eigen naam maar het is en blijft medische apartheid.
pi_201432948
quote:

[..]
Precies, aangevoerd door hun opperleider Baudet. De wappies blijven me verbazen met hun schandalige vergelijking. Hoe dúrven ze! :(
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  zondag 19 september 2021 @ 21:43:05 #14
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201432949
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 21:42 schreef Captain_Ghost het volgende:
We moeten niet alleen om rouwen van alle slachtoffers blijven denken.. MAar ook naar de oorzaak kijken.
Hoe is godsnaam Hitler erin geslaagd om miljoenen Duitsers voor de gek houden en laten bewegen om foute dingen te uitvoeren.
Daar had hij onder andere een pak 'm beet 2000 jarige antisemitische traditie voor tot zijn beschikking.

Maar goed, zoals ik al zei: historisch besef en zo.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201432958
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Leg dat die lieden die komend weekend weer in gehuurde doktersjassen en leger-outfits (met jodensterren wellicht) lopen te blèren dat Rutte Hitler is.
Euh nee, sorry.
Lijkt me bij voorbaat verspilde moeite.
  zondag 19 september 2021 @ 21:45:46 #16
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201432981
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 21:44 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Euh nee, sorry.
Lijkt me bij voorbaat verspilde moeite.
Het gros van dat 'wij zijn de nieuwe Joden'-volk heeft nog nooit van Treblinka of Belzec gehoord.

Maar dat Rutte bezig is met 'Auswiets' 2.0, dat staat buiten kijf voor ze.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 19 september 2021 @ 21:53:05 #17
136343 BasEnAad
pi_201433102
quote:

[..]
Ik vind die vergelijkingen ook smakeloos en ongepast.
Dat sluit niet uit dat ik reacties soms ook niet passend vind of twijfelachtig.
  zondag 19 september 2021 @ 21:53:56 #18
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201433116
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 21:53 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Ik vind die vergelijkingen ook smakeloos en ongepast.
Dat sluit niet uit dat ik reacties soms ook niet passend vind of twijfelachtig.
Dat kan. Verder wel benieuwd waar het in hun schrijven uberhaupt over zaken als leed-patent en Amsterdam ging
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201433127
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Het gros van dat 'wij zijn de nieuwe Joden'-volk heeft nog nooit van Treblinka of Belzec gehoord.

Maar dat Rutte bezig is met 'Auswiets' 2.0, dat staat buiten kijf voor ze.
Ik heb eigenlijk geen flauw idee wat die lui weten, denken of willen.
  zondag 19 september 2021 @ 21:55:02 #20
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201433134
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 21:54 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Ik heb eigenlijk geen flauw idee wat die lui weten, denken of willen.
Afgaande op hun laatste mars van Selma naar Montgomery in Amsterdam, zij zelf ook niet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 19 september 2021 @ 21:55:43 #21
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201433146
Holocaust tussen aanhalingstekens :') Wat een achterlijke mongool is Thierry toch ook. Beter komt er morgen een aangifte tegen hem ivm het ontkennen van de Holocaust
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 19 september 2021 @ 21:57:17 #22
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_201433170
quote:
16s.gif Op zondag 19 september 2021 21:55 schreef Starhopper het volgende:
Holocaust tussen aanhalingstekens :') Wat een achterlijke mongool is Thierry toch ook. Beter komt er morgen een aangifte tegen hem ivm het ontkennen van de Holocaust
Waarom ben je boos?
pi_201433230
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 21:42 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Dat die niet sterk is in zijn argumenten aan het volk over te brengen ben ik het helemaal mee eens. Maar het ontkennen dat er overeenkomsten zijn met begin jaren 30 is vrij absurd
Nee, dat is totaal niet absurd, absurd is dergelijke vergelijkinven trekken. En dan is absurd nog een heel net euphemisme.
  zondag 19 september 2021 @ 22:01:29 #24
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201433254
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 21:57 schreef Printerkabel het volgende:

[..]
Waarom ben je boos?
Vraag het de feesboekmaffia die komend weekend weer een verkleedpartijtje gaat houden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 19 september 2021 @ 22:01:37 #25
284411 crew  heywoodu
pi_201433256
quote:
16s.gif Op zondag 19 september 2021 21:55 schreef Starhopper het volgende:
Baudet mag een sukkel eerste klas zijn, ik denk dat hij met de aanhalingstekens niet bedoelde dat hij twijfelde over de Holocaust :+

Meer dat mensen zeggen 'je vergelijkt het met de Holocaust!', terwijl hij het vergeleek met de jaren ervoor ipv de Holocaust zelf. Zoiets.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  zondag 19 september 2021 @ 22:02:38 #26
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201433273
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 22:01 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Baudet mag een sukkel eerste klas zijn, ik denk dat hij met de aanhalingstekens niet bedoelde dat hij twijfelde over de Holocaust :+

Meer dat mensen zeggen 'je vergelijkt het met de Holocaust!', terwijl hij het vergeleek met de jaren ervoor ipv de Holocaust zelf. Zoiets.
Nog steeds een achterlijke vergelijking, natuurlijk
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 19 september 2021 @ 22:03:19 #27
284411 crew  heywoodu
pi_201433287
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oh dat staat buiten kijf :D

Ging me er meer om dat we nou ook weer niet moeten doen alsof Baudet hier zelf de Holocaust aan het ontkennen is, laten we wel eerlijk zijn.
pi_201433328
Mensen die de coronamaatregelen vergelijken met de holocaust zouden eens een bezoekje moeten brengen aan Auschwitz. Kijk voor de grap eerst 'The boy in the striped pyjamas' en lees het boek 'Ik ontsnapte uit Auschwitz' van Rudolf Vrba. Wellicht dat er dan wat historisch besef groeit.
  zondag 19 september 2021 @ 22:05:40 #29
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201433336
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 22:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Oh dat staat buiten kijf :D

Ging me er meer om dat we nou ook weer niet moeten doen alsof Baudet hier zelf de Holocaust aan het ontkennen is, laten we wel eerlijk zijn.
Dat doet hij dus wel. Het kan prima zonder aanhalingstekens.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201433351
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Daar had hij onder andere een pak 'm beet 2000 jarige antisemitische traditie voor tot zijn beschikking.

Maar goed, zoals ik al zei: historisch besef en zo.
Dat is wel een beetje een probleem, door de Holocaust gaan veel mensen daaraan voorbij.
pi_201433364
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 22:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nee, dat is totaal niet absurd, absurd is dergelijke vergelijkinven trekken. En dan is absurd nog een heel net euphemisme.
Voordat hierop inga , hoe zit het met je historische besef over die beruchte periode ? En dan ben ik het niet over de periode 40-45 maar vanaf 1933 voorwaarts. Toen de Oostenrijkse schilder aan de macht kwam zeg maar
pi_201433398
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 22:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dit is een Nederlandstalig forum.
pi_201433452
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 22:07 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Voordat hierop inga , hoe zit het met je historische besef over die beruchte periode ? En dan ben ik het niet over de periode 40-45 maar vanaf 1933 voorwaarts. Toen de Oostenrijkse schilder aan de macht kwam zeg maar
Heb je het over communisten?
  zondag 19 september 2021 @ 22:11:43 #34
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201433465
twitter
  zondag 19 september 2021 @ 22:13:05 #35
136343 BasEnAad
pi_201433479
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat kan. Verder wel benieuwd waar het in hun schrijven uberhaupt over zaken als leed-patent en Amsterdam ging
Omdat ik de reacties vanuit die hoek nogal selectief vind. Het is hakken op een clown bij FvD die nooit enige macht in Nederland zal hebben. Het is allemaal van dat margegelul. Dat is wat ik hypocriet vind. Ze kijken niet verder. Alsof daar echt het gevaar zit.

Het is ook niet de schuld van CJO of Amsterdam dat elke scheet die ze laten gelijk nieuws is. Maar het is wel gelijk landelijk nieuws. De wereld is groter dan dat.
pi_201433553
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 22:11 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Heb het over de periode dat de nationaal socialisten democratisch werden verkozen . Het is niet zo dat ze meteen begonnen met het uitmoorden van een bepaalde groep mensen

Er ging heel wat aan vooraf. Iets wat de gros van de user hier niet weet of weigert in te zien
  zondag 19 september 2021 @ 22:18:39 #37
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201433576
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 22:17 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Heb het over de periode dat de nationaal socialisten democratisch werden verkozen . Het is niet zo dat ze meteen begonnen met het uitmoorden van een bepaalde groep mensen

Er ging heel wat aan vooraf.
Iets wat de gros van de user hier niet weet of weigert in te zien
Precies.

Die 2000-jarige antisemitische traditie. Net ook al even genoemd. Iets wat het gros van de users hier niet weet of weigert in te zien.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201433605
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 21:33 schreef Yurithemaster het volgende:
Alle partijen + kamer voorzitter hadden zich er toch al tegen uitgesproken in het debat?
Ze hebben hem verteld dat die de vergelijking niet meer moest maken uiteraard gepaard met heel wat moral outrage
pi_201433613
quote:

[..]

Er ging heel wat aan vooraf. Iets wat de gros van de user hier niet weet of weigert in te zien
Dat weet ik wel, maar Joods zijn was geen keuze.
De Duitse Joden waren voor het grootste gedeelte vergaand geïntegreerd.
Daar ging het de Nazi's echter niet om.
  zondag 19 september 2021 @ 22:21:43 #40
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201433641
quote:

[..]

Hij is niet democratisch gekozen. Zo'n 38% van de Duitsers heeft op hem gekozen. Door druk uit te oefenen op de Rijkspresident is Hitler Rijkskanselier gemaakt en heeft hij vervolgens in deze positie stap voor stap de Rijksdag buitenspel gezet.
pi_201433643
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 22:11 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Nee hoe bepaalde bvolkingsgroepen gestigmatiseerd werden, net zo lang tot een holocaust de oplossing was om wat problemen op te lossen.

Over historisch besef gesproken.
  zondag 19 september 2021 @ 22:22:28 #42
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201433654
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 22:21 schreef macca728 het volgende:

[..]
Nee hoe bepaalde bvolkingsgroepen gestigmatiseerd werden, net zo lang tot een holocaust de oplossing was om wat problemen op te lossen.

Mijn hemel...

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201433662
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Mijn hemel...

:')
Ja ? Joden werden gelijk gedeporteerd ?

Nee die kregen de schuld van alle ellende, net zoals niet gevaccineerden nu ook gestigmatiseerd worden.
  zondag 19 september 2021 @ 22:24:00 #44
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201433685
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 22:23 schreef macca728 het volgende:

[..]
Ja ? Joden werden gelijk gedeporteerd ?

Nee die kregen de schuld van alle ellende, net zoals niet gevaccineerden nu ook gestigmatiseerd worden.
Is goed, macca. :W
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201433706
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 22:21 schreef macca728 het volgende:

[..]

pi_201433714
Die Gideon zou nog de grootste NSB'er zijn tijdens de oorlog. Echt zo'n achterbaks mannetje.
pi_201433720
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 22:25 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Nee klopt, maar wat is je punt ?
  zondag 19 september 2021 @ 22:26:50 #48
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201433733
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 22:25 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Google eens op kristalnacht zou ik zeggen.
  zondag 19 september 2021 @ 22:27:33 #49
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201433741
quote:
1s.gif Op zondag 19 september 2021 22:25 schreef Gehrman het volgende:
Die Gideon zou nog de grootste NSB'er zijn tijdens de oorlog. Echt zo'n achterbaks mannetje.
En Van Houwelingen met zijn bewondering voor het 3e rijk. Walgelijke figuren bij FvD
  zondag 19 september 2021 @ 22:28:41 #50
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_201433760
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat kan je vinden maar er is verder niets mis mee. Totaal geen reden, voor wie dan ook, om geschokt te gaan doen. Gideon van Meijeren heeft groot gelijk dat hij zich geen zak aantrekt van die komedianten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')