abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203061740
WGR / Loonsverhoging gekregen terwijl sollicitaties elders lopen, wat nu?

Vind het prima dat dit dicht is hoor maar je moet niet raar opkijken dat ik nieuwe topics blijf openen als ze steeds dicht gaan.

Als je gewoon 1 topic openhoudt, dan kan ik daar gewoon updates in plaatsen namelijk.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Moderator donderdag 6 januari 2022 @ 13:12:44 #77
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_203061927
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 12:56 schreef sirdanilot het volgende:
WGR / Loonsverhoging gekregen terwijl sollicitaties elders lopen, wat nu?

Vind het prima dat dit dicht is hoor maar je moet niet raar opkijken dat ik nieuwe topics blijf openen als ze steeds dicht gaan.

Als je gewoon 1 topic openhoudt, dan kan ik daar gewoon updates in plaatsen namelijk.
Zo werkt het niet helemaal natuurlijk hè. Prima als je een topic opent, maar het is WGR, dus advies over een werk, geld of rechtsgerelateerde vraag. Tot nu toe wordt elk topic een dagboektopic met weet ik het hoe veel onderwerpen.

Dit vat het goed samen:
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 21:46 schreef Rene het volgende:
Het is ook eens klaar met je dagboektopics. Onderhoud je volgende door zélf ontopic te gaan en blijven
En als je de hulp van een internetforum nodig hebt bij élke professionele beslissing die je zou moeten maken moet je ook eens bij jezelf te raden gaan.

Verder is een dreigement als: "Als je mijn topic sluit dan maak ik gewoon weer een nieuwe" niet gewenst.
pi_203062220
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 13:12 schreef noodgang het volgende:
rima als je een topic opent, maar het is WGR, dus advies over een werk, geld of rechtsgerelateerde vraag. Tot nu toe wordt e
Het is niet bedoeld als dreigement.

WGR is voor carrieregerelateerd avies toch?

Ik zit dus met mijn carriere en dan open ik daar een topic over. Ik zie het probleem niet?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Moderator donderdag 6 januari 2022 @ 14:11:30 #79
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_203062742
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 13:32 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Het is niet bedoeld als dreigement.

WGR is voor carrieregerelateerd avies toch?

Ik zit dus met mijn carriere en dan open ik daar een topic over. Ik zie het probleem niet?
Lees de sluitpost van @Rene dan nog maar een keer, en nog een keer, net zo lang tot je het wel snapt. Dat je het daar niet mee eens bent, dat kan, maar dat verandert niks aan dat Rene gewoon wel gelijk heeft.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_203064024
Waarom worden andere users die beginnen over de bekende feiten van ts niet gewaarschuwd? Valt mij bij deze user op dat de uitlokkers alle ruimte krijgen en zodra hij hapt, de mods als opa's hem gaan toespreken.

Ik vind dit gemakzuchtig modden en ook een beetje user pesten.
pi_203064546
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 15:29 schreef potjecreme het volgende:
Waarom worden andere users die beginnen over de bekende feiten van ts niet gewaarschuwd? Valt mij bij deze user op dat de uitlokkers alle ruimte krijgen en zodra hij hapt, de mods als opa's hem gaan toespreken.

Ik zit al sinds 2011 op dit forum en ik word al sinds 2011 door de moderators op het forum getreiterd en gepest. Ze hebben me laatst ook verbannen voor 2 weken plus een permaban uit het coronaforum.

Ik zit op het forum omdat ik liever in het Nederlands schrijf dan in het Engels, vandaar. Ik lul al de hele dag engels omdat ik in ierland woon namelijk dus dat ben ik spuugzat.
pi_203064564
Overigens valt moderator René dan nog wel redelijk mee. Dat rijmt.

Coolguy is de grootste treiteraar eigenlijk.
pi_203064688
En dan heb ik nog een tientje betaald voor jullie nieuwe server ook, en krijg ik dit soort getreiter van de moderators als stank voor dank. Zo is er op een gegeven moment ook echt geen lol meer aan voor mij.
  Moderator donderdag 6 januari 2022 @ 16:15:24 #84
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_203064695
quote:

Ja, met je eens dat we dat idd ook niet moeten willen. Als ik er op tijd bij ben mod ik daar ook zeker op.
Echter sluit t een t ander niet uit. Als t nu in t feedback topic aangehaald wordt dat het de hele dag Engels moeten praten teveel is en de mods collectief worden beschuldigd van pestgedrag en verbannen (wat mods niet eens kunnen) heb je wel een duidelijk voorbeeld van hoe t snel mis kan gaan
  donderdag 6 januari 2022 @ 16:16:47 #85
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_203064725
quote:

Het is ondertussen gewoon een pesterij ja.

Cyberbullying.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator donderdag 6 januari 2022 @ 18:03:33 #86
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_203066068
Alles is gezegd.
Zorg gewoon ervoor dat je je topic wat onderhoudt en on-topic houdt. Wij zijn gericht op werk en geldzaken en ik bemerk dat veel andere zaken erbij getrokken wordt. Dat moeten we niet willen. We zijn een vrij internetforum en geen algemene vraagbaak voor brede maatschappelijke ondersteuning organisatie zoals een sociaal wijkteam of iets dergelijks. Daar zijn professionals voor. Echt, met alle respect.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator donderdag 6 januari 2022 @ 18:06:30 #87
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_203066108
quote:

Eens, had ook gekund. Maar aan de andere kant valt het A) niet tegen te houden, wordt vaak genoeg al zaken gefilterd. Maar B) is het ook aan de topicstarter hier wat mee om te gaan, aan de bel te trekken maar ook zelf het topic te onderhouden. Daarnaast wat ik hierboven zei, we kunnen niet dienen als een maatschappelijk werkers (platform) en kunnen ook geen zacht kussentje bieden voor alle vragen. Nee, we zijn bij FOK! ook een beetje de maatschappij waar soms ook harde dingen gezegd worden. Anders moet ik straks nog alle 'godverdomes' aanpassen en naar 'g*dverd*mm*s' of 'potverjandoriemietjes'. Doen we niet. Ik niet. Dan hang ik mn blauwe jas aan de wilgen.
pi_203066196
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 16:15 schreef noodgang het volgende:

[..]verbannen (wat mods niet eens kunnen) heb je wel een duidelijk voorbeeld van hoe t snel mis kan gaan
Ik ben in december 2 weken verbannen geweest van het gehele forum en ik heb een permanente ban van COR. Wie die ban heeft gezet weet ik natuurlijk niet.

Maar verder mag ik er niet verder over praten want die 2 weken ban kwam doordat ik toen in het feedback topic had gepost wat blijkbaar niet mocht van degene die me heeft verbannen, dus straks word ik nogmaals verbannen omdat ik hier durf te posten dus dit is mijn laatste, de rest mag via pb

Schluss
  Moderator donderdag 6 januari 2022 @ 18:35:11 #89
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_203066534
Joe!
pi_203155605
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 11:53 schreef sirdanilot het volgende:
- weg met je onzinnige commentaar. -
Weer lekker bezig met sirdanilot pesten zie ik
pi_203155630
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 15:38 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Je post was te achterlijk voor woorden, dus jank niet zo
  Moderator woensdag 12 januari 2022 @ 16:01:17 #92
16180 crew  CoolGuy
pi_203155925
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 15:38 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Zit niet te zeiken, je praat over preventief ruimen icm corona in een topic wat daar helemaal niets mee van doen heeft, en daarnaast...preventief ruimen, really??. Pleur op met je kansloze gejammer over pesten want vandaag is écht niet de dag daarvoor.
pi_203156877
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 16:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..] . Pleur op met je kansloze gejammer over pesten want vandaag is écht niet de dag daarvoor.
Is er iets vervelends gebeurd met je? Gaat het wel?

Sterkte :{
  Moderator woensdag 12 januari 2022 @ 17:14:58 #94
16180 crew  CoolGuy
pi_203157060
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 17:02 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Niet met mij maar dat verandert niks aan dat je post kansloos was en daarom weg is.
  Moderator woensdag 12 januari 2022 @ 18:22:59 #95
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_203157896
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 17:02 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Het is een terechte modactie. Je verheerlijkt massamoord voor eigen gewin. Best sick.
pi_203158157
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 18:22 schreef Rene het volgende:

[..]
Het is een terechte modactie. Je verheerlijkt massamoord voor eigen gewin. Best sick.
Dat doen mensen die meer lockdowns willen toch ook? :?

https://www.ad.nl/binnenl(...)n-lockdown~a35d358d/

Maar goed ik zal het er wel weer niet meer over hebben want een afwijkende mening over de C mag niet op dit forum dus dat heb ik maar te respecteren.
  Moderator woensdag 12 januari 2022 @ 19:21:27 #97
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_203158681
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 18:41 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Dat doen mensen die meer lockdowns willen toch ook? :?

https://www.ad.nl/binnenl(...)n-lockdown~a35d358d/

Maar goed ik zal het er wel weer niet meer over hebben want een afwijkende mening over de C mag niet op dit forum dus dat heb ik maar te respecteren.
Je mag hier helem vinden wat je zelf wil.

Maar dit is niet de plek voor deze discussie, net zomin als het topic waar het nu over gaat.
pi_203212125
WGR / Hoeveel extra geld nodig ongeveer bij nieuwbouw?

@Bart2002 heeft er nogal een handje van om topics te verstieren met allerlei bullshit als het topic hem niet bevalt. Kan er wat aan dat trieste gedrag gedaan worden?
pi_203212158
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 22:32 schreef NightDancert het volgende:
WGR / Hoeveel extra geld nodig ongeveer bij nieuwbouw?

@:bart2002 heeft er nogal een handje van om topics te verstieren met allerlei bullshit als het topic hem niet bevalt. Kan er wat aan dat trieste gedrag gedaan worden?
De instanties zullen dit vast mee naar achter nemen. Even afwachten dus.

Verder is het gewoon een onzin topic natuurlijk waar iedereen elkaar moet overtreffen met vierkante en kubieke meters en wat dat allemaal gekost heeft en hoeveel tonnetjes ze nog reserveren om het allemaal nog een beetje knap te krijgen. Oppijperij m.i.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_203212310
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 22:34 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
De instanties zullen dit vast mee naar achter nemen. Even afwachten dus.

Verder is het gewoon een onzin topic natuurlijk waar iedereen elkaar moet overtreffen met vierkante en kubieke meters en wat dat allemaal gekost heeft en hoeveel tonnetjes ze nog reserveren om het allemaal nog een beetje knap te krijgen. Oppijperij m.i.
Dat dikgedrukte is nou net het probleem. Jij ervaart het als oppijperij en denkt dat het wat toevoegt om schijtlollig te gaan doen. Niemand zit op je overbodige bullshit te wachten in het verder prima lopende topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')