Ein Bisschen Frieden deed het later anders niet slechtquote:Op zaterdag 25 september 2021 21:17 schreef Sableheart het volgende:
Op zich was dit wel ok, maar Duits heeft moeite om emotie over te brengen als je de taal niet spreekt.
Waarom zo laag ingezet? Als ze dan toch top 5 scoren, mogen ze winnen ook.quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:18 schreef Fred_B het volgende:
Leuk dat Finland er nu ook bij is. Hopelijk gaan ze snel eens Top 5 scoren.
Niet in Duitstalige landen trouwensquote:Op zaterdag 25 september 2021 21:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ein Bisschen Frieden deed het later anders niet slecht
Excuses, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ein Bisschen Frieden deed het later anders niet slecht
Dat lijkt me met zo weinig buren een monsterklus.quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:19 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Waarom zo laag ingezet? Als ze dan toch top 5 scoren, mogen ze winnen ook.
Eens.quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind dit best mooi eigenlijk, geen blijvertje, maar voor het moment gewoon mooi om naar te luisteren
Als we bij 1982 zijn is dit zo`n mooi moment.quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet in Duitstalige landen trouwens
Sinds dit jaar weten we pas dat ze geen haat voelen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:20 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Excuses, je hebt gelijk.
De meeste Duitse nummers hebben moeite de emotie over te brengen.
Dat was dit nummer, inderdaad.quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:26 schreef NailQueen het volgende:
Had Tania Kros dit niet gedaan in Beste Zangers? (Terwijl ze betere nummers kon uitzoeken.)
Volgens mij wel ja! Zeker niet een voor de hand liggende keuze.quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:26 schreef NailQueen het volgende:
Had Tania Kros dit niet gedaan in Beste Zangers? (Terwijl ze betere nummers kon uitzoeken.)
Ze had Fiumi di Parole moeten zingenquote:Op zaterdag 25 september 2021 21:27 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja! Zeker niet een voor de hand liggende keuze.
quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:26 schreef NailQueen het volgende:
Dan leg je de lat wel erg laag. Ik heb ons tot nu toe op de 2e plaats staan.quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:28 schreef koffieleuk het volgende:
Dan toch liever dit dan Joegoslavië.
Dat wel, en ook liever dan Oostenrijkquote:Op zaterdag 25 september 2021 21:28 schreef koffieleuk het volgende:
Dan toch liever dit dan Joegoslavië.
quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:26 schreef NailQueen het volgende:
Een niet voor de hand liggende keuze is wel leuk natuurlijkquote:Op zaterdag 25 september 2021 21:27 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja! Zeker niet een voor de hand liggende keuze.
Mooooooquote:
Ik moest het even twee keer lezenquote:
Heeft echt die vibe jaquote:Op zaterdag 25 september 2021 21:32 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga met de zwarte telefoon die in de gang hangt televoten.
Probeer misschien even de zwarte telefoon in de gang van @Fred_Bquote:Op zaterdag 25 september 2021 21:34 schreef Momo het volgende:
Ik kan met sommige van die oude liedjes moeilijk verbinding maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |