ze is de burgemeester van de grootste stad van Nederlandquote:Op zaterdag 18 september 2021 10:29 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Halsema die zelf cocaïne gebruikt of heeft gebruikt, en hiervoor ook schuldig is aan valsheid in geschrifte, zou niet zo'n grote broek moeten aantrekken.
Bron: https://www.hpdetijd.nl/2(...)ruik-gewoon-naar-vs/
Eén keer coke en zelfs daar jokt ze over. Dus misschien was het wel wat vaker en ook wat recenter. Ze liegt immers alsof het gedrukt staat.quote:Op zaterdag 18 september 2021 10:30 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Goh, één keer coke.
Het zou me niks verbazen als demissionair minister de Jonge er vaker dan eens een lijntje heeft opgesnoven.
Gewoon alle mensen doodschieten. Filipijnen FTW!quote:Op zaterdag 18 september 2021 11:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Die “diensten” van advocaten en dergelijke bestaat omdat er vraag naar is.
Verwijder degene die de vraag maken en dan verdwijnen al die accountants ook als sneeuw voor de zon.
Vervuilde drugs is idd een probleem.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:22 schreef TLC het volgende:
Ik vind het ook steeds schokkend om te lezen wat er allemaal in containers bij de havens wordt gevonden, onlangs nog een grote hoeveelheid bananen tussen de cocaine![]()
![]()
De War on Drugs word gevoerd omdat er vraag naar is. Verwijder degene die die vraag maken en dan stopt de War on Drugs.quote:Op zaterdag 18 september 2021 11:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Die “diensten” van advocaten en dergelijke bestaat omdat er vraag naar is.
Verwijder degene die de vraag maken en dan verdwijnen al die accountants ook als sneeuw voor de zon.
Als vrouwen geen drugs gebruikten, hoefden mannen niet te moorden!quote:Op zondag 19 september 2021 10:43 schreef Red_85 het volgende:
'kilo's en kerels'
Sexistische hypocriet kutwijf. Nu is geslacht opeens wel een issue als je negatief kan framen.
Gl
Daar is ze burgemeester voor.quote:Op zaterdag 18 september 2021 16:01 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Eén keer coke en zelfs daar jokt ze over. Dus misschien was het wel wat vaker en ook wat recenter. Ze liegt immers alsof het gedrukt staat.
Als de mensheid uitsterft zijn er ook geen problemen meer.quote:Op zondag 19 september 2021 10:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De War on Drugs word gevoerd omdat er vraag naar is. Verwijder degene die die vraag maken en dan stopt de War on Drugs.
´voormalig volksvertegenwoordiger´quote:
quote:Op zondag 19 september 2021 10:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als vrouwen geen drugs gebruikten, hoefden mannen niet te moorden!
Kut is dat.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:22 schreef TLC het volgende:
Ik vind het ook steeds schokkend om te lezen wat er allemaal in containers bij de havens wordt gevonden, onlangs nog een grote hoeveelheid bananen tussen de cocaine![]()
![]()
Wat moet je volgens jou tegen deze criminaliteit doen dan?quote:Op zaterdag 18 september 2021 09:57 schreef Richestorags het volgende:
Je kunt je ook richten op het waarom van de gebruikers en tot de conclusie komen dat er altijd vraag is in een niet-verlichte maatschappij. Door Europabreed in deze vraag te faciliteren net zoals bij alcohol heb je toezicht op kwaliteit, voorlichting, hoeveelheden etc. Desnoods een systeem waarbij de shops onderling verbonden zijn en er streng op toegezien wordt dat er maar beperkt gekocht kan worden door een individu.
Tevens kan je geld verdienen door middel van accijnzen en door vermindering inzet Justitie, Politie, Marechaussee en AIVD en scheelt het talloze moorden.
Er is geen markt zo lucratief voor criminelen als coke. Er is elke dag veelvuldig vraag naar en de concurrentie is letterlijk moordend. Als gevolg hiervan zitten er gigantisch veel mensen in de business. Er bestaat geen alternatieve inkomenstenbron van deze aard. Daarom zullen in een niet-verlichte maatschappij ook velen als vliegen op de stront op deze business afkomen.
De drugs legaliseren, natuurlijk.quote:Op maandag 20 september 2021 10:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat moet je volgens jou tegen deze criminaliteit doen dan?
Nee, dat moet je doen omdat drugs geweldig zijn. Niet omdat het zou helpen tegen de criminaliteit.quote:Op maandag 20 september 2021 10:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De drugs legaliseren, natuurlijk.
Nee, legaliseren moet omdat het verbod onterecht is en alleen maar criminaliteit oplevert.quote:Op maandag 20 september 2021 10:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, dat moet je doen omdat drugs geweldig zijn. Niet omdat het zou helpen tegen de criminaliteit.
Onzin, natuurlijk.quote:Op maandag 20 september 2021 10:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, legaliseren moet omdat het verbod onterecht is en alleen maar criminaliteit oplevert.
Je vind het verbod wel terecht?quote:
Nee. Ik ben voor legalisering. Maar niet omdat ik geloof dat dat de criminaliteit verminderd.quote:Op maandag 20 september 2021 10:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je vind het verbod wel terecht?
Ik denk dat het wel iets uitmaakt.quote:Op maandag 20 september 2021 10:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee. Ik ben voor legalisering. Maar niet omdat ik geloof dat dat de criminaliteit verminderd.
Ik nietquote:Op maandag 20 september 2021 10:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel iets uitmaakt.
Natuurlijk niet, Nederland is helemaal niet interessant als afzetland, maar puur als doorvoerland. Als je in Nederland coke legaliseert verandert daar niets in.quote:Op maandag 20 september 2021 10:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel iets uitmaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |