abonnement Unibet Coolblue
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 17 september 2021 @ 15:52:27 #251
186611 Haags
pi_201400915
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 15:41 schreef alpeko het volgende:

[..]
Meteen gebruik gemaakt van deze feature. Heel tof. Mijn weekend kan niet meer stuk. ;)
Haha, ik verveelde me in de wachtkamer bij de tandarts. Je moet iets.
Zonder wrijving geen glans
pi_201400918
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 15:33 schreef nostra het volgende:

[..]
Ik denk dat je je nogal vergist in het leervermogen op die leeftijd. Die bedienen niet ineens lachend een iPhone met QR-codes en DigID's na een cursusje in het verzorgingshuis na het obligate plakje cake.
Dat zeg ik dan ook niet.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_201400995
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 15:49 schreef Gia het volgende:

[..]
Dat denk ik ook niet. Is voor mij persoonlijk ook niet zo'n punt, naar ben benieuwd of ongevaccineerden met een printje van iemand anders binnen kunnen komen.

Dus vandaar mijn vraag tot hoever barpersoneel mag controleren en of dit niet in strijd is met de AVG.
Ze mogen het wel controleren lijkt me, anders roep je het niet in het leven zo'n QR check. Op Schiphol bekeek men vorige maand ook mijn gegevens behorende bij de QR om te zien of het klopte met mijn paspoort. Anders is het veels te fraudegevoelig (QR werd nergens daadwerkelijk gescand).
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 17 september 2021 @ 16:02:57 #254
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201401032
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 15:49 schreef Gia het volgende:

[..]

Dus vandaar mijn vraag tot hoever barpersoneel mag controleren en of dit niet in strijd is met de AVG.
Valt niet onder de AVG, immers, bij legitimatie wordt er geen informatie opgeslagen of verwerkt.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201401047
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 16:00 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Ze mogen het wel controleren lijkt me, anders roep je het niet in het leven zo'n QR check. Op Schiphol bekeek men vorige maand ook mijn gegevens behorende bij de QR om te zien of het klopte met mijn paspoort. Anders is het veels te fraudegevoelig (QR werd nergens daadwerkelijk gescand).
Vorige week werd er helemaal niks gecontroleerd voor een vlucht naar Italie.
Op de weg terug alleen 'heeft u een qr code?' zonder combo met id of ticket.

Gaat nergens over.

Dus prima.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_201401107
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 16:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Vorige week werd er helemaal niks gecontroleerd voor een vlucht naar Italie.
Op de weg terug alleen 'heeft u een qr code?' zonder combo met id of ticket.

Gaat nergens over.

Dus prima.
Dat lijkt me niet volgens de richtlijnen. Een soort van check is toch wel handig, zeker bij vliegen..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 17 september 2021 @ 16:09:26 #257
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201401115
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 16:08 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Dat lijkt me niet volgens de richtlijnen. Een soort van check is toch wel handig, zeker bij vliegen..
ILT zit er boven op! 8-)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201401122
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 16:08 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Dat lijkt me niet volgens de richtlijnen. Een soort van check is toch wel handig, zeker bij vliegen..
6 formuliertjes, passenger locater forms en covid declarations invullen en qr codes checken houdt een virus niet tegen. Dat is een theoretische waarheid zonder enige medische onderbouwing.

Pure onzin en alleen frustrerend. Thats it.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_201401123
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 13:31 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Moest nog aan je denken eergisteren toen ik bij de anesthesist was. Maar jij wacht dus nog steeds -O-

Hier is het nu wachten op de oproep. Alles geregeld inmiddels voor mij en de hont dus laat dat belletje maar komen :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog geen uur na deze post werd ik gebeld met het verlossende telefoontje, over 2 weken lig ik op de OK :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 17 september 2021 @ 16:12:19 #260
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_201401144
Mooie cijfers. Tijd voor een checkapp
pi_201401154
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 16:08 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Dat lijkt me niet volgens de richtlijnen. Een soort van check is toch wel handig, zeker bij vliegen..
Ja maar regels zijn kut dus als ze niet handhaven dan hahahaha prima.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_201401161
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 16:13 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ja maar regels zijn kut dus als ze niet handhaven dan hahahaha prima.
Ik moest lachen :') :D
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_201401187
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 16:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mooie cijfers. Tijd voor een checkapp
Tijd voor een lockdown. Alles verschroeiend en deur-dicht-lassend.
En een avondklok van 1300 tot 1200.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_201401204
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 16:10 schreef Red_85 het volgende:

[..]
6 formuliertjes, passenger locater forms en covid declarations invullen en qr codes checken houdt een virus niet tegen. Dat is een theoretische waarheid zonder enige medische onderbouwing.

Pure onzin en alleen frustrerend. Thats it.
Kwam laatst ook uit een code geel gebied, ook 0,0 controle. Wel bij de uitgang meteen de GGD met gratis zelftests. Daar moeten ze wel echt een enorm surplus van hebben. :D Logisch als je ze wel kunt krijgen maar er niks mee mag.

Er was al door de marechaussee gezegd dat ze niet de capaciteit hebben om alle vluchten te controleren, dus dat zal altijd een kwestie zijn van steekproefsgewijs / handhaven op excessen, om maar eens een gevleugelde uitdrukking uit deze tijd te gebruiken. Heb nog geen boze posts gezien dat de marechaussee de wet saboteert zoals Halsema, hoewel een aantal posts hierboven daar wel wat op beginnen te lijken. ;)
pi_201401218
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 16:16 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Tijd voor een lockdown. Alles verschroeiend en deur-dicht-lassend.
En een avondklok van 1300 tot 1200.
Toch een uurtje luchten *O*

“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 17 september 2021 @ 16:20:31 #266
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201401223


Excuses als deze al gepost is uit de laatste briefing, maar dit zit er erg bemoedigend uit :)

Mensen met vaccinatie besmetten veel minder vaak anderen dan mensen zonder vaccinatie ^O^

[ Bericht 21% gewijzigd door Drekkoning op 17-09-2021 16:26:52 ]
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201401237
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 16:16 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Tijd voor een lockdown. Alles verschroeiend en deur-dicht-lassend.
En een avondklok van 1300 tot 1200.
Tijd voor coronakampen.
pi_201401242
LONDEN (ANP) - De Britse regering gaat het reisbeleid voor reizigers van en naar Engeland "versimpelen" vanwege het grote aantal mensen dat er is gevaccineerd. De maatregelen moeten voor lagere kosten zorgen, meldt Transportminister Grant Shapps. Wat dat precies inhoudt, is nog niet duidelijk. De details worden later op vrijdag bekendgemaakt.

Collega Sajid Javid, de minister van Volksgezondheid, impliceerde dat de verplichte PCR-testen voor vertrek naar het buitenland mogelijk worden vervangen door goedkopere sneltesten. Dat deed hij toen hem daarnaar werd gevraagd.

Shapps schreef in een korte aankondiging op Twitter dat er moet worden geprofiteerd van "de hoge vaccinatiegraad die ons allemaal veilig houdt". Meer dan 80 procent van de Engelse bevolking van zestien jaar en ouder is volledig ingeënt tegen Covid-19, aldus de statistieken van de overheid. Van de 16-plussers heeft 90 procent een eerste prik gehad.

Engeland heeft nu een stoplichtensysteem waarbij landen zijn ingedeeld op de kleurcodes groen, amber en rood. Elke kleur is gekoppeld aan maatregelen. De maatregelen zijn het strengst voor de landen op de rode lijst, die volgens Britse media zal worden ingekort. Zij berichten ook dat de kleurcode amber mogelijk verdwijnt, wat betekent dat ongevaccineerde reizigers na aankomst uit landen met die kleurcode niet meer in quarantaine hoeven en in plaats van twee maar één coronatest moeten laten afnemen.

De regering in Londen gaat alleen over de coronamaatregelen in Engeland. Die in Noord-Ierland, Schotland en Wales worden door de lokale autoriteiten bepaald.

https://www.msn.com/nl-nl(...)AOxX61?ocid=msedgntp
pi_201401247
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 16:16 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Tijd voor een lockdown. Alles verschroeiend en deur-dicht-lassend.
En een avondklok van 1300 tot 1200.
Nu een korte harde lockdown, dan zitten we in november tegen de 0 besmettingen en kunnen we gewoon weer open.
  vrijdag 17 september 2021 @ 16:37:43 #270
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_201401413
Goede cijfers. Hebben we nu groepsimmuniteit bereikt? Gaan we daarom een coronapas invoeren?
Isn't it ironic, don't you think
  vrijdag 17 september 2021 @ 17:01:03 #271
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_201401614
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 16:08 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Dat lijkt me niet volgens de richtlijnen. Een soort van check is toch wel handig, zeker bij vliegen..
Toen we naar Porto vlogen werd er gevraagd naar een negatieve test (toen nog geen QR codes); medewerker keek niet eens op om het formulier te zien; ze ging er vanuit dat het wel goed zat. Voor Parijs moesten we wel een QR code laten zien op het perron bij aankomst (terugreis naar Nederland was er geen enkele controle overigens), maar werd verder ook niet om een ID gevraagd. Denk echt dat ze dat maar steekproefgewijs doen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 17 september 2021 @ 17:11:00 #272
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201401693
twitter
pi_201401833
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 17:01 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Toen we naar Porto vlogen werd er gevraagd naar een negatieve test (toen nog geen QR codes); medewerker keek niet eens op om het formulier te zien; ze ging er vanuit dat het wel goed zat. Voor Parijs moesten we wel een QR code laten zien op het perron bij aankomst (terugreis naar Nederland was er geen enkele controle overigens), maar werd verder ook niet om een ID gevraagd. Denk echt dat ze dat maar steekproefgewijs doen.
of het verschilt per maatschappij. Richting griekenland was het op schiphol door transavia wel echt goed gecontroleerd, bij iedereen. In griekenland niks trouwens..
  vrijdag 17 september 2021 @ 17:45:06 #274
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_201401996
-edit- Sorry maar dit is content voor BNW

[ Bericht 96% gewijzigd door Momo op 17-09-2021 17:47:55 ]
To BG or not to BG!
pi_201402080
Mijn broer hoorde van collega's van de plaatselijke theaterzaal dat de papieren QR codes nogal gedoe gaven bij het scannen. Naar ID bewijzen werd niet gevraagd.
  vrijdag 17 september 2021 @ 17:54:56 #276
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_201402086
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 17:45 schreef oppiedoppie het volgende:
-edit- Sorry maar dit is content voor BNW
Meen je dat nou?

Was het omdat ik de WEF noemde, denk je dat dat een conspiracy is? Of dat ze een wereldregering nastreven?
To BG or not to BG!
  Moderator vrijdag 17 september 2021 @ 17:55:37 #277
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201402095
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 17:54 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Meen je dat nou?

Was het omdat ik de WEF noemde, denk je dat dat een conspiracy is? Of dat ze een wereldregering nastreven?
En 5G erbij halen, dat is toch echt voor in BNW.
  vrijdag 17 september 2021 @ 18:16:10 #278
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_201402318
Voorlopige cijfers uit Israël laten zien dat de immuunrespons na een derde dosis Pfizer enorm opgekrikt wordt (tien keer of meer in vergelijking met twee doses) en ook het besmettingsgevaar door gevaccineerde personen flink afneemt.

Verder onderzoek wordt nu gedaan naar de effectiviteit bij personen boven de 65 en jeugdigen.

Hamvraag is nu: hoe lang blijft dit effect hangen. Bij de vaccinaties voor de "traditionele" kinderziektes zit die na 2 tot 3 vaccinaties op 15 tot 20 jaar geloof ik dus zulke termijnen zijn haalbaar met vaccins.

Denk dat gezien het tempo waarin mutaties optreden dat het uiteindelijk toch een griepprik-scenario wordt, elk jaar een prik met de heersende varianten.
  Moderator vrijdag 17 september 2021 @ 18:50:51 #279
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_201402687
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 15:47 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
@_serial_ was pas in Reeuwijk. Ik zie een verband hier!
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  vrijdag 17 september 2021 @ 18:52:27 #280
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201402716
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 18:50 schreef chratnox het volgende:

[..]
@:_serial_ was pas in Reeuwijk. Ik zie een verband hier!
4 dorpjes waar ik nog nooit van gehoord had geleerd uit dit plaatje :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 17 september 2021 @ 19:37:39 #281
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_201403383
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 13:55 schreef speknek het volgende:

[..]
Met gevoelens heeft het niks te maken. De antistoffen zorgen voor immuniteit en verlagen de transmissie, een gedeelte van de immuunrespons transfereert naar b en t cellen, wat ervoor zorgt dat je een half jaar later nog steeds voor 88-92% beschermd bent tegen ernstige ziekte, en dit is allemaal uitgebreid wetenschappelijk aangetoond. Jouw fantasie heeft daar weinig invloed op.
Antistoffen zijn idd deel van algemene immuniteit, die hier nou net niet afkomstig is noch wordt veroorzaakt door het vaccin maar reeds eerder in het leven is verworven.
Het vaccin nut die verworvenheid juist uit door expliciet afweerreacties te laten veroorzaken die dan uitmonden in aanmaak van antilichamen en bij herhaling die daarna - normaliter - expressiever worden.

Dat hele T/B-cel verhaal klopt maar heeft weinig relevantie voor virusinfectie en lijkt bedoeld om vaccins imposant te doen laten zijn. Die "beschermingspercentages" zijn vooral een totaalresultaat en vormen geen eigenschap van het vaccin; en al helemaal niet t.a.v. Covid19 omdat het vaccin niet beschermd tegen de disbalans van de bloeddrukspiegelregulatie die de hoofdoorzaak vormt van de Covid19 aandoening omdat (ACE2) receptoren ongecontroleerd uit de pas gaan lopen.
Het vaccin "beschermd" omdat het een startende Corona-infectie afremt door de virale Spike-Eiwitten daarvan met voldoende aanwezig (gemaakte) antilichamen (deels) in te kapselen en zo minder actief te maken.
Het resultaat is dat mensen daarmee minder ernstig ziek worden waarbij dan m.n. het kwetsbare deel uit het ziekenhuis wordt gehouden.

Mij argumentatie is gericht dat gezonde mensen zelf geen vaccinatie nodig hebben omdat zij ten tijde van een infectie in voldoende mate en tempo, zich te weer kunnen stellen. Ook die (natuurlijk verworven) weerbaarheid, welk ze zonder tegepast vaccin al uit het ziekenhuis hielden, is geen bescherming tegen infectie noch replicatie of transmissie van het virus. Puur omdat vaccins (en afweer) het virus zelf niet (kunnen) bestrijden maar zich richt op het inperken van een om zich heen grijpende cellulaire infectie.

Het kernverschil is dat kwetsbare mensen dan - zo je wilt, veel - baat hebben bij een vaccin en dit niet nodig is voor anderen die dat op eigen kracht doen. Voor deze laatste ("gezonde") groep geldt wmb niet de insteek dat hun eigen risico's kleiner zijn dan de (immers hun onbekende en onomkeerbare) gevolgen.
Het enige dat voortdurend aangehaald wordt is dat "weigeraars" of "afwachtend" anders doelgericht in hun leefwijze (zullen?) worden beperkt. Zoals mensen belemmeren in hun vrijheden en werk door ze maatregelen op te dringen, die (sws medisch) kant noch wal raken.

Ik snap verder niet goed waarom je welbewust het persoonlijke narratief blijft hanteren, het doet afbreuk aan discussie. Discussie die vooral blijft inhameren dat vaccineren moet, ongeacht wat iemand daar zelf van vindt of tegenin brengt. Laten we de eigen keuze blijven respecteren.

Een lang verhaal om aan te geven dat vaccins 'helpen" en zij die het zich niet nodig achten daartoe zelf mogen beschikken. Dat iemand daarmee een risico vormt, is pas wanneer dat onderbouwd en voldoende aannemelijk is (gemaakt). Absentie van een sws redeloze handeling, maakt iemand daarmee nog niet gevaarlijk of onveilig. Hooguit maakt het nalaten - zo iemand dat vindt - onverantwoordelijk wat weer een zienswijze is en niet bepalend kan zijn voor wat iemand dus moet doen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  vrijdag 17 september 2021 @ 19:58:24 #282
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_201403719
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 13:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Overigens deelt de Efteling ook polsbandjes uit aan kinderen die bij de eerste attractie die dag waar getwijfeld wordt aan de benodigde cm aan lengte voor de attractie, zodat ze bij alle andere atracties kunnen zien dat dit kin kan doorlopen. Waarom zou het niet kunnen?
Ben even een middagje afwezig geweest, maar ik zie dat de humor er goed ingehouden is vandaag ^O^
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  vrijdag 17 september 2021 @ 20:04:47 #283
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201403819
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 17:27 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
of het verschilt per maatschappij. Richting griekenland was het op schiphol door transavia wel echt goed gecontroleerd, bij iedereen. In griekenland niks trouwens..
Op buitenstations zijn ze vaak afhankelijk van de lokale afhandelingsbedrijven die er geen reet om geven.

Tot het boetes voor Transavia veroorzaakt en dan gaan ze weer druk zetten op die afhandeling.

Gaat over zoveel schijven dat er geen lijn te trekken is idd.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  vrijdag 17 september 2021 @ 20:19:45 #284
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_201404015
Ferd gaat extra beveiligers regelen om te handhaven.

Ik voel altijd een beetje kots m'n huig invloeien als ik het hoofd van Ferd zie.
Zuiger van het FOK!-OMT
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 17 september 2021 @ 20:37:54 #285
408813 crew  trein2000
pi_201404286
twitter

Wat stelt u voor meneer de minister? De tering he dit soort uitspraken :')
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  vrijdag 17 september 2021 @ 20:40:35 #286
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201404333
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 20:19 schreef DonDruiper het volgende:
Ferd gaat extra beveiligers regelen om te handhaven.

Ik voel altijd een beetje kots m'n huig invloeien als ik het hoofd van Ferd zie.
:D
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 17 september 2021 @ 20:41:40 #287
186611 Haags
pi_201404352
twitter


_O-
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 17 september 2021 @ 20:42:35 #288
408813 crew  trein2000
pi_201404372
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 20:37 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Wat stelt u voor meneer de minister? De tering he dit soort uitspraken :')
Ik heb even getwijfeld of ik dit moest zeggen, maar ik doe het toch maar. Heel even, een kwart seconde, schoot bij mij “Wanneer vertrekt de trein naar het oosten” door m’n hoofd. Ik vind dit ongelofelijk onwenselijke en gevaarlijke uitspraken. Het is polariserend, opruiend en gevaarlijk.

Ik wil de wappies geen gelijk geven en dat ga ik ook niet doen. Maar als je dit soort uitspraken ziet dan snap ik wel waar die gevoelens vandaag komen. Je jaagt die groep ook alleen maar verder in het harnas op deze manier.

De tering hè de samenleving kan ongevaccineerden niet aanvaarden… Ik vind dat echt een hele heftige uitspraak.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  vrijdag 17 september 2021 @ 20:51:37 #289
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_201404543
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 20:19 schreef DonDruiper het volgende:
Ferd gaat extra beveiligers regelen om te handhaven.

Ik voel altijd een beetje kots m'n huig invloeien als ik het hoofd van Ferd zie.
Ferd :')

Die is al sinds augustus vorig jaar af.
pi_201404544
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 12:48 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ergo, als er iemand zonder sticker rondloopt in de zaak weet je dat die persoon eigenlijk buiten hoort.
Het staat er gewoon echt hè... :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  vrijdag 17 september 2021 @ 20:53:57 #291
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201404583
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 20:41 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]

_O-
_O- genot
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201404629
We zijn echt zo tering gestoord aan het worden, wat de neuk.

Ik heb het niet meer zo met deze wereld. :')

Maar blijkt maar weer dat er een heleboel mogelijk is in de hoofden van mensen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 17 september 2021 @ 21:11:21 #293
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_201404904
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 17:55 schreef Momo het volgende:

[..]
En 5G erbij halen, dat is toch echt voor in BNW.
Maar ik heb het toch niet over chips gehad ivm 5G.

Dus 5G mag ik geen enkel verband genoemd worden omdat dat in BNW hoort?
To BG or not to BG!
pi_201405020
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 18:50 schreef chratnox het volgende:

[..]
@:_serial_ was pas in Reeuwijk. Ik zie een verband hier!
Dat is inmiddels al weken terug haha
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_201405038
Die Gommers en Koopmans leven echt op een andere planeet hè ?

https://www.telegraaf.nl/(...)ode-niet-versoepelen
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 17 september 2021 @ 21:20:57 #296
186611 Haags
pi_201405101
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 21:18 schreef _serial_ het volgende:
Die Gommers en Koopmans leven echt op een andere planeet hè ?

https://www.telegraaf.nl/(...)ode-niet-versoepelen
die twee hebben samen 0 zetels, toch?
Zonder wrijving geen glans
pi_201405165
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 21:18 schreef _serial_ het volgende:
Die Gommers en Koopmans leven echt op een andere planeet hè ?

https://www.telegraaf.nl/(...)ode-niet-versoepelen
Volgens mij snappen ze nog niet helemaal dat de aangekondigde controles met name bedoeld zijn om mensen ertoe te zetten zich te laten vaccineren. Een hele verre planeet inderdaad.
I'll give you something to do
  vrijdag 17 september 2021 @ 21:24:55 #298
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201405173
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 21:17 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Dat is inmiddels al weken terug haha
Het Landaleffect kan wat langer duren. Zelfde als bij Ebola

https://www.nrc.nl/nieuws(...)-bij-mensen-a4058465
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 17 september 2021 @ 22:06:16 #299
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_201405917
quote:
Theater De Liefde in Haarlem heeft vanavond een boete gekregen voor de volle zaal bij de voorstelling van cabaretier Theo Maassen. Gisteren was bij de eerste voorstelling van Maassen al een dwangsom van 2500 euro opgelegd. Omdat vandaag ook de tweede show voor een volle zaal doorging, wordt er nu een boete uitgeschreven voor het theater.
Hoppa, keihard aanpakken!

120 bezoekers binnen, dat kan echt niet. Dat doen ze bij Ajax toch ook niet?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_201405993
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 september 2021 22:06 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Hoppa, keihard aanpakken!

120 bezoekers binnen, dat kan echt niet. Dat doen ze bij Ajax toch ook niet?
Het geld voor de boete is natuurlijk allang binnen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')