Zo werkt het niet helemaal natuurlijk hè. Prima als je een topic opent, maar het is WGR, dus advies over een werk, geld of rechtsgerelateerde vraag. Tot nu toe wordt elk topic een dagboektopic met weet ik het hoe veel onderwerpen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:56 schreef sirdanilot het volgende:
WGR / Loonsverhoging gekregen terwijl sollicitaties elders lopen, wat nu?
Vind het prima dat dit dicht is hoor maar je moet niet raar opkijken dat ik nieuwe topics blijf openen als ze steeds dicht gaan.
Als je gewoon 1 topic openhoudt, dan kan ik daar gewoon updates in plaatsen namelijk.
En als je de hulp van een internetforum nodig hebt bij élke professionele beslissing die je zou moeten maken moet je ook eens bij jezelf te raden gaan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:46 schreef Rene het volgende:
Het is ook eens klaar met je dagboektopics. Onderhoud je volgende door zélf ontopic te gaan en blijven
Het is niet bedoeld als dreigement.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:12 schreef noodgang het volgende:
rima als je een topic opent, maar het is WGR, dus advies over een werk, geld of rechtsgerelateerde vraag. Tot nu toe wordt e
Lees de sluitpost van @Rene dan nog maar een keer, en nog een keer, net zo lang tot je het wel snapt. Dat je het daar niet mee eens bent, dat kan, maar dat verandert niks aan dat Rene gewoon wel gelijk heeft.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:32 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Het is niet bedoeld als dreigement.
WGR is voor carrieregerelateerd avies toch?
Ik zit dus met mijn carriere en dan open ik daar een topic over. Ik zie het probleem niet?
Ik zit al sinds 2011 op dit forum en ik word al sinds 2011 door de moderators op het forum getreiterd en gepest. Ze hebben me laatst ook verbannen voor 2 weken plus een permaban uit het coronaforum.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:29 schreef potjecreme het volgende:
Waarom worden andere users die beginnen over de bekende feiten van ts niet gewaarschuwd? Valt mij bij deze user op dat de uitlokkers alle ruimte krijgen en zodra hij hapt, de mods als opa's hem gaan toespreken.
Ik vind dit gemakzuchtig modden en ook een beetje user pesten.
Ja, met je eens dat we dat idd ook niet moeten willen. Als ik er op tijd bij ben mod ik daar ook zeker op.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:29 schreef potjecreme het volgende:
Waarom worden andere users die beginnen over de bekende feiten van ts niet gewaarschuwd? Valt mij bij deze user op dat de uitlokkers alle ruimte krijgen en zodra hij hapt, de mods als opa's hem gaan toespreken.
Het is ondertussen gewoon een pesterij ja.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:29 schreef potjecreme het volgende:
Eens, had ook gekund. Maar aan de andere kant valt het A) niet tegen te houden, wordt vaak genoeg al zaken gefilterd. Maar B) is het ook aan de topicstarter hier wat mee om te gaan, aan de bel te trekken maar ook zelf het topic te onderhouden. Daarnaast wat ik hierboven zei, we kunnen niet dienen als een maatschappelijk werkers (platform) en kunnen ook geen zacht kussentje bieden voor alle vragen. Nee, we zijn bij FOK! ook een beetje de maatschappij waar soms ook harde dingen gezegd worden. Anders moet ik straks nog alle 'godverdomes' aanpassen en naar 'g*dverd*mm*s' of 'potverjandoriemietjes'. Doen we niet. Ik niet. Dan hang ik mn blauwe jas aan de wilgen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:29 schreef potjecreme het volgende:
Ik ben in december 2 weken verbannen geweest van het gehele forum en ik heb een permanente ban van COR. Wie die ban heeft gezet weet ik natuurlijk niet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:15 schreef noodgang het volgende:
[..]verbannen (wat mods niet eens kunnen) heb je wel een duidelijk voorbeeld van hoe t snel mis kan gaan
Weer lekker bezig met sirdanilot pesten zie ikquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:53 schreef sirdanilot het volgende:
- weg met je onzinnige commentaar. -
Je post was te achterlijk voor woorden, dus jank niet zoquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:38 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Weer lekker bezig met sirdanilot pesten zie ik
Zit niet te zeiken, je praat over preventief ruimen icm corona in een topic wat daar helemaal niets mee van doen heeft, en daarnaast...preventief ruimen, really??. Pleur op met je kansloze gejammer over pesten want vandaag is écht niet de dag daarvoor.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:38 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Weer lekker bezig met sirdanilot pesten zie ik
Is er iets vervelends gebeurd met je? Gaat het wel?quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..] . Pleur op met je kansloze gejammer over pesten want vandaag is écht niet de dag daarvoor.
Niet met mij maar dat verandert niks aan dat je post kansloos was en daarom weg is.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:02 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Is er iets vervelends gebeurd met je? Gaat het wel?
Sterkte
Het is een terechte modactie. Je verheerlijkt massamoord voor eigen gewin. Best sick.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:02 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Is er iets vervelends gebeurd met je? Gaat het wel?
Sterkte
Dat doen mensen die meer lockdowns willen toch ook?quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:22 schreef Rene het volgende:
[..]
Het is een terechte modactie. Je verheerlijkt massamoord voor eigen gewin. Best sick.
Je mag hier helem vinden wat je zelf wil.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:41 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dat doen mensen die meer lockdowns willen toch ook?![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-lockdown~a35d358d/
Maar goed ik zal het er wel weer niet meer over hebben want een afwijkende mening over de C mag niet op dit forum dus dat heb ik maar te respecteren.
De instanties zullen dit vast mee naar achter nemen. Even afwachten dus.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:32 schreef NightDancert het volgende:
WGR / Hoeveel extra geld nodig ongeveer bij nieuwbouw?
@:bart2002 heeft er nogal een handje van om topics te verstieren met allerlei bullshit als het topic hem niet bevalt. Kan er wat aan dat trieste gedrag gedaan worden?
Dat dikgedrukte is nou net het probleem. Jij ervaart het als oppijperij en denkt dat het wat toevoegt om schijtlollig te gaan doen. Niemand zit op je overbodige bullshit te wachten in het verder prima lopende topic.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:34 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
De instanties zullen dit vast mee naar achter nemen. Even afwachten dus.
Verder is het gewoon een onzin topic natuurlijk waar iedereen elkaar moet overtreffen met vierkante en kubieke meters en wat dat allemaal gekost heeft en hoeveel tonnetjes ze nog reserveren om het allemaal nog een beetje knap te krijgen. Oppijperij m.i.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |