SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Hoe laat gaat het komen?quote:Op zondag 19 september 2021 18:22 schreef bitterbal het volgende:
Moe.... na het eten wachten op het kattenplaatje
Je bent zo futloos omdat je al lang niet verliefd bent geweest, regel dat eens.quote:Op zondag 19 september 2021 18:22 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 19 september 2021 18:22 schreef bitterbal het volgende:
Laatst bijna een date. Bijna.quote:Op zondag 19 september 2021 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent zo futloos omdat je al lang niet verliefd bent geweest, regel dat eens.
Dat gaat zo nietquote:Op zondag 19 september 2021 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent zo futloos omdat je al lang niet verliefd bent geweest, regel dat eens.
ja maar verliefd worden op afroep gaat niet tochquote:Op zondag 19 september 2021 18:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Er lopen toch zat mannen rond in R'dam zou je denken.
Misschien kom je nog een leuke FOK!ker tegen hier.quote:Op zondag 19 september 2021 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar verliefd worden op afroep gaat niet toch
die weten dan wel gelijk hoe raar ik ben :pquote:Op zondag 19 september 2021 18:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien kom je nog een leuke FOK!ker tegen hier.
Mwa.quote:Op zondag 19 september 2021 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die weten dan wel gelijk hoe raar ik ben :p
Scheelt dat 99% op FOK! raar is.quote:Op zondag 19 september 2021 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 september 2021 18:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien kom je nog een leuke FOK!ker tegen hier.
Ik snap deze niet trouwens, wat is er mis met jezelf (kunnen) zijn, ook al ben je raar?quote:Op zondag 19 september 2021 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou schrik je ze af toch :pquote:Op zondag 19 september 2021 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snap deze niet trouwens, wat is er mis met jezelf (kunnen) zijn, ook al ben je raar?
Niksquote:Op zondag 19 september 2021 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snap deze niet trouwens, wat is er mis met jezelf (kunnen) zijn, ook al ben je raar?
Denk dat ballie me gewoon te goed kentquote:
Ja voor andere gekkies :pquote:Op zondag 19 september 2021 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel maar dat is toch ook je charme?
Ik denk dat ik nog ooit eens je hulp nodig ga hebbenquote:Op zondag 19 september 2021 18:37 schreef Ama het volgende:
Zou me daar hier echt niet druk om maken hoor. Mijn vriend kan ook gewoon lezen wat ik zeg en heb gezegd nou boeit me echt geen fluit hoor.
Met wat?quote:Op zondag 19 september 2021 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog ooit eens je hulp nodig ga hebben
quote:
Hoezo last?quote:Op zondag 19 september 2021 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens erg last gehad dat mijn meisje ook op Fok zat.
Oh nou zolang je niet roept dat je andere wijven gaat neuken ofzo zie ik het probleem niet zo.quote:Op zondag 19 september 2021 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Erg vaak zelfs maar dat ga ik hier niet bespreken
Nee dat zou wel erg raar zijn, karakter.quote:Op zondag 19 september 2021 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nou zolang je niet roept dat je andere wijven gaat neuken ofzo zie ik het probleem niet zo.
Ik gelukkig niet op FOK!quote:Op zondag 19 september 2021 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens erg last gehad dat mijn meisje ook op Fok zat.
Eeeuhm nee.quote:Op zondag 19 september 2021 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt het vast ook vaak afgezworen.
quote:Op zondag 19 september 2021 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar als jij het mooi vind kopen we er zes van.
Ja raar geval dat het is, zal ook wel een FOK!-account hebbenquote:
Zal binnenkort eens wat foto's maken.quote:Op zondag 19 september 2021 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar doe jij mee aan fok cribs?
Als in zometeen?quote:Op zondag 19 september 2021 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal binnenkort eens wat foto's maken.
@dr_flashquote:Op zondag 19 september 2021 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal binnenkort eens wat foto's maken.
Wij zijn hier in Foqueville allen elkanders broeders en zustersquote:
quote:Op zondag 19 september 2021 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij zijn hier in Foqueville allen elkanders broeders en zusters
Geestelijk he, niet genetischquote:
Handjes boven de dekens hé domineequote:Op zondag 19 september 2021 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij zijn hier in Foqueville allen elkanders broeders en zusters
Nee hoor net dat jij mijn broer bentquote:Op zondag 19 september 2021 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik niet hoor dus we kunnen paren als je echt perse wilt?
Ik heb net zoveel pigment als een platvis.quote:Op zondag 19 september 2021 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hoor net dat jij mijn broer bent
Andere moeder?quote:Op zondag 19 september 2021 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb net zoveel pigment als een platvis.
quote:Op zondag 19 september 2021 19:15 schreef UitStraling het volgende:
Broer-zus voel je niets van, alleen geen slappe zure druifjes telen samen
quote:
moet ik al minstens 2 weken.quote:Op zondag 19 september 2021 19:59 schreef LTVDK het volgende:
Begint echt al vroeg donker te worden, moest nu al de lamp boven de eettafel aan doen met eten
Maar jij eet meestal ook nog veel laterquote:Op zondag 19 september 2021 20:01 schreef mschol het volgende:
[..]
moet ik al minstens 2 weken.
pas sinds een week dat ik niet meer zonder verlichting naar huis kan fietsen
Vroeg donker is wel gezellig.quote:Op zondag 19 september 2021 19:59 schreef LTVDK het volgende:
Begint echt al vroeg donker te worden, moest nu al de lamp boven de eettafel aan doen met eten
kloptquote:Op zondag 19 september 2021 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij eet meestal ook nog veel later
Qua gezelligheid of qua donkerheid?quote:
Spiesjesquote:Op zondag 19 september 2021 19:57 schreef mschol het volgende:
wat spiesjes gekocht, liggen nu op grill
Kunt gewoon iedere dag BBQ aansteken hoor, ben je wel goed?quote:Op zondag 19 september 2021 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Woensdag wordt het nog één keer BBQweer zie ik. Dan maar even kipfileetjes marineren
gezelligheidquote:Op zondag 19 september 2021 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Qua gezelligheid of qua donkerheid?
Dan moeten we het zelf maar gezellig makenquote:
goed plan, ik maak de toastjes met slangenpatéquote:Op zondag 19 september 2021 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moeten we het zelf maar gezellig maken
Ik schat de kans dat je gezellig zelf aan je piel mag gaan trekken op 100 procent kans in.quote:Op zondag 19 september 2021 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moeten we het zelf maar gezellig maken
quote:Op zondag 19 september 2021 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
goed plan, ik maak de toastjes met slangenpaté
quote:Op zondag 19 september 2021 20:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
kijk zie je. Das toch niet gezellig
quote:Op zondag 19 september 2021 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik schat de kans dat je gezellig zelf aan je piel mag gaan trekken op 100 procent kans in.
Ik heb de achterdeur nog open.quote:Op zondag 19 september 2021 20:23 schreef UitStraling het volgende:
Het is bijna weer om de verwarming aan te steken.
Minstens zo goed als jij.quote:Op zondag 19 september 2021 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunt gewoon iedere dag BBQ aansteken hoor, ben je wel goed?
Had het ineens frisjes.quote:Op zondag 19 september 2021 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de achterdeur nog open.
-34% ongeveerquote:Op zondag 19 september 2021 20:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik krijg een appje, hoe groot schatten jullie de kans op een booty call in?
15203732842384%quote:Op zondag 19 september 2021 20:32 schreef UitStraling het volgende:
0quote:Op zondag 19 september 2021 20:32 schreef UitStraling het volgende:
zat k er ver naastquote:Op zondag 19 september 2021 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Je moet echt Dune kijken hoor anders vind ik je stom en dom"
Raar.quote:Op zondag 19 september 2021 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet als ik zomaar een appje krijg nee.
*boekt vliegticketquote:
had vroeger vaak nare dromen over al dat lavaquote:
Hmm dat is een mooie tijd. Nog 1 nachtje slapen en ik mag weer werkenquote:Op zondag 19 september 2021 20:39 schreef bitterbal het volgende:
@:Budapestenaar
ik denk dat we nog 1.5 uur moeten wachten 😺
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Den Haag en Rotterdam valt het wel mee met dat gevaar.quote:Op zondag 19 september 2021 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had vroeger vaak nare dromen over al dat lava
quote:Op zondag 19 september 2021 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm dat is een mooie tijd. Nog 1 nachtje slqpen en ik mag weer werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb je je volgende trip al geboekt?
ja gelukkig maarquote:Op zondag 19 september 2021 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Den Haag en Rotterdam valt het wel mee met dat gevaar.
Nee, ik mag voorlopig geen vakantie opnemen. Eigenlijk tot 15 december nietquote:Op zondag 19 september 2021 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
heb je je volgende trip al geboekt?
Dat was as. Anders waren ze nooit zo bewaard gebleven.quote:Op zondag 19 september 2021 20:59 schreef bitterbal het volgende:
die mensen van pompei, waren die al door voordat al dat lava kwam?
dan op 15 dec vertrekken :pquote:Op zondag 19 september 2021 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik mag voorlopig geen vakantie opnemen. Eigenlijk tot 15 december niet
daar zeg je watquote:Op zondag 19 september 2021 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was as. Anders waren ze nooit zo bewaard gebleven.
Nee dat was Atlantisquote:Op zondag 19 september 2021 21:01 schreef UitStraling het volgende:
Was dat niet La Palma waar de Amerikanen zo bang voor waren dat het halve eiland in zee zou storten?
As.quote:Op zondag 19 september 2021 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar zeg je wat![]()
gaat toch verhalen dat ze door de lava werden bedolven en zo zijn omgekomen?
fotosquote:Op zondag 19 september 2021 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Deel 1 van de walk-in closet staat.
Heb je muurtjes gebouwd?quote:Op zondag 19 september 2021 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vaginaloknestje aan het bouwen?quote:Op zondag 19 september 2021 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
jammer dat ik niet was uitgenodigdquote:Op zondag 19 september 2021 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal
https://fb.watch/87heJ5fnaC/
Ik lig nu op het bed daar. Maar had speciaal wijn en toastjes meegenomen,quote:
Je vliegt morgenochtend al?quote:Op zondag 19 september 2021 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik lig nu op het bed daar. Maar had speciaal wijn en toastjes meegenomen,Zo maar eens bedenken waar ik morgen het eerste heen wil.
Ik zie je er al tussen zitten met zo’n feesthoedjequote:Op zondag 19 september 2021 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jammer dat ik niet was uitgenodigd
Ja.quote:Op zondag 19 september 2021 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je vliegt morgenochtend al?
Nu wil ik een McKroketquote:Op zondag 19 september 2021 21:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ben ook wel blij dat ik eetsels mee heb want had eigenlijk mijn zinnen op McDonalds gezet maar die was al dicht net
voor derde wereld land zit je?quote:Op zondag 19 september 2021 21:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ben ook wel blij dat ik eetsels mee heb want had eigenlijk mijn zinnen op McDonalds gezet maar die was al dicht net
Het is ook de was/strijkkamer.quote:Op zondag 19 september 2021 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaginaloknestje aan het bouwen?
Aah, ik dacht dat je morgen naar Eindhoven ging.quote:Op zondag 19 september 2021 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.Raar dagje wel zo, dit had ik vanochtend niet bedacht en ook niet dat ik tussendoor nog even naar Hoek van Holland zou fietsen.
Druk vooral! Staan steeds wel mensen te wachten bij de incheck. Een vroege vlucht vanaf Eindhoven is natuurlijk voor veel mensen in de rest van Nederland wel een dingetje. Verder gewoon een soort van luxe hotel, weinig sfeer echt. Wel grappig om eens op een zo goed als lege luchthaven te zijn, volgens mij komen er nog wat vluchten aan.quote:Op zondag 19 september 2021 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah, ik dacht dat je morgen naar Eindhoven ging.
Lekker hoor, morgen in Albaantje![]()
Is het hotel een beetje leuk?
hier zit er 1 die tot 3u open is ofzoquote:Op zondag 19 september 2021 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
wat
[..]
voor derde wereld land zit je?
die zijn toch allemaal open tot 23u en mcdrive tot 01 ofzo?
Eindhoven.quote:Op zondag 19 september 2021 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
wat
[..]
voor derde wereld land zit je?
die zijn toch allemaal open tot 23u en mcdrive tot 01 ofzo?
Heb je een kamer met uitzicht op de landingsbaan?quote:Op zondag 19 september 2021 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Druk vooral! Staan steeds wel mensen te wachten bij de incheck. Een vroege vlucht vanaf Eindhoven is natuurlijk voor veel mensen in de rest van Nederland wel een dingetje. Verder gewoon een soort van luxe hotel, weinig sfeer echt. Wel grappig om eens op een zo goed als lege luchthaven te zijn, volgens mij komen er nog wat vluchten aan.
tja, UK..quote:Op zondag 19 september 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Reisregels voor de UK zijn nog steeds een drama
Niet optimaal inderdaad.quote:Op zondag 19 september 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik snap het ook gewoon niet, ga je naar de kroeg, alleen maar mannen, ga je naar de supermarkt, alleen maar mannen, ga je zwemmen, alleen maar mannen, stelletje bange harige stinkende flikkers.quote:Op zondag 19 september 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat vrouwen bij de marine mogen?
Nee, ik kijk naar euhm, iets anders. Niet iets interessants in ieder geval.quote:Op zondag 19 september 2021 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je een kamer met uitzicht op de landingsbaan?
Ja kut hèquote:Op zondag 19 september 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee die bij de luchthaven. Dus snap het ook wel, want is hier nu zo goed als uitgestorven.quote:Op zondag 19 september 2021 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die op de Markt? Die is vrij vroeg dicht. De McDelivery kan vast nog wel
Jammerquote:Op zondag 19 september 2021 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik kijk naar euhm, iets anders. Niet iets interessants in ieder geval.
Het lijkt een mislukte harry potter filmquote:Op zondag 19 september 2021 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snap het ook gewoon niet, ga je naar de kroeg, alleen maar mannen, ga je naar de supermarkt, alleen maar mannen, ga je zwemmen, alleen maar mannen, stelletje bange harige stinkende flikkers.
quote:Op zondag 19 september 2021 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snap het ook gewoon niet, ga je naar de kroeg, alleen maar mannen, ga je naar de supermarkt, alleen maar mannen, ga je zwemmen, alleen maar mannen, stelletje bange harige stinkende flikkers.
Stapt er vannacht ineens iemand bij je in bedquote:Op zondag 19 september 2021 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
Denk dat ik een soort familiekamer heb, want zit een deur in mijn kamer, gelijk gechecked, gelukkig op slot. Ik hoop niet dat de kamer hiernaast wel een sleutel heeft,
quote:Op zondag 19 september 2021 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stapt er vannacht ineens iemand bij je in bed
En die andere in de stad is wel toch nog gewoon open??quote:Op zondag 19 september 2021 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die op de Markt? Die is vrij vroeg dicht. De McDelivery kan vast nog wel
Tijd gaat veel te snelquote:Op zondag 19 september 2021 21:37 schreef bitterbal het volgende:
waarom is de tijd zo langzaam vanavond
Herfstmoeheidquote:Op zondag 19 september 2021 21:37 schreef bitterbal het volgende:
waarom is de tijd zo langzaam vanavond
Ja er liggen er 2 bedenk ik me net.quote:Op zondag 19 september 2021 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En die andere in de stad is wel toch nog gewoon open??
Er schijnt er 1 bij het vliegveld te zitten. Wist ik ook nietquote:Op zondag 19 september 2021 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja er liggen er 2 bedenk ik me net.
Vriendin van me heeft dat twee keer gehad tijdens een studiereis, eerst op de boot en later in het hostelquote:
*pakt vliegenmepper*quote:Op zondag 19 september 2021 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
helaas, heb net Snurksmurf naar je gestuurd
Dat zijn altijd de betere berichten. Hoewel de maandag voor mij ook wel altijd een rustige dag is dus mag eigenlijk niet klagen.quote:
nee slaap dan tot half 8quote:Op zondag 19 september 2021 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
wel met zo vroeg
of ga je gelijk om 4 uur er weer uit dan? de ochtend crew zijn van je werk?![]()
Denk het wel.quote:Op zondag 19 september 2021 22:04 schreef CherryLips het volgende:
https://www.karwei.nl/ass(...)11x11x24cm/p/B151389
Zou dit een leuk vaasje zijn om herfsterige nep takken in te zetten? Vloekt wel lekker met oranje.
Maandag en dinsdag zijn altijd gierend drukquote:Op zondag 19 september 2021 22:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zijn altijd de betere berichten. Hoewel de maandag voor mij ook wel altijd een rustige dag is dus mag eigenlijk niet klagen.
Keuzestressquote:Op zondag 19 september 2021 22:05 schreef mschol het volgende:
[..]
netflix, amazon, disney, hbo, pathe, videoland een optie?
Oh dat is wel een matige begin van de week.quote:Op zondag 19 september 2021 22:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag zijn altijd gierend druk
klinkt als mijn werkweek...quote:Op zondag 19 september 2021 22:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag zijn altijd gierend druk
Njetquote:
nee natuurlijk niet, wie ama kneus noemt kom ik even bezoeken met klapjes, hoekjes en andere heerlijkheden.quote:
Bij ons is het meestal ook rustig. Morgen denk ik ook wel. Maar ja ik heb gisteren gewerkt en dan ben ik (automatisch) maandag vrij..quote:Op zondag 19 september 2021 22:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zijn altijd de betere berichten. Hoewel de maandag voor mij ook wel altijd een rustige dag is dus mag eigenlijk niet klagen.
Ik kwam vandaag met de bus door Emmen Dalfsen maar heb je niet gezien met je koeien.quote:Op zondag 19 september 2021 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, wie ama kneus noemt kom ik even bezoeken met klapjes, hoekjes en andere heerlijkheden.
Omdat ik achter je zat IN de busquote:Op zondag 19 september 2021 22:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag met de bus door Emmen Dalfsen maar heb je niet gezien met je koeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |