Als je eens wat vaker in WGR zou meeposten ipv alleen wat hit-and-run modacties uit zou voeren zou je misschien kunnen begrijpen dat hij dat alleen maar post om de stampvoetende kleuter uit te hangen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 06:36 schreef Peejtur het volgende:
Waarom zou je iemand die gelooft gekkie noemen? Nergens voor nodig.
Je weet heel goed dat gekkie/wappie/etc momenteel de samenleving in tweeën splijt. Het is een druppel op de gloeiende plaat wellicht, maar we hoeven dat soort gedoe in ieder geval hier niet wanneer het bewust gebruikt wordt om iemand te pakken op zijn of haar overtuiging. Het geloven in draken en spoken splijt doet de samenleving geen kwaad en is dus minder beladen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:05 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Als je eens wat vaker in WGR zou meeposten ipv alleen wat hit-and-run modacties uit zou voeren zou je misschien kunnen begrijpen dat hij dat alleen maar post om de stampvoetende kleuter uit te hangen.
Verder vroeg ik je om mijn tweede quote, waarvan het volstrekt onduidelijk was waarom je die weghaalde, hier volledig neer te zetten.
Dus nogmaals mijn vraag, iets iemand die in draken en sprookjes gelooft en om die redenen bijvoorbeeld geen belasting wil betalen wel een gekkie of moeten we dat wel serieus nemen?
Dit soort opmerkingenquote:
Bij deze mag je het laatste woord hebben.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:29 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen
Je zal je er wel goed bij voelen, lekker gebacked door je medemods.
Feit blijft dat een mod die nooit meepost, maar allen wat hit-en-run slotjes doet en liever over poepluiers post beter zijn taken als WGR mod kan inleveren.
En het gaat doorquote:Op zondag 14 maart 2021 07:41 schreef bijdehand het volgende:
Namen en rugnummers zijn ook niet nodig; de oplettende lezer heeft dit wel eerder gezienHet is mij gewoon in een eerder topic opgevallen dat de een informatie had die niet was gegeven in het topic. Meerdere malen
Kleuter.quote:Op maandag 22 november 2021 07:36 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Doug-Heffernan in WGR / Pinbedrag is anders?
Waarom is mijn post daar weg?
Ik was daar gewoon serieus, net zoals TS zelf
Ja de mijne ook? Waarom mag TS wel trollen en een ander niet?quote:Op maandag 22 november 2021 07:36 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Doug-Heffernan in WGR / Pinbedrag is anders?
Waarom is mijn post daar weg?
Ik was daar gewoon serieus, net zoals TS zelf
Mijn post is ook verwijderd en ik weet heel goed waarom. Ik kom hier geen verhaal halen en wijs niet naar een ander.quote:
Maar ik weet niet waarom.quote:Op maandag 22 november 2021 07:50 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
Mijn post is ook verwijderd en ik weet heel goed waarom. Ik kom hier geen verhaal halen en wijs niet naar een ander.
Op zich vind ik het best een boeiend onderwerp, hoe maak je je CV beter. Dat TS het voorbeeld heeft weggehaald doet daar niet zoveel aan af.quote:Op maandag 6 december 2021 16:55 schreef baskick het volgende:
WGR / Wat vind jij leuk bedacht aan jouw C.V.? is vrij waardeloos zonder "TS begint". De afbeelding is verwijderd.
1 kloon maar?quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:48 schreef bijdehand het volgende:
Tevens moet het bedelen met behulp van een kloon ook niet de bedoeling zijn...
Het valt op héquote:
De MO ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |