Heb hier wel eens filmpjes van gezien, ranzig hoor, niet doen TS.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:22 schreef kanovinnie het volgende:
Je kan natuurlijk ook voorstellen dat je zelf de toiletpot vervangt.
Deze kan je gebruiken idd, niet een inboedelverzekering.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:34 schreef Geerd het volgende:
Heb je geen aansprakelijkheidsverzering...
Ja goede kans dat er niets vervangen gaat worden maar dat hij even een faktuur gaat regelenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:19 schreef de_boswachter het volgende:
Als het bedrag dusdanig hoog was dat ineens alles vervangen moest worden trapte ik ook alles kort en klein in dat toilet
inderdaad, heb je vast welquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:34 schreef Geerd het volgende:
Heb je geen aansprakelijkheidsverzering...
Ooit moeten betalen voor een flat waar we uit moesten omdat ie gesloopt werdquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:35 schreef michaelmoore het volgende:
Ja goede kans dat er niets vervangen gaat worden maar dat hij even een faktuur gaat regelen
Dit, of het laten doen door een partij die minder vraagt dan de verhuurder.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:22 schreef kanovinnie het volgende:
Valt best mee, en TS heeft zelf natuurlijk het toilet keurig schoon gehouden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:28 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Heb hier wel eens filmpjes van gezien, ranzig hoor, niet doen TS.
Nee, daar kan je geen schade op je huurhuis (of andere gehuurde zaken) op claimen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze kan je gebruiken idd, niet een inboedelverzekering.
Ik heb toevallig wel wat ervaring met deze materie: alles wat er al gemonteerd stond valt niet onder je inboedel. Zodoende waren mijn keukenkastjes niet verzekerd maar mijn vloerbedekking wel. Maar de schade die de benedenbuurman had was wel geheel gedekt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je sloopt iets, dan moet je het betalen. En waarom zou dit niet onder je inboedel vallen?
En een opstalverzekering is volgens mij niet verplicht.
Mij lijkt het dat je juridisch hiertegenin had kunnen gaanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooit moeten betalen voor een flat waar we uit moesten omdat ie gesloopt werd![]()
Ik moest betalen voor schilderwerk omdat er een vlek van haarverf op de deur zat. Buurman moest een heleboel betalen voor ontbrekend lavet en douche niet betegeld. De flats werden gesloopt hè
Dit zou ik een hele fijne oplossing vinden! Nu hopen dat dat toegestaan is en ik niet gebonden ben aan het bedrijf dat de verhuurmaatschappij aanwijst..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:22 schreef kanovinnie het volgende:
Dat kon je niet zelf bedenken?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:27 schreef chailatte het volgende:
[..]
Dit zou ik een hele fijne oplossing vinden! Nu hopen dat dat toegestaan is en ik niet gebonden ben aan het bedrijf dat de verhuurmaatschappij aanwijst..
Bedankt voor al jullie adviezen tot dusver! Duur foutje helaas voor in een studentenstudio.
Dat lijkt me ookquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mij lijkt het dat je juridisch hiertegenin had kunnen gaan
Misschien is ts een renaultmonteurquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat kon je niet zelf bedenken?
Je zou er zelf toch ook niet akkoord mee gaan als iemand wat sloopt, het lijmt en zonder te zeggen dat het stuk is terug geeft?
Lenen, lijmen en teruggeven is echt wat anders dan in je woning iets repareren en niet meer bij stilstaan totdat het opgemerkt wordt door de verhuurder n.a.v. de verhuizing. Nu is mijn vraag aan jou: Dat kon je niet zelf bedenken?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat kon je niet zelf bedenken?
Je zou er zelf toch ook niet akkoord mee gaan als iemand wat sloopt, het lijmt en zonder te zeggen dat het stuk is terug geeft?
Hoe oud is die wc pot ? Misschien dat je nog iets op afschrijving kan gooien?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:27 schreef chailatte het volgende:
[..]
Dit zou ik een hele fijne oplossing vinden! Nu hopen dat dat toegestaan is en ik niet gebonden ben aan het bedrijf dat de verhuurmaatschappij aanwijst..
Bedankt voor al jullie adviezen tot dusver! Duur foutje helaas voor in een studentenstudio.
Prima johquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Lenen, lijmen en teruggeven is echt wat anders dan in je woning iets repareren en niet meer bij stilstaan totdat het opgemerkt wordt door de verhuurder n.a.v. de verhuizing. Nu is mijn vraag aan jou: Dat kon je niet zelf bedenken?
stel jij rijdt een nieuwe audi a4.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:19 schreef Fe2O3 het volgende:
Aansprakelijkheidsverzekering ...
Afaik moet je sowieso zelf de optie krijgen om te herstellen
Een nieuwe pot kost 99, - baseline bij de praxis. Krijg je de bak gratis bij ... en zo moeilijk is een pot eraf en erop niet ...
Ik ga er vanuit dat er geen audi wc pot in zat maar een gewone 1001 pot pot ja. Zoals elke huurwoning heeft.quote:Op woensdag 2 februari 2022 08:21 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
stel jij rijdt een nieuwe audi a4.
Ik rij je van achteren aan en je auto is totall los.
Dan geef ik je nieuwe fiat punto.
Dat vind jij geen probleem want auto is auto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |