abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203392475
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 16:33 schreef baskick het volgende:
WGR / recht van overpad nieuwe woningen

User PieterCornelis geeft op z'n minst vreemd advies (in eerdere posts) en scheldt uit.
User baskick begon met schelden, en klikt naderhand ook nog eens bij de juf/meester.

Voor een goed juridisch advies in dat soort zaken regel je een notaris, en voor een praktische oplossing regel je wat Fokkers op WGR.

Het is een beetje kinderachtig zo op deze manier... :+

Zo, is het nu klaar Bas? _O_
pi_203393182
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 19:34 schreef PieterCornelis het volgende:

[..]
User baskick begon met schelden, en klikt naderhand ook nog eens bij de juf/meester.

Voor een goed juridisch advies in dat soort zaken regel je een notaris, en voor een praktische oplossing regel je wat Fokkers op WGR.

Het is een beetje kinderachtig zo op deze manier... :+

Zo, is het nu klaar Bas? _O_
Oh?

Voor ´praktische oplossingen´ moet je in FHF zijn, WGR is (júist) voor goed juridisch advies.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 20:11:28 #128
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_203393332
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 20:04 schreef r_one het volgende:

[..]
Oh?

Voor ´praktische oplossingen´ moet je in FHF zijn, WGR is (júist) voor goed juridisch advies.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_203394965
Fijn. Idee om het gescheld de posts met het gescheld (en eventueel de onzin ook) ook weg te halen?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 22:13:05 #130
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_203395596
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 21:39 schreef baskick het volgende:
Fijn. Idee om het gescheld de posts met het gescheld (en eventueel de onzin ook) ook weg te halen?
Laatste 2 posts weggehaald. Dat onderlinge gedoe is nergens voor nodig.
WGR is er juist voor advies over juridische zaken. Uiteraard blijft t een openbaar forum, dus voor professionals ga je naar een advocaat of notaris, maar vaak kom je hier al een heel eind op weg :s)
pi_203396091
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 22:13 schreef noodgang het volgende:

[..]
Laatste 2 posts weggehaald. Dat onderlinge gedoe is nergens voor nodig.
WGR is er juist voor advies over juridische zaken. Uiteraard blijft t een openbaar forum, dus voor professionals ga je naar een advocaat of notaris, maar vaak kom je hier al een heel eind op weg :s)
Als er soms wat meer op de inhoud geveegd gaat worden wel ja oO/ het leest wel lekker weg vaak maar sommige posts... :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 23:06:00 #132
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_203396510
quote:
99s.gif Op donderdag 27 januari 2022 22:40 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Als er soms wat meer op de inhoud geveegd gaat worden wel ja oO/ het leest wel lekker weg vaak maar sommige posts... :D
Ik ben geen advocaat noch een bedrijfskundige. Heb eel
Kijk op zaken maar weet nog maar een fractie van wat anderen in dit subforum weten. Dus wijs ons soms gerust op zaken en/of spreek anderen er op een normale manier maar op aan :s)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_203396615
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 23:06 schreef Rene het volgende:

[..]
Ik ben geen advocaat noch een bedrijfskundige. Heb eel
Kijk op zaken maar weet nog maar een fractie van wat anderen in dit subforum weten. Dus wijs ons soms gerust op zaken en/of spreek anderen er op een normale manier maar op aan :s)
Oke, komt-ie:
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 14:10 schreef PieterCornelis het volgende:
Joh Bas, wat maakt mij het eigenlijk uit wat er allemaal vastgelegd kan zijn?

[..]

Wanneer de verkoopmakelaar in het koopcontract een aanvullende voorwaarde opneemt wat de situatie daar beschrijft en wat aangeeft dat de situatie zo moet blijven, de koper tekent voor die voorwaarden, dan is het zo geregeld?
Juridisch (gevaarlijk!) advies van de koude bodem.

Baskick merkt(e) terecht op:

quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:26 schreef baskick het volgende:

Zeg je nou dat je bij verkoop onderhands kunt afzien van een dergelijke notariële vastgelegde erfdienstbaarheid? Vaak staat er in de akte dat de bepaling m.b.t. de erfdienstbaarheden woordelijk moet worden overgenomen bij gehele of gedeeltelijke overdracht.

[ Bericht 1% gewijzigd door r_one op 27-01-2022 23:22:04 ]
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 23:41:34 #134
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_203397055
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 23:12 schreef r_one het volgende:

[..]
Oke, komt-ie:
[..]
Juridisch (gevaarlijk!) advies van de koude bodem.

Baskick merkt(e) terecht op:
[..]

Sterk van Bas, en juist door te benoemen dat een antwoord niet klopt met argumentatie is juist sterk. Als we die ene post wegpleuren dan moeten ook de juist waardevolle vervolgposts zoals in dit geval die van Bas, weg. Dat is vaak ook niet gewenst. In dit geval heb ik weer iets bijgeleerd over notariële vastgestelde erfdienstbaarheid. Dat had ik zonder die post nooit geweten ;)

Elke welles-nietusdiscussie die daar dan weer op volgt en vaak vrij zinloos is mag van mij wel weg. Da's nogal topicvervuilend.

Ook illegale, frauduleuze of over de top onzinnige adviezen mogen natuurlijk ook weg
pi_203397253
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 23:41 schreef noodgang het volgende:

[..]
Sterk van Bas, en juist door te benoemen dat een antwoord niet klopt met argumentatie is juist sterk. Als we die ene post wegpleuren dan moeten ook de juist waardevolle vervolgposts zoals in dit geval die van Bas, weg. Dat is vaak ook niet gewenst. In dit geval heb ik weer iets bijgeleerd over notariële vastgestelde erfdienstbaarheid. Dat had ik zonder die post nooit geweten ;)

Elke welles-nietusdiscussie die daar dan weer op volgt en vaak vrij zinloos is mag van mij wel weg. Da's nogal topicvervuilend.

Ook illegale, frauduleuze of over de top onzinnige adviezen mogen natuurlijk ook weg
Niks mis met welles/nietus, verschillende inzichten is juist mooi discussievoer. Voor en tegen hou je altijd, dat is ook prima.

Maar een discussie moet gevoerd worden op basis van argumenten en niet op basis van onverschilligheid (“wat maakt mij dat nou uit?!”). Dáár ging het mis.

Ook is een praktische insteek niet altijd verkeerd. Immers, recht hebben is niet altijd recht krijgen en de minnelijke weg is soms best wel oké.

Maar in casu, een (heel sterk recht als) erfdienstbaarheid wegzetten als een niemendalletje, was ronduit verkeerd.

Just my 2 cents.
.
pi_203398405
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 23:58 schreef r_one het volgende:

[..]
Niks mis met welles/nietus, verschillende inzichten is juist mooi discussievoer. Voor en tegen hou je altijd, dat is ook prima.

Maar een discussie moet gevoerd worden op basis van argumenten en niet op basis van onverschilligheid (“wat maakt mij dat nou uit?!”). Dáár ging het mis.

Ook is een praktische insteek niet altijd verkeerd. Immers, recht hebben is niet altijd recht krijgen en de minnelijke weg is soms best wel oké.

Maar in casu, een (heel sterk recht als) erfdienstbaarheid wegzetten als een niemendalletje, was ronduit verkeerd.

Just my 2 cents.
Dit ja. Heb dat in sommige fiscale topics ook gezien. Soms TR ik, maar daar zie ik soms ook vanaf. Soms wordt er regelrecht fraude geadviseerd en dat blijft staan. Hoort de laatste jaren wel bij WGR, net als bovenstaande, maar dat maakt het er niet leuker op.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_203398407
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 23:41 schreef noodgang het volgende:

[..]

Bij het Forum Fiscaal Dienstverleners zie je dat ook, maar daar eindigt elk topic met een reactie van de redactie waarin het juiste antwoord wordt geschetst. Dit zorgt ervoor dat een welles nietes discussie mag ontstaan en de lezer wel weet wat nou het antwoord is.
pi_203398797
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 21:39 schreef baskick het volgende:
Neem een chillpil. :)

(en ja ik heb gelezen wat er stond voordat er werd geveegd, jij begon en kreeg terecht een opmerking terug die jij net zo min kon waarderen als de ander jouw geadviseerde pretpillen). Het is de toon die de muziek maakt.
pi_203399862
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 08:12 schreef SolidasRock het volgende:

[..]
Snotneus :)

SPOILER
.
pi_203401247
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 08:12 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

(en ja ik heb gelezen wat er stond voordat er werd geveegd, jij begon en kreeg terecht een opmerking terug die jij net zo min kon waarderen als de ander jouw geadviseerde pretpillen). Het is de toon die de muziek maakt.
Dat sloeg op heel heel relaas (meerdere alinea's) waarin iemand suggereerde dat ik allemaal maar onzin aan het verkondigen was. Ik weet niets van pretpillen. En wat ik zei was geen schelden :N Mijn toon kon wellicht relaxter, inderdaad. Ik was vrij geïrriteerd door de discussie ervoor.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_203464225
WGR / Schade aangebracht aan huurwoning wat zijn dit voor reacties joh
  Moderator dinsdag 1 februari 2022 @ 21:15:00 #142
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_203464526
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 20:55 schreef bijdehand het volgende:
WGR / Schade aangebracht aan huurwoning wat zijn dit voor reacties joh
Check
pi_203504338
In het kopje boven WGR (bij topics en bij de Index) worden mogelijke onderwerpen genoemd ("Hier kun je alles kwijt over..."). Eén ervan is "spaarloonregelingen". Die regeling is in 2012 geëindigd, kan die term eruit?
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 17:25:53 #144
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_203505591
Oh, ik mistte die regeling al.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_203505863
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 17:25 schreef Rene het volgende:
Van mij mag de regeling zo weer terug. Graag inclusief het premiesparen :9
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_203585412
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 16:22 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Je kan ook teruglezen
Ik ben klaar met het proberen te onderhouden van m'n topic. Kan een mod dit soort gedrag en de vele "profiteur" "communist" en "je ouders zijn paupers" reacties weghalen?
  Moderator woensdag 9 februari 2022 @ 17:46:13 #147
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_203586453
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 16:27 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Ik ben klaar met het proberen te onderhouden van m'n topic. Kan een mod dit soort gedrag en de vele "profiteur" "communist" en "je ouders zijn paupers" reacties weghalen?
Ja dat kan, maar nu even niet meer (door mij) want ik hoor net dat ik mijn nagels gelakt zo krijg dus ja :D
Breitling - Instruments for Professionals
pi_203586490
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 17:25 schreef Rene het volgende:
Ik vond het hier al mistig :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_203586786
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 17:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja dat kan, maar nu even niet meer (door mij) want ik hoor net dat ik mijn nagels gelakt zo krijg dus ja :D
Mogen we een foto van t resultaat?
pi_203633198
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 12:28 schreef Dries4Ever het volgende:
@:solotovski
note gekregen om deze post, ik gok van 1 van de mods hier?

De reden dat ik solo mentionde is dat hij in de haven werkt met containers en lossen en shit, die gast weet er een hoop van. das toch niet note waardig dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')