-34% ongeveerquote:Op zondag 19 september 2021 20:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik krijg een appje, hoe groot schatten jullie de kans op een booty call in?
15203732842384%quote:Op zondag 19 september 2021 20:32 schreef UitStraling het volgende:
0quote:Op zondag 19 september 2021 20:32 schreef UitStraling het volgende:
zat k er ver naastquote:Op zondag 19 september 2021 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Je moet echt Dune kijken hoor anders vind ik je stom en dom"
Raar.quote:Op zondag 19 september 2021 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet als ik zomaar een appje krijg nee.
*boekt vliegticketquote:
had vroeger vaak nare dromen over al dat lavaquote:
Hmm dat is een mooie tijd. Nog 1 nachtje slapen en ik mag weer werkenquote:Op zondag 19 september 2021 20:39 schreef bitterbal het volgende:
@:Budapestenaar
ik denk dat we nog 1.5 uur moeten wachten 😺
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Den Haag en Rotterdam valt het wel mee met dat gevaar.quote:Op zondag 19 september 2021 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had vroeger vaak nare dromen over al dat lava
quote:Op zondag 19 september 2021 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm dat is een mooie tijd. Nog 1 nachtje slqpen en ik mag weer werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb je je volgende trip al geboekt?
ja gelukkig maarquote:Op zondag 19 september 2021 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Den Haag en Rotterdam valt het wel mee met dat gevaar.
Nee, ik mag voorlopig geen vakantie opnemen. Eigenlijk tot 15 december nietquote:Op zondag 19 september 2021 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
heb je je volgende trip al geboekt?
Dat was as. Anders waren ze nooit zo bewaard gebleven.quote:Op zondag 19 september 2021 20:59 schreef bitterbal het volgende:
die mensen van pompei, waren die al door voordat al dat lava kwam?
dan op 15 dec vertrekken :pquote:Op zondag 19 september 2021 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik mag voorlopig geen vakantie opnemen. Eigenlijk tot 15 december niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |