Jullie hebben daar nu wel spijt van.quote:Op maandag 20 september 2021 20:59 schreef Coco het volgende:
@:El-Stinho en ik hadden Schmidt nog de kans gegeven vorig jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 september 2021 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
BarcelonaNiemand neemt Barcelona serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@FireFox1What can change the nature of a man?
quote:Op maandag 20 september 2021 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
BarcelonaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt inderdaad, ik neem het terug.quote:Op maandag 20 september 2021 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe niet zo ordinair. Daar heeft pax een hekel aan
Privé is hij precies zo.quote:Op maandag 20 september 2021 21:14 schreef Caland het volgende:
Henk de Jong is een verschrikkelijke act
VBL / Ten Hag en Overmars moeten ontslagen worden #1quote:Op maandag 20 september 2021 21:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Volgende keer maak ik een topic aan.
Dus Henk voert privé dezelfde act op? Een 10 voor volhardingquote:
Zo kun je het ook bekijken jaquote:Op maandag 20 september 2021 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus Henk voert privé dezelfde act op? Een 10 voor volharding
Njah, NEC verloor bijna net zo kansloos en die herpakten zich daarna ook primaquote:Op maandag 20 september 2021 21:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Op de sowsjuls van Cambuur dekten ze zich ook al in.
'Beter 9-0 verliezen dan 9x 1-0 verliezen'
Je bent gewoon Eredivisie onwaardig. Heerenveen blijft de club van Friesland
Eredivisie onwaardig vind ik altijd zo'n loze kreet, zeker als de nummer 12-18 weinig voor elkaar onder doen en er in de KKD geen team is wat beter is. Ze hebben de afgelopen 2 seizoenen de KKD volledig gedomineerd.quote:Op maandag 20 september 2021 21:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Op de sowsjuls van Cambuur dekten ze zich ook al in.
'Beter 9-0 verliezen dan 9x 1-0 verliezen'
Je bent gewoon Eredivisie onwaardig. Heerenveen blijft de club van Friesland
Heeft @maxi-mus een accent?quote:Op maandag 20 september 2021 21:20 schreef Coco het volgende:
Kom je aan Cambuur, dan kom je aan @:maxi-mus
Dan word ik link!quote:Op maandag 20 september 2021 21:20 schreef Coco het volgende:
En aan @Mexicanobakker!!quote:Op maandag 20 september 2021 21:20 schreef Coco het volgende:
Tijdperk voorbij.quote:Op maandag 20 september 2021 21:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Niemand neemt Barcelona serieus.
@:Firefox1
Bitcoins maken een hoop goedquote:Op maandag 20 september 2021 21:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Een hitsige Chris is toch een beetje viezig
Beetje plagen toch. Heerenveen zie ik overigens gewoon verliezen in Ljouwert.quote:Op maandag 20 september 2021 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eredivisie onwaardig vind ik altijd zo'n loze kreet, zeker als de nummer 12-18 weinig voor elkaar onder doen en er in de KKD geen team is wat beter is. Ze hebben de afgelopen 2 seizoenen de KKD volledig gedomineerd.
Ja moet kunnen hoor. Heerenveen gaat sowieso nog wel een dipje krijgen.quote:Op maandag 20 september 2021 21:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Beetje plagen toch. Heerenveen zie ik overigens gewoon verliezen in Ljouwert.
Oprotten.quote:Op maandag 20 september 2021 21:22 schreef GGMM het volgende:
Wacht, is er geen haxball
Wat doe ik hier dan
Barcelona uitlachenquote:Op maandag 20 september 2021 21:22 schreef GGMM het volgende:
Wat doe ik hier dan
Rond 22:00quote:Op maandag 20 september 2021 21:22 schreef GGMM het volgende:
Wat doe ik hier dan
quote:Op maandag 20 september 2021 21:24 schreef Caland het volgende:
Dranquilo
Bedacht door Arno van de overheid
En Promenade?quote:Op maandag 20 september 2021 21:27 schreef GGMM het volgende:
Mensen die naar 'komt een man bij de dokter' kijken zijn niks waard.
Sorry @:coco
Mee eens!quote:Op maandag 20 september 2021 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kutprogramma
Sorry @:caland @:paxcon @:slobeend
Je kunt beter wat in het wilde weg lullen omdat je van de wedstrijden alleen de samenvatting hebt gekeken.quote:Op maandag 20 september 2021 21:30 schreef Caland het volgende:
Ik vind het eigenlijk best prima dat een analist aan een voetbaltafel wat aantekeningen meeneemt
Juist ook als het Van Basten is
Is dat de rode draad van de serie?quote:Op maandag 20 september 2021 21:31 schreef GGMM het volgende:
Feyenoordsupporters hebben zich misdragen
Deze aflevering heb ik al gezien denk ik
Nee dat is VOL EROP KLAPPEN, KOM OP en NU WIJquote:Op maandag 20 september 2021 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dat de rode draad van de serie?
GERT.JAN.VERBEEK.quote:Op maandag 20 september 2021 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat is VOL EROP KLAPPEN, KOM OP en NU WIJ
Ok, maar waarom dan?quote:Op maandag 20 september 2021 21:35 schreef GGMM het volgende:
Ik geef Berghuis de voorkeur boven Klaasen
Dan weten jullie dat
Wie is Klaasen?quote:Op maandag 20 september 2021 21:35 schreef GGMM het volgende:
Ik geef Berghuis de voorkeur boven Klaasen
Dan weten jullie dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |